Hyvää pääsiäistä kaikille. Onko muita, jotka ei tee mitään pääsiäisenä? Vain murehtii niitä näitä.
Hyvää pääsiäistä kaikille. Onko muita, jotka ei tee mitään pääsiäisenä? Vain murehtii niitä näitä.
Täältä löytyy kohtalotoveri. Poika lähti äitinsä kanssa reissuun pääsiäiseksi, kaverit täällä Turussa ovat suunnanneet pääsiäisen viettoon kuka minnekin. Suku ja ystävät asuu Kuopiossa. Minä vietän siis varmastikin elämäni paskinta pääsiäistä yksin ja lähes rahattomana pienessä kerrostalokämpässä. Vittu kun olisi edes ollut töitä mitä tehdä nämäkin paskapäivät. Viime aikoina ollut ihan tarpeeksi näitä joutopäiviä, niin tällaiset juhlapyhät ovat aika perseestä. Tietysti joku tulee pätemään, että itsehän olet valinnut, niin olenkin mutta vituttaa se silti.
Hyvää vitun pääsiäistä vaan kaikille. P.S. Alkon perkeleetkään ei ole auki ja minulla on 2litraa viiniä ja 7 tölkkiä olutta, näillä mennään.
Siis mitä mitä, siirrypäs kalsarikännketjuun ja heti :) tuon alko-asian hoidit kyllä huonosti, totta vitussa ne on kiinni pääsiäisenä. Eilen siellä tuli onneks käytyä.
ps. ketjuun liittyen niin itseäni vituttaa tällä viikolla alkanut putkiremontti.
heh, siellähän näytitkin olevan jo, sorry
Hyvää vitun pääsiäistä vaan kaikille. P.S. Alkon perkeleetkään ei ole auki ja minulla on 2litraa viiniä ja 7 tölkkiä olutta, näillä mennään.
Tuon kun olis tiennyt aikaisemmin niin oisin sut jeesannut tänne Loimaalle. Kaiken lisäksi meille tulee vierailulle vielä tänään 21-vuotias ranskalainen neitonen joka on SINKKU. Sun ikää en tiedä mutta tuossahan noita makuupaikkoja olisi jaossa:D
Tuon kun olis tiennyt aikaisemmin niin oisin sut jeesannut tänne Loimaalle. Kaiken lisäksi meille tulee vierailulle vielä tänään 21-vuotias ranskalainen neitonen joka on SINKKU. Sun ikää en tiedä mutta tuossahan noita makuupaikkoja olisi jaossa:D
Voi prkl =D Nyt Vanha Len kääntää puukkoa syvällä haavassa. Ja olisin saanut kunnian tavata legendaarisen Vanha Lenin. Ja 26-vuotais sinkku olen =P
Aattelin mennä huomenna vaihtamaan vaippoja ja pesemään pyllyjä... Sopivaa vaihtelua arkisiin murheisiin ja säilyy tietty perspektiivi todellisuuteen kun katsoo minua nuorempaa aivoinfarktin saanutta nuorukaista, jolla on sen johdosta tetraplegia. Ehkäpä omassa elämässäni on kaikesta huolimatta jotain hyvääkin - ainakin voin päättää minne menen ja mitä teen olematta sidottu vuoteeseen vuorokauden jokaisena hetkenä.
Ja aivan varmasti lohkeaa kun heitetään Jutila kortti esiin jolla on aivan karmea tykki.
Juuri näin koska tuo tyttö rakastaa lätkää. Sen verran, että kyseinen neitonen seurusteli meidän keskimmäisen pojan kanssa mutta heillä ei juttu toiminut. Tyttö kuitenkin tykästyi perheeseemme ja halusi tulla muutaman päivän visiitille. No tietenkin tämä sopi meille. Onhan hän meikäläiselle kuin oma tytär. Nyt ne tuolla vaimon kanssa keittiössä duunaavat iltaruokaa ja mä nautin olutta. Vieras lähtee keskiviikkona Tampereen kauta Osloon eli pääsiäinen menee mukavasti:D
Minua taasen vituttaa opintotuesta tai sen riittämättömyydestä kitisemisestä kitisijät.
Se lohduttaa, että tiistaina pääsen Imatralle viikoksi.
Ja oletkin tuon asian kanssa luultavasti noin ainoa. =)