Vitutusketju

  • 10 536 832
  • 56 130

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Raha on kallista. erityisesti ne 58 mk, joiden takia minulta peritään yksi ylimääräinen tukikuukausi, ovat kalliita. Harmittaa rajallisesti...
 

Lelu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti hihhu
Raha on kallista. erityisesti ne 58 mk, joiden takia minulta peritään yksi ylimääräinen tukikuukausi, ovat kalliita. Harmittaa rajallisesti...
Kiitoksia. Äsken vitutti vielä samainen asia oikein huolella, mutta näemmä jollain oli homma vieläkin pienemmästä summasta kiinni. Helpotti vähäsen.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
More snow

Pitäisi päästä pankkiin, mutta minnekäs menet tuossa vitun lumisateessa kun tiet on poikki ja taksit ei kulje.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Pitäisi päästä pankkiin, mutta minnekäs menet tuossa vitun lumisateessa kun tiet on poikki ja taksit ei kulje."

kyynel. Kävele, lumi on hidaste ei este.

vituttaa ulkomaanspedet joiden pasmat sekoavat nähdessään millin lumipeitteen.

nm. E-Suomessa koko elämänsä asunut :)
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Vituttaa varjon tapaiset mulkvistit, jotka luulevat yhdenkään täysjärkisen kävelevän about 30 kilometriä tunnissa 4 inches/hour lumimyrskyssä.
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naiset vituttaa. Kaikki sönköttää, että "miehet on sikoja ja niin paskoja". Saatana mitä yleistämistä. Ja kuinka tekopyhää paskaa tämä onkaan... Ihan samanlaisia on molemmat sukupuolet. Molemmista löytyy niitä kusipäitä yhtä paljon. Perseestä. Vittu.

Sekin vituttaa, että olen tulossa kipeäksi. Kurkku kipeä, kuumeinen olo ja heikottaa. Vittu.

Tänään tuli palkka ja taas siitä menee vitusti veroa, joutuu maksamaan vitusti laskuja ja käteen jää taas vain noin puolet palkasta. Vitut.

Sekin vituttaa, että kaikki on täältä duunista lomalla, eikä ole varaa sairastaa... Kipeänä täällä joutuu istumaan. Vittu.

Hyvä puoli tässä kuitenkin on se, että tänään tuli se palkka... Ja ulkona paistaa aurinko.

EDIT: Typot
 
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Make M.
Sekin vituttaa, että olen tulossa kipeäksi. Kurkku kipeä, kuumeinen olo ja heikottaa. Vittu.


Sama vika täällä ja niin sopivasti olen vielä hiihtolomalla. (Jos käyttäisin kirosanoja tähän kohtaan tulisi 'Vittu saatana'.)
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Vituttaa se henkilö, joka on keksinyt jossain vaiheessa, että autokoulussa tarvitsee olla joku helvetin toinen vaihe. Ihan kun niitä rahoja ei onnistuttaisi nyhtämään siinä ensimmäisessä vaiheessa tarpeeksi. Nyt pitää sitten mennä vielä ajamaan liukasradalle, pimeään ja jotain helkkarin arvioivaa ajoa. Koko hemmetin vuoden aikana kun kortti on ollut ei ole muuta keliä tainnut ollakaan kuin pimeää ja liukasta. Ja kai sekin sitten tekee autuaaksi kun saa arvioida ajoaan ääneen ihmiselle, jota tuskin vitun vertaa kiinnostaa se, kuinka hyvin tai huonosti tuntematon ihminen osaa ajaa. Kunhan tekee työtään ja nyhtää rahaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten vituttanut jo pitkän aikaa toi Hockey Nightin maalikoosteiden "zoomauspolitiikka".

Huippu oli mielestäni äsken Kärpät - JYP-matsin kuvauksessa. Ensimmäiseen maaliin johtaneesta pyörityksestä en onnistunut kiekkoa näkemään kertaakaan, mutta Lieversin, Jokisen ja Tonin perseet ja selät vilahtivat kyllä lähikuvassa muutamaan kertaan, kuten myös laitamainokset.
Vittu tollasia kuvaajia pitäis päästää halleille lainkaan, päätä vaan alkaa särkemään kun kattelee tollasta. Jyrki takasin että tollaset kuvaajat pääsee toteuttamaan itseään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
On alkanut vituttaa tämä "herneiden nenään vetäminen". Siis koko vitun ilmaisu. Eikä hauskat "hernemaissipaprika" tai "koko pakastin sisältöineen" naurata yhtään enempää, saatana. Vituttaa vaan...
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Päähän ottaa mainonta ja erityisesti se ajatus, että tyylillä ei ole väliä, kunhan jää mieleen. Onneksi tunnetta lievittää se, että popuppeja on helppo blokata ja banneritkin estää. Se tuo tiettyä tyydytystä, kun tietää, että joku saitti tunkisi vaikka mitä tuubaa ruutuun, mutta vain se olennainen pääsee näkökenttään asti.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Vittu kun vituttaa että pitää olla semmoinenkin tauti kuin atooppinen ihottuma. Jo se Joensuukin on vittu vieläkin yhtä kaukana.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vittu että vituttaa kun joku kyrpä poraa tuolla mun yläkerrassa! Mä en voi käsittää miten joku voi porata tunti kaupalla ja tää sama tapahtuu parin-kolmen viikon välein. Ei voi olla enää kovin montaa reiätöntä kohtaa mun yläkertalaisen seinissä.
 

raksipoi

Jäsen
Yläkerran emäntä se on mukava ku alkaa siinä 12 aikaan yöllä imuroimaan ja imurissa on vielä kaiken lisäksi ehkä maailman isoin ääni.Sama emäntä muuten päätti samana iltana sahata jotakin ja poraaminen on niin tuttua menee oikeesti hermot
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Kidd
Jo se Joensuukin on vittu vieläkin yhtä kaukana.

Kukin toki tyylillään mutta kaukana se Joensuu on täältäkin, eikä vituta yhtään ! Eli varmaan Trevorillakin on jokin syy tähän vitutukseen ?

edittiä. mua vittuta se että en osaa kirijoittaa.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
täälläkö saa kirota hylättyjä tenttejä? Eli kaksi helppoa (siis mielestäni helppoa) tenttiä meni uusintaan. :mad:
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti kaizu
Kukin toki tyylillään mutta kaukana se Joensuu on täältäkin, eikä vituta yhtään ! Eli varmaan Trevorillakin on jokin syy tähän vitutukseen ?

Kysyvälle vastataan: vituttaisi sinuakin jos elämäsi rakkaus asuisi neljänsadan kilometrin päässä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Iker
On muuten vituttanut jo pitkän aikaa toi Hockey Nightin maalikoosteiden "zoomauspolitiikka".

Huippu oli mielestäni äsken Kärpät - JYP-matsin kuvauksessa. Ensimmäiseen maaliin johtaneesta pyörityksestä en onnistunut kiekkoa näkemään kertaakaan, mutta Lieversin, Jokisen ja Tonin perseet ja selät vilahtivat kyllä lähikuvassa muutamaan kertaan, kuten myös laitamainokset.
Vittu tollasia kuvaajia pitäis päästää halleille lainkaan, päätä vaan alkaa särkemään kun kattelee tollasta. Jyrki takasin että tollaset kuvaajat pääsee toteuttamaan itseään.

Sama huomio sai eilen minut raivosta punaiseksi. Onkohan kukaan kertonut sille kuvaajalle, että ei kiekkopelissä tarvitse zoomata kuin missäkin Kauniissa ja rohkeissa. Saatana! Nyt lähtee palautetta maikkarille!

NiK#91:lle onnittelut upeasta maalista. Vielä kun luistat koulusta sen päivän joka olisi muuten ollut vapaana (joku huono lääkärintodistus käy vallan mainiosti) ja muut kärvistelevät koulussa niin suosiosi koulun käytävillä on taattu. Muista kuitenkin kaiken vittuilun keskellä, että tuo tekemäsi maali on vielä joskus tulevaisuudessa vain hassunhauska muisto.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa kun Pavel Nedvedin pomppu uppoaa Barthezin selän taa lisäajalla ja vie minun monivetolappuni roskakoriin...
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vitutus.

Se on sitä, kun päivällä on liian valoisaa ja illalla liian pimeää.

Se on sitä, mitä laiskiaiset kokevat sinä vuorokauden tuntina, jona ovat hereillä.

Se on sitä, kun olo on sellainen, kuin mitä on aina kuvitellut peräaukon sulkijalihakseen juuttuneen paskan tunneavaruuden olevan.

Se on sitä, kun kaikki muut ovat kusipäitä ja tuntee itsensä vielä suuremmaksi sellaiseksi.

Se on sitä, kun ei voi nukkua, koska ahdistaa eikä valvoa, koska väsyttää.

Se on sitä, että elää vain vittuillakseen.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa kun Juventus teki eilen lopussa maalin ja pilasi pitkävetoni. Olin jo varma voitostani, saatanan Nedved.
 

Shane

Jäsen
UCL vituttaa täälläkin. On nimittäin aika vitun paska joukkue tuo Real Madrid, kun teki eilen juuri sen kaksi maalia, kun mun monivetolapussa oli lukemat 1 ja 3. Kaikki muut kohteet menivät tietenkin oikein.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ja poraaminen ja vasarointi jatkuu jo toista päivää. Vittu onkohan tuolla mun yläkerrassa menossa jotkut nikkaroinnin MM-kisat!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös