Vitutusketju

  • 10 548 696
  • 56 138

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Yksi hyvä syy olla ja elää ilman facebookia. Hyh hyh!

Vituttaa työpaikan jatkuvat organisaatiomuutokset. Vitunmoista parranpärinää ja joutavaa touhottamista.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole myöskään facebookissa. Välillä tuntuu, ettei tule oikeasti tärkeisiinkään ihmisiin pidettyä tarpeeksi yhteyttä. Voin elää ilamn 200 facebook-kaveriakin ihan hyvin.

Vituttaa hintsusti kuiva suu ja vetämättömyys.
 

M10

Jäsen
Jos sinulla on sisko, joka on saanut sinut nauramaan, pyyhki
kyyneleitäsi, halasi sinua tiukasti, kannusti sinua menestymään, näki
kun Vikeväiseltä leikattiin kulli - piristi sinua ja pitää sinua vahvana, kopioi ja liitä
tämä omaan tilaasi ... SISKO ON RAKAS! ♥
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jos sinulla on sisko...

Ai jumalauta kun kiehun! Vittu sentään, oli niin mukava fiilis töissä vaikka on krapulakin ja ruokana soppaa, mutta muuten oli ihan leppoisa tunnelma. Sitten tämä, voi helvetti kuinka vihaankaan tuollaisia!!

Onneksi joku muukin näemmä joutunut kärsimään, hyi vittu! On minulla sisko ja se on rakas, mutta en ikinä, en ikinä kirjoittaisi mitään tuollaista, hyi hyi!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kauan kun näitä töitä nyt vielä riittää, niin vittuunnutaan nyt vaikka siitä, etteivät jotkut ihmiset osaa koputtaa oveen. Sieltä sitä räväytetään ovi auki ja marssitaan sisään kuin johonkin vitun saluunaan. Mitäs jos sattuisin oven avautuessa juuri esim. masturpoimaan, nuuskaamaan/piikittämään huumehia, tanssimaan lanpaadaa/makareenaa alasti tahi tunkemaan junppakeppiä poikittain perseeseen? Ei olis kellään kivaa silloin.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vituttaa nämä hihhulit, jotka ovat olleet häiriköimässä eduskunnassa ydinvoimaäänestystä. Kuinkahan moni noistakaan risuparroista on edes äänestänyt eduskuntavaaleissa? Sitten tullaan häiritsemään laillista päätöksentekoa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mitäs jos sattuisin oven avautuessa juuri esim. masturpoimaan

Sulla olisi kivaa
nuuskaamaan/piikittämään huumehia

Sulla olisi ainakin vaikutuksen alettua kivaa
tanssimaan lanpaadaa/makareenaa alasti
No tässä tilanteessa ei olisi kivaa

tahi tunkemaan junppakeppiä poikittain perseeseen

Tämä nyt on kivaa, vaikka oma isoäiti katsoisi vierestä tekarit vinossa ja puska paljaana.

Pistepistepiste
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitäs jos sattuisin oven avautuessa juuri esim. masturpoimaan, nuuskaamaan/piikittämään huumehia, tanssimaan lanpaadaa/makareenaa alasti tahi tunkemaan junppakeppiä poikittain perseeseen? Ei olis kellään kivaa silloin.

Vaikka joku koputtaisikin oveesi niin ei sullakaan voi olla kivaa tuon junppakepin kanssa. Ei vaan voi!

Koputtaminen kuuluu yleissivistykseen ja mua myöskin vituttaa ihmiset, jotka eivät vaivaudu koputtamaan.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voihan vitun vittu. Nyt on uutisoitu, että miehen euro on naisen 81 senttiä. Meille ei enää jäänyt kuin 19. Vielä n. vuosi sitten jäi 20. Milloin viedään loput? Vittu ottakaa kaikki, ja pitäkää vielä omannekin.

Itse asiassa vituttaa tämä uutisointi. Ja varmaan moni muukin asia, mutta eilisestä on selvitty, luulisin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Facebookissa vituttavat myös kaikenlaiset haihattelijat ja taivaanrannan maalarit. Keskimäärin noin 10 vuotta katkerampana minua monesti vituttaa lukea parikymppisten opiskelijatovereitteni "Ukkonen, kaatosade, läpimärkä. Hymy. Elämä. :sydän:"

Laatta.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Men strike back:

"Kopioitämä
statukseesi jos hoidat ♥ hevostasi ♥ vähintään 3 tuntia päivässä. Näin
näämme ketä oikeasti välittää hevoisistaan ♥ ♥"
 

Sirius

Jäsen
Niin kauan kun näitä töitä nyt vielä riittää, niin vittuunnutaan nyt vaikka siitä, etteivät jotkut ihmiset osaa koputtaa oveen. QUOTE]

Hyvät naurut sain asian tiimoilta joskus. Tein paperiteöitä talon (elintarvikemyymälä) taukotiloissa, ja myymäläpäällikkö, vanhempi naispuolinen henkilö, oli omassa toimistossaan suljetun mutta lukitsemattoman oven takana tekemässä omia juttujaan. Ketjun ylimpään johtoon kuuluva nuorehko mies saapui ja marssi koputtamatta ovesta päällikön huoneeseen. Noin sekuntia myöhemmin tuli palautetta: "Eikö sulle ole opetettu tapoja! Suljetusta ovesta ei ikinä tulla suoraan sisään. Nyt menet ulos ja yrität uudelleen." Kaveri tuli posket punoittaen pois huoneesta, sulki oven, odotti hetken ja koputti hyvin kuuluvasti, ja astui sisään luvan saatuaan. On tämän jälkeen koputtanut vaikka ovi olisi auki.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jos nyt ei vituta, niin ainakin ihmetyttää ja semi-vituttaa oma mieli. Nämä kesät tuntuvat joka vuosi olevan minulle täyttä tervanjuontia. Oli sitten ulkoiset tekijät hyvin tai huonosti. Huoh. Noh, mitäpä tässä valitan.

Vituttaa myös oma saamattomuus ja tämä karsea helle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä vittu siinä on, etteivät jotkut koiranomistajat osaa pitää niitä koiriaan kiinni. Tuossa lenkillä ollessani joku mamman pikku Turre (eikä muuten ollut mikään pikku) juoksee hampaat irvessä muristen minua kohti, mamman juostessa perse hyllyen perään minkä ehtii, käskien koiraa takaisin lähes hysteerisesti kirkuen. No minä sitten juoksemaan paskat housuissa bussipysäkin kopin taakse ja koira perässä. Onneksi se mamma sieltä kerkesi paikalle ennen kuin päädyin koiranruuaksi. Saatuaan koiransa takaisin liekaan tämä kertoo minulle hymyillen kuinka "Turre(nimi muutettu) ei ole kyllä ikinä tuollaista tehnyt, luultavasti se vain piti sinusta :) :)!" Sanaakaan sanomatta lähdin kotiin lusikoimaan isoimmat pois housuista.

Vittu että sieppaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
MTV3:n teksti-tv:n etusivu:

Selänne: Ilman Sakua en jatka

Eli "Maikkari" vituttaa.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Free Agent Frenzy ja Calgary Flames.
Olisinpa edes vapailla, niin voisin vetää hirveät kännit ja herätä vasta ensi kuussa ja luulla tätä kaikkea vain pahaksi viinanhöyryiseksi uneksi, mutta ei joutuu töissä olemaan ja sekin vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös