Vitutusketju

  • 10 544 911
  • 56 132

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niinpä ja syyte raiskauksesta kaatui siihen, kun ei ollut tarpeeksi näyttöä. Aikalailla mitä vittua meininkiä.

Tekisi mieli sanoa, että mitä vittua perusneekeri muuta sitten sarvikuonojen maassa osaa tehdä kuin tyhmyyksiä mutta jätän sanomatta, ettei leimata rasistiksi. Juu, ihan normisettiä varmasti paikallistasolla koskien oikeuden jakamista.

Vanha Len tykkää tästä
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa nappikuulokkeet. Miten helvetissä ne voi aina hajota sen 2-4kk jälkeen? Ei olis ihan pokkaa mennä hakemaan kolmansia kuulokkeita samalla takuulapulla - perkele.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla vituttaa nappikuulokkeet. Miten helvetissä ne voi aina hajota sen 2-4kk jälkeen? Ei olis ihan pokkaa mennä hakemaan kolmansia kuulokkeita samalla takuulapulla - perkele.

Mene vaan, niin kaikki muutkin tekevät. Anti olla viimeiset Kossin Spark-plugit, nyt vaihtuu merkki. Hyviä ehdotuksia? Ne pehmeät korvajutut olivat niin mukavat että jaksoin sietää äänenlaatuakin, mutta se saamarin johto tarttuu joka paikkaan kiinni.

Omia hermoja raastaa kylläkin vielä pahempi juttu: Lidlin light-greippilimsa on vedetty pois markkinoilta. Olen musertunut.

Miten mulle aina käy näin? Keltainen Smart, jota imeksin autuaasti, oli markkinoilla ehkä pari vuotta. Bornier-sinappi hävisi saman tien kun hehkutin sitä elintarvike-ketjussa, sen tilalle löytämäni Lidlin Dijon häipyi melko pian sen jälkeen. Puhumattakaan monista meikkivoiteista ja luomiväreistä, joiden 'se juuri oikea sävy' skipattiin heti kun niihin kiinnityin. Mutta nyt tämä limsa! Kamelin selkä on taittumassa.

(Ja nyt kun sanoin noin, lopettavat Camelinkin varmaan lähiviikkoina)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mene vaan, niin kaikki muutkin tekevät. Anti olla viimeiset Kossin Spark-plugit, nyt vaihtuu merkki. Hyviä ehdotuksia? Ne pehmeät korvajutut olivat niin mukavat että jaksoin sietää äänenlaatuakin, mutta se saamarin johto tarttuu joka paikkaan kiinni.

Omia hermoja raastaa kylläkin vielä pahempi juttu: Lidlin light-greippilimsa on vedetty pois markkinoilta. Olen musertunut.

Miten mulle aina käy näin? Keltainen Smart, jota imeksin autuaasti, oli markkinoilla ehkä pari vuotta. Bornier-sinappi hävisi saman tien kun hehkutin sitä elintarvike-ketjussa, sen tilalle löytämäni Lidlin Dijon häipyi melko pian sen jälkeen. Puhumattakaan monista meikkivoiteista ja luomiväreistä, joiden 'se juuri oikea sävy' skipattiin heti kun niihin kiinnityin. Mutta nyt tämä limsa! Kamelin selkä on taittumassa.

(Ja nyt kun sanoin noin, lopettavat Camelinkin varmaan lähiviikkoina)

No valitettavasti suurin osa korvakuulokkeista ei ole tehty naisten pienille korville, joten joudun pitäytymään merkissä jota olen käyttänyt (SkullCandy). Pirun kalliinhan ne on, melkeen 30e jos ei alesta satu saamaan.

Mä olen edelleen katkera myös Toffon puuttumisesta. Nyt tekis niin mieli hyvää, pehmeää ja EIJAUHOISTA toffeeta .__.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tekisi mieli sanoa, että mitä vittua perusneekeri muuta sitten sarvikuonojen maassa osaa tehdä kuin tyhmyyksiä mutta jätän sanomatta, ettei leimata rasistiksi. Juu, ihan normisettiä varmasti paikallistasolla koskien oikeuden jakamista.

Vanha Len tykkää tästä

Sitten kun tutkitaan vähän Etelä-Afrikan tilannetta, esim oikeusjärjestelmän kohdalta niin sinullekkin varmaan valkenee ettei nämä sinun "perusneekerisi" ole siellä se hallitsevin ja päättävin porukka.

Vituttaa lainattu Vanhan Lenin kirjoitus
 

J.Petke

Jäsen
Mene vaan, niin kaikki muutkin tekevät. Anti olla viimeiset Kossin Spark-plugit, nyt vaihtuu merkki. Hyviä ehdotuksia? Ne pehmeät korvajutut olivat niin mukavat että jaksoin sietää äänenlaatuakin, mutta se saamarin johto tarttuu joka paikkaan kiinni.

Eikö niin, että toisesta kuulokkeesta vain loppui soundi? Itselläni on mennyt myös kahdet sparkplugit ja uusia en enää osta. Noissa toisissa on sitäpaitsi niin helvetin huono äänenlaatu että ei vaan pysty kuuntelemaan kun diskantit hakkaavat aivokuorta.

Itse ostin Zagg.com osoitteesta smartbuds-kuulokkeet ja olen ollut niihin helvetin tyytyväinen. Takuu toimii loistavasti (uudet tilalle jos vuodessa menee rikki) ja koko systeemi tuntuu todella kestävältä.

Eikä tässä vielä kaikki, jos teet tilauksen ennen 26.11 niin voin antaa sinulle koodin jolla saa hinnasta 50% pois.

Kaikesta huolimatta en ole mitään muuta kuin erittäin tyytyväinen asiakas enkä hyödy kehumisesta yhtään mitään.
 
Vituttaa rintakehää viiltävä kipu. Ei pysty kunnolla henkeä vetämään, muutenhan siihen ei juurikaan koske. Toivottavasti ei ole mitään sen kummemmin hajalla. Sekään ei olisi ihme, kun tietää mistä tuo kipu on tullut. Ohjeena JA:n miehille vaan totean, että siinä kumppanin päällä ei tarvitse olla lähes koko painollaan. Kiva sitten jos lääkäriin joutuu tän takia mennä ja sitten selitellä, mitä on käynyt..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sitten kun tutkitaan vähän Etelä-Afrikan tilannetta, esim oikeusjärjestelmän kohdalta niin sinullekkin varmaan valkenee ettei nämä sinun "perusneekerisi" ole siellä se hallitsevin ja päättävin porukka.

Vituttaa lainattu Vanhan Lenin kirjoitus

Aivan...nyt kun luin uutisen tarkemmin niin sehän olikin tapahtunut Johannesburgissa. Pyydän neekereiltä ja obi-vanilta anteeksi ja syyllistän totaalisesti valkoisen valtaväestön Etelä-Afrikassa. Roskaväkeä kun noin toimivat. Perusneekereiden tasolla siis. Oikeuden jakaminen näyttää olevan melko alhaisella tasolla tuolla.

Hienoa kuitenkin, että otit vitutukseltasi kantaa kirjoitukseeni etkä kuitenkaan siihen, että nuori nainen raiskattiin. Asiat ns tärkeysjärjestykseen. Mikään ei nyt tosin vituta eli hieman OT tämä viesti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eikö niin, että toisesta kuulokkeesta vain loppui soundi? Itselläni on mennyt myös kahdet sparkplugit ja uusia en enää osta. Noissa toisissa on sitäpaitsi niin helvetin huono äänenlaatu että ei vaan pysty kuuntelemaan kun diskantit hakkaavat aivokuorta.

Itse ostin Zagg.com osoitteesta smartbuds-kuulokkeet ja olen ollut niihin helvetin tyytyväinen. Takuu toimii loistavasti (uudet tilalle jos vuodessa menee rikki) ja koko systeemi tuntuu todella kestävältä.

Eikä tässä vielä kaikki, jos teet tilauksen ennen 26.11 niin voin antaa sinulle koodin jolla saa hinnasta 50% pois.

Kaikesta huolimatta en ole mitään muuta kuin erittäin tyytyväinen asiakas enkä hyödy kehumisesta yhtään mitään.
Mulla tuntuu olevan ihan sama minkä merkkiset kuulokkeet on, niin viimeistään 6kk jälkeen toinen kuuloke vaan lakkaa toimimasta. Nappikuulokkeet hajoaa nopeammin kun "Normikuulokkeet" mutta takuuvarmasti kaikki hajoaa ennen tota vuotta.

EHkä kyse on sit vaan käyttäjästä, liiasta musiikin kuuntelusta tai vääränlaisesta musiikista. I don't know.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö niin, että toisesta kuulokkeesta vain loppui soundi? Itselläni on mennyt myös kahdet sparkplugit ja uusia en enää osta. Noissa toisissa on sitäpaitsi niin helvetin huono äänenlaatu että ei vaan pysty kuuntelemaan kun diskantit hakkaavat aivokuorta.

Itse ostin Zagg.com osoitteesta smartbuds-kuulokkeet ja olen ollut niihin helvetin tyytyväinen. Takuu toimii loistavasti (uudet tilalle jos vuodessa menee rikki) ja koko systeemi tuntuu todella kestävältä.

Eikä tässä vielä kaikki, jos teet tilauksen ennen 26.11 niin voin antaa sinulle koodin jolla saa hinnasta 50% pois.

Kaikesta huolimatta en ole mitään muuta kuin erittäin tyytyväinen asiakas enkä hyödy kehumisesta yhtään mitään.

No just noin!
Hyvältä näytti! Laita koodia tulemaan vaan :) Jos mä saan tilauksesta koodin, niin laitan kiertoon takaisin :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun tämä vuosi on mennyt oikeastaan ihan kokonaan erilaisia vammoja parannellessa. Ensin meni talvella polvi --> n. kuukausi taukoa liikunnasta. Sitten melkein heti kun polvi alkoi kestää liikkumista niin katkesi nilkasta nivelsiteet --> sitten mentiinkin pitkälle kesään ennen kuin pystyi tekemään oikeastaan mitään, varsinkin kun arvauskeskuksessa diagnosoivat väärin pelkäksi venähdykseksi ja vamman todellinen laatu selvisi vasta syksyllä kun jalka kipeytyi edelleen rasituksessa. Ja nyt sitten onnistuin vielä murtamaan varpaani ja taas menee varmaan vähintään pari-kolme viikkoa ettei pysty tekemään yhtään mitään. Sitten vielä todennäköisesti alkuvuodesta mennään nilkkaleikkaukseen joten ollaan taas joku pari kuukautta telakalla. Yritä tässä sitten jotenkin estää tuota saatanan pötsiä kasvamasta.

Olenko minä vaan niin vitun kömpelö, huonotuurinen vai molempia kun tuntuu että koko ajan on joku paikka rikki? Pahempi kuin Litmanen saatana!
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Vituttaa koeviikon tentti tulokset, joita on alkanut taas tippumaan.. Odotukset korkealla mutta tulokset ovatkin aivan perseestä..
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Vituttaa koeviikon tentti tulokset, joita on alkanut taas tippumaan.. Odotukset korkealla mutta tulokset ovatkin aivan perseestä..

Kannattais varmaan opetella kirjoittamaan suomea oikein.

E: Hymiö perään, muuten ketjun otsikko muuttuu vittuiluketjuks.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Kuuntelin Hassisen Koneen Rappiolla kappaleen. Kuulin viimeisessä kertosäkeessä: "Tappiolla on hyvä olla, ei huolet paina.."

Pisti vituttaan että Kerho on tappiolla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, että sorruin ostamaan edullisen EPSON-merkkisen mustesuihkutulostimen Gigantista. Värkki on ollut käytössä muutaman kuukauden ja mustepatruunat on pitänyt vaihtaa jo neljästi. En ota niinkään väritulosteita...tai no, ehkäpä 30% verrattuna musta/valko-tulosteisiin. Vittu mitä paskaa ja suorastaan kusetusta. Printterissä oli mukana värisetti joka kesti noin kaksi viikkoa...WTF?

Onko tässäkin takana se kuinka paljon tulostin maksaa vs värikasettien menekki? Kuitenkin vituttaa ja isosti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun nyt jo viidettä päivää hammas raapii poskea. Onkohan toi poskessa oleva patti tulehtunut tai jotain, tosi kipeä se kuitenkin on. Vissiinkin toi ongelma on lähtenyt siitä kun oon vahingossa purassut poskea. Tuolla kaapissa olis jostakin vanhasta antibioottikuurista jääneitä pillereitä, enkä oikein tiedä että pitäiskö ne vetästä. Ne kun kuitenkin ovat mm. ientulehdukseen. Eilen kun join pullollisen vodkaa, niin koitin aina ennen nielaisua vähän purskutella sitä tuolla toisessa poskessa, mutta ei auttanut, oikeastaan päinvastoin. Pitäisköhän sitä mammanpoikana mennä ihan lääkäriin.

Vituttaa katsoa telkusta mitään eläindokumenttejakaan kun niillä perkeleen elukoillakin on paremmat hampaat kuin meikäläisellä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Eräs kiinnostava tyttö kaivoi tässä muutaman päivän taskuaan, ja löysi sieltä minkäs muunkaan, kuin kaverikortin.

Sekös vasta vituttaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa kun nyt jo viidettä päivää hammas raapii poskea. Onkohan toi poskessa oleva patti tulehtunut tai jotain, tosi kipeä se kuitenkin on. Vissiinkin toi ongelma on lähtenyt siitä kun oon vahingossa purassut poskea. Tuolla kaapissa olis jostakin vanhasta antibioottikuurista jääneitä pillereitä, enkä oikein tiedä että pitäiskö ne vetästä. Ne kun kuitenkin ovat mm. ientulehdukseen. Eilen kun join pullollisen vodkaa, niin koitin aina ennen nielaisua vähän purskutella sitä tuolla toisessa poskessa, mutta ei auttanut, oikeastaan päinvastoin. Pitäisköhän sitä mammanpoikana mennä ihan lääkäriin.

Vituttaa katsoa telkusta mitään eläindokumenttejakaan kun niillä perkeleen elukoillakin on paremmat hampaat kuin meikäläisellä.
Apteekista saa sellasta suuvettä, jota tappaa kaikki bakteerit suusta. Ei saa käyttää pitkään, mutta aftoihin ja tollasiin tulehduksiin just täydellinen. Suosittene. Ei tarvi reseptiä.

Nimi oli muistaakseni Paroex tai joku vastaava
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa nämä pakkaset. Astmaatikon keuhkot huutaa hoosiannaa. PRKL. 6 tuntia urheilua viikossa pitää astman normaalisti hyvin kurissa mutta nämä kuivat pakkaset on myrkkyä.
Vituttaa ettei ole rikas. Voisin asua trooppisessa ilmastossa pysyvästi enkä vain tehdä kuukauden reissua sinne joka talvi. Ei astma vaivaa kun ilman kosteus lähentelee sataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös