Vitutusketju

  • 10 550 366
  • 56 138

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
israelilaiset, saatanan valittu kansa, vittu.

Vittu että vituttaa israelin toiminta. Tappavat saatana palestiinalaisia lapsia koulumatkalla, kun kivittivät, perkeleet. Vittu mitä porukkaa. Tajuavatkohan ne itse, että ne tekevät palestiinalaisille samaa, mitä itse saivat kokea natsien toimesta? Ja sitten kun niiden toteuttamaa palestiinalaisten kansanmurhaa uskaltaa arvostella, niin ne itkevät ja syyttävät antisemitismistä ja itkevät heidän kokemastaan kansanmurhasta, ei vittu! Jos joku on joskus listinyt juutalaisia, niin antaako se niille oikeuden listiä nyt sitten kaikki palestiinalaiset? Helvetti, että olen tyytyväinen siihen, että suomi ei myynyt niille niitä vitun kaasuntunnistimia. Siis todellakin luulisi, että juutalaiset ymmärtäisivät, mitä on olla sorretun kansan asemassa, mutta vittu ei. Ja vielä vanha murhamies puikoissa. Palestiinalaisten terroritoimintaakaan en missään nimessä hyväksy, mutta israelin touhu on mennyt yli kaikkien äyräiden. Vittu ainoastaan itseään saavat syyttää siitä, että maailmassa antisemitismin määrä kasvaa. Vitun tympeältä tuntuu sanoa näin, mutta olikohan Hitler aikoinaan sittenkin hyvällä asialla? Vittu, sotilaat tappamassa pikkulapsia. Ainoastaan israel on juutalaisten menneisyyden vuoksi ainoa maa maailmassa, joka saa tuollaisen anteeksi. Vittu ei kyllä minulta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa.

TTKK.n sähköpostipalvelin meni junturaan pari viikkoa sitten, jolloin ylläpito ei pystynyt enää tekemään muuta selvittäessään sotkua, kuin tuhoamaan noin pari tuhatta viestiä!!!

Ei siinä vielä mitään, mutta kun yksi noista viesteistä sattui olemaan TOASin minulle lähettämä viesti, jossa he kertoivat päivää aiemmin laittamaani asunnonhakemukseen, että saisin haluamani kämpän joulukuun alussa.

Eilen sitten pistin viestiä TOASiin, kun en ollut saanut vastausta tuosta asunnonhakemuksesta. Tänään sain sitten tiedon, että minulle on jo pari viikkoa sitten tarjottu asuntoa. No se on vielä vapaana, joten pääsen kyllä muuttamaan ajallaan, mutta tulee vaan saamarin moinen kiire rekrytoida kavereita muuttamaan ja yrittää jotenkin saada jostain auto käyttöön....
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Ruutiveijari
Haastan teidät. Kenelle on tylsempi työpaikka kuin minulla?

Minulla ei itselläni ole, mutta kuulimpa tuossa viikko sitten kaverista jolla varmasti on:

Tampereella työskentelevä isoveljeni oli tullut tässä yhtenä maanantaina tehtaalle töihin ja kiinnitti huomionsa pihalla parkissa seisoneeseen, baltianmaan kilvillä varustettuun rekkaan. Kuski oli istuskellut ratin takana ja odotellut jotain lähetystä. No ei siinä mitään, mutta sama kaveri istui samassa kohdassa rekan kopissa 8h myöhemminkin... ja seuraavana aamuna... ja sitä seuraavana. Tässä vaiheessa veljeni kyseli työkavereiltaan, että mikä tuo Latvialainen rekka (ja erityisesti se kuski) tuossa pihalla on, kun se on seissyt siinä samassa paikassa jo kolmatta päivää? No ei siinä sen kummempia kuin, että se kuski oli tullut maanantaina hakemaan lähetystä tehtaalta, vaikka sille oli selvästi sanottu, että se on noudettavissa vasta Torstaina. Ilmeisesti tällä Latvian pojalla ei ollut rahaa tehdä mitään muuta kuin istua siellä muutaman neliön kopissa ja lukea vanhoja Jalluja sen tuhannetta kertaa.

Seuraavana aamuna yksi veljeni työkavereista oli tullut ruokatunnilla pöytään istumaan ja oli tuskin pystynyt kertomaan tarinan päätöksen nauramatta itseään tärviölle: Latvian sankari oli vihdoin ja viimein, 4 vrk odottelun jälkeen saanut lastattua tavarat rekkaan ja päätti lähteä ajelemaan kohti Arkangelia. Hän oli heittänyt vaihteen pakille ja lähtenyt peruuttamaan, että saisi rekkansa käännettyä. Peruutus meni ihan hyvin siihen asti kunnes pihan toiselta puolelta juossut mies repi rekan oven auki ja huusi kuskille kaikki suomalaiset ja varmaan kaikki muutkin osaamansa kirosanat. Oli nimittäin jäänyt Latvian pojalta huomaamatta, että hänen rekkansa taakse oli näiden 4vrk aikana ilmestynyt Transetti. Olisi ehkä sittenkin tullut halvemmaksi Latvialaiselle firmalle majoittaa kuski johonkin hotelliin odottelemaan matkan jatkumista.

Aatteleppa omalle kohalle! Odottelet 4 päivää rekan ohjaamossa, että pääset jatkamaan matkaa ja sitten kun lopulta saat lähteä niin ruttaat oitis takana seisovan pakettiauton ihan vituralleen. Kyllä siinä saattaisi purkaa vitutustaan muuallekkin kuin jatkoajan vitutusketjuun.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
- Huomiset matikankokeet.
- Liigasirkuksen lopetus
- YLEn pelleily,
- Sama kuin tuossa äsken, eli monta kuukautta kestävä joulu.
- Koerypäs
- Kun en jaksa alkaa lukemaan matikankokeisiin, vaan vuodatan täällä ongelmiani.
- Aravirran maajoukkuevalinnat
- Bonus
- Heikoin lenkki
- Kirsi Salo
- Anarkistit
- Kun veikkauksen joulukalenterista ei voita, mutta silti se pitää ostaa.
- Mainoskatkot
- Dressmanin mainokset.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Perkele. Tein juuri pelimiehen ratkaisun, eli ilmoitin matematiikan opettajalle koko kurssin luettuani, etten tule kokeeseen ollenkaan. Vituttaa lähinnä oma aikaansaamattomuus ja se, että menin valitsemaan tuon kurssin, vaikka tiesin, että se ei kiinnosta, enkä sitä kuitenkaan jaksa kunnolla lukea. No nyt sitten kurssista tulee keskeytetty, eli se ei huononna matematiikan keskiarvoani. Parempi kai se näin on tehdä, kuin mennä kokeeseen repimään nelonen.

No teinpähän samalla päivän hyvänkin teon. Matematiikan maikka kuulosti nimittäin harvinaisen vittuuntuneelta, kun joku tyhmä oppilaannulikka suvaitsi häiritä häntä vapaa-ajalla. Edellämainittu kuuluu synkän arjen pieniin ilonaiheisiin.
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Re: israelilaiset, saatanan valittu kansa, vittu.

Viestin lähetti BigRedBob
Vittu että vituttaa israelin toiminta. Tappavat saatana palestiinalaisia lapsia koulumatkalla, kun kivittivät, perkeleet. Vittu mitä porukkaa. Tajuavatkohan ne itse, että ne tekevät palestiinalaisille samaa, mitä itse saivat kokea natsien toimesta? Ja sitten kun niiden toteuttamaa palestiinalaisten kansanmurhaa uskaltaa arvostella, niin ne itkevät ja syyttävät antisemitismistä ja itkevät heidän kokemastaan kansanmurhasta, ei vittu! Jos joku on joskus listinyt juutalaisia, niin antaako se niille oikeuden listiä nyt sitten kaikki palestiinalaiset? Helvetti, että olen tyytyväinen siihen, että suomi ei myynyt niille niitä vitun kaasuntunnistimia. Siis todellakin luulisi, että juutalaiset ymmärtäisivät, mitä on olla sorretun kansan asemassa, mutta vittu ei. Ja vielä vanha murhamies puikoissa. Palestiinalaisten terroritoimintaakaan en missään nimessä hyväksy, mutta israelin touhu on mennyt yli kaikkien äyräiden. Vittu ainoastaan itseään saavat syyttää siitä, että maailmassa antisemitismin määrä kasvaa. Vitun tympeältä tuntuu sanoa näin, mutta olikohan Hitler aikoinaan sittenkin hyvällä asialla? Vittu, sotilaat tappamassa pikkulapsia. Ainoastaan israel on juutalaisten menneisyyden vuoksi ainoa maa maailmassa, joka saa tuollaisen anteeksi. Vittu ei kyllä minulta.

Totta puhut. Perkele näitä golemeja, saatanan esinahattomia hattupäitä perkele.
Media. Se on se, mikä on juutalaisten hallussa täysin vaikkei niin yleisesti ottaen puhutakaan ja sen kyllä huomaa tarjonnasta. Perkele, juuri se media aivopesee ihmiset ajattelemaan niin miten suurin osa nykyajan ritsapilluhippiteineistä ajattelee. "Jos kritisoit juutalaisia, olet natsi." Tuo "valittu kansa" on vain itse suht. natsistinen joten jotain ristiriitaa on havaittavissa. Kyllä media jaksaa jeesustella palestiinalaisten tekemistä itsemurhaiskuista, mutta harvoin kuulee juutalaisia kritisoivan ankarasti. Syiden tapahtumaketju siihen on havaittavissa akselilla Israel-USA-media. Eihän kukaan uskalla puuttua jutskujen touhuun kun kaikkivaltiaat jenkki-kusipäät ovat takana ja jenkit ovat maailman suurin media-/talous-mahti.
Ajatelkaa Suomen rikkainta miestä, Aatos Erkkoa. Kuulemieni tietojen perusteella hän on juutalainen ja miettikää kuinka suuri valta hänellä on median suhteen ja miettikää sitten juutalaisten puolustelua yleisesti.

Toinen vituksen kohde on aktivistit/luonnonsuojelijat/kommunisti-teinit, joilla on vahvoja omia mielipiteitä (esim. kuten Salattujen eläimien Ilari). Parhaiten tätä heidän kaikkitietävää humaania ja maailmaa parantavaa nerokkuutta kuvastaa yksi lukioni rinnakkaisluokalla oleva aktivisti, joka kantaa monesti yllään punaisen tähden paitaa. Hän kysyi kerran historianopettajalta, että "onx kansallissosialismilla ja sosialismilla joitain pienii vivahde-eroja, koska niillä on vähä erin kuuloinen nimi?"
En muutenkaan voi sietää kommunismin ihailijoita. Niin, ainahan sitä pitää jeesustella siitä maagisesta kuuden miljoonan juutalaisen kuolemasta (joka on varmasti paisuteltu luku), mutta herranjumala, saisivat miettiä mitä kommunismi on saanut aikaan. "Tapetaan kaikki lukutaitoiset ja porvarit, jotta tämä homma toimisi!" Kommunismin aikaansaannokset ovat sairainta antia mitä maa on tarjonnut ja joku vielä viitsii ihannoida sitä jeesustelijoiden ihannevaltio-mallia.


Kolmas vituksen kohde on jenkit. Tietenkin, kaikkihan niitä vihaa ja syystäkin. no, onhan sieltä joskus putkahtanut jokunen kelpo elokuva, kirja ja bändi, mutta ulkopolitiikkansa ja itsekeskeinen yltiöisänmaallisuutensa ovat enemmän kuin sairaita arvoja.
 

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaa, että mikä mua vituttaa? No lähdetään siitä, että Pelicans ei onnistunut voittamaan SaiPaa kotipelissään. Sitten toinen ja suurin vitutuksen aihe lienee opiskelut. Mua ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa yhtään nuo saatanan opinnot. Eikä muutenkaan mitään iloisuutta löydy elämään. Ei helevetti tätä elämää, jos sitä edes olisi.
 

Carlos

Jäsen
CMX

Aamen.

Voisin heittä kopypastena tähän saman jutun omalla nimellä, sanaakaan en ottaisi pois. Mutta koska olen lyhyt ja ytimetön mies, tiivistäisin sen näin:

Minua vituttaa:

-Juutalaiset
-Jenkit
-Viherpiiperöt
-Jääkiekko
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: israelilaiset, saatanan valittu kansa, vittu.

Viestin lähetti CMX
Totta puhut. Perkele näitä golemeja, saatanan esinahattomia hattupäitä perkele.

Eivätkös Golemit ole jotain ihmisen kaltaisia olentoja jotka on tehty elottomista aineista? Niinkuin jotain eläviä nukkeja.

..ja asiaan...

Vituttaa kun ei voi kotona kirjoittaa tänne eikä muuallekaan kun kone ei päästä cgi-lomakkeita(?) läpi!!! Työtkin loppuu, ettei voi edes työaikaa tuhlata. Miten te nyt pärjäätte kun minulta ei tule uusia viestejä.
 

ifota

Jäsen
Sama vitutuksen aihe kuin varmaan 90% Suomen opiskelijoista. Maanantaista alkaa sellainen putki (kun virkkeestä voisikin jättää seuraavan sanan pois) tenttejä, että ei mitään rajaa. Ennen joulua on luvassa ~10 haistapaska tenttiä. Kun lisäksi tarjolla on tammikuussa samoista aiheista uusintatentit, pyörii jatkuvalla syötöllä mielessä kysymys, mitä vittua mä oikein teen?!? Onko toi opiskeleminen nyt muka oikeasti sen arvoista?
Ainiin, vielä kommentti; saatanan "teknillinen yliopisto". Paskat sanon minä. Koulun nimellä ei ole mulle paskankaan väliä, mutta miksi asioita pitää muuttaa vaan muuttamisen ilosta? Tiettyihin osoitteisiin tämänkin maan johdossa pitäisi kertoa, että asioita ei tarvi korjata, jos ne ei ole rikki. Paljonkohan toikin prosessi maksoi valtiolle, kun jossain vitun valiokunnassa mietittiin tällaista turhaa uudistusta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jaa, et mikä mua vituttaa?

-Porin Ässät - voi vittu tota putkea... hei kamoon. vottoja??? Missä ne on? Maalit??? Mitä ne on??

-Koerupeama - kolmen viikon aikana miljoona koetta, joista suurin osa on niin vittumaisia kuin oll a ja voi. Ja tarttis päästä läpikin.. huh huh, ei kerkee lukemaan oikeen..

-Huominen tuleva krapula - niin huomenna on se taas!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold
Jaa, et mikä mua vituttaa?

-Porin Ässät - voi vittu tota putkea... hei kamoon. vottoja??? Missä ne on? Maalit??? Mitä ne on??





Ai ai, kun kuulostaa tutulta. Tätä tautia on nyt näköjään liikkeellä punapaitaisten jengien keskuudessa.
Meillä olisi muuten tarjolla yksi virkaheittoteatterinjohtaja nimeltä Alpo. Kelpaisko teille? Vastalahjana joku iso ja pahannäköinen porilainen voisi mennä patistamaan erään Jortikan Turusta meille. Ja sen porilaisen on sitten oltava TODELLA pahannäköinen, koska Jortsumeister ei ihan pienestä hätkähdä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Sistis:
YLiopistolla kyllä opiskelee myös niitä jotka kertovat sitten niille tekniikoille mitä tehdä seuraavaksi. Ja toisaalta miten teknikkojen tekemät asiat oikeasti toimivat.
Teknikoilla viittaan näihin korkeakoulussa opiskeleviin ihmisiin jotka eivät edes hallitse kvanttimekaniikkaa :)

Onko sillä nimellä mitään väliä.

nm. fil.yo., tekn.yo.

Englannissa se on kuitenkin M.Sc , lisäviitteen (eng.) kanssa. Ja Englanniksi taitavat olla kaikki TKK:t university of tech...eja.

Eli who cares.
 

Shane

Jäsen
- www.iltasanomat.fi :n keskustelupalstan aivan uskomattoman typerät ihmiset.

- Raivostuttavan teennäiset joulumainokset TV:ssä ja radiossa.

- Tenttiputki.

- Leeds. Miten joukkue voi ollakin noin umpipaska tällä kaudella?

- Ilves. Miten joukkue voi ollakin noin umpipaska tällä kaudella?
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti varjo

Englannissa se on kuitenkin M.Sc , lisäviitteen (eng.) kanssa. Ja Englanniksi taitavat olla kaikki TKK:t university of tech...eja.

Eli who cares.

Mua ainakin vituttaa. Miksi koko nimiuudistus piti tehdä? Miksi tuhlata aikaa ja rahaa moiseen jonninjoutavaan turhuuteen? Mitä tällä muka saavutettiin? Joku tärkeä herra saa varmaan nimensä lehtiin ja onnekas mainostoimisto rahaa, kun logoja taas vaihdellaan, mutta muuten koko "uudistus" on täysin peräräaukosta. Turhuudessaan täysin vastaavaa kuin vaikkapa lakupiippujen kieltämisen ehdottaminen tai keskioluen laimennusideat, täyttä scheissea. Sillä erolla toki, että tämä idea vielä mentiin toteuttamaan.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vituttaa:

- Olla töissä kun on niin saatanan kylmä vaikka sisällä tässä ollaankin!

- Seppälän joulumainokset jotka pyörivät telkkarissa jatkuvasti

- Rahan puute

- Koeviikko

- Dudekin sössimiset
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
vituttaa

* saatanan kylma sade
* NY Giants. Kuinka Sehorn voi mokata noin lahjakkaasti?! Kiitti vitun hienosta kaudesta. Loput nelja pelia on pakko voittaa, tai muuten ollaan ulkona.
* se idiootti, joka oli repinyt ne opastekartat pois Pennsylvania Stationin taululta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Syyttä saatu parkkisakko, jonka joudun ilmeisesti nyt maksamaan kun en huomannut, että siinä oli vain viikko aikaa tehdä valitus.

Syy(tön): Parkkeerasin autoni kadulle jossa ei ollut parkkikieltoa. Muutaman päivän päästä kun menin autolleni, niin huomasin, että ikkunassa oli parkkisakko. Kadun varteen oli nääs ilmestynyt parkkikieltomerkit. Parkkipirkkokin sanoi, että ei sitä sitten tarvitse maksaa jos kerta parkkeerasit autosi ennen kyseisten kylttien ilmestymista, mutta en tehnyt tehdä kirjallista valitusta vaaditun viikon sisällä sattuneesta. Tuo viikon valitusaika lukee pienellä siinä sakkolapussa.

Edellisen parkkisakkoni sain kun parkkeerasin yöllä kadulle enkä muistanut että aamulla klo 8:n jälkeen alkaa taas parkkimittarit rullaamaan.

Sitä edellisen sakkoni sain kun unohdin laittaa kaupungilla parkista lähdettyäni valot päälle ja eiköhän kytät tulleet vastaan.

Oikeutta kaikille just joo. Vittu sitten tuolla kaikenmaailman rattijuopot ajaa kilpaa ja poliisit vaan kaivaa nenäänsä ja jahtaa vaarallisia suurrikollisia kuten meikäläistä. Perkele!
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti V-man
En tehnyt tehdä kirjallista valitusta vaaditun viikon sisällä sattuneesta.

Kerro niille, että autosi seisoi sillä paikalla yli viikon. Jätit hyvillä mielin autosi siihen kun käväisit "etelässä", mutta sillä aikaa olikin kieltomerkki ilmestynyt kyseiseen kadun kohtaan. Sinulla ei ollut edes mahdollisuutta valittaa asiasta viikon sisällä...Eiköhän ne ymmärrä. (tuskin)
 

ifota

Jäsen
Viestin lähetti zamuel
Mua ainakin vituttaa. Miksi koko nimiuudistus piti tehdä? Miksi tuhlata aikaa ja rahaa moiseen jonninjoutavaan turhuuteen? Mitä tällä muka saavutettiin? Joku tärkeä herra saa varmaan nimensä lehtiin ja onnekas mainostoimisto rahaa, kun logoja taas vaihdellaan, mutta muuten koko "uudistus" on täysin peräräaukosta. Turhuudessaan täysin vastaavaa kuin vaikkapa lakupiippujen kieltämisen ehdottaminen tai keskioluen laimennusideat, täyttä scheissea. Sillä erolla toki, että tämä idea vielä mentiin toteuttamaan.

Aivan, toi muakin tässä hommassa vituttaa. Tän päivän Aamulehti uutisoi: "TTKK:n nimenvaihdoskulut 50 000 - 100 000 €". Mitä vittua saatiin? Ei yhtään mitään. Antakaa mulle 10 000€ niin mä keksin sille uuden nimen joka vuosi vaikka 10 vuoden ajan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilun tunnin päästä on tentti, joka ratkaisee sen, joudunko ottamaan kevääksi lopputyön lisäksi 9 vai 4 ov:n edestä kursseja. Viimeinen mahdollisuus, edellisen tyrin.

9 ov:n edestä niitä kursseja tulee, voin sanoa varmasti. Kyllä v-tuttaa tämä oma saamattomuus. Periaatteessa ollut koko syksy aikaa lukea, mutta totta kai se jäi viimeiseen pariin iltaan. Eilen oli vielä päänsärkyä ja niinpä vietin illan ja suurimman osan yötä puoliksi torkkuen ja aina välillä lukien.

Kaiken lisäksi kurssi on aika laajasta alueesta, eikä siihen ole kunnon materiaalia. Netistä piti raapia kasaan jotain. Niinpä minulla on ollut noin 40 sivun "tärppimateriaali" ja on erittäin todennäköistä, etten pääsisi läpi vaikka osaisin sen sanasta sanaan ulkoa. Jäi moni aihe lähesk kokonaan lukematta. Äh, jaksanko edes mennä sinne? Vartin kuluttua pitäisi lähteä. No ei kai siinä mitään menetä - jos vaikka osuisi tärpit justiinsa kohdalleen. Illalla tentin jälkeen vituttaa sitten kahta kauheammin, morjens.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti ifota
Aivan, toi muakin tässä hommassa vituttaa. Tän päivän Aamulehti uutisoi: "TTKK:n nimenvaihdoskulut 50 000 - 100 000 €". Mitä vittua saatiin? Ei yhtään mitään. Antakaa mulle 10 000€ niin mä keksin sille uuden nimen joka vuosi vaikka 10 vuoden ajan.

Tehdäänkö hommat yhdessä? Mää voin suunnitella uusia logoja, huolehdi sinä uusien nimien keksimisestä.

Rehtori vielä kertoi, että nimenmuutos on aiheuttanut postiiivista innostusta. Varmaan "sisäpiirissä" odotettaakin intoa piukassa mm. logonvalintasessioita, "kotskasivun leiouttien" tuumailuja sekä uusien käyntikorttien ideointia, mutta suurinta osaa teekkareista ja työntekijöistä koko homma lähinnä vituttaa. Lisäksi raadioon pääsy ja lehtihaastattelutkin ovat varmasti ältsin kivoja.

Mitä sadallatuhannella eurolla saadaan:
miinusta:
-käyntikortit, kotisivut, kulkukortit, logot, opasteet, viralliset paperit on uusittava. Kallista ja työlästä.
-uusi logo on suurella todennäköisyydellä täysin turha...
-"Ylimääräisillä" rahoilla olisi voinut tehdä jotain hyödylistäkin. Paljon hyödyllisempää olisi esim. ostaa juukelisti WC-paperia ja polttaa sitä kuukauden päivät roviolla koulun parkkipaikalla.

sivuvaikutus:
-Teknillinen korkeakoulu sai ilmaista mainosta. Nyt TKK on Suomen ainoa teknillinen korkeakoulu.

plussaa:
-Pentti-setä ja Liisa-mummo eivät sekota kultsipuppeliteekkarin opiskelupaikkaa amiskorkeakoulujen kanssa. Korkeakouluopiskelijan arvostus suorastaan ponkaisee uusiin sfääreihin.
-Naisten määrä voi kasvaa noin kolmella, kun tyhmimmät yliopistoon haluajat hakevat erehdyksessä tavallisen yliopiston sijasta teknilliseen yliopistoon. :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Lint
Kerro niille, että autosi seisoi sillä paikalla yli viikon. Jätit hyvillä mielin autosi siihen kun käväisit "etelässä", mutta sillä aikaa olikin kieltomerkki ilmestynyt kyseiseen kadun kohtaan. Sinulla ei ollut edes mahdollisuutta valittaa asiasta viikon sisällä...Eiköhän ne ymmärrä. (tuskin)

Muuten hyvä idea, mutta kun soitin sinne heti silloin samana päivänä kun sain sakon ja valitin ja he vain käskivät tehdä kirjallisen valituksen, mutta eivät maininneet, että se pitää tehdä viikon sisällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös