Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Kinkku loppu.
Sama. Mua tosin rupes välillä vituttamaan kun ei loppunut jo aiemmin.
Kinkku loppu.
Kinkku loppu.
Ole nyt jumalauta onnellinen tuosta...Vai haluatko vetää hieltä haisevaa porsaan lihaa viikon putkeen?
Minun rahoja kyttää porvarit, vaikka niillä on jo töitä. Ja fetakauppias-Giorgiokset.Vituttaa perseaukiset kommarit, jotka haluaa pölliä mun rahat. Menis vittu töihin.
Minun rahoja kyttää porvarit, vaikka niillä on jo töitä. Ja fetakauppias-Giorgiokset.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa. Maksan toki mielelläni lasten koulun ja sairaiden hoidon yms. tärkeän. Soisi, että muutkin maksaisivat osansa.
Älä anna niitä rahojas niille. Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa. Maksan toki mielelläni lasten koulun ja sairaiden hoidon yms. tärkeän. Soisi, että muutkin maksaisivat osansa.
Joo mäkin olen joutunut olemaan vaan täällä kotona kun ensin vaivasi sekä hengitysteiden tavanomainen ilmanvaihto, että nielukanavaa pitkin etenevä märkyys, jonka jälkeen iski virtsaputken läpi kulkeva nestesiirtymä. Siis oikeasti pöntöllä joutuu vähän väliä ravaamaan. Pakko se vissiin on vaan täällä himassa nyt dokata.2kk suunniteltu uuden vuoden jytinät Ylläksellä kaatuvat kun sairastun norovirukseeen. Kivaa on ollu maata chaleteissa kun muut juhlivat. Niinhän se menee, että kunnon työmies sairastaa lomilla.
Mitä mieltä olet kissoista?
Multa ei kysytä, viime vuonnakin sosiaalipummit vei jonkun 35 tonnia multa.
Meikäläinen meni opiskeluaikoinani nukkumaan usein vasta joskus aamuyöstä. Ei siis ihmekään, etten valmistunut. Parissakin eri ammattikorkeakoulussa tuli opiskeltua. Naisystäväni taas ovat monesti olleet sihteeriopiston tyttöjä.Voi vittu mä vaan sanon.. Nukkunut kolmeen saakka ja huomenna (itseasiassa tänään) klo 8 alkaa koulu...
Vetäisin siis uudenvuoden juhlinnan aikana reilummanpuolisen ilmaveivin ja se tapahtui niin että kaverin talossa tulin toisen kerroksen parvekekaiteen kanssa n. 3,5-4 metristä pää edellä jäiseen kenttään, ja nyt on olo sen mukainen.
Saatana, otan täst'edes rekkarit ylös ja lähetän laskun menetetystä ajasta. Saatananko oikeus näillä kykeltäjillä on olla tulppana teillä, kun toiset sitten myöhästelevät heidän etanointinsa takia? Kysyn vaan, nimimerkillä Road Rage.