Vitutusketju

  • 10 543 354
  • 56 130

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Työpaikka. Työpaikka. Työpaikka.

Kirjekuorien availua, leimailua ja seinän tuijottamista.

Ei whittu.

Haastan teidät. Kenelle on tylsempi työpaikka kuin minulla?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Ruutiveijari
Haastan teidät. Kenelle on tylsempi työpaikka kuin minulla?

Mulla oli tossa vuosi sitten... Ison kansainvälisen lentokentän hiljaisimmassa nurkassa sijaitsevan vessansiivooja. Toiletissa oli neljä koppia ja ihmisiä kävi ehkä sen neljä tunnissa. Muuten kenttä oli todella vilkas ja mielenkiintoinenkin paikka, mutta ei tonne kukaan löytänyt.

Hengailin siellä pikkuruisessa siivouskomerossa 12h päivässä ja luin lehtiä. Kyllä alkaa lehtienkin luku tulemaan korvista ulos, vaikka bongasinkin paljon mielenkiintoisia juttuja mihin en muuten olisi törmännyt.

Homman kruunasi vielä se, että jotkut pomot tuli mulle aina tinkimään, että mitä huormaa sä luet täällä lehtiä, etkä tee töitä.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kiehuu ja syytä voinette arvailla... Mutta huomenna selviää ainakin osa tästä asiasta, toivottavasti minun kannaltani katsottuna positiivisestti! *nghhhh*
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Voisipa jopa käyttää niinkin radikaalia ilmaisua kuin ketuttaminen puhuttaessa huomisesta fysiikan kokeesta. Mitään en mistään tajua, kaduttaa että piti mennä valitsemaan täydet määrät fysiikkaa. Faktahan on, että jos asia ei kiinnosta, ei sitä jaksa myöskään opiskella. Mun tapauksessa tämä tarkoittaa sitä, että lukemista lykätään viimeiseen asti ja sitten itketään, kun on vaikeata, vaikka kaikki oikeasti johtuu omasta laiskuudesta. Noh, Fyssan jälkeen on sitten vähän pidempään vapaata ja perjantaina kaverin synttärit. Kyllä elämä tästä vielä voitoksi kääntyy. Ehkä.
 

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toi sää vituttaa.. sit nää halvat kengät, jotka ei siedä tippaakaan kosteutta.
Vituttaa Kepun kannatus, joka vuodesta toiseen pysyy korkealla, vaikka mitä tapahtuu. Sit vituttaa ne maalaisisännät, jotka pakottaa vävytkin äänestämään Kepua.
Ne poliitikot, joiden mielestä Suomi on liian Helsinkikeskeinen ja jotka ei haluu ymmärtää niitä erikoistarpeita, joita Helsingillä on isona kaupunkina ja siks Helsinkiä niistetään taloudellisesti.
Selänne. Meitsi odottaa hattutemppuja kuin kuuta nousevaa, mutta ei. Maali silloin tällöin.
Metrot. Enää ei oo käytössä ruuhka-aikatauluja ja nyt saa odottaa niitä helvetin kauan ja sit ne on ihan täynnä.
DNA(operaattori). Kuuluvuus perseestä ja harvoilla on se, joten miks vitussa mulla on se.
Sellaset paskiaiset, jotka ei periaatteessakaan halua omaksua euroja vaan puhuvat joka käänteessä vanhoista markoista. Ei se voi olla niin vaikeeta!
Sellaset, joiden mielestä markan mukana lähti itsenäisyys.
Mertaranta. Tosi huono ja ärsyttävä, selostaja.
Norja ja Ruotsi. Miten helvetissä ne jaksaa jauhaa meidän dopinghiihtäjistä. Ei oikeesti voi kiinnostaa noin paljoa.
Tentit, joita pukkaa päälle koko ajan.
Kallis tuopin hinta.
Vanhukset, joiden mielestä kaikki vähänkään nuoremmat( =alle nelikymppiset) on rikollisia ja huumehörhöjä
Ne, jotka rinnastaa kannabiksen koviin huumeisiin.
Absolutistit
Italialaisennäkönen vaihtari, joka puhu n.10 minsaa kovaan ääneen opiskelijakirjastossa kännykkään lukunurkkauksen vieressä ja häiritsi kaikkia muita.
Johan helpotti!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pasi Nielikäinen. Mies vituttaa minua niin paljon, että voisinpa tinttaista tyyppiä kunnolla! Sais lähtee Mestiksestä, pelillisilta taidoltaan on perseestä. Loukkaantumusia yms. osaa kyllä aiheuttaa! Pasi Haisee!
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Perkeleen perkele, ei tässä auta kuin purkaa itsekin patoutumat.
Minua ärsyttää:
-Kommunistit
-Aktivistit
-Muotien perässä juoksevat teinipellet
-Ihmiset, pitävät lätkätappeluista (heh, vaikka itsekin pidän niistä)
-Lumilautailijat (heh, vaikka itsekin harrastan sitä)
-Jotkut lökäpöksyt
-Skinit
-Mustalaiset
-Tiukkapipoiset opettajat
-Lestat
-Suvi-Anne Siimes
-Suvi Linden
-Anni Sinnemäki
-Osmo Soinivaara
-Elisabeth Rehn
-Ruotsin kielen puolustelijat
-Teknobailaajat
-Uusperheet
-Itkevät pikkulapset julkisilla paikoilla
-Märkiin jalkoihin tarttunut hiekka
-Narkkarit
-TPS
-Turkulaiset
-Lähi-idän hihhulit
-Homot, jotka vaativat adoptio-oikeutta
-Marco Bjuström
-Kasarimusiikki
-Rap (paitsi Cypress Hill)
-Tentit
-Tupakoinnin vaikea lopetettavuus
-Ne, jotka vaativan kannabiksen laillistamista
-Limp Bizkit, Linkin Park, RATM, Papa Roach jne..
-"Mitä sä tuijotat"-tyyliset rähinöitsijät
-Juopot, jotka tulevat juttelemaan kaupungilla
-Kateelliset
-Rikolliset
-Taudit
-Sodat
-Tiluttelija-kitaristit
-Taitojen esittely -bändit
-Ihmiset, jotka väittävät pitävänsä Koskenkorvan mausta
-Valehtelijat (siis)
-Yltiöpäiset ateistit
-Yltiöpäiset uskovaiset
-Jehovan todistajat, jotka kilkuttelevat ovella aina
-Hitler
-Stalin
-Lenin
-Se, että koulun alkuaikoina opetetaan kuinka Jumala loi maan, mutta yläasteella opetetaan evoluutioteoria
-Kaatuminen jäisellä tiellä
-Satanistit
-Ihmiset, jotka sanovat Dream Theateria progeksi
-Ihmiset, jotka sanovat jokaisen lauseen jälkeen, että "ai on vai?"
-Joidenkin helsinkiläisten ylimielinen asenne
-Oopperakirkujat ja kailottajat

Noniin, helpottipas.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Miika-90
Pasi Nielikäinen. Mies vituttaa minua niin paljon, että voisinpa tinttaista tyyppiä kunnolla! Sais lähtee Mestiksestä, pelillisilta taidoltaan on perseestä. Loukkaantumusia yms. osaa kyllä aiheuttaa! Pasi Haisee!

Tämä oli hauska. Hanskat on "miehellä" kuin narupallot ja suu kuin Cassius Clayllä. Vai tiedätkö edes kuka on Cassius Clay?

Mutta nyt minnuuki vituttaa. On vituttanut ennenkin mutta olen sulkeutunut kuoreeni. Joku sanoi että se ei ole hyväksi. Siksipä ajattelin avautua. En fyysisesti. Henkisesti kuitenkin.

No se vaan vituttaa se, että kun korkeintaan kerran viikossa, tai ehkä kaks, on aikaa olla pari kolme tuntia JA:ssa, niin silloin siellä ei oo ketään muita. Yritä siinä sitten suhmuroida. P#¤*§%e.
 

ifota

Jäsen
Mua vituttaa oma saamattomuus, oon istunu koneella muutaman tunnin tekemättä yhtään mitään. Koko ajan on vieressä ollut muutama tenttikirja, jotka eivät todellakaan lue itseään. Tässä sitä ihmetellään, että onpas ulkona tullut pimeää ja mitäköhän sitä söis tänään, kun ei jaksa mitään laittaakaan. Pitäisiköhän mennä ulkona käymään? Kertokaa joku sataako siellä, mä kun en jaksa avata verhoja ja kattoa.
Ei jumalauta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ruissalo

Yksi ainoa järkyttävän vitutuksen aiheuttaja: RUISSALO.

Joku viisaampi voisi minulle tuohonliittyen muuten kertoa; mihin helvettiin Ruissalon äijät pistää rahansa? Miten noilla äijillä voi olla SM-liigan 3 suurin pelaajabudjetti?!

Vinkki Ruissaloon; maksakaa Jorelle loppukaudesta tuplapalkka ja lomailluttakaa sitä pitkin maailmaa. Sehän se Jortikan tehtävä olikin nämä 2 kautta, lomailla mahdollisimman paljon ja saada hyvää palkkaa. Muutenkin tuo Jortikan pitäminen noissa hommissa tämän kauden ajan on ollut taas jonkun saunaseuran älynväläys. Mikäli Joren sopimus Jokereihin on ollut syksystä asti varma niin aika varma on myös ollut että Jortikkaa ei ole napannut hevon veetäkään kerätä TPS:lle ensikauden joukkuetta. Kuka nyt kilpailijan joukkuetta kasaisi hyväksi ja mahdolliseksi oman joukkueen haastajaksi?!

Taitaa muuttua myös mottomme; Multa on värimme!
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Hellurei ja hellät tunteet

vituttaa:
-fyssan koe
-sinkkuna oleminen, läheisyyttä kaivataam

Ja viimeisenä, mutta ei vähäisenpänä: mehupullojen kädensijat. Ne kun on suurinpiirtein siinä korkissa kiinni. Ai helvetti kun sattui eteen hieman tiukempi yksilö ja kun kädet oli vielä märät niin arvatkaa tuliko siitä mitään, helvetinmoista vääntöä oli. Korkista ei saa kunnollista kierto-otetta kun se saamarin kädensija on siinä kiinni, miksei sitä voi upottaa siihen kylkeen? Äly hoi älä jätä. Ei jumalauta, insinöörit ollu taas asialla.

perjantai-illan höyryt päästetty ja huomenna lukasen mitä tuli kirjoteltua.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa, että kello on 5 aamulla eikä väsytä yhtään. Muutaman tunnin päästä pitää startata Saipa- matsiin ja silloin tietysti väsyttää.

Vituttaa myöskin nelosen ohjelmapolitiikka. Musta Sade tulee töllöstä varmaan about vidennen kerran.

Lapualaiset ja pohjanmaalaiset yrittäjät ottavat myös päähän. Onko siellä ketään hengissä vai miksi ei taistella suomalaisen yrittäjyyden puolesta. Lähinnä jauhetaan paskaa heinähangoista.

Vituttaa, että jouluna pitää yrittää keksiä aikuisille ihmisille lahjoja joita he voisivat hankkia itsekkin. Lahjoja pitäisi hankkia vain lapsille ja itse vetää vain safkat ja juomat huiviin eikä odottaa mitään pitkiä kalsareita.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ette usko, että on lystiä olla toista viikkoa köhässä. Yskittää käytännössä non-stoppina, ja tilanne on ollut käytännössä sama kohta viikon, vaikka pillereitä on vedetty semmonen määrä, josta Kari-Pekka Kyrökin olisi kateellinen. Nyt nappaillaan sitten antibiootteja.

Edellisestä johtuen on poissaolokiintiöt koulusta tämän jakson osalta täynnä, eli kohta rupeaa tulemaan jotain ylimääräisiä paskahommia omalle ajalle tehtäväksi. Tämän vuoksi joutui vielä jättämään A-junnujen ottelun väliin, jottei riskeeraisi liigamatsin näkemistä. Olisi varsin mainiota käydä välillä jossain muuallakin kuin köhiä neljän seinän sisällä.
 

Afan

Jäsen
Toisessa ketjussa keskusteltiin, valittaako osa IFK-faneista liikaa.

Sanotaanko niin, että yksikään tämän kauden aikana maalivahtiongelmasta puhunut IFK-fani ei tiedä jääkiekosta mitään. Laskeutuisivat sieltä bisnesliigan glamourista katsomaan Heinosettoman Ahmojen peliä, niin tietäisivät, mikä on maalivahtiongelma.

10-1.

Ei helvetti!

Sitäpaitsi tuollaisen teurastuksen seuraaminen pelkän tulospalvelun kautta on epäinhimillistä. Voi saatana, eihän sitä voi edes huutaa tuomarille.

Joo, se on vain jääkiekkoa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Helsingin rahastus väärästä parkittamisesta...

Väärästä pysäköinnistä on tietenkin seurauksena sanktioita. MUTTA Stadissa on nyt uusi kiva tyyli. Jos et määräpäivään mennessä ole maksanut sinulle määrättyä pysäköintivirhemaksua, niin mitään huomautusta sinulle ei enää asiasta lähetetä vaan juttu menee oitis samantien ulosottoon! Ja tämähän on kivaa! Jos joku piruuttaan tai jostakin muusta syystä nyppäisee lappuliisan laittaman lapun autoni tuulilasinpyyhkijän alta, niin MISTÄ HELVETISTÄ MINÄ TIEDÄN EDES SAANEENI SEN LAPUN? Sitten vaan ulosottoviranomainen ilmoittaa asiasta työnantajalleni, että pääsee nyppäämään sen rikemaksun suoraan minun palkastani. Which is nice. Ja palkkatoimiston ämmillä on taas kivaa kahvipöydän juoruaihetta. Siis jukoliste, eikö tässä olisi aihetta kunnon valitukseen?
 

93

Jäsen
Vitttttttttttttttu!!!!!

fgcrdgjdjgöcdfgjldfgdrl lvitttu jos joku kehtaa väittää väittää että sitä vituttaa edes 4% siitä miyä mua nyt niin pistäköön yyveeyä niin mä tuuun sinne ja revin sen sydeämen irti ja sjcbkxkjxkkvxkxvkxvjhkxvjkxvkxvkjxckxxv vcx vmxx vn vmxvk saatana vedän sitä sydäntakin turpaan. viittttuututututututututihxzkhskfvxkgbv,jdfcb jmdfbvjdfc. <AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
 

93

Jäsen
HGINNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGG! JA LISÄÄ PASLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAATANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ppääyin sitten lyödä itseäjni
 

93

Jäsen
No v oi jumalauta. tottakai on selitys. tottakau on vitun setltys ja kaikki vuttu kääntyy ympäri. kkkkkkkkkiaaaaaaaaaaaaaaaaah. anteeki kaikki. taidaa editti iskeskää aamulla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa....

Kämppis on ihan hyvä tyyppi, ei siinä mitään. Mutta vituttaa se, että kaveri ei ole tiskannut astioitaan varmaan kuukauteen. Ei niitä paljoa tuossa tiskipöydällä ole, mutta kuitenkin...

Eniten ottaa päähän, että ollaan tässä jo pari viikkoa sitten sovittu, että hän siivoaa keittiön ja meikäläinen muun huushollin... no meikäläinen siivosi pari päivää sitten, kämppis ei ole vieläkään ehtinyt omaa osuuttaan...

No eiköhän tämä tästä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nyt ei vituta mikään. Takana hyvä Saipa-reissu ja himassa kaikki ok. Huomisesta taas ei tiedä Erkkikään.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa. Takana firman pikkujoulut ja edessä työpäivä... Hyvät bileet: tarjoilua oli riittävästi eli niin paljon kuin maistui ja meno oli todella vauhdikasta. Menovesi maistui sivuunkirjoittaneelle siinä määrin, että arvostelukyky petti aika pahasti. Onneksi en kuitenkaan tehnyt mitään todella typerää, vaikka lähellä taisi ollakin. Hieman voi silti nolottaa maanantaina...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa....

Kämppis on ihan hyvä tyyppi, ei siinä mitään. Mutta vituttaa se, että kaveri ei ole tiskannut astioitaan varmaan kuukauteen. Ei niitä paljoa tuossa tiskipöydällä ole, mutta kuitenkin...

Eniten ottaa päähän, että ollaan tässä jo pari viikkoa sitten sovittu, että hän siivoaa keittiön ja meikäläinen muun huushollin... no meikäläinen siivosi pari päivää sitten, kämppis ei ole vieläkään ehtinyt omaa osuuttaan...

No eiköhän tämä tästä.

Otan osaa. Minä olen meidän kolmen hengen solussa se, joka herkimmin tarttuu imuriin. Ja kukaan muu ei uskalla pestä vessanpönttöä... *MUR* Tiskit sentään häviävät alle viikossa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Otan osaa. Minä olen meidän kolmen hengen solussa se, joka herkimmin tarttuu imuriin. Ja kukaan muu ei uskalla pestä vessanpönttöä... *MUR* Tiskit sentään häviävät alle viikossa.

Kiitokset myötätunnosta! Tässäkin tarinassa oli onnellinen loppu, sillä kämppis tosiaan tänään siivosi vihdoin keittiön. Olisi vissiinkin pitänyt jo viikko sitten laittaa vitutusketjuun stooria kämppiksestä, niin olisi keittiö tullut aiemmin kuntoon. :)

Nyt kun isännöitsijä saisi vielä tuon haisevan viemärin kuntoon piakkoin...

Nyt vituttaa päänsärky. Ja tarkennetaan, ettei se ole krapulaa, olen ollut nyt kolmatta viikkoa selvinpäin johtuen operaatio viisaudenhampaasta toipumisesta.

Menen nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tästä mitään tule

Vituttaa eilinen bussikuski. Ilmeisesti tekee niin perkeleen hyvää runkata kaasua ja jarrua vuorotellen. Tais vaimo olla huonolla päällä, eikä antanu kaverille. Vittuako sitä meihin muutenkin työnlyömiin kotiinmatkaajiin pitää purkaa?

Vituttaa tää perkeleen työ. Täällä ei saa tehdä töitä läheskään koko päivää, iltapäivästä on aina kolme tuntia muniin puhaltelua. Onneks vuodenvaihde tulee pois, niin pääsee pois tästä helvetistä. Ei ne paljoo palkkaakaan maksa. Töissä tehdään töitä, eikä muuta. Vittu

EDIT: Pälkähti juuri mieleeni että kämppäkin pitäis siivota, kun vanhemmat tulee käymään. Ei siinä muuten mitään, mutta viikonlopun tuhot on vielä näkyvillä. No, pakko kai se on joskus siivota, että voi taas sotkea. Perkele, pitäis kaiketi kokatakkin jotain vanhemmille. Kele.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös