Vitutusketju

  • 10 537 107
  • 56 130

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Murmeli
Vituttaa timo hirvonen, jumalauta ensimmäisen kerran omassa joukkueessa on pelaaja, jota vihaan oikeasti. Toivottavasti loukkaantuu kesäreeneissä, ettei pelaa peliäkään keltapaidassa.

Lievennän vitutustasi kertomalla, että teidän joukkueessa pelaa monta Timo Hirvosta huonompaa pelaajaa. No eihän se liity taas vihaamiseen mitenkään, mutta päätinpä kertoa sen silti. Älä huoli, opit kyllä pitämään Hirestä, heti kun näet kuinka hän pelaa joukkueelleen.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti SSee
Lievennän vitutustasi kertomalla, että teidän joukkueessa pelaa monta Timo Hirvosta huonompaa pelaajaa. No eihän se liity taas vihaamiseen mitenkään, mutta päätinpä kertoa sen silti. Älä huoli, opit kyllä pitämään Hirestä, heti kun näet kuinka hän pelaa joukkueelleen.

[HATERESPONSE]Mua saa vituttaa mikä tahansa![/HATERESPONSE]

Ei kuulu tähän ketjuun täysin mutta kuka tahansa, joka on samanlainen kuoleva joutsen kuin timo hirvonen ei ansaitse tulla kutsutuksi jääkiekkoilijaksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ruutiveijari
Vilkaisu tilastoihin muuten kertoo, että paikan vittuuntunein on ylivoimaisesti Sistis 42 viestillä tähän ketjuun. Seuraavat sijat menevät Aksulle 21 viestillä ja Motolle 19 viestillä.

Moton jälkeen tilanne jo tasoittuukin: V-Man 18, Predator 17 ja Shane 16.

Semmoinen mulgaisu.

Jaa, oisko tässä onnittelun paikka kolmen kärjelle?!

Nii, että onnea vaan kolmikolle!

Hyvä, että "pojilla" on välillä pelissä muitakin tuntemuksia kuin vitutusta, meikäläinen näet elää koko ajan perusvitutuksen vallassa. Aamulla kun nousee ni vituttaa ja yöllä kun käy nukkumaan ni vituttaa.. Tällast se on elo täällä!

Perästä tullaan..

vlad#16.

P.S. Just nyt ei vituta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Ruutiveijari
Vilkaisu tilastoihin muuten kertoo, että paikan vittuuntunein on ylivoimaisesti Sistis 42 viestillä tähän ketjuun. Seuraavat sijat menevät Aksulle 21 viestillä ja Motolle 19 viestillä.

Moton jälkeen tilanne jo tasoittuukin: V-Man 18, Predator 17 ja Shane 16.

Semmoinen mulgaisu.

Vituttaa kun en ollut kolmen vittuuntuneimman joukossa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Nikke
Vituttaa se että jollain on niin paljon turha aikaa että ehtii tehdä tuollaisia tilastoja.

Eipä siinä tarvitse muuta kuin painaa kerran hiiren vasenta nappia ketjun viestien määrän kertovan linkin kohdalla, niin näkee tuon...

Vituttaa, että joku ei tiedä tuommoista... ;)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yleensä olen vähintään lievästi hämmästynyt, jos viimeisen viestin jättäjä ei tässä ketjussa ole Sistis (no nyt siellä tietenkin on Ossi).

Mua vituttaa lievästi kohta alkava taloyhtiön hallituksen kokous. Pitikin lupautua puheenjohtajaksi perkele.
 

Shane

Jäsen
Re: Tällähetkellä vituttaa

Viestin lähetti Lemieux#68
edit: otsikko otsikoksi.

Saisit kyllä vieläkin muokata sitä otsikkoa.. Vittu missähän sinäkin olet äidinkielen tunneilla ollut?

Edellisen lisäksi alkava tenttiputki vituttaa taas kerran, ja tämmöisellä säällä vielä huomattavasti enemmän kuin esim. talvipakkasilla.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jugurttipurkit

Mua vituttaa tää yks kädetön puupää, joka valitti tähän ketjuu, ettei Valion jugurttipurkkien metallisia kansia muka saa yhtenä kappaleena irti. Hieman aikanaan säälitti moinen nakkisormius: itse olen saanut kannet 95-prosenttisesti yhtenä kappaleena irti. Mutta hymy hyytyi heti viestin lukemisen jälkeen, heti ensimmäinen kansi, jonka avasin meni kolmeen osaan ja paloja piti nyppiä irti sormet smegmassa. Naurettuani viestille en ole enää saanut yhtään kantta kokonaisena irti. Voi vitun vittu! Aina on pakko sotkea sormet jugurttiin. Mikä helvetin manaus mun päälle on langetettu. VeV!!!
 

theref

Jäsen
Vitutuksen TOP5:

1. Ilkka Kaarna ja SaiPan hankinnat!
2. Ilkka Kaarna ja "talous ennen kiekkomenestystä-asenne"!
3. Ilkka Kaarna ja katteettomat lupaukset!
4. Lappeenrannan tuskainen jäähalli!
5. Lappeenrannassa sataa lunta ja rakeita vuorotellen!

Toivottavasti ainakin kohtaan 1. saadaan muutosta pikaisesti.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Jugurttipurkit

Viestin lähetti Konalan Kettu
Mua vituttaa tää yks kädetön puupää, joka valitti tähän ketjuu, ettei Valion jugurttipurkkien metallisia kansia muka saa yhtenä kappaleena irti. Hieman aikanaan säälitti moinen nakkisormius: itse olen saanut kannet 95-prosenttisesti yhtenä kappaleena irti. Mutta....

Siinäs näet saatana!! Ne on mennyt huonompaan suuntaa. Itse siirryin jo aikapäiviä sitten litran purkkeihin. Jos ei olisi huomena tekemistä, niin menisin samantien tekemään itsemurhaiskun valion R&D-osastoon, vittuttaa vieläkin ja tuosta avautumisestanihan on jo varmaan kohta puolivuotta.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Vituttaa seuraavat asiat oikein urakalla:

- Koulunkäynti
- Rahattomuus
- Hyvä ilma ulkona, eikä porissa mitään tekemistä
- Ässät ei tiedota uusista pelaajista

Noi asiat kun sais kuntoon, niin elämä näyttäis taas paremmalta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Jugurttipurkit

Viestin lähetti TBK
Siinäs näet saatana!! Ne on mennyt huonompaan suuntaa. Itse siirryin jo aikapäiviä sitten litran purkkeihin.

Mua vituttaa niin ankarasti, kun sinne litran purkin pohjalle jää aina sitä tavaraa vaikka kuinka ja paljon. Sitä on sitten mukava tiirailla aukosta sisään ja yrittää heruttaa loppuja ulos.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: Re: Jugurttipurkit

Viestin lähetti sopuli
Mua vituttaa niin ankarasti, kun sinne litran purkin pohjalle jää aina sitä tavaraa vaikka kuinka ja paljon. Sitä on sitten mukava tiirailla aukosta sisään ja yrittää heruttaa loppuja ulos.


HÖ!
Juokaa miehet olutta, sinne puteliin ei helmiorvokkeja jää.

Nim. Koskaan en ole maitoa juonu, enkä juo...

K
 

Aksu

Jäsen
Oikeastaan vituttaa kun olen menestynyt tämä vitutus-ketjun kirjoitusmäärissä noin hyvin. Sehän kertoo et minulla menee vitun huonosti. Tai sitten ei. Toisaalta ihan vitun sama. Tässä sitä taas ollaan.

Ja mikä vituttaa nyt? Jatketaan Murmelin viitoittamalla tiellä. Lähinnä Saipa ja Ilkka Kaarna. Vituttaa molemmat. Paitsi sitten syksyllä kauden alettua vain Ilkka Kaarna.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sistis
Wow. Onnittelut valitsemallesi uralle. :) Toivotan rattoisia lukuhetkiä rajahyötyjen, korkokantojen, investointien ja inflaation parissa. Hyvässä lykyssä allekirjoittaneen ei tarvitse enää koskaan avata tuota kirjaa. Tentti oli välimalli-vaikea monivalintatentti tyylillä oikea=2p, väärä=-1p, ei vastausta=0p. Muutama varma vastaus löytyi, sitten vielä useampi melkein varma. Jos arpaonni on kohdallaan, tuo tentti meni läpi. Jos ei, niin vitutusketjuun tulee ainakin kaksi viestiä lisää:

1. Se, missä Sistis manaa hylsyä
2. Se, missä Sistis manaa lukiessaan heinäkuun uusintatenttiin.

Kuten lupasin. Vituttaa. Hylsy tuli. Opintojeni ensimmäinen. Vittu!
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
widdu

Mua vituttaa stanan wanna-be-britneyt jotka ennen baariin menoaan meikkaa itteensä 7tuntii, jotta jätkät "huomais" ne.
Sitten kun tullaan baariin niin ollaan naama norsunvitulla pimeessä nurkassa juoden cosmopolitania ja tsiikaillaan jätkiä.
Kun sitten joku miekkonen tulee juttelee/ hakee tanssiin, niin eihän pirjo voi lähteä, kun jätkä on niin hirveen ällö tyyppi ja ei muuteskaan oo liian-pieni-paita-että-haba-näkyy-tyyppi.
Sitten ollaan seuraavana päivänä törkeessä krapulassa McDonaldsissa nauttimassa dietti kolaa ja kasvishampurilaista ja ihmetellään tyytöjen kaa, että oliko push-upit vähän huonosti, kun jätkät ei tullut hakee tansiin.
Tämä vituttaa.
Niin, ja verotus ja bensan hinta ja...
 

Kate

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC, Diego Maradona
Vituttaa oma saamattomuus. Esseetä pitäis vääntää ja tässä sitä vaan surffaillaan netissä. Ihan kun nyt ei olis parempaakaan tekemistä.

Kaiken lisäks olen saanu kämppikseni todella suutuksiin. Vittu mä hänen ihastuksistaan välitä! Jonkinlainen moraali mullakin on. Sitä paitsi se mies on ihan outo.

Ja mikä vittu miehiä oikein vaivaa? Kännissä kyllä voidaan käydä suoraan asiaan, mutta ei selvinpäin. Olenko mä niin pelottava, ettei tyyppi uskalla tehdä mitään? Itsekkö tässä täytyy aloite tehdä, jos jotain haluaa tapahtuvan?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vituttaa oma saamattomuus kouluasioissa. Tenttejä on nytkin miljoona ja mitä minä teen. Ei ole suurta motivaatiota, kun ensimmäiset tentit meni jo päin sitä itseään. Vittu.. Ja minä en todellakaan rupea kesällä niitä uusimaan. Työt alkaa ensi kuun alussa heti, joten koulukiinnostus on täysin nollassa. Rahaa tässä enemmän tällä hetkellä tarvitaan!
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Kate
Vituttaa oma saamattomuus. Esseetä pitäis vääntää ja tässä sitä vaan surffaillaan netissä. Ihan kun nyt ei olis parempaakaan tekemistä.
Viestin lähetti Arnold
Vituttaa oma saamattomuus kouluasioissa. Tenttejä on nytkin miljoona ja mitä minä teen.

Hehe...taitaa ressi painaa päälle. No, älkää surko. Ihan samanlaista se oli itelläkin opiskeluaikoina. Tentteihin muka piti lukea. Paljon kiinnostavampaa oli tsekata tulisko Mtv:ltä uusia videoita...voin kertoa, ettei ne ainakaan siihen aikaan paljon muuttuneet. Toinen vaihtoehto oli kysäistä kavereilta, että maistuiskos kalja. Ja maistuihan se.

Saamattomuus kuuluu asiaan. Ei siitä järkeilemällä pääse eroon, uskokaa vaan. Kyllä se jossain vaiheessa menee ohi. Ei jaksa enää innostua baarissa notkumisesta, surffailusta tai Mtv:stä. Ja tosi-opiskelu alkaa tuntua ihan buenolta hommalta. Toisin sanoen, aikuisuus kutsuu.

Kyllä niitä töitä ehtii tekemään itse kukin kymmeniä vuosia opintojen jälkeen, vaikka ottaisi koulun penkin vähän rennomminkin!
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Re: Re: Tällähetkellä vituttaa

Viestin lähetti Shane
Saisit kyllä vieläkin muokata sitä otsikkoa.. Vittu missähän sinäkin olet äidinkielen tunneilla ollut?

Edellisen lisäksi alkava tenttiputki vituttaa taas kerran, ja tämmöisellä säällä vielä huomattavasti enemmän kuin esim. talvipakkasilla.


Taitaa tosiaan vituttaa sinua aika paljon, kun yhdestä virheestä aletaan käyttää voimasanoja. Kysymyksen pitäisi sitäpaitsi mennä näin: Mitä teit äidinkielen tunneilla?
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
no...vituttaa

Vituttaa aina vaan ja enemmän.

Asuntoa ei löydy, ei niin millään. Ei sitä varmaan ikinä pääse jumalauta muuttamaan. Ei edes jaksa selata noita ilmoituksia. Aina niissä näytöissä on jotkut munahaukat nuolemassa sen välittäjän persvakoa niin ahnaasti, että mahdollisuudet loppuu hetkessä.

Vituttaa kun ei saa tuota autoakaan myydyksi. Eipä sen myynnillä kiire näytä olevan kun ei sitä asuntoakaan löydy sopivaa. Tai löytyy mutta ei natsaa.

Vituttaa se, että olen mennyt päätä pahkaa ihastumaan ihmiseen joka asuu Turussa. Hän EHKÄ muuttaa Helsinkiin kesällä. Ehkä. En haluaisi valuttaa kaikkea hukkaan ennen kuin mikään edes kunnolla alkaa. Olisipa todella parempi mahdollisuus tutustua tähän ihmiseen. Muuttaisi nyt!

Vituttaa kun on niin harmaa olo vaikka onkin kevät. Ennen en uskonut kevätmasennukseen, mutta silloin seurustelin. Nyt näkee kun parit ovat onnellisia ja toistensa kimpussa. Minä olen surullinen ja yksin. Jos tuo edellämainittu ihminen ei muuta tänne, niin vietän kesäni 99% varmuudella yksin.

Vituttaa tällä hetkellä kaikki niin paljon, että mieleni tekisi itkeä vaikka se ei niin miehinen laji olekaan.

Vituttaa siis.
 
Saatana. Homma heittää volttia.

Aamulla oli hyvä meininki. Olin kaupungilla ja oli helvetin kylmä tuuli ja minulla liian vähän päällä, mutta fiilis oli hyvä. Ihmiset näyttivät tyytyväisiltä ja itselläkin oli hyvä olo.

Tulen kotiin. Tyttöystävä soittaa ja kertoo, että lemmikkikoiran loppu on lähellä. Jos kortisoni ei toimi, niin koira on entinen. Ja vaikka toimisikin niin helppoa ei ole silloinkaan. Koira on alle vuoden ikäinen, äärimmäisen kaunis, ystävällinen ja yleensä leikkisä. Ja helvetin sairas. Sairastellut reilusti yli puolet elämästään. Pisin aika terveenä on kestänyt vain puolitoista kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tiedä itkiskö vai naurais... ei jaksa itkeäkään mutta nauraminenkin vituttaa niin saatanasti... kaikki menee rööristä alas ja vauhdilla!

Vittu... ajais rekka yli ni pääsis kitumasta...

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös