Seis! Stop! Ei saa arvostella, koska se on koira. Siis rumalta näyttävä, pelottava, kuolaava, pahalta haiseva, haukkuva ja räyhäävä, paljon syövä ja helvetisti paskantava rakki, jota vielä joudut joka ikinen päivä ulkoiluttamaan. Jos jossakin asiassa on kymmeniä huonoja puolia eikä yhtään hyvää, on se mun mielestäni huono diili. Tai no voithan sä opettaa sen vaikkapa haistamaan huumeet ja mennä itse esimerkiksi tulliin töihin....Ainoat koirat joita tarvitaan ovat palveluskoirat. Taidan avata kossun. Vittu. Eniten vituttaa koira-lälly-ihmiset. Jumalauta, tähän on langennut jopa miehiä?
Seis! Stop! Ei saa arvostella, koska se on koira. Siis rumalta näyttävä, pelottava, kuolaava, pahalta haiseva, haukkuva ja räyhäävä, paljon syövä ja helvetisti paskantava rakki, jota vielä joudut joka ikinen päivä ulkoiluttamaan.
Meidän suvussa opetettiin mulle jo pienenä, että kaikki muut koirat paitsi metsästyskoirat ovat turhia. Tosin onhan niitä kyllä muitakin hyödyllisiä koiria, mutta siis kuitenkin..
Eilen kuuntelin radiosta
Tänään kuuntelin taas radiota
Kinkku loppu.
Kinkku loppu.
Ole nyt jumalauta onnellinen tuosta...Vai haluatko vetää hieltä haisevaa porsaan lihaa viikon putkeen?
Minun rahoja kyttää porvarit, vaikka niillä on jo töitä. Ja fetakauppias-Giorgiokset.Vituttaa perseaukiset kommarit, jotka haluaa pölliä mun rahat. Menis vittu töihin.
Minun rahoja kyttää porvarit, vaikka niillä on jo töitä. Ja fetakauppias-Giorgiokset.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa. Maksan toki mielelläni lasten koulun ja sairaiden hoidon yms. tärkeän. Soisi, että muutkin maksaisivat osansa.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa. Maksan toki mielelläni lasten koulun ja sairaiden hoidon yms. tärkeän. Soisi, että muutkin maksaisivat osansa.
Joo mäkin olen joutunut olemaan vaan täällä kotona kun ensin vaivasi sekä hengitysteiden tavanomainen ilmanvaihto, että nielukanavaa pitkin etenevä märkyys, jonka jälkeen iski virtsaputken läpi kulkeva nestesiirtymä. Siis oikeasti pöntöllä joutuu vähän väliä ravaamaan. Pakko se vissiin on vaan täällä himassa nyt dokata.2kk suunniteltu uuden vuoden jytinät Ylläksellä kaatuvat kun sairastun norovirukseeen. Kivaa on ollu maata chaleteissa kun muut juhlivat. Niinhän se menee, että kunnon työmies sairastaa lomilla.
Mitä mieltä olet kissoista?