Vitutusketju

  • 10 541 489
  • 56 130

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Riippuu vähän siitä, että mihin aikaan metrolla liikkuu. Aamuisin siinä 7.30 - 8.20 varsinkin itään päin osastot ovat joko puolillaan tai sitten liki tyhjillään. Muutama juoppo voi joskus olla liikenteessä, mutta turisteja en ole niinä kolmena vuotena, kun olen metroa intensiivisesti käyttänyt, nähnyt ainakaan Kulosaaresta itään suuntautuneissa metroissa.
 

Andrew

Jäsen
^ Riippuu vähän siitä, että mihin aikaan metrolla liikkuu. Aamuisin siinä 7.30 - 8.20 varsinkin itään päin osastot ovat joko puolillaan tai sitten liki tyhjillään. Muutama juoppo voi joskus olla liikenteessä, mutta turisteja en ole niinä kolmena vuotena, kun olen metroa intensiivisesti käyttänyt, nähnyt ainakaan Kulosaaresta itään suuntautuneissa metroissa.

Aamulla saa olla rauhassa mutta iltapäivällä viiden aikaan, kun menee kotiin niin voi jestas sitä meininkiä välillä. Tuntuu varsinkin nyt kesällä, että kaikki spurgut ovat heränneet koloistaan.

Romanikerjäläiset ovat tulleet takaisin myös heti kesän saavuttua. En tiedä antaako joku niille metrossa rahaa. En ole ainakaan nähnyt mutta ilmeisesti antaa, ei kai ne muuten jaksaisi niissä vaunuissa päivystää.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa metroissa rellestävät juopot ja narkkarit... lisäksi romanikerjäläiset.

Onneksi täällä maaseudulla ei ole tuota ongelmaa. Toki juoppoja täälläkin notkuu jossain S-Marketin nurkilla, muttei niiden luokse tarvi mennä.

Itseäni vituttaa edellenkin viime viikonloppuna varastettu polkupyöräni. Siis ei se pyörä, vaan se, ettei sitä enää ole. Rahallista arvoa ei ollut, mutta tunnearvoa oli paljon. Oli isäni setä-vainaan vanha Strada.
 

Pekkis

Jäsen
Vituttaa metroissa rellestävät juopot ja narkkarit... lisäksi romanikerjäläiset.

Mun vitutus ei nyt ole tähdätty just suhun, mut mua vituttaa sen kuuluisan Kehä 3:n sisäpuolella asuvien koominen asuinalueensa ylistäminen. Vittu meillä on sitä ja vittu meillä on tätä, mut vittu todellisuus on just vittu tota mitä sä tossa märiset!

Radiossa ykskin ämmä keuhkos, ku ihan kaikki rahat menee asumiseen. Kämppä keskellä Helsinkiä, mut ku toimittaja kysyi, et mikset sit muuta vähän loitommas niin jäis rahaa vähän muuhunkin, nii mut ku mä oon koko ikäni asunut täs samoil nurkil...

Pitäis sit turpas kiinni ja maksais sitä vitun kämppääns!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
EVIRA on 13. kesäkuuta 2012 ottanut yhteyttä Fitnesstukkuun koskien Jack3d-tuotteen markkinoilta poistamista. Syy tähän toimenpiteeseen on, että tuotteen on katsottu mahdollisesti olevan vaaraksi kansanterveydelle.

Jack3d on treenibuusteri, tiedoksi niille jotka eivät tienneet.

On näillä Eviralla ja Valviralla aikaa lillukan varpuihin tarttua. Lääkärinähän saa toimia kuka vain.

Tupakka ja alkoholi eivät ole vaaraksi kansanterveydelle. Perkeleen Jack3d tuhoaa sen hirvittävällä tavalla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Auttaa mieltä ja kehoa kuntosaliharjoittelun aikana, jotta jaksaa treenata kovempaa. Joko sen aineet oikeasti toimivat tai sitten mennään plasebolla.

Mä vedin aikoinaan träningsaktivatoria ennen salia ja kyllä tuolla oli piristävää vaikutusta. Valmistetaankohan kyseistä shittiä enää laisinkaan?

Vituttaa, että lopetin salitoiminnan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten saadaan viisi elefanttia mahtumaan kuplavolkkariin? No en tiedä, mutta sen tiedän, miten saadaan laatikollinen kaljaa mahtumaan mun pikku pikku pikku massuun. Tui tui.

Ja närästääkin. Viikon tai kaksikin oon taas vedellyt mäkkisafkaa. Nyt sitten saa lappaa jääkaapista ruokaa roskiin. Tän päivän mä kyllä syön banaaneja. Stig Wetzellkin söi.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa vieläkin toi peli. Jollen nyt ihan väärin muista, niin Suomi vei Tsekkoslovakian 5-2 ja se oli ihan uskomatonta siihen aikaan (1974?). Toi vitun banaani käänsi sit pelin nolla viideksi. Banaani on vittumaista safkaa!

Ei se pelkän banaanin syytä ollut, vaan siihen tarvittiin myös PK-purkkaa :)
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siinä mitään pk:ta tarvittu, Stigu söi n. 15 kg banaaneja kuorineen. Ja sitten tuli vääryys. Vittu mitä homoja ne testaajat. Niilläkin oli varmaan koirat, jotain efedriinisettereitä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei siinä mitään pk:ta tarvittu, Stigu söi n. 15 kg banaaneja kuorineen. Ja sitten tuli vääryys. Vittu mitä homoja ne testaajat. Niilläkin oli varmaan koirat, jotain efedriinisettereitä.

V-P Ketola kertoi, että liiton lääkäri olisi pystynyt pelastamaan tuon mitalin, mutta halusi mielummin suojella omaa mainettaan.
 

Andrew

Jäsen
Radiossa ykskin ämmä keuhkos, ku ihan kaikki rahat menee asumiseen. Kämppä keskellä Helsinkiä, mut ku toimittaja kysyi, et mikset sit muuta vähän loitommas niin jäis rahaa vähän muuhunkin, nii mut ku mä oon koko ikäni asunut täs samoil nurkil...

Tuo on nyt on aika hyvä esimerkki 2012-luvun ihmisestä, joka ei osaa olla realisti oman elämänsä suhteen tai antaa sosiaalisen paineen ohjata itseänsä. "Mitä mun kaveritkin ajattelevat, jos mä muutan jonnekin vähän syrjäisemmälle seudulle.... "

Asuntojen hinnat ovat kyllä kovat pääkaupunkiseudulla. Siitä ei pääse mihinkään mutta tuo yllämainittu on kyllä semmoisen vähän yksinkertaisen ihmisen vuodatus, joka ei osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen elämässään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo on nyt on aika hyvä esimerkki 2012-luvun ihmisestä, joka ei osaa olla realisti oman elämänsä suhteen tai antaa sosiaalisen paineen ohjata itseänsä. "Mitä mun kaveritkin ajattelevat, jos mä muutan jonnekin vähän syrjäisemmälle seudulle.... "

Asuntojen hinnat ovat kyllä kovat pääkaupunkiseudulla. Siitä ei pääse mihinkään mutta tuo yllämainittu on kyllä semmoisen vähän yksinkertaisen ihmisen vuodatus, joka ei osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen elämässään.

Tuosta tapauksesta en tiedä, koska en kuuntele radiota. Mutta monilla on ikävä noidankehä siinä mielessä, että vuorotyö edellyttää asumista mahdollisimman lähellä työpaikkaa, joka usein on keskustassa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
One Love taitelijaryhmä

"One Love on ryhmä, joka teoksellaan provosoi jakamaan rakkautta laajemmin." Mutta kuitenkin viime yönä kyseiset pellet kävivät poistamassa Tampereelta sillalta ns. rakkaudenlukkoja jotka muodostivat spontaanisti taideteoksen. Nyt ne lukot on sulatettu humpuukkiryhmän ansiosta kuutioiksi jotka "provosoivat jakamaan rakkautta laajemmin". Miten rakkaudenosoituksen poistaminen edistää rakkautta, se olisi kiva kuulla perusteltuna näiltä taiteilijanpenikoilta. Lisäksi kuutiot taitavat nyt olla One Loven maksullisessa näyttelyssä näytillä, toivottavasti kukaan ei sinne mene. Pistää oikesti vituttamaan koska 100% varmasti Tampereella oli pareja jotka kävivät vuosipäivinään katsomassa omia lukkojaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovassa krapulassa neste ei tunnu imeytyvän kehoon. Tänäänkin oon varmaan viis litraa juonut vettä ja kuus litraa kussut pois. Ja kolme päivää tuntuu krapulat kestävän.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Puhelinliittymän kaupittelijat, jotka ei edes ymmärrä tuotetta mitä ovat myymässä. Ja kaiken lisäksi eivät ymmärrä jos sanoo suoraa, että ei kiitos.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Nelissäkymmenissä oleva "mies" etuili kaljalastinsa kanssa kaupan jonossa kahta pojankossia. Sylettää vieläkin.

Toinen vitutuksen aihe tuli Kreikan ja Tshekin futismatsia katsoessa: filmaaminen.

Nämä molemmat hävyttömät ja tahalliset kusetuksen muodot saavat minut suorastaan raivon partaalle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jo reilun viikon on kaikki vituttanut, siis lähes kaikki mahdollinen mitä on eteen tullut tai taakse jäänyt. Ja joku ihmettelee vielä ääneen, että miksen ole sitä tai tätä tehnyt... haistakoot...
 

Stamkos911

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Russian Players
Nyt just vituttaa taas duunipaikka. Monta kertaa miettiny et miks mä käyn täällä ku joka vitun kerta alkaa vitutttamaan. Se parantaa asiaa et maanantai alkaa inventaariolla ja jatkuu sillä et tullaan huutamaan toukokuun asioista. Huhhu, I Quit. Vittu mitä paskaa. PS. Onneks tää ketju on olemassa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten vituttaa kaikki.

Tältä erää päällimmäisenä lapset, jotka rääkyvät ja kolistelevat tuolla pihalla aamusta iltaan. Joku perhepäivähoitaja niitä ilmeisesti yhdessä katraassa ajaa sisään ja ulos, sen verran hyvin rytmitettyä tuo meteli on. Toki olen ehdottomasti iloinen siitä, että lapset leikkivät ulkona ja potkivat palloa yms. sen sijaan että istuisivat kotona pleikkarin ääressä, mutta näin vuorotyöläisenä ei jaksaisi joka aamu herätä viimeistään yhdeksältä tuohon infernaaliseen metakkaan. Eikä ikkunan sulkeminenkaan kuulosta kovin houkuttelevalta tähän aikaan vuodesta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
One Love taitelijaryhmä

"One Love on ryhmä, joka teoksellaan provosoi jakamaan rakkautta laajemmin." Mutta kuitenkin viime yönä kyseiset pellet kävivät poistamassa Tampereelta sillalta ns. rakkaudenlukkoja jotka muodostivat spontaanisti taideteoksen. Nyt ne lukot on sulatettu humpuukkiryhmän ansiosta kuutioiksi jotka "provosoivat jakamaan rakkautta laajemmin". Miten rakkaudenosoituksen poistaminen edistää rakkautta, se olisi kiva kuulla perusteltuna näiltä taiteilijanpenikoilta. Lisäksi kuutiot taitavat nyt olla One Loven maksullisessa näyttelyssä näytillä, toivottavasti kukaan ei sinne mene. Pistää oikesti vituttamaan koska 100% varmasti Tampereella oli pareja jotka kävivät vuosipäivinään katsomassa omia lukkojaan.

Kaiken lisäksi lukoista tehty klöntti on ihan vitun ruma.
 

Ameno

Jäsen
One Love taitelijaryhmä

"One Love on ryhmä, joka teoksellaan provosoi jakamaan rakkautta laajemmin." Mutta kuitenkin viime yönä kyseiset pellet kävivät poistamassa Tampereelta sillalta ns. rakkaudenlukkoja jotka muodostivat spontaanisti taideteoksen. Nyt ne lukot on sulatettu humpuukkiryhmän ansiosta kuutioiksi jotka "provosoivat jakamaan rakkautta laajemmin". Miten rakkaudenosoituksen poistaminen edistää rakkautta, se olisi kiva kuulla perusteltuna näiltä taiteilijanpenikoilta. Lisäksi kuutiot taitavat nyt olla One Loven maksullisessa näyttelyssä näytillä, toivottavasti kukaan ei sinne mene. Pistää oikesti vituttamaan koska 100% varmasti Tampereella oli pareja jotka kävivät vuosipäivinään katsomassa omia lukkojaan.

Vaikkei minulla rakkaudesta pahemmin kokemuksia ole, niin tää on kyllä aika persiistä.

Kesätyöt ei vituta yhtään niin paljon kun viime kesänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös