Mainos

Vitutusketju

• 10 701 377
  • 56 253

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Vittu. Haisevat ihmiset, peseytykää tai kuolkaa pois. Asiakaspalveluasenne joutuu koetukselle, kun naamalle lävähtää hien, kusen, viinan ja mädän suun löyhkä ennen kuin asiakasta edes näkee. Hymy ei ole kovin herkässä, kun koko ajan tekee vain mieli huutaa, että mene vittu suihkuun ja tule sitten ostamaan kaljasi ja mirrinmuonasi. Laitan seuraavan kerran palvelumaksun, kun joudun kymmentä metriä lähemmäs haisevia apinoita. Tai oksennan ihan mielenosoituksellisesti siinä kusilätäkön naaman edessä. Tuskin edes ymmärtäisi vinkkiä. Nämä tapaukset ovat 5:1 miehiä.

Muuten ei sitten vitutakaan.

tutzba

Jäsen
Criminal Minds. Kolme ensimmäistä kautta olivat todella hyviä, mutta sen jälkeen on tultu alas tasaiseen tahtiin. Nyt on ihan uskomatonta paskaa. Onko tuossa vaihtunut käsikirjoittaja tai jotain?

Niin ja lisäksi tuo jonkun matkafirman mainos, jossa lapsi lässyttää ninjoista ja mitä muuta.

Sebastian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rangers, Wild, Arsenal, Bayern München
Criminal Minds. Kolme ensimmäistä kautta olivat todella hyviä, mutta sen jälkeen on tultu alas tasaiseen tahtiin. Nyt on ihan uskomatonta paskaa. Onko tuossa vaihtunut käsikirjoittaja tai jotain?

Niin ja lisäksi tuo jonkun matkafirman mainos, jossa lapsi lässyttää ninjoista ja mitä muuta.

Huomasin saman........... ärsyttää prkl
Nykyään on meinaan hyvät poliisisarjat harvassa. Oikeastaan Monk ja Mentalist ainoita hyviä jäljellä..

FD89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Vituttaa Maskun radiomainos, jossa yritetään olla hauskoja ja matkia Mertarannan selostusta. Vittu nousee verenpaine aina kun sen kuulee.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaikki maat Hampurista etelään. Laiskoja paskoja ja maailman ohuin kirja on edelleen italialaisten urotyöt 2. maailmansodassa. V-tun mulkut.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
MTV:n toiveuusinnat ja niistä mainostaminen. Jos sarjan tuotanto on lopetettu ensimmäiseen kauteen koska se paska ei ketään kiinosta. Niin täällä se esitetään toiveuusintana 4 vuorokautta viimeisen jakson esityksen jälkeen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unohdin laittaa Kylmän ringin ensimmäisen jakson tallennukseen. Voi vittu! Onhan tuo jo pariin kertaan mulkoiltu, mutta olisihan tuon voinut alusta asti katsoa jälleen.

e. Ei sittenkään. Muistin, että osasin varautua tähän jo aiemmin ja laitoin äitini digiboksin tallentamaan tuon. Hienoa, että arvasin olevani tähän aikaan jo muistamaton. Kannatti mennä muutaman kilometrin päähän syömään ja saunomaan. Taidan tehdä huomenna samanlaisen reissun.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nyt kun olis kesäloma ja kerrankin suunnitellut että pääsee ottamaan viinaa ja nauttimaan musiikista Porispereen niin onkin 38,1 kuumetta. Noh, Buranaa sen verran että pääsee Battle Beastia ja Kotiteollisuutta katsomaan kun kerran lippu on, mutta jäi sitten juhlat juhlimatta. Lapsetkin tuli järkättyä hoitoon perhana.

Minua vituttaa uskomattoman paljon tällä hetkellä. Facebookia ja siellä olevia tiettyjä naamoja en siedä, mutta silti siellä roikun päivästä toiseen. Sitten tuo sää tuolla ulkona, syksy tulee jee! Ainut hyvä asia on, että pääsi taas tänään heittämään helvetin kovat löylyt saunassa. Siis näitä mun vitutuskohtauksia ei voi kunnolla edes pukea sanoiksi! No kai sekin vaikuttaa paljon mun olotiloihin, että kohta on jo oltu tasan kaksi viikkoa erossa tupakasta.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minua vituttaa uskomattoman paljon tällä hetkellä. Facebookia ja siellä olevia tiettyjä naamoja en siedä, mutta silti siellä roikun päivästä toiseen. Sitten tuo sää tuolla ulkona, syksy tulee jee! Ainut hyvä asia on, että pääsi taas tänään heittämään helvetin kovat löylyt saunassa. Siis näitä mun vitutuskohtauksia ei voi kunnolla edes pukea sanoiksi! No kai sekin vaikuttaa paljon mun olotiloihin, että kohta on jo oltu tasan kaksi viikkoa erossa tupakasta.

Runkkaa välillä.

Voin yhtytä tuohon tuohon sää vitutukseen, tänään piti äijien kanssa lähteä heittelemään jefua mutta menipä sitten sään puolesta vituiksi. Kuitenkin baariin lähdetään, se on positiivista.

Lähe Jomppa naisiin!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yhden kerran olen baarissa käynyt ja loppupeleissä sinne uppoaa rahaa vitusti. Tuttuja toki näkee ja juttu lentää, se olkoon ainut positiivinen juttu. Tuo tuntemattomien naisien "iskeminen" siellä on niin helvetin tyhmää. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jomppa hei. Ei naisiin lähteminen välttämättä tarkoita baariin lähtemistä. Lähde vaikka lenkkipolulle, tai ilmaiskonserttiin yms.

Mä sain aika hyvän kontaktin yhteen naiseen meidän hullujen ryhmäterapiassa.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt oot kuule oikealla tiellä. Naiset on vähän niinku alkoholi. Silloin tällöin sopivina annoksina ja semmosella rennolla asenteella ne on ihan jees, mutta jos niitä vetää joka päivä niin menee vaan elämä vituiksi.

Plus jomppa ei oo saanu piparii, joulunaki ne syödään sen nokan edessä.

Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan. Niin ja baarista pokaamat naiset ovat yleensä yhden illan juttuja, "ne oikeat" löytyy ihan muualta. Esim: jopa lenkkipolulta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan. Niin ja baarista pokaamat naiset ovat yleensä yhden illan juttuja, "ne oikeat" löytyy ihan muualta. Esim: jopa lenkkipolulta.
Pokasin baarista naisen vuonna -99, ihan yhden illan jutuksi oli aie. Ensi keväänä ollaan oltu 10 vuotta naimisissa. Pakko oli toimia näin, kun lenkkipolulla en ole ikinä käynyt enkä käy.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan.

Mulla on tää taito vielä oppimatta eli ainoa vaihtoehto on pysyä vaan vitun kaukana niistä. Jääpähän enemmän aikaa töille, harrastuksille, kavereille, liikunnalle jne. Asioille jotka oikeasti pysyy elämässä vaikka kuinka ois vaikeaa välistä. No työt nyt ei välttämättä, mut aina löytää uusia eikä viel oo kovin paljoa vituttanu vaik joku työsuhde oiski päättyny.

E: Niin ja töistä vittu maksetaanki! Pitäis löytää sellanen nainen joka maksais mulle vaikka 14egeä tunnilta jotka vietän sen kanssa ja sit jos ero tulee niin saan TES:n mukaiset lomakorvaukset jne. Ei ehkä vituttais enää niin paljoa. Yötyötki menis ihan siivillä...

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024

Heh, juuri kun olin tulossa avautumaan tyttöystävästäni, niin tämä viesti osui silmiini.

Noh, vituttaa silti oman eukon käytös. On se nyt jumalauta, kun pitää yrittää salailla asioita ja käyttäytyä kuin 15-vuotias vaikka tässä ollaan jo aikuisia ihmisiä. Yhden pienen asian salailun kautta on herännyt epäilys, että mitähän muuta se salaa multa vielä.

Kiitos ja anteeksi. Ois voinut laittaa tän naisiasia-ketjuun, mutta vituttaa nyt sen verran ettei veri kierrä päässä.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Melkein jokainen löytää sen oikeansa jostain, yleensä sieltä missä vähiten sitä odottaa ja toiset jäävät sille tielle etteivät koskaan löydä sitä "oikeaa". Niin se elämä vaan on. Itse osasin joskus stressata pitkän suhteen aikana aivan saatanan paljon ja siitä kuitenkin oppi paljon, päivä kerrallaan mennään ja väkisin en ala etsimään mitään. Kyllä se kohdalle vielä osuu, nyt nautitaan vapaasta olemisesta ja sähläämisestä.

Paskoja fiiliksiä tulee ja menee, kunhan vain muistaa antaa niiden mennä eikä anna niille paskoille asioille liikaa valtaa niin hyvä tulee. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja jokaisella on erilainen tapa käsitellä asioita, enkä ala ketään neuvomaan mitä tulee tehdä. Kunhan vain kuuntelee sydäntään.

Voi vittu että meni syvälliseksi.

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa ihmiset joilla kestää vastata viesteihin/soittaa takaisin se 5 tuntia. Ja kun kyseessä ei ole mikään poikkeustilanne vaan toistuva ilmiö. Itsellä vastaamiseen menee yleensä korkeintaan se 10 minuuttia.

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Vituttaa Saksa. Maailman ällöttävin luuserivaltio ja pervouden mekka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy