Vitutusketju

  • 10 549 384
  • 56 138

Arzei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
85-99€. And for real. Rahastusta? Ei vaan bisnestä ja elektroniikkaa.

Ainakin vielä kuukausi sitten, kun itse työskentelin elekrtoniikkaliikkeessä, niin lukijan hinta oli 59€. Merkki taisi olla La-Digital jos muistan oikein.

Hintaan vaikuttaa toki, onko HD-lukija vai tavallinen. Eli jos maksukanavilla on HD-tasoista lähetystä, niin silloin ehdottomasti kannattaa ottaa HD-lukija, jonka hintahaitari on jotakuinkin tuota luokkaa. Vaatii tosin myös Full-HD töllön toimiakseen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ainakin vielä kuukausi sitten, kun itse työskentelin elekrtoniikkaliikkeessä, niin lukijan hinta oli 59€. Merkki taisi olla La-Digital jos muistan oikein.

Hintaan vaikuttaa toki, onko HD-lukija vai tavallinen. Eli jos maksukanavilla on HD-tasoista lähetystä, niin silloin ehdottomasti kannattaa ottaa HD-lukija, jonka hintahaitari on jotakuinkin tuota luokkaa. Vaatii tosin myös Full-HD töllön toimiakseen.
Sopii vissiin tähän ketjuun vastaus. Ostin ennen kaapelioperaattorin vaihtoa tuollaisen LA Digitalin ei-CI+ lukijan. Elisalle vaihdettuamme HD-kanavien näkyminen, varsinkin EurosportHD:n, vaati korttilinkityksen. Se tehtiin joidenkin mutkien kautta ja HD-kanavat näkyivät. Syyskuulle asti, nimittäin. Nyt kukaan ei tunnu ymmärtävän, miten tuo saatiin onnistumaan. Linkitystä ei ainakaan tällä hetkellä heidän järjestelmissään ole, mihin lie kadonnut. Jotenkin tuntuu, että tuo linkityshärdelli on poliittinen. Teknisesti se on ainakin mahdollista, koska se toimi yli puoli vuotta.

My advice to you: ostakaa se kalliimpi CI+ lukija ihan varmuuden vuoksi, jos oikeasti haluatte katsoa HD-kanavia. Operaattorinne saattaa heittäytyä mulkeroksi asian suhteen.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mua vituttaa Bluesin pelaajien ja valmentajien puolesta. Tuloksellisesti hemmetin hyvää kiekkoa ja ilmeisesti pelillisestikin ainakin aika ajoin, mutta toimistojoukkueen sählätessä väki ei löydä hallille ja koko jengi on myynnissä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mozilla Firefox! Viimeiakoina tilttaillut jatkuvasti, vähintään 30 min välein tulee että "Mozilla Firefox (ei vastaa)"... Saatana että on ärsyttävää...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Selaimen vaihdollahan siitä selviää.
Niin, Firefoxissa on kuitenkin muutama ominaisuus/"lisäosa", joihin olen eri palstoilla ja sivustoilla tottunut. Ennen ei ole ollut tällaista ongelmaa Firefoxin kanssa - ehkä viimeisen 2-3 viikkoa on tökkinyt paljon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ottaa toimivan selaimen, niin kyllä siihenkin tottuu. :)
Joo, niin kai se sit :D On vaan parilla "taidesivustolla" ollut sellaisia lisäominaisuuksia Firefooxiin, että siihen tuli aikoinaan siirryttyä.

Mitäs selainta se tiuke sitten suosittelisi? Kaikki on tullut kokeiltua hamassa menneisyydessä, mutta viimeiset neljä vuotta on tuliketulla menty.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, niin kai se sit :D On vaan parilla "taidesivustolla" ollut sellaisia lisäominaisuuksia Firefooxiin, että siihen tuli aikoinaan siirryttyä.

Mitäs selainta se tiuke sitten suosittelisi? Kaikki on tullut kokeiltua hamassa menneisyydessä, mutta viimeiset neljä vuotta on tuliketulla menty.

Enpä osaa näitä yleisiä erikoisempia suositella. Google Chrome on itsellä ollut käytössä ja ihan tyytyväinen olen ollut.
 

motamoro

Jäsen
Mua vituttaa Bluesin pelaajien ja valmentajien puolesta. Tuloksellisesti hemmetin hyvää kiekkoa ja ilmeisesti pelillisestikin ainakin aika ajoin, mutta toimistojoukkueen sählätessä väki ei löydä hallille ja koko jengi on myynnissä.

Tuo "aika ajoin" ei vaan riitä kun kyse on urheilubisneksestä, se pitää olla lähes poikkeuksetta. Tällä kaudella nähnyt Bluesilta 4 matsia ja voi jestas mitä "kiekkoa". Olivat vähemmän yllättäen kauden 4 tylsintä peliä mitkä olen nähnyt, peliä lamauttavaa sumppua ja pyörimistä kulmissa.

Vaikka tilastot eivät kerro kaikkea niin 2,11 tehtyä per peli ja 2,22 päästettyä = 4,33 maalia per peli ovat varsin oikeutettuja lukuja kenttätapahtumiin. Ei ainakaan minua houkuttele hallille, vaikka sijoitus olisikin playoffpaikan arvoinen. Se on kuitenkin 0,82 maalia vähemmän kuin liigan ka.
Tämän lisäksi Bluesin joukkueella on 3. vähiten laukauksia 43 ka. per peli, kovin on vähän, koska mukana on maalit,torjunnat,ohivedot ja blokit. Vertailun vuoksi esim. Ässillä vastaava luku on 59 ja SaiPalla 53.

Vähän sama asia kuin koittaisi myydä autoa joka ei ole hieno, mutta toimii. Naapuriliikkeessä on samaan hintaan hieno ja toimiva auto, kumman kansa valitsee?
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kannattaa kokeilla Mozilla Auroraa. Samat lisäosat, parempi toimivuus.
Heräsi kiinnostus, huomenta kiinnostus. Lyhyen esittelyn perusteella Mozilla ei suoraan suosittele tuota ensisijaiseksi selaimeksi kokeiluversion vakaussyihin nojaten. Minkälaisia kokemuksia sinulla on Aurorasta? Tai siis onko minkäänlaisia negatiivisia kokemuksia toistaiseksi?
 

Puster

Jäsen
Minkälaisia kokemuksia sinulla on Aurorasta? Tai siis onko minkäänlaisia negatiivisia kokemuksia toistaiseksi?
Käytössä töissä ja kotona, ei oletusselaimena kummassakaan. Jatkoaikaa, tärkeimpiä iltapäivälehtiä, jotain muita ihmefoorumeja ynnä muuta ajankulua. Kertaakaan ei ole mennyt not responding -tilaan (koputetaan puuta) ja muutenkin toiminut kuin dodgen vessa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nukuin pommiin, aivan armoton pääkipeä tuli välittömästi ja nyt olen pääkivussa kärvistellyt ja asiaa ei helpota yhtään hävittäjien jatkuva ylilentäminen. Asun muutaman kilometrin päässä lentokentästä, johon ne on laskeutumassa.

Makasin sängyssä kolme tuntia tekemättä mitään, huomenna on taas pakko taistella itsensä ihmisten ilmoille, täällä tulee muuten hulluksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nukuin pommiin, aivan armoton pääkipeä tuli välittömästi ja nyt olen pääkivussa kärvistellyt ja asiaa ei helpota yhtään hävittäjien jatkuva ylilentäminen. Asun muutaman kilometrin päässä lentokentästä, johon ne on laskeutumassa.

Pommin tuli täälläkin nukuttua ja päätä vihloo. Koneita ei onneksi lennä kovin läheltä.

Lisäksi ottaa päähän mutkistunut parisuhde.Eniten vituttaa se minä olen se paha, joka ei kuuntele ja muuta, mutta sitten minua kohtaan tehdään uskomattomia juttuja ja tavaroita tärvellään tahallisesti yms. Koita siinä sitten keskustella ja läsnä.
 

Timppa73

Jäsen
Mozilla Firefox! Viimeiakoina tilttaillut jatkuvasti, vähintään 30 min välein tulee että "Mozilla Firefox (ei vastaa)"... Saatana että on ärsyttävää...
Päivitä lisäosat ja jos ei päivityksiä, ota lisäosien päivityksen automaaginen tarkastus täppä pois. Ainakin mulla loppui tuo "ei vastaa" tuon täpän poistamiseen.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kyllä tämä Suomi sentään on vitun hieno paikka elää ja yrittää!
Vaimoni oli eilen kävelemässä Sörkän aseman lähellä kohti metroa, kun joku helvetin huumehörhö tuli ja löi takaa niskaan nyrkillä...

...Vittu, että vieläkin kädet tärisevät raivosta.
Poliisivaltio, nyt ja heti!

Oikeasti todella järkyttävää, että tuollaista tapahtuu täälläkin. Ymmärrän täysin halusi suorittaa omankädenoikeutta, kun Poliisi on voimaton, mutta täällä niistä saa vaan kovemman tuomion, kuin itse tilanteen alullepanija.

Maanantain ja tiistain välisenä yönä(n.00:00) tuossa asuintaloni edessä kadulla joku sekopää ryösti aseella uhaten auton. Siis siinä autossa istui 3-4 n. 18-vuotiasta ja tämä sekopää aseella uhaten poisti ihmiset autosta ja kaasutteli matkoihinsa. Minä itse satuin paikalle n. 5min. tapahtuneesta ja sain sen käsityksen, että jo kolmas puhelu oli meneillään hätäkeskukseen, eikä Poliiseja näkynyt mailla, eikä halmeilla. Ja tämä siis Turun ydinkeskustassa. Sen verran kyylän luonnetta on, että seurasin tilanteen loppuun ikkunasta käsin. Poliisit saivat karkurin kiinni, ja palauttivat auton omistajalleen, mutta yllättäen pellit solmussa.

Kaikkea sitä sattuu täälläkin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
... ja jos ei päivityksiä, ota lisäosien päivityksen automaaginen tarkastus täppä pois. Ainakin mulla loppui tuo "ei vastaa" tuon täpän poistamiseen.

Ei jumalauta kiitos!!! Olen aivan käsi koneen kanssa ja on vituttanut aivan suunnattomasti, kun minullekin on tuota "ei vastaa":ta tarjoiltu vähän väliä tässä. Tuo auttoi.

Vituttaa myös, että ylempään liittyen ilmeisesti messengerin tai vastaavan päivityksen yhteydessä olen kaiketi koomaillut jotain ja minulle ilmestyi tuohon yläkulmaan joku helvetin tool bar ja kone hidastui merkittävästi. Itkun ja hammastenkiristyksen jälkeen sain sen poistettua (työkalut-lisäosat-poista), mutta perkele tuo puskee välillä aina takaisin. Ei aina, mutta joskus (siis kun avaan selaimen). Helppo se on tosin noin poistaa, mutta jossain se vissiin vielä luuraa. Ei toivoakaan, että saisin sen omin avuin lopullisesti helvettiin koneelta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Menköön nyt vitutuksen aiheena tämäkin. HS:n uutisen mukaan Veikko Huovisen muistomerkille on tehty ilkivaltaa.

Mielenkiintoista olisi tietää, mitä - kenties variksen muodossa parhaillaan sielunvaelteleva - kirjailija itse ajattelisi tapahtuneesta. Mene ja tiedä, hirvipatsaan päähän survottu kurpitsa olisi saattanut jopa herättää hänessä hilpeyttä. Sotkamolaisten ja huvisseuralaisten palvova paatos saa tuntemattomien vandaalien käsittelyssä aikaan mielenkiintoisen kontrastin. Tällä saralla Huovinen monesti itsekin operoi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen tässä nyt tehnyt hieman tutkimustyötä ns TexMex-tuotteiden kanssa ja muutama vitutuksen aihe kerrottavana.

Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Vittu missä kantimissa nääkin tuotteet ovat. Ärsyttää suunnattomasti kun pitää heittää ruokaa pois. Tuollaista sontaa ei vaan kykene vetämään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tässä nyt tehnyt hieman tutkimustyötä ns TexMex-tuotteiden kanssa ja muutama vitutuksen aihe kerrottavana.

Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Vittu missä kantimissa nääkin tuotteet ovat. Ärsyttää suunnattomasti kun pitää heittää ruokaa pois. Tuollaista sontaa ei vaan kykene vetämään.

En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.

Itseäni vituttaa samassa oppilaitoksessa eri koulutusohjelmassa opiskelevat tupakoitsijat, jotka jäävät ulko-ovien eteen tupakoimaan, kummassakin paikkaa selvästi tarroja, missä kielletään tupakointi. Itsekkin poltan, mutta en halua kuitenkaan sen hajun tulevan kouluun sisälle ja luentosaleihin. Labroissa saan sen verran haistella outouksia, että se riittää.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
En tule tuomitsemaan, mutta tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä Pirkka-tuotteiden laatu? Jokin niissä aina mättää.

No ei nyt aina kuitenkaan. Olethan ottanut huomioon että Useimmat Pirkka-tuotteet valmistetaan kalliimpien merkkien kanssa samoissa paikoissa, kuten HK:lla, Atrialla, Meiralla yms. ja ne ovat useimmiten täysin identtisiä kalliin merkkitavaran kanssa.
Tietysti jos kyseenalaistetaan myös merkkituotteen laatu niin, jokinhan niissä mättää, mutta ei aina.

Minä tykkään Pirkka-Colasta. Koska se on niin, Pirkka!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ensinnäkin...välttäkää kaikkia kyseisen skenen tuotteita jos ne ovat Pirkka-tuotteita. Toiseksi, Santa Marian Guacamole dippi on aivan saatanan syvältä. Pirkan Sourcream & onion-maissilastut on saatanasta. Ennemmin dippaa paskinta näkkileipää mitä maasta löytyy.

Oliko se Pirkan Guacamole, jossa on avokadoa alle prosentti? Kyllä, luitte oikein, alle prosentti. Varsinaista guacamolea, sano.

Nyt ei vituta oikein mikään, joten pakko kokea myötävitutusta Vanhan Lenin huonoista TexMex-kokemuksista. Ei mene offtopickiksi kuin vaan vähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös