Vitutusketju

  • 10 560 675
  • 56 142

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.

Taustatukea täältä. Yhdyn täysin viestisi sisältöön.

Linkku on legendaarinen mutta ikinä en ole jaksanut kuunnella 10 minuuttia enempää ja Bubia sentään jaksoi kuunnella jostain hullusta syystä. Olihan sekin aika koomista mutta Linkun kuuntelu on lähinnä samaa kuin tunkisi lusikkaa korvaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
No itse en pidä yhtään Bubin tyylistä selostaa, joten luultavasti vain tartun kärkkäämmin hänen virheisiinsä, mene ja tiedä. Mielipiteensä kullakin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vittu kun auto on jumissa mudassa eikä liiku mihinkään suuntaan.. Ei kai tässä sit ois mitään tekemistä ollukaan.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät lemmikistä puhuessaan sanaa "hän". Olipa se oma puudeli miten rakas tahansa, niin eläimestä ei käytetä sanaa "hän", vaan eläin on aina "se". Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...

Kyllähän täällä on useita henkilöitä jatkoajassakin, joiden mielestä oma kissa kannattaa pelastaa palavasta talosta ennen naapuria ja pitävät ihan hyväksyttävänä kissan vertaamista omaan lapseen ihan OK:na. Jossain ketjussa tästä oli keskustelua joku aika sitten. Ja kyllä ne hieman vituttavat jotka vertaavat ihmisiä ja eläimiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät lemmikistä puhuessaan sanaa "hän". Olipa se oma puudeli miten rakas tahansa, niin eläimestä ei käytetä sanaa "hän", vaan eläin on aina "se". Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...

Surkuhupaisinta tässä on se, että normaalisti ihmisistä puhuessaan käytetään tiukasti muotoa "se", ja vasta kun puhutaan lemmikistä kaivetaan kielellisestä työkalupakista asenteellinen "hän".
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
On ehkä pieni asia, muttei ärsytä vaan vituttaa. Nimittäin Nolosen mainostaukojen jatkuu-osiot. Hirveää roskaa kerta kerran perään. Ne mainoksethan saa hypättyä yli digiboksin tai vaikka jääkaapin avulla, mutta jatkuu ehtii tulla ennen sitä.

Ensin oli niitä lapsellisia käytöskoulutuksia. Älä jää seisomaan liukuportaiden eteen, älä kuuntele musiikkia kaiuttimet päällä bussissa, älä pidä junassa jalkoja vastakkaisella penkillä. Pitääkö Nelonen katsojiaan huonotapaisina moukkina?

Sitten tuli ihmeelliset ulkomaalaisten mölisemät jatkuut, ja heti perään vielä rasittavammat Kuorosota-ulinat. Jo nuo olivat kammottavia, katsovatko ihmiset tuotakin ohjelmaa ihan oikeasti?

Ja nyt on saavutettu (varmaankin toistaiseksi) se kaiken huippu: "Tunnistatko kumpi on peruna?" Siis mitä helvettiä? Suomessahan ei perinteisesti muuta syödäkään kuin perunaa, ja nyt pitäisi mainostauon alussa miettiä kumpi on nauris ja kumpi on peruna, pohtia oliko parsa se jos on sitä valkeet röhmyy ja kukkakaali se jos on sitä vihreetä, niinku sammalta? Pitääkö Nelonen katsojiaan aivottomina imbesilleinä?

Taidanpa mennä play.comiin ostamaan Frasierin complete series -boksin, eipähän tarvitse tuostakaan teletappitason kanavasta enää kärsiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllähän täällä on useita henkilöitä jatkoajassakin, joiden mielestä oma kissa kannattaa pelastaa palavasta talosta ennen naapuria ja pitävät ihan hyväksyttävänä kissan vertaamista omaan lapseen ihan OK:na. Jossain ketjussa tästä oli keskustelua joku aika sitten. Ja kyllä ne hieman vituttavat jotka vertaavat ihmisiä ja eläimiä.

Kyllä, minulle on oma koira tärkeämpi kuin joku naapurin ukko. Jos tulipalo tulee niin eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman pelastan ensin. Naapurin, joka on minulle luokkaa evvk vai oman lemmikin, jonka kanssa olen taivaltanut kymmenen vuotta. Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.

vlad.
 
K

kiwipilot

Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.

Omiin empiirisiin kokemuksiin nojaten voin vain todeta, että koiraihmiset nostavat julkisille paikoille kuseksivat ja paskovat kuolaavat kirppusäkkinsä jalustalle huomattavasti useammin kuin tuntemani lapsi-ihmiset. Ja näin pääsenkin kätevästi aiheeseen: vituttaa jalkakäytäviltä - ja kengänpohjistani - näinä aikoina paljastuvat paskakasat. "No, höh, sehän on vain koirankakkaa..." Ja vitut, paska kuin paska, tulee se sitten ihmisen tai koiran perseestä. Ja ensi kuun Korean reissulla syön koira-aterian, ihan vain vittuillessani. Nih.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Omiin empiirisiin kokemuksiin nojaten voin vain todeta, että koiraihmiset nostavat julkisille paikoille kuseksivat ja paskovat kuolaavat kirppusäkkinsä jalustalle huomattavasti useammin kuin tuntemani lapsi-ihmiset.

Tai tyttöystävät, poikaystävät, isät, äidit...kaikki täysin arvottomia jos ei ole omasta/omista kyse. Maailma on tällainen ja meitä ihmisiä vituttaa yhä enemmän ja jopa tällainenkin inhimillinen asia, joka ei ole edes keltään pois.

Mua vituttaa eräs vitun Jorma.
 

passenger

Jäsen
Kyllä, minulle on oma koira tärkeämpi kuin joku naapurin ukko. Jos tulipalo tulee niin eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman pelastan ensin. Naapurin, joka on minulle luokkaa evvk vai oman lemmikin, jonka kanssa olen taivaltanut kymmenen vuotta. Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.

vlad.

Minulla ei itsellä valitettavasti ole vielä lapsia, mutta voisin sanoa vastaavasti tähän, että joka ainoa lapsi on minulle tärkeämpi kuin yksikään lemmikki. Lemmikeitä on kotona ollut aina, ne ovat kyllä minulle olleet vain lemmikeitä, kyllähän niihinkin tunneside on ollut voimakas, mutta en kuitenkaan osaa ymmärtää tätä Vladin näkemystä.

Minä näen näissä kusevissa ja paskovissa kakaroissa jotain äärettömän puhdasta ja kaunista, viattomuutta ja elämäniloa kauneimmillaan ja aidoimmillaan. Toisinaan pidän itseänikin toisinaan hieman kyynisenä ja katkerana ihmisenä, ihmiset eivät aina ole minullekaan olleet reiluja, eikä toisaalta kenenkään lemmikki ole tehnyt minulle mitään pahaa. En vain ymmärrä, eipä kaikkea tarvikaan.

Kuitenkin jopa hyvinkin avaraan ja ymmärtäväiseen mieleeni Vladin lause "minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen" kuulosti kyllä pahalta. Ei sinänsä liity mitenkään ketjun aiheeseen, sillä ei varsinaisesti vituta, vaan tuntui jotenkin järkyttävältä.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.

vlad.
Vladin kirjoituksen luettuani ei tarvitse miettiä miksi tähän ketjuun tuli kirjoittamiseksi asti asiaa.

Vlad, oletkohan sinä ollut ennen "aikuisuuttasi" kenties kissa vai koira? Harmittaako sinua että sinun omat vanhempasi ovat päättäneet kusevan ja paskovan kakaran maailmaan saattaa?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllä, minulle on oma koira tärkeämpi kuin joku naapurin ukko. Jos tulipalo tulee niin eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman pelastan ensin.

Minulla ei itsellä valitettavasti ole vielä lapsia, mutta voisin sanoa vastaavasti tähän, että joka ainoa lapsi on minulle tärkeämpi kuin yksikään lemmikki.

Tämähän on ihan perus evoluutiobiologiaa eli kumman geenit pääsevät uusjakoon ja juurikin tästä syystä tuo passengerin "mielipide" on se vallitseva. Mielipide heittomerkeissä sen takia, koska kyllähän ihmisen evoluutio on suosinut juurikin tällaista käyttäytymistä ja periaatteessa ihan valideja pointteja esittävät vladit eivät ole siirtäneet omia ajatuksiaan nukleotidimuodossa eteenpäin samalla tehokkuudella. Toisaalta välillä myös sille vastarannan kiiskelle käy tuuri ja geenipooli säilyttää taas hieman monimuotoisuuttaan. Ja ei siis mitään henkilökohtaista.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen tehnyt tätä vitutusketjua lukiessani sellaisen johtopäätöksen, että olisi kysyntää lakimuutokselle, joka sallisi avioliiton eläimen kanssa. Kukakohan lähtisi ajamaan asiaa?

Ei sillä, että minä tähän porukkaan kuuluisin :D

Edit: Kumman pelastaisitte, vieraan ihmisen vai vieraan koiran/kissan/akvaariokalat (olettaen, että olisivat vaarassa)?
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
olisi kysyntää lakimuutokselle, joka sallisi avioliiton eläimen kanssa. Kukakohan lähtisi ajamaan asiaa?

Oinosen Pena? (viiksiä ei ole photoshopattu.)

HS: Pentti Oinonen kirjoitti:
”Kysyn, onko pelättävissä, että maailmalla aletaan esittää vaatimuksia siitä, että ihmisen on saatava avioitua esimerkiksi rakastamansa hauvelin kanssa?”
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Kumman pelastaisitte, vieraan ihmisen vai vieraan koiran/kissan/akvaariokalat (olettaen, että olisivat vaarassa)?

Riippuu mikä olisi varmin pelastettavissa oleva.

Vituttaa tää Teräspallit ohjelma. Kauheeta "piilokamera" paskaa. Kamerat odottaa ties missä ja kaikki on niin lavastetun näköistä kuin vain olla voi.

Samaa tasoa aikaisemmin tulleen alastoman piilokameran kanssa...tosin toisessa oli paljon roikkutissejä ja tässä Janne Kataja. Vai onko se sama asia?
 

Nick Neim

Jäsen
Tällä hetkellä vituttaa kerrostalossa asuvat, kiltisti sanottuna nämä ikäihmiset ketkä tuntuvat valittavan valittamisen ilosta. Tai pikemminkin ikäihminen. Tänään tuli kolmesta asiasta valitukset mulle, yhdestä kämppikselle:

1. Kello 21 on liian myöhäinen aika pikaiselle (n. 5 minuutin) suihkulle. Ja yleensä jätän lenkin ajankohdan klo 20 eteenpäin, jonka jälkeen olisi kiva käydä suihkussakin. Saattaa kuitenkin herättää vanhemmat ihmiset, siis se suihkun ääni, jonka jälkeen on vaikea nukahtaa. Täytynee koittaa kaivaa lenkkiaikaa päivemmälle.

2. Ulkona ramppaaminen myöhään, mikä tarkoittaa kahta kertaa ulkonakäyntiä kello 22 jälkeen, koska käyn tupakalla enkä omista parveketta. Enkä edes paisko ovia kiinni, vaan käännän lukon sisäpuolelta jolloin se tulee nätisti. Ja näin olenn tehnyt jo päälle vuoden ajan, koska siitä jo alkuaikana tämä sama henkilö valitti. Viimeisimmät valitukset siitäkin tulivat tänään. Tiedä sitten mitä tähän keksisi, koska en hiljempaa voisi kulkea. Tupakan lopettaminen ehkäpä? Oliski niin helppoa.

3. Polkupyörän jättäminen väärään paikkaan. Pyörähän ehtii yleensä seisomaan tuolla takapihalla pyörävarasto-oven vieressä 10-30 minuuttia, koska muuten en sitä jätä siihen ellen johki pian ole lähdössä. Ihan varkaidenkin pelossa. Enkä ole edes ainoa vittu kuka sitä pyöräänsä siihen jättää. Ja käsittääkseni sitä siinä ole kiellettykään, koska se ei mitenkään kenenkään edessä siinä ole. Pitänee varmistaa isännöitsijältä.

4. Tuli siis kämppikselle, joka kuulemma metelöi liikaa "kaverinsa" kanssa, kyseessähän oli siis hänen muijansa. Itse en kämpillä ollut viikonloppuna, jolloin meteli sitten oli "toistuvaa ja äänekästä", jota hieman kyllä epäilen. Jollei nää seinät ole jotain vitun pahvia, kun ei kumpikaan ihan mitään villeimpiä ja äänekkäimpiä tapauksia ole. Tai sitten en vain ole heitä tarpeeksi hyvin tässä 5 vuoden aikana oppinut tuntemaan. Tai jotain, kämppis ei ainakaan tunnustanut pitäneen mitään normaalia suurempaa mekkalaa.

Tuntuu käsittämättömältä, miten tämä kaksi kerrosta ylempänä asuva rouva on ainoa joka valittaa. Tai sitten muut eivät vaan uskalla valittaa, mistäs sitä tietää.

Johan tuli avauduttua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuitenkin jopa hyvinkin avaraan ja ymmärtäväiseen mieleeni Vladin lause "minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen" kuulosti kyllä pahalta. Ei sinänsä liity mitenkään ketjun aiheeseen, sillä ei varsinaisesti vituta, vaan tuntui jotenkin järkyttävältä.

Miksi tulisi tuntea myötätuntoa jotain täysin tuntematonta henkilöä kohtaan, joka kenties, joidenkin silmissä, näyttää kovin viattomalta ja herttaiselta? Sitä en kiellä etteivätkö lapset ole viattomia, muuta hyvää heissä ei sitten taida ollakaan mutta en koe yhteyttä ainoaaseenkaan lapseen tällä pallolla, en edes suureen osaan muistakaan ihmisista. Oman elintilani ulkopuolella olevat ihmiset eivät merkitse minulle käytännössä mitään. Minulle on sama ovatko he elossa tahi eivät, on sama onko Maapallolla tuhat tai miljoona lasta enemmän tai vähemmän. Ihmiset (en tarkoita välttämättä sinua) jaksoivat kauhistua Sellon tapauksen yhteydessä tai järkyttyä kun maa järisi Haitissa ja kuolleita on yli 200 000 mutta muutaman viikon kuluttua kaikki on palannut ennalleen ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ostetaan hyvä omatunto lahjoituksilla, muutamalla RIP-viestillä, voivottelulla tms. Samaan aikaan kuolee miljoonia ihmisiä, pääasiassa juuri niitä herttaisia lapsia, ripulitauteihin, nälkään ja muihin sairauksiin - kuka loppujen lopuksi muistaa heitä tai välittää heistä? Tässä on syy miksi en jaksa palvoa matti meikäläisen lasta, minulle ne kaikki ovat samanarvoisia tai yhtä arvottomia.

vlad.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
1. Kello 21 on liian myöhäinen aika pikaiselle (n. 5 minuutin) suihkulle. Ja yleensä jätän lenkin ajankohdan klo 20 eteenpäin, jonka jälkeen olisi kiva käydä suihkussakin. Saattaa kuitenkin herättää vanhemmat ihmiset, siis se suihkun ääni, jonka jälkeen on vaikea nukahtaa. Täytynee koittaa kaivaa lenkkiaikaa päivemmälle.

Valita tästä asiasta talonyhtiölle, loppuu tuo vanhusten kiusallinen pomottelu. Varmasti todella turhauttavaa. Klo 23:00 on takaraja suihkussa käynnille.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vladin kirjoituksen luettuani ei tarvitse miettiä miksi tähän ketjuun tuli kirjoittamiseksi asti asiaa.

Vlad, oletkohan sinä ollut ennen "aikuisuuttasi" kenties kissa vai koira? Harmittaako sinua että sinun omat vanhempasi ovat päättäneet kusevan ja paskovan kakaran maailmaan saattaa?

Hyvä, että mielipiteeni saavat edes jonkin sortin vastakaikua, vaikka negatiivista sellaista. Mitä minä jees-jees -miehistä/naisista.

Ikäväkseni on tunnustettava, että ihminen olen ollut elämäni ajan mutta jos rehellinen olen niin kovin monta kertaa olen hävennyt sitä, että olen ihmiseksi syntynyt. Jos olisin saanut ennalta valita syntyäkö vaiko eikö niin olisin laittanut rastin EI-ruutuun. Mutta koskapa nyt satuin tänne syntymään niin ajattelinpa nyt elää täällä sellaisen elämän mikä minua nyt joltisenkin miellyttää tai ainakin yritän elää sellaisen elämän. Tärkeintä minulle ei ole se pitävätkö muut minusta vai eivät, tärkeintä on se, että minä koen edes hivenen nautinnonhetkiä eläessäni tällä pallolla, tarkastellessani elämän kaikkia puolia ja koettaessani ammentaa tietoa sen kaikista lähteistä. Ja nyt, täytyy myöntää, niitä positiivisia hetkiä on negatiivisia enemmän.

vlad.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi tulisi tuntea myötätuntoa jotain täysin tuntematonta henkilöä kohtaan, joka kenties, joidenkin silmissä, näyttää kovin viattomalta ja herttaiselta? Sitä en kiellä etteivätkö lapset ole viattomia, muuta hyvää heissä ei sitten taida ollakaan ....

Miten ajattelit pärjätä kun et enää voi tehdä töitä ja saatat tarvita apua? Kukahan sitä apua antaa?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten ajattelit pärjätä kun et enää voi tehdä töitä ja saatat tarvita apua? Kukahan sitä apua antaa?

Sitten voi varmaan kuolla pois? Tuossa tilanteessa ollaan vain taakkana muille. Jos nyt tahtoo näin tylysti sanoa. Ei sillä että itse olisin sitä mieltä, mutta voi sen noinkin nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös