Vitutusketju

  • 10 550 860
  • 56 138

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hyvää pääsiäistä kaikille. Onko muita, jotka ei tee mitään pääsiäisenä? Vain murehtii niitä näitä.

Aattelin mennä huomenna vaihtamaan vaippoja ja pesemään pyllyjä... Sopivaa vaihtelua arkisiin murheisiin ja säilyy tietty perspektiivi todellisuuteen kun katsoo minua nuorempaa aivoinfarktin saanutta nuorukaista, jolla on sen johdosta tetraplegia. Ehkäpä omassa elämässäni on kaikesta huolimatta jotain hyvääkin - ainakin voin päättää minne menen ja mitä teen olematta sidottu vuoteeseen vuorokauden jokaisena hetkenä.

vlad.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Aattelin mennä huomenna vaihtamaan vaippoja ja pesemään pyllyjä... Sopivaa vaihtelua arkisiin murheisiin ja säilyy tietty perspektiivi todellisuuteen kun katsoo minua nuorempaa aivoinfarktin saanutta nuorukaista, jolla on sen johdosta tetraplegia. Ehkäpä omassa elämässäni on kaikesta huolimatta jotain hyvääkin - ainakin voin päättää minne menen ja mitä teen olematta sidottu vuoteeseen vuorokauden jokaisena hetkenä.

Vakava asia, mutta en voi mitään kun pienen pieni hymyn tapainen hiipi suun pieliin kun mietin miten hyvä heitto tuo oli Jomppa_Koon iän ikuista itkua vastaan.

Oma pääsiäinen menee tässä sairaslomaa viettäessä, porukoille oisin voinu mennä, mutta jotenkin halusin vaan olla yksin omassa rauhassani. Ehkä illalla käyn kaverin kanssa juomassa jotain alkoholitonta, lasin tai kaks.

Vituttaa tän hetkinen lääkitys kun on jotenkin zombiena koko ajan, väsyttää vaan eikä oikein tiiä et mitä täs ajattelis mistään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja aivan varmasti lohkeaa kun heitetään Jutila kortti esiin jolla on aivan karmea tykki.

Juuri näin koska tuo tyttö rakastaa lätkää. Sen verran, että kyseinen neitonen seurusteli meidän keskimmäisen pojan kanssa mutta heillä ei juttu toiminut. Tyttö kuitenkin tykästyi perheeseemme ja halusi tulla muutaman päivän visiitille. No tietenkin tämä sopi meille. Onhan hän meikäläiselle kuin oma tytär. Nyt ne tuolla vaimon kanssa keittiössä duunaavat iltaruokaa ja mä nautin olutta. Vieras lähtee keskiviikkona Tampereen kauta Osloon eli pääsiäinen menee mukavasti:D
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Juuri näin koska tuo tyttö rakastaa lätkää. Sen verran, että kyseinen neitonen seurusteli meidän keskimmäisen pojan kanssa mutta heillä ei juttu toiminut. Tyttö kuitenkin tykästyi perheeseemme ja halusi tulla muutaman päivän visiitille. No tietenkin tämä sopi meille. Onhan hän meikäläiselle kuin oma tytär. Nyt ne tuolla vaimon kanssa keittiössä duunaavat iltaruokaa ja mä nautin olutta. Vieras lähtee keskiviikkona Tampereen kauta Osloon eli pääsiäinen menee mukavasti:D

Saatana, vanha pukki! Pese ny hänen selkänsä vielä plus webcam live.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa ainaiset yövuorot. Rupeaa jo kyllästyttämään nykyinen tiivis tahti näiden vuorojen kanssa. Eipä ole tosin vaihtoehtona kuin työttömyys. Kenties pitäisi etsiä uusi duunimesta. Ei ole allekirjoittanutta tehty pelkäksi yövuorojen tekijäksi.
 

Rocco

Jäsen
Naapurissa on palohälyttimestä paristo loppu, ja tottakai se pitää pientä piipitystä minuutin välein. Tai ei se pieni piipitys ole, mutta sellainen todella lyhyt ja kovaääninen piippaus. Kuuluu meinaan aika hyvin naapurista asti.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Vituttaa tämä jokavuotinen palojen aiheuttaminen Venäjällä. Koko Pietari on turve-, pelto- ja metsäpalojen aiheuttaman savun peitossa. Kohta se savu on taas Suomessakin. Vittu!

Se lohduttaa, että tiistaina pääsen Imatralle viikoksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jalkapalloilija Jari Litmasen patsasta trveltiin Lahden Kisapuistossa - Ilta-Sanomat

Linkki Ilta-Sanomien uutiseen

Jumalauta! Vittu, kuka saatanan alhainen napanöyhtän ja pershien sekoitus on tästä vastuussa? Linnaan perkele loppuiäksi!

Ööö... Oletko ny ihan aikuisten oikeesti tosissas? Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja.

Lahti. Helsinki. Lahti. Lahti. Helsinki... Litmaselle ikuinen :keskari:

Hienoa jalkapallokulttuuria Lahdelta että keneltäkään ei hyväksytä tällaista sopuputkupallorahahuorausta!
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jumalauta! Vittu, kuka saatanan alhainen napanöyhtän ja pershien sekoitus on tästä vastuussa? Linnaan perkele loppuiäksi!

Menikö polvi, vai jotain muuta taas?
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Vituttaa tämä jokavuotinen palojen aiheuttaminen Venäjällä. Koko Pietari on turve-, pelto- ja metsäpalojen aiheuttaman savun peitossa. Kohta se savu on taas Suomessakin. Vittu!

Muistammehan sytyttää takkapuut päältä, niin puut palaa puhtaammin.

Hymiö tai sitten ei.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu menin eilen silpaisemaan yhtä kusipäätä turpaan. Ei muuten, mutta nyt on oikean käden rystyset hieman tanakkana. Oikein se sille oli kuitenkin, eli uhrauduin hyvien aatteiden takia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja.
Just joo. Litmanenhan itse pyysi, tai suorastaan vaati, että Lahteen pystytetään patsas hänen kunniakseen. Ja nimenomaan Lahti on se syy, miksi Litistä (isolla L:llä) tuli Suomen kaikkien aikojen futaaja, eiks je. Jos siellä ei saatana saada edes liigapaikkaa pidettyä, vaikka the Kuningas pelaa joukkueessa, niin ihan itse ovat kuoppansa kaivaneet. Olis aika paksua, jos Litmasen tasoisen futaajan pitäisi pelata uransa viimeiset kaudet jossain vitun divarissa.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Vituttaa ihan suunnattomasti sitoutumiseen kykenemättömät naiset. Sitä on tehnyt niin kaikkensa pari vuotta jutun eteen ja sitten, nii-i vittu.
 

Sirius

Jäsen
Kaveri oli eilen poissa töistä flunssan+kuumeen vuoksi. Nyt facebookissa kiitellään kavereita ikimuistoisesta ja pitkäksi venyneestä baari-illasta. Voitaneen todeta että voisin itsekin joskus haluta moisen ihmeparantumisen...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja siten vielä ihmetellään miksi firmat käyttävät yhä enemmän henkilöstöpalveluja.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kerrotko vielä, miksi?

No ihan vaikka siksi, että tuollaiselle itsekkäälle laiskalle paskahousulle ei pitäisi maksaa latiakaan liksaa kyseisestä päivästä! Ja perään shaatana kirjallinen varoitus luvattomasta ja aiheettomasta poissaolosta... Jos prkl on darra niin sitten ilmoitetaan suoraselkäisesti pomolle, että meni turhan pitkään ja nyt en pysty tulemaan töihin oksentelemaan! Ja tämän jälkeen kärsitään ne seuraukset jotka tuosta tulee!

Hyvä, että ollaan tässä ketjussa jo valmiiksi; vituttaa työskentelykulttuurin muuttuminen tissiposkien temmellyskentäksi => suomalainen tehokkuus ja rehellisyys...

Mistä sitä kukaan tietää vaikka nuo kaverit olisivat soitelleet koko illan baarista sille jannulle joka makaa sängyssä kuumeen kourissa?

Ihanko tosissasi tätä kysyt?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja
Jo paljon aiemmin kun tämän viestisi näin, niin mieleni minun jyrähti, että olet väärässä, huonossa mielessä, alentuneessa syyntakeisuudessa ja häpeäksi sinulle.

Rukoilen sinulle parempia mielipiteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös