Olen hyvin liberaali vitutusasioissa, ja jokaisella on oikeus omaan vitutukseensa muiden vituksenaiheiden suuruuteen katsomatta. Mutta saanen kysyä millä tavalla kirje Satakunnan ammattikorkeakoulusta murskaa toivosi päästä Tampereen AMK:hon, ja miksi hait Poriin, ja myös kirjeen saamisesta päätellen myös panostit pääsykokeeseen, etkä jättänyt tyhjää paperia? Olit kuitenkin kämppäsi remontin perusteella ajatellut asettua Tampereelle?
Näytä mulle käännösohjelma, joka tarjoaa englannin-/ranskankielisestä termistöstä suomennoksiksi mm. poimintarupeamaa, lähtöbongaria, uskottavuuspottia, varjoisten kehien soturia, aktiivisuuskuninkuutta, lähtörikasta, rähinäkeisaria, kyhäelmää ja aarteistoa, niin näytän sulle mielikuvituksen tuotteen.
Sitten voi vaikka koittaa googlettaa HCH:n oletettuja alkuperäislähteitä.
Nyt sitä sitten maksetaan enemmän samalla nopeudella kuin aikaisemminkin toimivasta netistä, vaikka teoriassa olisi pääsy huimiin nopeuksiin. Kai se on pakko jossain vaiheessa taipua johto perseessä toimimaan, kun menee vähän hukkaan tämmöiset turbokaistat tällä käyttötavalla.
Edellä olleesseen opiskelupaikkavitutukseen liittyen, miksi opinnot on pakko aloittaa, jos mieleinen paikka ei avautunut?
Kaapelimodeemisi ei tue noin korkeata nopeutta kuin mihin yhteytesi päivitit.
Hain siis TAMKkiin kahdella ensimmäisellä hakuvaihtoehdolla ja kolmannelle Poriin. Pori oli vain sen takia, että mikäli en pääse Tampereelle, niin on edes joku opiskelupaikka. SAMKissa pitäisi olla ainakin se vuosi, jotta pääsisin vaihtamaan opiskelupaikan Tampereelle, mutta kun Tampereella on oma kämppä alla ja pitäisi sen lisäksi vielä maksaa vuokraa Porissa asumisesta, niin ei kuulosta mitenkään kauhean kivalta yhtälöltä köyhän kannalta...
Aa, enpä tajunnut mainita höpinässäni, että kyseessä on valokuituyhteys. Modeemia ei siis ole ollenkaan, internet tulee suoraan pistokkeesta kuin sähkö konsanaan.
Kiitos kuitenkin, tietääpähän tulevaisuudessa varoa kaapelimodeemeita.
En tiedä, mitä ovat herkulliset duunit, mutta varastoille, kauppoihin yms. pääsee, jos vain on perusosaava jannu. Hyvällä säkällä jopa sijaiseksi kouluun, jos sattuu pitämään siitä. Kukin tyylillään, mutta jos mulla olisi uusi mahdollisuus, niin pitäisin välivuoden nimenomaan töissä enkä huonosti motivoivassa koulussa ja suorittaisin korvaavia opintoja avoimessa, jos jotain opiskelua haluaisin vuoteen sisällyttää.En ajatellut vuotta raapia mahaani, kun tuolla lukion todistuksella ei kovin herkullisia töitä saa.
Ok, no joka tapauksessa, kai tuossa nyt jonkun laitteen välissä (WLAN-reititin sitten?) on oltava kykenemätön noin suureen nopeuteen. Ei ole mitään syytä etteikö itse WLANilla pystyisi tuota nopeutta käyttämään.
Tästä tuli mieleen, että viime päivinä uimarannoilla on kummastuttanut nuorison bikinimuoti. 12-13-vuotiailla tytöillä stringejä ja yläosia, jotka häthätää peittävät nännit. Aikuisilla naisilla katselen moisia mieluusti, mutta kyllä vanhemmat voisivat pikkuisen katsoa, mitä lapset yllään pitävät....mitäpä mahtoikaan tehdä hätäisesti puolet pakaroista (ihan oikeasta..) peittäneisiin farkkushortseihin pukeutunut venakko...
Oletan että Marketta on aikuinen nainen? Mikä sitten vituttaa?Vituttaa naapurin Marketta, eikös jookos niitä vaatteita voi pitää päällä näin kesähelteilläkin.
Eiköhän Jämäpakki puhunut lukion todistuksen arvosta työmarkkinoilla ihan ylipäänsä, eikä siitä onko hänen todistuksessaan hyviä vai huonoja numeroita. Mutta käyhän puuha-pete vähän kouluja, niin huomaat helpommin näitä keskustelujen erilaisia nyansseja!No ei tässä nyt tietenkään mihinkään professorinvirkoihin ilman koulutusta pääse, mutta joku todistuksen numeroista puhuminen..Ei VITTU!
Eiköhän Jämäpakki puhunut lukion todistuksen arvosta työmarkkinoilla ihan ylipäänsä, eikä siitä onko hänen todistuksessaan hyviä vai huonoja numeroita. Mutta käyhän puuha-pete vähän kouluja, niin huomaat helpommin näitä keskustelujen erilaisia nyansseja!
Ei vittu!! Saatana varmaan kaikkialla kytätään saitko biologiosta 6 vai 9? En nyt Jämäpakki sinulle yksin tätä sälytä, mutta vituttaa sellaiset, jotka kitisee kun ei ole koulutusta tai muuta ja ei pääse töihin. Se on uskomatonta paskaa! Koko ikäni olen ollut töissä ja vieläkään ei ole mitään ammattia luettuna.
Tämän tapaiset vatipäät pilaavat tulevaisuuden, perkele! No ei tässä nyt tietenkään mihinkään professorinvirkoihin ilman koulutusta pääse, mutta joku todistuksen numeroista puhuminen..Ei VITTU!
Voikohan olla olemassa vittumaisempaa olentoa kuin nämä saatanan inisevät vittupäät. Että voikin olla paljon vittumaisia ominaisuuksia saatu pieneen pakettiin!...
Vituttaa suuresti nämä Jatkoajan VAMOOOOOSSS!!!!1! ja ORRRANJEEE!! kiljujat.
Minulle on aivan sama kuka nämä voittaa mutta tuo ainoan opitun sanan ärsyttävä käyttö ärsyttää.