Meillä sentään tuli lumet kerralla alas. Samalla tuli myös tikkaat ja palanen katonharjaa. Piharakennuksen katolta tuli myös kerralla kaikki ja nyt kiva kasa ollut jo viikon siinä edustalla. Vituttaa kun ei siinä mahdu autoa kääntämään ympäri ja peruuttamaan omalle paikalle. Vituttaa myös ettei ukko ole sitä lunta siitä pois edes sen vertaa raivannut. Kun itse ei pysty, kun polvi on edelleen paskana. Eilen hain lisää saikkua ja nyt sentään lekuri laittoi kuvauksiin, jotka on huomenna.Lumityöthän vissiinkin kuului väärin vitutettu- kategorian alle, mutta alkaa tässä nyt vähitellen kyrsiä kun jatkuvasti saatuaan ovien edustat lapioiduksi lykkää katto alas uudet ja aina vain massiivisemmat satsit.
Olisi mennyt ihmettelyketjuunkin toki, mutta onhan se nyt vitun tyhmää pitää mattoja lattialla, jos talossa on koiran pentu, joka ei ole sisäsiisti.
Lisäksi vituttaa kun aurakuskit ei osaa aurata tota meidän pihaliittymää oikein. Pihaliittymä kääntyy oikealle, kun tie kaartuu vasempaan. Ja joka vitun kerta se aura ei tajua aurata tarpeeksi läheltä sitä liittymää. Onhan se tietty hauskaa aina kolata sit metrin kaistale sitä tietäkin samalla, jos pihaan haluaa päästä. Ja tokihan olivat just höylänneet tien, kun olin kaupasta tulossa.
^Sulla on koton koiranpentu, ja silti pidät mattoja lattialla. Syytä ittees sitten vaan.
"akka hommasi". Mitäs vittua olet niin nössö, että annat hommata ja tuoda kotiisi, jos et itse halunnut.
Eduskunta on hyväksynyt lain, joka lisää internetin keskustelupalstojen ylläpitäjien vastuuta rasistisista teksteistä. Uuden lain mukaan ylläpitäjä voi olla vastuussa lainvastaisista teksteistä, vaikka ei olisi itse niitä kirjoittanut.
Akkahan tuossa pitäisi vaihtoon laittaa eikä koira. Ihan vatipään toimintaa ottaa pentu ja sitten ei viedä sitä tarpeeksi usein ulos. Eihän tuo koiran vika ole millään muotoa. Jos naisella on aikaa istua aamustaa asti koneella, niin luulisi olevan aikaa ulkoiluttaa koiraakin. Ei siis väärin vitutettu, mutta väärään suuntaan..
Huiman yllättävää, mutta narkkarit. Tänään taas bussissa muutama piripäät huusi ja meuhkasi...
Kokemusta löytyy...
Mutten oikein edes tiedä mikä! Onko muilla ollut tällaisia "kausia"? Tuntuu, että lähes koko ajan jokin vituttaa ja on tavallaan äärimmäisen ärtynyt? Duunissa pari kertaa ollut todella lähellä alkaa huutaa kurkku punaisena pomolle jostain, salibandypeleissä hyvä etten ole saanut Marty McSorley-kohtausta ja lyönyt jotakuta mailalla päähän, liikenteessä tekee mieli ajaa vittumaisia eteen kiilaajia päin jne.
Tätä vauhtiahan ollaan kohta linnassa jostain pahoinpitelystä tai vähintään auto lunastuksessa tai potkut duunista.
Painotan vielä, että mitään selkeää syytä tälle ei ole. Duunissa menee hyvin, urheilu on hauskaa ja sitä harrastetaan paljon, sosiaalinen elämä kunnossa...tottakai voisi moni asia paremminkin olla, mutta se nyt on normaali tilanne joka tapauksessa.
Täytyy varmaan hakea jonnekin vihanhallintakurssille mitä pikimmiten. Kuulostaako tutulta vai olenko vain sekoamassa?