Sonera.
Otsikko taitaa olla se kuuluisa 'nuff said.
No mutta kuitenkin. Tilasin tuossa puolisentoista kuukautta sitten Soneran KotiTV-setin, kun sen saa taloyhtiööni 20e/kk hintaan. Tähän tarjoukseen kuului myös UrhoTV Total kolmeksi kuukaudeksi maksutta.
Nyt kuitenkin, kun tuli ensimmäinen lasku, niin "yllättäen" siellä on erikseen maksutettu myös tuosta Totalista.
Toinen juttu. Mistä lähtien kotiin lähetettävä lasku on maksanut lähemmäs 2 euroa? Miksei kukaan sanonut mitään tästä, tarjonnut laskua mailiin tms?
Ja sitten, tuo Soneran akilleen kantapää ja suurin kompastuskivi. Mertsiä lainatakseni KUUUUUUUUUUUUUUUUUUULUISA asiakaspalvelu.
Asiakaspalvelun numerot ja aukioloajat. Katselin, että tässähän on kivasti aikaa kahdeksaan asti. Sitten kun sinne soittaa, ilmoittaa monotoninen robocop-ääni että asiakaspalvelu on auki vain klo. 17 asti. Tämä tietysti vasta kun olet ensiksi yrittänyt puhumalla tälle vitun roskaläjärobotille selittää mitä asiasi koskee.
Missäs vaiheessa mä nyt soitan sinne. Töissä olen 9.15-16.45. Kokemusta on 1½h jonottamisesta kyseisen lafkan asiakaspalveluun.. ilman vastausta.
Vittu mitä paskaa. Taas. Voiko soneralta edes muuta odottaa?
Linkki vie soneran sivuille asiakaspalvelun numeroihin ja aukioloaikoihin.
Edit. Taloyhtiöasiakkaille oli näköjään oma numeronsa, joka toimi sinne kasiin asti. Soitin sinne, ja asiat hoituivat hienosti! Se laskun pari euroa otettiin pois, ja totalin maksut myös sen 3kk ajaksi. Menipä yllättävän hyvin lopulta!