Vitutusketju

  • 10 560 872
  • 56 142

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vihaan lapsia todella paljon ja pyrin kaikin kuviteltavissa olevin keinoin välttämään heitä.
Hienoa, että välttelet henkilöitä tai asioita, joista et erityisemmin pidä. Vihaaminen on silti aika vahva termi, ja jos tuo on oikeasti tunnetilasi, kehottaisin hakeutumaan jonkinlaiseen hoitoon.

Siksi minua vituttaa suunnattomasti, kun nuo skidit (siis kaikki alle 16-vuotiaat) tuppautuvat dösissä, spårissa, metroissa ja - helvetti - kaikkialla aivan liian likelle. Jos ne edes osaisi olla hiljaa sen aikaa, että pääsisin sinne, minne olen menossa, mutta ei niin ei.
Lapsiksi luetaan alle 18-vuotiaat, enkä ole aivan varma, täytätkä itsekään tätä määritelmää. Ainakaan henkisesti. Lisäksi on huomioitavaa, että lapset sentään ovat aidosti sitä mitä ovat, toisin kuin kusipäiset aikuiset. Enkä ole ollenkaan varma, onko julkisilla paikoilla suurin meluhaitta ollenkaan lasten aiheuttamaa. Vittua hokevat teinit tai känniset aikuiset ovat paljon rasittavampia.

Miksi muuten lapset - eli sellaiset alle kouluikäiset - lässyttävät niin paljon?
En ole huomannut tätä, mutta jos viittaat puheongelmiin, niin niitä ilmenee kaikissa ikäluokissa. Pitäisin huolestuttavampana, jos joku pikkulapsi jauhaisi samanlaista paskaa kuin sinä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lapsista tuli mieleen Nelosen eilinen huippudokkari "Lihavat vauvat" yms. Pakettiauton kokoiset äidit ihmettelivät, kun heidän sisältään ilmaantuu vuoden ikäisen muksun kokoisia vauvoja ja sitten valitetaan, kun pitää uida mummojen kanssa ja kersaa kiusataan, kun muksu on kolme vuotiaana kuusi vuotiaan kokoinen.

Vittu. Kaiken huippuna nämä samat pässit sanoivat, että lapset laihtuvat, kun menevät päiväkotiin, kun saavat säännöllisen aterian ja liikuntaa. Tämän kommentin aikana zoomattiin muksun lautaselle, jossa oli kilon verran ranskalaisia. Sitten vielä lapselle ei voi sanoa "ei " ruokakaupassa ja kassalla on kärryyn ilmaantunut 50£:lla "Tuomas Veturi" roskaruokaa.

Kyllä vituttaa. Tuommoisilta pitäisi viedä lapsentekovehkeet valtiolle.
 

julle-jr

Jäsen
Lisäksi on huomioitavaa, että lapset sentään ovat aidosti sitä mitä ovat, toisin kuin kusipäiset aikuiset. Enkä ole ollenkaan varma, onko julkisilla paikoilla suurin meluhaitta ollenkaan lasten aiheuttamaa. Vittua hokevat teinit tai känniset aikuiset ovat paljon rasittavampia.
Tämän kommentin ideaa en oikein ymmärrä. Ei kai kirjoittaja edes väittänyt, etteikö hän inhoaisi myös kusipäisiä aikuisia tai idiootteja teinejä, vai? Jos joku asia, esine, henkilö taikka ihmisryhmä jotakuta vituttaa, niin minusta on turha keksiä asioita, esineitä, henkilöitä taikka ihmisryhmiä, jotka voivat mahdollisesti olla vielä vittumaisempia. Varmasti jokainen tajuaa, että on maailmassa muutakin vitutusta aiheuttavaa kuin se, josta joku nyt juuri kertoo vittuuntuvansa.

Ylipäätään en ymmärrä näitä vitutuspoliiseja. Olen kyllä taipuvainen olemaan samaa mieltä siitä, että lasten suoranainen vihaaminen on jossain määrin huolestuttavaa, voihan viha johtaa jopa äärimmäisiinkin tekoihin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuommoisilta pitäisi viedä lapsentekovehkeet valtiolle.
Tämä olisi liian kallis ratkaisu. Kun ei voida ajatella, että takavarikoitua välineistöä säilytettäisiin poliisiasemilla niin pitäisi luoda erilliset säilytystilat ja palkata sinne joku huuliveikko vahtimestariksi. Halvemmalla pääsisi, jos välineistö myytäisiin vaikkapa leenoille purkkana.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nokelainen ja Jokerit, olisi nyt mennyt vaikka Elitserieniin tai KHL:ään, Jokereita enemmän olisi kyllä tosin vituttanut jos olisi mennyt Pelicansseihin, Ässiin tai muuhun suurinpiirtein SaiPan kanssa samoilla resursseilla toimivaan seuraan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niinkin arkinen asia kuin flunssa ja huominen työpäivä. Eihän siinä, mukavaahan se on mennä iltavuoroon kaameassa päänsäryssä ja tukkoisena. Kuumettakin saakeli on, mutta ei auta. Pakko mennä.
 
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...

VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän illan ottelu jäi sivuun. Olkoonkin turha höpöhöpöharkkamatsi, niin silti tässä olutta juodessa alkoi vituttamaan se etten Poriin tänään päässyt. Eli varsinainen vitutuksen aihe: etäkannattaminen.

Etäkannattaminen on vähän kuin kaverit pääsisi jyystämään Keira Knightleyta ja itse joutuisit istuskelemaan viereisessä huoneessa tumputtamassa Jussi Ahon selostaessa oven läpi tapahtumia makuuhuoneesta. Jokainen voi kuvitella että pistää vituttamaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Etäkannattaminen on vähän kuin kaverit pääsisi jyystämään Keira Knightleyta ja itse joutuisit istuskelemaan viereisessä huoneessa tumputtamassa Jussi Ahon selostaessa oven läpi tapahtumia makuuhuoneesta. Jokainen voi kuvitella että pistää vituttamaan.

Näinä digiaikoina kuulisit tuskin puoliakaan selostuksesta.

edit. oven läpi...hmm, no tuskin se sisäpuolella ollessaan mitään enää selostais kun olis ite laittamassa kakkoseen, itsekutakin..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...

VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...
Jokainen mies joutuu kokemaan tuon, ja useimmat vielä monesti. Tiedän ettei se yhtään lohduta kun olen samassa tilanteessa itsekin joskus ollut. Luultavasti tulen vielä olemaankin. Vittu. Alko muakin vituttaa.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Etäkannattaminen on vähän kuin kaverit pääsisi jyystämään Keira Knightleyta ja itse joutuisit istuskelemaan viereisessä huoneessa tumputtamassa Jussi Ahon selostaessa oven läpi tapahtumia makuuhuoneesta. Jokainen voi kuvitella että pistää vituttamaan.

Jannu yrittää selkeesti tavoitella paikkaa parhaat letkautukset -ketjussa. EI siinä, hyvinhön tuo oli maalailtu.

Itteä vähän alkaa jo korveta tuo Keklu. Keklu sitä ja Keklu tätä. Jumalaut vaik Jokerit palkkais Alpon valmentajaks ni Keklu pudotti pommin, Keklu on jumala.. Petteri Nokelainen.. who?!?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jannu yrittää selkeesti tavoitella paikkaa parhaat letkautukset -ketjussa. EI siinä, hyvinhön tuo oli maalailtu.

Itseasiassa en, mutta sen myönnän että tuli tuota vertauskuvaa mietittyä pari minuuttia ennen kirjoittamista, mielestäni se kuvastaa kutakuinkin niitä tunteita jotka käyvät sateisena syksyiltana päässä kun istuskelee tietokoneella kuuntelemassa Radio Porin lähetystä hyvästä matsista. Paino sanalla hyvä, silloin kun tulee 1-7 pataan niin ei harmita yhtään niin paljon ettei paikalle päässyt.

Toivottavasti tuo Urho Total tulisi nyt myös netin kautta saatavaksi, niin helpottaisi edes vähän. Viime kautena ei päässyt todistamaan kuin kourallisen Ässien matseja ja sama tilanne tulee olemaan ainakin vielä tämän ja seuraavan kauden ajan.
 
Big Brotherin mainosten välissä soiva rimputus. "Tii-di-di-di" *mainos* "Tii-di-di-di" *mainos* "Tii-di-di-di"
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voihan tuon maalata silläkin tavalla, että 2vs1 kaverin kanssa Kieraa vastaan ja itse joutuu vetämään rintojen väliin.

Kyllä tuossa tilanteessa ainoa oikea ratkaisu olisi ns. "V2".

Enkä tarkoita sitä ohjusta, vaikka varsin fallinen sekin toki on..
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...

VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...

Oho, suatana. En osaa sanoa, muuta kuin, että voimia, vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaisi. Siis onko tämä nyt se sama nainen, josta juteltiin joku viikko sitten KKK:ssa? Sama tummahiuksinen(?) hyvän näköinen nainen? Perhana, ymmärrän kyllä vitutuksen ja ihan vituttaa myötätunnostakin jo itseäkin. :) Kierojahan ne on ku mitkä. Itsekkään enää pysy kärryillä, kun tulee vähän joka suunnastaa jotain "panettelua" tai "kiusoittelua", että mitä tekee. No jos jotenkin voisin veikata, niin kaikki päättyy kuitenkin siihen, että pokaan jonkun ruotsalaisen tyttären baarista. :D
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...

VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...

Uuh, olitko 12? Että oikein halailitte. Se oli liki se.

Tää vaatii lisää liimaa
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
"Halaaminen johtaa suuteluun, suutelu johtaa nuolemiseen, nuoleminen johtaa nussimiseen. Halataanko?"

Tä? Eikös se loru mene noin teinien piireissä.

Suurinpiirtein. Mutta, jos toinen on antanut ymmärtää sun muuta, niin onhan se nyt vittumainen paikka, kun huomaakin tulleensa vähän "vedetyksi höplästä"...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
"Halaaminen johtaa suuteluun, suutelu johtaa nuolemiseen, nuoleminen johtaa nussimiseen. Halataanko?"

Tä? Eikös se loru mene noin teinien piireissä.

...nussiminen lapsiin, lapsi avioliittoon, avioliitto eroihin. Erotaanko
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös