Vitutusketju

  • 10 540 392
  • 56 130

Ameno

Jäsen
Vituttaa ja väsyttää ja ahistaa ja aaargh! Vielä reilu tunti pitäs kestää ja keksiä jotain tekemistä ennenkun pääsee kotiin lähtemään. Ei tää lorvailu muuten niin paljoa vituttas, mutta kun omatunto kolkuttaa hieman kun töissä sentäs olevinaan olen ja jotain pitäs tehdä. Ja joka päivä sama juttu...
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäinen viikko sairaana menee "omaan piikkiin", eli syö lomapäiviä. Tämän jälkeen lomat siirtyy eteenpäin ja siirryt sairaslomalle. Sairaslomalla olemiseen vaaditaan työkyvyttömyys, eli esim toimistohommista et saa lomaa jos jalka on murtunut, koska se ei (hoidettuna ja kipsattuna) estä työntekoa vaikka lomailun se käytännössä estääkin.

Niin se taitaa tosiaankin normaaliolosuhteissa olla. Itselleni kävi työtapaturma(pari sormea yläjyrsimeen) jolloin ei karenssia ollut ollenkaan. 3kk sairaslomaa sitten siirsi kesälomaa tulevaisuuteen. Mutta joo, oikeassa olet sitten muuten tuon sairasloman karenssin suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kestihän tuo kiinteänlaajakaistan ilo taas pari päivää. Vittuko ei osaa eikä ymmärrä. Stana, johto seinään ja niin edesä päin, mutta kun ei...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eräs nuija FB:sta. Oli sitten mennyt ampumaan sisällä koiransa, joka ei oppinut sisäsiistiksi. Uhosi tästä toki FB:ssa jo pitkään ennen ("Kohta on saatana piskin viimeinen päivä, jos sisälle vielä paskoo" tjsp.) itse tapahtumaa. Sisäsiisteyskoulutuksen lähtökohta oli, että jos vahinko käy, niin sitten tulee monoa ja koira häkkiin. Voi jeesus, mikä apina..

Muutoinkin kaveri menee kuin suoraan tuonne junttiketjuun. FB-tilapäivykset (, jotka olen tosin piilottanut, mutta kävinpä nyt vitutuksessani lukemassa) käsittelevät mm. rotuoppia, sitä kuinka paljon homot&lesbot vituttavat (postaa tätä seinällesi), Jani Toivolaa kiintiöneekerinä ja -homona, persujen ylistystä, sitä miten naisia ei pitäisi ottaa armeijaan ja kuinka USA:ssa on paljon parempi metsästyslainsäädäntö. Suomen vastaava "hirvittää homojakin".

Näiden ohella testejä kuten "Kuinka hetero olet" (oli 99%) ja "Mikä toisen maailmansodan saksalaistankki olisit". Parasta on silti, että ukon tekstejä kommentoi aina ensimmäisenä yksi umpihomo jannu (ensinmainittu taitaa olla ainoa, joka ei tätä homoutta tiedä) viitaten tähän sukulaiseen yleensä veli, laumanjohtaja, alfa, komea kaljupää tai prinssi termeillä. Arjalaisprinssi oli ehkä paras. Lisäksi paljon sydämiä ja Air:n Sexy Boy:n kaltaisia youtube-linkkejä. Noh, hyvää huumori, mutta tuo koiran ampuminen vituttaa silti.
 
Viimeksi muokattu:

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olisi saatana ampunut itsensä. Ja "Mikä toisen maailmansodan saksalaistankki olisit", ei helvetti. Mutta pakko myöntää, että homon kommentit osuivat ja upposivat:) In your face, idiot jne.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Huomenna koittaa paluu töihin kesäloman jälkeen. Ok, ei siinä mitään, tässä pitkin päivää koittanut asennoitua menemään takaisin lihatiskille sorvin ääreen.

Vitutuksen antikliimaksi saavutettiin kuitenkin äsken, duunikaveri tuli facebookissa kertomaan; "heheheheh, mukava töihinpaluu jätkäl huomen, joudut menee kassalle :D:D:D" Ilmeisesti kassalta joku henkilö kipeänä tms, niin minut sitten laitettu paikkaamaan, kun osaan ne kassahommatkin.

Luulin niistä jo kerran päässeeni eroon, mutta........ ei. Vittu että vituttaa, ei kiinnosta vittu yhtään istua perkele paikallaan ja olla mukapirteänä, kun on lomatki juuri loppunut yms. VITTTTTTTTTTTTTTTU!!!!!!!!!!!

Kuulostaa pieneltä asialta, mutta vituttaa uskomattoman paljon!
 
Huomenna koittaa paluu töihin kesäloman jälkeen. Ok, ei siinä mitään, tässä pitkin päivää koittanut asennoitua menemään takaisin lihatiskille sorvin ääreen.

Vitutuksen antikliimaksi saavutettiin kuitenkin äsken, duunikaveri tuli facebookissa kertomaan; "heheheheh, mukava töihinpaluu jätkäl huomen, joudut menee kassalle :D:D:D" Ilmeisesti kassalta joku henkilö kipeänä tms, niin minut sitten laitettu paikkaamaan, kun osaan ne kassahommatkin.

Luulin niistä jo kerran päässeeni eroon, mutta........ ei. Vittu että vituttaa, ei kiinnosta vittu yhtään istua perkele paikallaan ja olla mukapirteänä, kun on lomatki juuri loppunut yms. VITTTTTTTTTTTTTTTU!!!!!!!!!!!

Kuulostaa pieneltä asialta, mutta vituttaa uskomattoman paljon!

Voimia sinne. Muista aina että naapurilla menee vielä huonommin. Ilman minkäänlaista lomaa oltu vajaa 1.5 vuotta "paskahommissa" putkeen, ja 4vk loma edessä vasta lokakuu-marraskuun alku. Mutta en valita, olen esimerkkinä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Voimia sinne. Muista aina että naapurilla menee vielä huonommin. Ilman minkäänlaista lomaa oltu vajaa 1.5 vuotta "paskahommissa" putkeen, ja 4vk loma edessä vasta lokakuu-marraskuun alku. Mutta en valita, olen esimerkkinä.

No itselleni tämä oli ensimmäinen loma käytännössä lukion päättymisen jälkeen (2008). Olen myös ollut työttömänä mm. armeijan jälkeen 2009, mutta ei sitä stressin alaisena vietettyä aikaa voi oikein lomaksi kutsua, kun ei ollut rahaa edes tehdä mitään. Toisaalta, eipä sitä nytkään ole, vaikka töissä käyn.

Mutta tsemppiä myös sinnepäin, ja nautihan lomastasi sitten, kun sen aika koittaa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eräs nuija FB:sta. Oli sitten mennyt ampumaan sisällä koiransa, joka ei oppinut sisäsiistiksi.
Mikähän ampuma-ase mahtoi olla käytössä? Taitaa joka tapauksessa täyttää eläinsuojelurikoksen tunnusmerkit? Ja miten vitussa kellään voi olla tuollaista ihmisjätettä fb-kaverina?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ja miten vitussa kellään voi olla tuollaista ihmisjätettä fb-kaverina?

Paremman puoliskon sukulainen, jonka joskus olen sattunut kaveriksi hyväksymään. Vähän päässyt unohtumaan koko juippi, mutta tuon uudelleen löydetyn tahattoman huumorin takia saatan jopa harkita, että en poista ko. junttia "kavereista". Ilmoitusta ko. paikkakunnan eläinsuojeluun olen kyllä harkinnut itsekin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitusta ko. paikkakunnan eläinsuojeluun olen kyllä harkinnut itsekin.
Älä harkitse, vaan tee se välittömästi, jos et ole sitä jo tehnyt. Jos et itse halua sitä jostain kumman syystä tehdä, niin laita yv:llä sen kaverin tiedot, niin minä teen sen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minua vituttaa niin sydämen pohjasta Eläkeläiset-yhtyeen musiikki, että ei veri kierrä. Tai kiertää, mutta ylen korkealla paineella. Ainakaan kohta ei kierrä. Parempi lakata ajattelemasta, näin voimme auttaa Liisaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Elämäni taatusti typerin päätös oli lopettaa nuuskan käyttäminen... Melkein 20 vuotta tasaisen nikotiinin saannin kanssa eläneenä se on hieman hankalaa. Erehdy polttamaan 1 savuke ja kas, nyt menee 2-4 askia päivässä. Ei muuten, mutta kun tässä pitäisi sotkea pyörällä pitkin Espanjaa vielä. Keuhkot lienee suurimmalta osin ryittynä pitkin läntistä juuroppia.

Tulis edes joku sweduturisti vastaan, jolta ostaa koko reissuun budjetoitu pois, mutta ei. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi ajoin autolla sen verran kovaa kuoppaan että saa hommattua uuden öljypohjan. Parhaassa tapauksessa ei edes tarvitse lähteä lomareissulle heti maanantaina, koska sen korjauttaminen on näköjään ihan vitun helppoa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Elämäni taatusti typerin päätös oli lopettaa nuuskan käyttäminen... Melkein 20 vuotta tasaisen nikotiinin saannin kanssa eläneenä se on hieman hankalaa. Erehdy polttamaan 1 savuke ja kas, nyt menee 2-4 askia päivässä.
I feel for you, mate. Itse en ole ikinä nuuskankäyttöä lopettanut ja siinä ohessa olen epätasaisen säännöllisesti tupakoinut, varsinkin ryypiskellessä, mutta varsinkin kesälomalla tulee tupruteltua jonkin verran enemmän ja aina loman loppua kohden tupakointi on lähtenyt enemmän tai vähemmän lapasesta. Nytkin tässä taas totuttelen painamaan pelkän gäjssin voimalla. Tuu nyt kotiin sieltä kehitysmaista ja käy hakemassa täysi lasti Haparandasta, niin kyllä se siitä!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vittu kun sapettaa duunin sopimusruokalan menuu. Listalla komeilee, ei toista vaan peräti kolmatta kertaa tällä viikolla jotain broileripohjaista mätinkiä. Safkalle hintaa vähän päivästä riippuen kuuden euron molemmin puolin.

Ei uppoa broilerimoska, ainakaan tuohon hintaan. Vaihtoehtoina löytyy toki eksoottista jauheliha-munakoisovuokaa, kasvisoptiota en kehtaa edes harkita. Heh. Taisi tulla pizzapäivä.

Ehkä vähän lapsellista marista ruuasta, mutta kyllä tuo broilerin ylivalta pistää kerta toisensa jälkeen vihaksi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Voimia sinne. Muista aina että naapurilla menee vielä huonommin. Ilman minkäänlaista lomaa oltu vajaa 1.5 vuotta "paskahommissa" putkeen, ja 4vk loma edessä vasta lokakuu-marraskuun alku. Mutta en valita, olen esimerkkinä.

Mulla ei varsinaisesti oikeaa lomaa ole tainnut ikinä olla jos ei jotain lukion kesälomia laske tähän mukaan. Sitä on joko töissä, saikulla tai työttömänä. Nykynen soppari loppuu näillä näkymin elokuun viimeinen päivä ja voisin siinä välissä pitää pari viikkoa "lomaa" ennen ku menen uuteen duuniin. Tosin ei oo hirveesti varaa venailla jos joku tarjoaaki heti syyskuun alusta sopparia..
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Älä harkitse, vaan tee se välittömästi. Jos et itse halua sitä jostain kumman syystä tehdä, niin laita yv:llä sen kaverin tiedot, niin minä teen sen.

Täältäkin ilmoittautuu vapaaehtoinen. Ei viitsi kirjoittaa, mitä muuta haluaisi ko. kusipäästä tehtävän kuin rikosilmoituksen.

Vituttaa työpaikka yleensä ja etenkin se, että joutuu istumaan pikkupomotuurauksen takia sisätiloissa kiinni tietokoneessa. Sadannen kerran: a change would do you good.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Alkanut valkenemaan tässä pikkuhiljaa, ettei pankeissa ole enään rahaa.

Ja samalla alkanut vituttamaan, että pankkirosvon urani on pahasti myöhässä. Myöhäisheränneisyyteni vituttaa, koska olisihan tuo sentään perinteinen ammatti ja harvalla on munaa. Joo.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja samalla alkanut vituttamaan, että pankkirosvon urani on pahasti myöhässä. Myöhäisheränneisyyteni vituttaa, koska olisihan tuo sentään perinteinen ammatti ja harvalla on munaa. Joo.

Venäjällähän ei oo ongelmaa pankkiryöstöjen kanssa, kun kaikki tietää, ettei semmosta kalustoa pysty paikalle raahaamaan, että pystyis edes nimellisen summan ruplia kuskaamaan pois sieltä.

"ryöstin pankin venäjällä ja nyt...nyt ottasin big macin ja ison juoman, ei...pieni juoma sittenki, ei rahat riitä muuten maitoon, ku seki on kotona taas loppu, hiton akka kun juo aina maitoa, jois vettä niinkun muutkin. Aina pitää olla akalle rahtaamassa maitoa ja leipää...miks en vois olla sinkku ja elää niinkun haluan, aina se eukko on käskemässä mitä tehdä...mäkämäkämäkämäkä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös