Vitutusketju

  • 10 536 587
  • 56 130

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
on se vitun hienoa

Kohta taas mennään, liput liehuen ja torvet soiden.
On urheaa mennä taisteluun, rohkeasti maansa ja jumalansa puolesta.
On uljasta antaa kaikkensa, kaunista palata kotiin sankarina.
Juhlakulkueessa.

Näen kun miekkani iskee vihollisen vartaloon.
Näen kun kirveeni murskaa vihollisen kallon.
Näen kun luotini silpoo vihollisen kasvot.
Näen kuin pommini tuhoavat vihollisen kaupungit.

TAPA, TAPA, TAPA, haluan nähdä verta.
Lämmintä verta valumassa autiomaan hiekkaan.
Verta vihollisen tuskaisilla kasvoilla.
Naisten ja lasten itkua miestensä ruumiiden äärellä.

Raunioituneita kaupunkeja, savuavia taloja.
Kuolleita kaduilla, pihoilla, pelloilla matojen ruokana.
Miehiä, naisia, pieniä lapsia. Eilen vielä elossa.
Eilen vielä täynnä elämää, tänään ruumiina ojassa.

Palaneita ihmisiä, silvottuja käsiä, jalkoja,
raiskattuja naisia, murhattuja lapsia.
Selviytyneitä etsimässä ruokaa jätekasoista.
Sota on uljasta, sota on kaunista.

Ei unohdu asiat edes tuhannessa vuodessa,
hyökkäykset meitä kohtaan on kostettava.
Mutta mitään ei opita, lyhyt on muisti,
ihmiskunnan tekojen osalta.

Kohta taas mennään, liput liehuen ja torvet soiden.
Onko pakko mennä taisteluun, sokeasti maansa ja jumalansa puolesta ?
Typerää antaa kaikkensa, palata kotiin kuolleena.
Ruumisarkussa.

---

Vituttaa ihmisten sanoinkuvaamattoman suuri tyhmyys.
Typeryys yleisesti, sisältäen kaikki sen osa-alueet ja tekijät.
Niin monta asiaa ettei niitä pysty edes listaamaan tähän.
Tuo edellinen vain yhtenä esimerkkinä typeryydestä.

Jokainen voi itsekseen miettiä, mikä on oikeasti tärkeää itsensä ja muiden kannalta.
Ja miten suhtautua niihin tärkeisiin asioihin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: on se vitun hienoa

Viestin lähetti DanC
Vituttaa ihmisten sanoinkuvaamattoman suuri tyhmyys.
Typeryys yleisesti, sisältäen kaikki sen osa-alueet ja tekijät.
Niin monta asiaa ettei niitä pysty edes listaamaan tähän.
Tuo edellinen vain yhtenä esimerkkinä typeryydestä.

Jokainen voi itsekseen miettiä, mikä on oikeasti tärkeää itsensä ja muiden kannalta.
Ja miten suhtautua niihin tärkeisiin asioihin.

Toi on kyllä ihan totta mua vituttaa sama asia. Tohon edelliseen liittyen mua vituttaa erityisen paljon tämä meidän niin "mukava" ja kansaa ajatteleva pääministeri. Eiks ne poliitikot oikeasti voi ajatella tän kansan etua. Kokoajan vaan mietitään omaa persettä ja eläkettä.

Sen Lipposen vois ampua avaruuteen. Päästäis siitäki vihdoin ja viimein eroon. Se mies ei kyllä osaa ajtella muuta kuin seuraavaa nelivuotis-kautta. Sittenhän sen olo on taas turvattu siksi ajaksi. Ikävää tässä on se, että tällä menolla 10 vuoden päästä voi asiat olla todella huonosti.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vituttaa työhakemusten täyttäminen. Pitääkö niiden saada saatana kaikki tietää tyyliin näenkö unia punaisesta oravasta.

Helvetti, koko päivä menee hukkaan tuommoista paskaa täytellen ja aivan varmaahan on ettei sinne kukaan töihin pääse.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Nyt vituttaa!

Firma, jossa työskentelen on yksi Hifkin yhteistyökumppaneista. 28.2. olisi yhdellä työntekijällämme mahdollisuus päästä pelailemaan Hifkin edustusta vastaan leikkimielisessä matsissa. Halukkaita oli kaksi, minä ja toinen jamppa. Se, kumpi pääsee pelaamaan, arvottiin. Arvatkaapas voitinko? No en! Ttu!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti vision
- Maitohyllylle mennessään repivät samoja kärryjä perässään. Eikö niitä kärryjä voi jättää vähän taaemmaksi ja käydä hakemassa maitotölkin ilman kärryjä. Tuskin kukaan varastaa kärryllistä maksamattomia tavaroita. Prkl!
Juu, tätä olen itsekin miettinyt...ehkä se on vaan niin, että joidenkin huomiokyky sitoutuu sataprosenttisesti jo itse kaupassakäynnin suorittamiseen, eikä kapasiteettia riitä enää muiden huomioimiseen. Samaa tapahtuu muuten myös hedelmätiskeillä...
Lisäksi punnitusvaaoilla asioimiseen kuuluu tietysti se, että kun tarra on tulostunut, niin jäädään siihen vaa´an eteen liimailemaan hintalappua huolellisesti tuotteeseen sekä pällistelemään, että menikö se hinta nyt varmasti oikein, painoinko nakkisormillani nyt varmasti oikeaa numeroa etc. Ei sitä viitsi siinä sivummalla tehdä, muutenhan seuraava asiakas pääsisi paikalle.

Ai niin, joillain on vielä tapana kauppaan sisään mennessään jäädä kärryineen seisomaan välittömästi niiden itsestään aukeavien porttien sisäpuolelle. Siinä sitten availlaan takkia, tihrustetaan iltapäivälehtien lööppejä, tarjouksia jne. Seuraavana samaa kaistaa sisääntuleva jää näin kätevästi portin kohdalle saarroksiin, jolloin kiinnimenevä portti joko jumittaa kärryn tai läpsäisee jaloille.

No, eipä tämä niin vakavaa, mutta jos itsellään sattuu olemaan huonompi päivä muutenkin, niin tällainen ajattelemattomuus väkisinkin nostaa kuplat pintaan.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Vittu että mahtaa olla makeeta kirjoittaa suurin osa viesteistä puoliksi englanniksi. Vittu tollanen vituttaa.

Yhteistyöterveisin Spenkku
 

Aksu

Jäsen
Työn puolesta vituttaa perustuslakivaliokunta ja kunnolla. Taas tuli sen sortin päätöksiä aivan helvetin huonoilla perusteluilla, ettei voi mitenkään ymmärtää. Kiva kiva ja haistakee...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti demitra
Tämä on muuten käsittämättömän hauskaa. Itsekin olen toteuttanut tätä hyväksi havaittua taktiikkaa ihan vain VITTUILLAKSEEN.
Ymmärrän kyllä, että se vituttaa kun tehoputkiraisusta loppuu bensa jonnekin jakomäen ostarin kulmalle. Siinä on sitten hauska painella sitä valonappia ja muna pystyssä kuikkia jostain pusikosta, kun kerrankin pääsi kääntämään vallan kahvasta.

Kuplia ruiskeeseen, sanoisi Syrjä.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Shayne
Ymmärrän kyllä, että se vituttaa kun tehoputkiraisusta loppuu bensa jonnekin jakomäen ostarin kulmalle. Siinä on sitten hauska painella sitä valonappia ja muna pystyssä kuikkia jostain pusikosta, kun kerrankin pääsi kääntämään vallan kahvasta.


Imaisin juuri karjalanpiirakan keuhkoon, kiitos. Hauskinta pitkään aikaan.
 

MacPablo

Jäsen
Viestin lähetti demitra
Tämä on muuten käsittämättömän hauskaa. Itsekin olen toteuttanut tätä hyväksi havaittua taktiikkaa ihan vain VITTUILLAKSEEN.
Pakko myöntää, että toi oli kyllä hauskaa...
...nimittäin joskus ala-asteellla.
Luulen että toi alkaa vituttaa demitra suakin siinä vaiheessa kun istut ite autossa ja joku muu tekee ton saman
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toi saatanan Gimmeli,vittu mitä naukumista njaunjaunjanjau mua polttaa liekit rovion njaunjaunjanjau ja eikös joku Nova soita sitä yhtenään.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Vituttaa työkaverit, jotka ovat kuin olisivat syöneet sitruunaa aamupalaksi.
Miksi vitussa pitää tiuskia ja kiukutella duunikavereille jos himassa mättää?
Ei se mun vika ole jos ukko ei koskaan ole kotona vaan Tallinassa huorissa.
 

raksipoi

Jäsen
Tämä jatkoajan sota modet vs käyttäjät.Vaikka modet yrittääkin kaikkensa eikä saa siitä mitään(?)niin silti jaksetaan valittaa jostakin HPK-puolueellisuudesta
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vitun vaalit ja vitun paskat ehdokkaat; pelkkää paskaa kaikki tyynni.
JOS nyt jostain kumman syystä kelpuutan jonkun jolle antaa ääni, niin se ei 100%:n varmasti tule olemaan kukaan nykyistä kauttaan istuvista saatanan vätyksistä. Mitä ne saivat aikaan? Vittu ITSELLEEN PALKANKOROTUKSEN! Kiitos, paskaa käteen.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Vituttaa tämä "minä minusta minuun"- yhteiskunta!

Ei ku Etelävaltioiden lippu salkoon.

Vai mitä?
 
Vituttaa...

...kun päätä särkee koko ajan, pakkasta on ja lunta tulee. Lukko ei tuu pääsemään tolla pelillä playoffeihi ja seinänaapuri on joku ufo-olento, joka huutaa 48 h päivässä tai siltä se ainakin tuntuu, perkeleen perkele!...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Lisää vitutusta

Tiedättekö mikä vituttaa? Kun ollaan koulussa luokassa riveissä ja esitelmöijä laittaa paperit kiertämään keskeltä. Voi vittu sitä vitutuksen määrää. Miks se ei voi pistää sitä sinne toiseen reunaan, että kaikille tämä paperi tulisi.

Toinen mitä en hyväksy on se, että luokkatoveri tyttöni supattelevat luokassa. Voi vittu niitä saatanan juoruämmiä!

Kaikkein entien mua vitutti eilen, kun nordeasta oli joku ukkeli esitelmöimässä. Jätkä pisti jonku pinon papereita eteenpäin kansiossa. Sitten yksi ämmä jäi sitä lukemaan varmasti 20 min. ajaksi. Arvatkaa sainko koskaan edes vilkaista tätä kansiota? no en saanut ja se vituttaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vituttaa oma saamattomuus ja kauan aikaa sitten vituilleen hoidetut raha-asiat. Vituttaa nyt sitten maksaa vittu joka vitun palkasta vittu maksimit ulosottoon eikä vittu voi seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen vittu suunnitella kouvolaa pidemmälle lomamatkaa tai vittu edes joka kuun vuokraa maksaa ajallaan.

Vittu.
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vituttaa

On itseasiassa vituttanut koko viikon. Aivan VITUSTI!

Ollut jotenkin aivan uskomattoman harmaa olo koko vitun viikon.

Olen nyt seurustellut tämän yhden mamman kanssa muutaman kuukauden ja sen käytös on muuttunut kumman radikaalisti viime viikonlopun jälkeen. Enkä keksi mikä vittu sitä vaivaa. Siitä on tullut jotenkin ihmeen etäisen tuntuinen tällä viikolla. Perseestä, ja syvältä. Ihan kuin aivan eri ihminen. Ja se mikä tässäkin hommassa vituttaa on se, että mä olen mennyt rakastumaan siihen, enkä tiedä mitä vittua se nyt sitten meinaa tai tahtoo. Viime viikolla kaikki oli aivan erilaista. Perseestä ja ihan vitun syvältä.

Vittu kun vituttaa, vituttaa niin saatanasti.

Toinen mikä vituttaa oikein kunnolla on se, että mä en ole saanut duunissa mitään aikaseksi. Aivan perseestä. Tulee tehtyä vaan pakollisia hommia vähän ja hommat jää makaamaan. Mua on jotenkin nyt masentanut viime aikoina tämä saatanan duuni ja stressi tästä elämästä muutenkin. Sen takia ei sitten jaksa panostaa, ei sitten mihinkään.

Autokin vituttaa. Siitä on hyvin nähtävästi kannentiiviste paskana tai kansi halki. Voihan vittu kun onkin sitten halpa remontti edessä ja pitäisi sitäkin paskakasaa maksaa joka kuussa. Voihan vittu!

Laskutkin on maksamatta ja tilillä on tällä hetkellä aika vitusti rahaa! 100 erppaa. Mikä vitun järki on raataa päivästä toiseen kun joka vitun kuukausi rahat loppuu jo pelkästään sen takia kun joutuu maksamaan yli puolet palkasta jotain vitun laskuja! Ja verojakin tämä vitun paskavaltio karhuu joka vitun välissä! Taas joutuu siirtämään maksut ensi kuuhun.

Sekin tässä vituttaa, että mä olen niin vitun heikko mieleltäni! Saatana! Mä olin koko vitun viime kuun polttamatta röökiä, ja nyt kun mua on vituttanut oikein näin vitun paljon, niin olen kahtena viime päivänä polttanut 1 röökin/päivä. Ei ole paljoa, mutta liikaa ja voi hyvin taas laukaista sen vitun uskomattoman röökaamisen. Eihän sitä vitun tupakointia olekaan takana kuin vaivaiset 6 - 7 vuotta ja nyt tuntuu, että olisi aika sekin paska lopettaa, mutta kun on vielä niin vitun tyhmä, että menee polttamaan. Vitut!

Aamulla jo vaikutti, että tämä päivä kääntäisi tämän viikon vitutuksen parempaan suuntaan, mutta vitut! Paskan marjat! Eiköhän tämä vitutus tästä taas kasva oikein VITUN isoksi.

Huomenna pitäisi kyllä lähteä katsomaan lätkää, toivottavasti nyt edes se sitten onnistuisi ja siitä jotenkin viimeistään piristyisi.

Eiköhän tuokin mene päin persettä ja sitten vituttaakin koko vitun paskan viikonlopun! Minäkö pessimisti?! Ja vitut olen saatana!

VITTU!
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: vituttaa

Viestin lähetti Make M.
On itseasiassa vituttanut koko viikon. Aivan VITUSTI!

Ollut jotenkin aivan uskomattoman harmaa olo koko vitun viikon.

Olen nyt seurustellut tämän yhden mamman kanssa muutaman kuukauden ja sen käytös on muuttunut kumman radikaalisti viime viikonlopun jälkeen. Enkä keksi mikä vittu sitä vaivaa. Siitä on tullut jotenkin ihmeen etäisen tuntuinen tällä viikolla. Perseestä, ja syvältä. Ihan kuin aivan eri ihminen. Ja se mikä tässäkin hommassa vituttaa on se, että mä olen mennyt rakastumaan siihen, enkä tiedä mitä vittua se nyt sitten meinaa tai tahtoo. Viime viikolla kaikki oli aivan erilaista. Perseestä ja ihan vitun syvältä.

Toi vaikuttaa ainakin omakohtaisten kokemusteni mukaan siltä, että se on joko jättämässä sua, se pettää sua tai molempia. Kannattaisko vaikka kysäistä siltä suoraan.

Mulla on kans pari kertaa ollu niin että oon hengannu jonkun muijan kaa ja sit ku siit on alkanu diggaa vähän enemmän ni se on sanonu et kiitti mulle riitti.

Enkä nyt todellakaan halua lietsoa riitaa ja toivottavasti oon väärässä. Sitä vaan monesti on kovin sinisilmänen kun välittää jostain tosissaan. Olen itse nykyään aika skeptinen näissä asioissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös