Vitutusketju

  • 10 554 083
  • 56 140

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa kun ei tiedä kuka on tulossa kylään, joku kuulemma on. Vituttaa tuleva sota. Vituttaa autosta tipahtanut pölykapseli. Vituttaa kun kaupasta ei enää löydy voita vaan kevytlevitteitä. Vituttaa kun ufoja ei oikeasti olekkaan olemassa. Vituttaa kiinalaiset, venäläiset, kuubalaiset, jenkit ja kohta kaikki urpot.
 

Vaicci#63

Jäsen
Vituttaa kun Ilkka Kaarna on ottanut lähes diktaattorin aseman SaiPassa. Kaarna=Hussein, SaiPa= Irak, ja fanit= Irakin kansa.

Vituttaa, se että jos kauden jälkeen kyseinen herra ilmoittaa joukkueen päätyvän nollatulokseen, vaikka pelaajiin ei tuhlattu lähes mitään.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Vituttaa kun jou urpo menee painamaan liikennevaloissa sitä jalankulkijan "varausnumeroa" vaikka se vitun valo palaisikin siinä tolpassa olevassa laatikossa jo. Eikö suomalaiset nyt vittu ymmärrä, että ei ne valot vaihdu siten useammin, vaikka runnoisit sitä nappia kuinka monta kertaa tahansa. Vitun idiootit!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Jaska85
Vituttaa kun jou urpo menee painamaan liikennevaloissa sitä jalankulkijan "varausnumeroa" vaikka se vitun valo palaisikin siinä tolpassa olevassa laatikossa jo. Eikö suomalaiset nyt vittu ymmärrä, että ei ne valot vaihdu siten useammin, vaikka runnoisit sitä nappia kuinka monta kertaa tahansa. Vitun idiootit!
Mua vituttaa enemmänkin se, että jotkut urpot painaa ensin sitä nappia ja sitten kuitenkin menee punaisia päin tien yli. Sen jälkeen valot vaihtuu autoilijoille punaiseksi, autot seisoo, kukaan ei mene tien yli - ei enää, kun ne fakin´ urpot on jo sadan metrin päässä jatkamassa matkaansa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Avaruus vituttaa. Vittu, sehän on ääretön ja muka laajenee koko ajan, vittu paskat. Vitun avaruus.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Vituttaa kun käpy on jäässä

T:Pieni orava
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Vitut avaruus oo ääretön, se loppuu sheriffimaahan. Sen jälkeen tulee inkkarimaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Spencer
Vitut avaruus oo ääretön, se loppuu sheriffimaahan. Sen jälkeen tulee inkkarimaa.
Vittu, eikös siinä välissä kuitenkin ole ei-kenenkään-maa? Sekin tosin vituttaa mua.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa noi saatanan naapurit. Mikä vittu siinä on että koko ajan on muka jotain remontin tynkää? Ton perkeleen seinän poraamisen ymmärrän vielä jotenkuten, mutta vasarointi!!
Kusipää rupeaa vasaroimaan seinää klo. 07.32 lauantaiaamuna! Ei kukaan tee sellaista, nää on hulluja. Ja nyt se sama ääliö poraa taas seinää. Laskujen mukaan se on porannut asuntoonsa vuoden aikana jonkun 20-30 reikää. Mitä helvettiä se oikein tekee?!?

Aamulla kun vasarointi loppui ja just nukahdin, rupes lapsi huutamaan. Äääiiii-tiiiiiiiii!!!! Äääää-tiiiiiiii!! Ja itkusella äänellä. Okei, lapset huutaa, mutta minkä takia kukaan ei tee mitään? Missä vitussa se äiti oli!?! Olis tullu kattomaan mikä lapsella on vikana, vai oliko lapsi jätetty yksin. Ja huutoa kesti ainakin kymmenen minuuttia, ellei kauemmankin.

Ja nyt seinän takana taas porataan.

Minä olen se mies maanantain Ilta-Sanomissa joka tappoi naapurinsa iskuporakoneella, korkokengällä ja vasaralla. Nyt riitti!
 

raksipoi

Jäsen
Viestin lähetti Footless
Vituttaa noi saatanan naapurit. Mikä vittu siinä on että koko ajan on muka jotain remontin tynkää? Ton perkeleen seinän poraamisen ymmärrän vielä jotenkuten, mutta vasarointi!!
Kusipää rupeaa vasaroimaan seinää klo. 07.32 lauantaiaamuna! Ei kukaan tee sellaista, nää on hulluja. Ja nyt se sama ääliö poraa taas seinää. Laskujen mukaan se on porannut asuntoonsa vuoden aikana jonkun 20-30 reikää. Mitä helvettiä se oikein tekee?!?

Aamulla kun vasarointi loppui ja just nukahdin, rupes lapsi huutamaan. Äääiiii-tiiiiiiiii!!!! Äääää-tiiiiiiii!! Ja itkusella äänellä. Okei, lapset huutaa, mutta minkä takia kukaan ei tee mitään? Missä vitussa se äiti oli!?! Olis tullu kattomaan mikä lapsella on vikana, vai oliko lapsi jätetty yksin. Ja huutoa kesti ainakin kymmenen minuuttia, ellei kauemmankin.

Ja nyt seinän takana taas porataan.

Minä olen se mies maanantain Ilta-Sanomissa joka tappoi naapurinsa iskuporakoneella, korkokengällä ja vasaralla. Nyt riitti!

Meillä on kans yläkerran emäntä aivan sairas meluaja en sitten tiedä et lenkkeileekö se tuolla ylhäällä ku tömähtäviä askeleita kuuluu makkarista olkkariin...Niin ja vielä lisättäköön että sillä on poikakaveri joka varmaankin harjottelee kitaransoiton alkeita"rämpytiräm eiku rämpytirämpy eiku".Ja huonekaluja siirretään paikasta toiseen joka päivä,telkkari on niin isolla että mä voin suunnilleen kuulla mitä ohjelmaa ne kattoo.

Footless, taitaa tulla kaks tapausta samana päivänä....
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieman ottaa pannuun, kun kirjoitin PITKÄN vastauksen tuohon HPK.n velka-ketjuun. Kun painoin lähetä-nappia, tuli ilmoitus, että ketju on suljettu...

Ei se mitään, hyvä että se suljettiin ja tilanne rauhoitettiin. Modet toimivat tässä oikein. Itsekin esitin ketjun lopussa toiveen, että kaikki talous-puheet unohdettaisiin finaalien päättymiseen asti.

Niin, ja kyllä tuo sukkulan pamahtaminen pistää myös vituttamaan. Ei olisi tarvinut tapahtua.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa pikkuhiljaa viiksettämään muutamien ainainen parkuminen miten Ismo on muka niin saatanan paska valmentaja,joka ainoan pelin jälkeen oli se sitten voitettu tai hävitty...nyyh..nyyh...hui mä kerron äiteelle...nyyh.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Sistis
Hieman ottaa pannuun, kun kirjoitin PITKÄN vastauksen tuohon HPK.n velka-ketjuun. Kun painoin lähetä-nappia, tuli ilmoitus, että ketju on suljettu...

Ei se mitään, hyvä että se suljettiin ja tilanne rauhoitettiin. Modet toimivat tässä oikein. Itsekin esitin ketjun lopussa toiveen, että kaikki talous-puheet unohdettaisiin finaalien päättymiseen asti.

Heh, en ole siis ainoa, kenelle kävi samalla tavalla, sillä minäkin kirjoitin sinne vastausta ja kun lähetin sen niin tajusin tehneeni aivan turhaa työtä, kun ketju oli tosiaan pamahtanut lukkoon.

No jos joku toinen asia vituttaa niin olin innoissani siitä, että pääsisin kuuntelemaan nettiradiosta suosikkijoukkueeni jalkapallo-ottelua niin eikö lähetys peruutettu oikeudellisista syistä. Perkele...
 

Anton

Jäsen
Että vituttaako?

Olimme kesämökillä ja pakkasta eilen oli yli kolmekymmentä. Teimme kardinaalimunauksen. Lähdimme Laproagh (meniköhän oikein?) pullon kanssa lämmittämään saunaa. Jätimme saunaoluet eli kolme tolvanaa olutta auton peräkonttiin. Niin, tietenkin ne jämähtivät umpijäihin!

Sulatimme öltsit siivoussäkin sisällä, jottei sotkuja tulisi. Mutta mille maistuu nyt sulannut, hiilihapoton olut?! Maksettu, joten tämä kai pitää juodakin sitten...
 

Shane

Jäsen
Äskeinen levyraati..

..ja siinä esiintynyt rap-"musiikin" edustaja. Kappale oli kertakaikkiaan aivan käsittämättömän uskomatonta paskaa voittaen jopa Eminemin 13000000-0. Ja sitten raati antoi sille pisteet 10, 9, 8 ja 5 ..

Sen nyt vielä ymmärtäisi jos kapinaikäiset kakarat olisivat pitävinään tuollaisesta, mutta että aikuiset ihmiset...?? Ei voi käsittää, ei sitten millään..
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Äskeinen levyraati..

Viestin lähetti Shane
..ja siinä esiintynyt rap-"musiikin" edustaja. Kappale oli kertakaikkiaan aivan käsittämättömän uskomatonta paskaa voittaen jopa Eminemin 13000000-0. Ja sitten raati antoi sille pisteet 10, 9, 8 ja 5 ..

Sen nyt vielä ymmärtäisi jos kapinaikäiset kakarat olisivat pitävinään tuollaisesta, mutta että aikuiset ihmiset...?? Ei voi käsittää, ei sitten millään..

Tämähän sai minut oikein kiinnostumaan. En sattuneesta syystä nimittäin voi nähdä Levyraatia, mutta joulun aikoihin näin yhden jakson siitä ja olin kanssa ymmälläni siitä, kuinka käsittämättömät roskakappaleet saivat täysiä kymppejä. Mikä tämä rapbiisi oli tai kuka sen esitti?
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Olisi vielä 4 viikkoa lomaa jäljellä ja en ole tehnyt vielä oikein mitään vaikka aikaa kyllä olisi. Ei vain yksinkertaisesti jaksa lähteä etenkään viikolla iltaisin ulos riehumaan, jos ei ole Rangersin peliä. Vituttaa tämä saamattomuus. I need a kick in the ass. Fuuuck.
 

buoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
NHL2003-peli

Aina sama juttu. Harjoittelen konetta vastaan. Olen runkosarjassa Atlanta ja vastassa Washington. Robert Lang jossain vaiheessa tulee vaan läpi, eikä edes poikittainen päähän pysäytä kaveria vaan maalin tekee. Omat pelaajat pommittaa, mutta Olaf Kölzig on muuri, tai sitten osuvat "ammattilaiset" avopaikasta metrin päästä katsomoon. Joissain skenaarioissa Jagr tulee ja tällää maalin, 2-0. Lopussa Lang eka tähti, Kölzig joka ainoa kerta 20-30 torjuntaa toka tähti ja Jagr kolmas.

Miksi minun versiossa jopa maali koukkaa pelaajia niin, että jäävät polkemaan paikalleen. Harmittaa kun en osaa kertoa pelaajille sitä, kuinka tärkeää olisi ottaa vapaana oleva kiekko, eikä luistella ihan muualle. Aina minulle osuu pelaajat, jotka ovat ensin muka tulossa alas puolustamaan, mutta heti kohta on vastustaja maalin edessä, eikä äskeistä omaa kaveria näy missään. Ja ymmärtäisin, että joskus eivät saa miestä maalin edessä pidettyä, mutta kun eivät edes yritä. Minulla on ainoastaan yksi näppäimistö liitettynä, enkä sillä ehdi kaikkia pelaajia ohjaamaan.

Tietenkin vain minulla jää peli jumiin, jos pirstaloitumista ei ennen pelaamista poista. On se NTFS hieno levyjärjestelmä. Ja nykyään joudun käynnistämään koneen ennen k.o. pelin pelaamista, kun menee kone peliä käynnistäessä juntturaan, eikä tämä buginen käyttis osaa sanoa mikä v.... sitä vaivaa. Joo ei ole WMP ysiä, kun sekin esti pelaamisen enkä siksi ohjelmaa suostu asentamaan.

No, tää on tämmönen eka viesti ja vähän kokeilumielessä laitettu. Tunne kuitenkin on aito.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Shayne
Mua vituttaa enemmänkin se, että jotkut urpot painaa ensin sitä nappia ja sitten kuitenkin menee punaisia päin tien yli. Sen jälkeen valot vaihtuu autoilijoille punaiseksi, autot seisoo, kukaan ei mene tien yli - ei enää, kun ne fakin´ urpot on jo sadan metrin päässä jatkamassa matkaansa.

Tämä on muuten käsittämättömän hauskaa. Itsekin olen toteuttanut tätä hyväksi havaittua taktiikkaa ihan vain VITTUILLAKSEEN.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ihmiset, jotka toimivat kaupassa seuraavasti :

- Törmätessään tuttuihin parkkeeraavat ylisuuret kärrynsä keskelle sitä liian ahdasta käytävää ja muistelevat miten viime kesä meni. Eikä missään nimessä väistetä ketään. Menkää muualle juoruamaan, prkl!
- Maitohyllylle mennessään repivät samoja kärryjä perässään. Eikö niitä kärryjä voi jättää vähän taaemmaksi ja käydä hakemassa maitotölkin ilman kärryjä. Tuskin kukaan varastaa kärryllistä maksamattomia tavaroita. Prkl!
- Kassalla änkevät tavaroitansa hihnalle, vaikka edellä olevan ihmisen ostoksista puolet ovat vielä korissa/kärryssä. Yritä siinä sitten laittaa koria sinne palautustelineeseen, kun seuraava asiakas levittelee omia tavaroitaan hihnalle. Ei se nopeuta sitä maksamisprosessia yhtään. Prkl!
- Eivät vahdi lapsiaan. Sitten ne ravaavat muiden jaloissa ja hyppivät hihnojen päissä. Yritä siinä sitten kerätä tavaroita kakaran pomppiessa päälle. Prkl!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vituttaa KJT:n munaton pelaaminen; nyt jo 13 ottelua putkeen voitotta. Tie vie vauhdikkaasti kohti karsintasarjaa (onpahan matseissa kerrankin jotain panosta).
 

Lada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
noniin tässä asiat jotka vituttaa tällä hetkellä:

- Mummot ym. sauvakävelijät jotka jostain syystä kävelevät aina suoraan pyöräilijöitä kohti eivätkä voi sitten millään väistää.

- Geometria

- Se että Sami Heinonen läks Bluesiin kolmosveskariks

- Meidän suihku. ikinä ei tule sopivan lämpöistä vettä.

- Miksi yleisten luistelukenttien pukuhuoneissa ihmiset aina rojauttavat kamansa mun tavaroitten päälle vaikka vieressä ois tyhjää tilaa vaikka kuinka?

- Lompakosta katoaa tasaisin väliajoin rahaa vaikka en todellakaan ole tuhlannut niitä.

- Nokia 5510
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Vituttaa ihmiset, jotka muhivat pankkiautomaatilla. Alkanut näillä pakkasilla vituttamaan aivan sairaasti.

Mikä helvetti siinä on, että sitä vitun korttia ei voi ajoissa kaivaa esille, jos kerran jonossa jo seisoo ja näkee että edellä oleva hyväkäs lopettelee toimintojaan? Ei saatana tietenkään voi kaivaa.

Varsinkin täti-ihmisillä yksinkertainen asiointi tomaatilla vie aivan käsittämättömästi aikaa, koska operaatio alkaa purkamalla matkakassi josta olisi tarkoitus löytää ns. virallinen käsilaukku joka taas pitää sisällään valokuva-albumia muistuttavan, molarin patjan kokoisen lompakon ja sen tuhansista taskuista löytyy tuo kuuluisa kortti.
Entä miksi joka ikisestä toiminnosta pitää saada ERIKSEEN se vitun kuitti, ennenkuin voi jatkaa? Jumalauta, se lompakkohan pullistelee ja pursuilee jo valmiiksi niitä vitun lippuja ja lappuja.

Sitten joskus, kun hillo koiranmakkaraa varten on vihdoin saatu handuun, niin alkaa kortin piilottaminen valokuva-patjaan, patjan piilottaminen käsilaukkuun, käsilaukun survominen matkakassiin ja tämä tietenkin tapahtuu siinä tomaatilla, eikä vaikkapa siinä vieressä, koska silloin seuraavana jonossa olevahan voisi päästä toimittamaan omia nostojaan... Yleensä vielä täti-ihminen lähdettyään lyökin vielä liinat kiinni n. metrin päässä tomaatista ja pyörähtää näätänä ympäri ja tunkee vielä kerran itsensä takaisin luukulle tarkistaakseen ettei vaan yhtään kallisarvoista kuittia sittenkin jäänyt roikkumaan sinne.

..että vituttaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös