Vitutusketju

  • 10 549 992
  • 56 138

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Yksi jos toinenkin firma lähettää minulle sähköpostia jossa on joku poron kuva ja viesti 'käytimme joulutervehdyksiin varatut rahat hyväntekeväisyyteen'. No, ihan kiva että käytitte mutta vittuako se minulle kuuluu, pitäkää omana tietonanne minne rahojanne tuhlaatte.
 

kovalev

Jäsen
Vittu kun alkoi taas vituttamaan eräiden ihmisten asenne. Et ole mitään ennen kuin sinulla on omia lapsia ja jokaisella yli kaksikymppisellä täytyisi olla jo perhe. Mitkään muut asiat eivät tunnu heidän mielestään merkitsevän mitään. Ei välittämiset, ei opiskelut, ei työt... Elämässä pärjääminen mitataan vain lasten määrillä. Onkohan käynyt mielessä että vaikka haluan toki lapsia niin en ihan vielä. Vielä haluan panostaa omaan elämääni. Saada hyvän työpaikan ja/tai opiskella lisää ja nauttia vapaudesta. Nimenomaan tärkeintä on tällä hetkellä että saan/saisin nauttia vapaudesta ja sen mukanaan tuomasta elämästä, biletyksestä jne... Nämä arvot eivät suinkaan merkitse mitään joidenkin mielestä vaan perhehän se pitäisi perustaa jo lähestulkoon seuraavan vastaan kävelevän naispuolisen henkilön kanssa. Ei helvetti kun vituttaa tuollainen, ehkä vanhanaikainenkin asenne.
Kuvailemastasi ihmisrodusta suurín osa on sellaisia, joilla pää ei ole riittänyt esim. kunnon ammatin hankkimiseen. Ensimmäinen vahinkolaukaus on sitten määritellyt raamit loppuelämälle; ja jottei pettymyksen tunne pääsisi liiaksi kovertamaan, oman elämän ihanuutta on joka välissä hehkutettava.
Älä välitä koirista, heitä niille luu ja mahdollisimman kauas.
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu kun alkoi taas vituttamaan eräiden ihmisten asenne. Et ole mitään ennen kuin sinulla on omia lapsia ja jokaisella yli kaksikymppisellä täytyisi olla jo perhe. Mitkään muut asiat eivät tunnu heidän mielestään merkitsevän mitään. Ei välittämiset, ei opiskelut, ei työt...

Näinhän se menee. Omassa kaveripiirissä, ennen kuin he saivat lapsia, oltiin paljonkin yhdessä, käytiin reissuissa ja järjestettiin yhteisiä illanistujaisia jne. Nykyään näissä tapahtumissa käyvät vain ne, joilla on lapsia. Eipä olla enää tervetulleita lähtemään mukaan. No se siitä.

Sitten muuten kun nähdään, niin joka vitun kerta päivitellään, että "On se sulla helppoa kun voit tehdä ja mennä miten haluat. No nauti vielä kun voit, kyllä sinä joskus vielä opit, että ei sitä ihan miten vaan reissata". Joopa joo. Ja sitten perinteiset "Milloin ajattelitte tehdä lapsia", voi helvetti, enhän minä edes tiedä voinko ylipäätään saada lapsia. Ei se monelle ole niin helppoa, että Salkkareiden mainoskatkolla päätetään se kakara laittaa alulle.

Kerran eräässä tilaisuudessa yhden kaverini äiti tivasi minulta joko minulla on lapsia. Sanoin ei. No miksi? No ei ole vielä sen aika. Niin mutta ajattele miten mukava se olisi sinunkin äidillesi, kun hänestä tulisi mummo. Oli akka sen jälkeen hiljaa kun sanoin, että minä teen kyllä lapseni ihan itseäni varten silloin kun on sen aika, en sen takia, että äidistäni tulee mummo.

Toinen sellainen aikuistumisen vaihe on siinä kun ostaa oman asunnon. Vuokralla asuessa et ole mitään, mutta sitten kun haet sen lainan ja ostat se 70-luvun kerrostalo kolmion, niin voi helvetti sitä ollaan sitten aikuisia.
 

kovalev

Jäsen
Näinhän se menee. Omassa kaveripiirissä, ennen kuin he saivat lapsia, oltiin paljonkin yhdessä, käytiin reissuissa ja järjestettiin yhteisiä illanistujaisia jne. Nykyään näissä tapahtumissa käyvät vain ne, joilla on lapsia. Eipä olla enää tervetulleita lähtemään mukaan. No se siitä.

Sitten muuten kun nähdään, niin joka vitun kerta päivitellään, että "On se sulla helppoa kun voit tehdä ja mennä miten haluat. No nauti vielä kun voit, kyllä sinä joskus vielä opit, että ei sitä ihan miten vaan reissata". Joopa joo. Ja sitten perinteiset "Milloin ajattelitte tehdä lapsia", voi helvetti, enhän minä edes tiedä voinko ylipäätään saada lapsia. Ei se monelle ole niin helppoa, että Salkkareiden mainoskatkolla päätetään se kakara laittaa alulle.

Kerran eräässä tilaisuudessa yhden kaverini äiti tivasi minulta joko minulla on lapsia. Sanoin ei. No miksi? No ei ole vielä sen aika. Niin mutta ajattele miten mukava se olisi sinunkin äidillesi, kun hänestä tulisi mummo. Oli akka sen jälkeen hiljaa kun sanoin, että minä teen kyllä lapseni ihan itseäni varten silloin kun on sen aika, en sen takia, että äidistäni tulee mummo.

Toinen sellainen aikuistumisen vaihe on siinä kun ostaa oman asunnon. Vuokralla asuessa et ole mitään, mutta sitten kun haet sen lainan ja ostat se 70-luvun kerrostalo kolmion, niin voi helvetti sitä ollaan sitten aikuisia.
Niin. Jos unohdetaan se, kuinka törkeästi Sofi Oksanen loukkasi suomalaisten herkkää itsetuntoa tölväisyillään, siis sillä että sanoi rehellisen mielipiteensä ääneen, ja keskityttäisiinkin siihen itse sanomaan siitä mikä on suomalainen vallitseva käsitys täydellisestä elämästä - huomaammekin, että ohhoh, Sofi olikin oikeassa: omakotitalo, pari lasta, koira...
Ilman mitään sovinismia: varsinkin valitettavan monen naisen käsitys.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö ihminen saa potea kahden illan juomisten aiheuttamaa herkkää tilaansa tv:tä katsellen ilman, että pitää koko ajan pelätä, että milloin ja milläkin kanavalla se Aino-Kaisa Saarinen taas hyppää eteen suoltamaan tosissaan ja vauhkona niitä hiihtohommiansa! Kyllä, Urheiluruutua en uskaltanut katsoa enää ollenkaan, olin siihen mennessä jo puolikymmentä kertaa joutunut vaihtamaan kanavaa, kiitos Aino-Kaisa Saarisen!

Oikeaan henkilöön olet vittuuntunut. "Aikku", kuten hiihtopiireissä leikkisästi sanotaan, on todennäköisesti Suomen vittumaisin ja kaksinaamaisin naisurheilija.
 

Timppa73

Jäsen
clip...
Kerran eräässä tilaisuudessa yhden kaverini äiti tivasi minulta joko minulla on lapsia. Sanoin ei. No miksi? No ei ole vielä sen aika. Niin mutta ajattele miten mukava se olisi sinunkin äidillesi, kun hänestä tulisi mummo. Oli akka sen jälkeen hiljaa kun sanoin, että minä teen kyllä lapseni ihan itseäni varten silloin kun on sen aika, en sen takia, että äidistäni tulee mummo...clip
.
Hyvin sanottu. Itse ilmoitan aina kyselyihin suoraan silmää räpäyttämättä, että lääkäri totesi ettemme vaimoni kanssa voi saada lapsia ilman ihmettä. Yleensä kysyjä menee vaikeaksi ja vaihtaa aihetta yllättävän nopeasti. Meille ei ole ollut vaikea paikka, mutta monet ajattelevat tuon araksi asiaksi. Ei mun pili pienene sen takia, että aikoinaan tuli kiekko kerran liikaa alasuojaan :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tai jos häissä ruvetaan kyselemaan, että "koskas on sinun vuorosi" niin silloin sinä voit udella heiltä samaa hautajaisissa.
Kas, tuota en ole tullutkaan ajatelleeksi, kiitos vinkistä. Häissähän yleensä ratkaistaan seuraava vihillemenijä viskaamalla kukkapuketti ja sukkanauha yleisön sekaan, joku samanlainen traditio tarvittais varmaan hautajaisiinkin.

Samoin näiltä "koskasteilletuleelapsia" -utelijoilta voi tiedustella vastakyssärinä, että "no koskas te viimeksi nussitte?". Tai jotain vastaavaa, näissähän voi käyttää runsaasti rasvaista mielikuvitusta.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei varmaan vaadi hirveää visionaarisyyttä kuvata suomalaista unelmaa/hyvää elämää omakotitaloksi järven rannalla, kahdeksi lapseksi, kultaiseksi noutajaksi sekä veneeksi kuten meidän wannabe virolaisemme teki. Suomessa on aivan erilainen mentaliteetti kuin esimerkiksi Yhdysvalloissa, jossa amerikkalainen unelma on tehdä jotain suurta "to be somebody". Suomessa taas tavoitteena on saada hyvä työpaikka, mennä naimisiin ja perustaa perhe asuen järven rannalla omakotitalossa joka sijaitsee kaupungin keskustassa.

Sinänsä ristiriitaista, että minusta tuo suomalainen unelma on lähempänä American Dreamin "pursuit of happiness" eli onnentavoittelun määrettä. Varmaan moni individualisti on turhautunut, että suomalaisten unelmat ovat näin pieniä ja kunnianhimottomia, kun elämän tarkoitus on viettää ihan mukava elämä. Mutta eikö eikö tuo nimenomaan ole sitä onnentavoittelua?

Näistä "joko-niitä-lapsia-tulee-häh"-tiedusteluista. En näkisi, että kyse on niinkään siitä mitä ihmiset haluavat elämältä, vaan enemmän siitä miten ihmiset näkevät itsensä ja toiset ihmiset ja ennenkaikkea miten ihmiset osaavat käyttäytyä. Toiset jauhavat kyllästymiseen asti Mewin uusimmasta ja pitävät ihmisiä jotka eivät jaksa puhua musiikista tuntitolkulla typerinä ja toiset taas laittavat Facebook-profiliinsa kuviksi oman kersansa kuvan ja puhuvat kaikkien kohtaamiensa ihmisten kanssa vain ja ainoastaan omista lapsistaan ja toisarvoisesti lapsista ylipäänsä. Musiikkipoliisi ja himomamma ovat saman rodun edustajia - eräänlaisia elämänalan jehovia jotka tyrkyttävät oman elämänkatsomuksensa vartiotornia kaikkille, jotka eivät heitä jaksa kuunnella.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas, tuota en ole tullutkaan ajatelleeksi, kiitos vinkistä. Häissähän yleensä ratkaistaan seuraava vihillemenijä viskaamalla kukkapuketti ja sukkanauha yleisön sekaan, joku samanlainen traditio tarvittais varmaan hautajaisiinkin.

Meinaat, että leski heittää kukkalaitteen tai seppeleen hautajaisyleisön joukkoon, ja se joka jää alle, on seuraava haudattava? Riippuu melko paljon lesken heittokädestä ja/tai seppeleen painosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaat, että leski heittää kukkalaitteen tai seppeleen hautajaisyleisön joukkoon, ja se joka jää alle, on seuraava haudattava? Riippuu melko paljon lesken heittokädestä ja/tai seppeleen painosta.
Täysin valmista ideaa mulla ei ollu kerrottavaksi asti, enhän mäkään täydellinen ole. Lesken ja seppeleen yhdistelmä ei kuulosta huonolta, siitä vaan jatkojalostuksen pariin, jos lisää idiksiä piisaa. Pointtina joka tapauksessa se, että sieltä vieraiden joukosta saataisiin seulottua 1-2 tyyppiä, jotka tietävät odottaa omia monttubileitään lähitulevaisuudessa. Toisaalta häissäkin näkee joskus tapauksia, joissa esim. sukkanauhan napannut miekkonen katsoo parhaaksi luopua saaliistaan, lahjoittaen sen siis eteenpäin. Sama homma vois toimia kuoppajaisten tapauksessa.

Töissä vituttaa tänään se, että osaston naiset ovat näemmä päättäneet viettää yhdistettyä lounas- ja kahvitaukoa noin kolmen tunnin ajan (tähän mennessä) minun huoneeni vastapäätä olevassa neukkarissa, pitäen samalla melkoista meteliä. Huoneeni ovea en oikein voi sulkea, koska paskan ilmanvaihdon vuoksi tänne läkähtyy siinä tapauksessa. Siispä tyydyn surffaamaan Jatkoajassa ja kääntämään nettiradion rokkiräimeet kovemmalle volyymille.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oikeaan henkilöön olet vittuuntunut. "Aikku", kuten hiihtopiireissä leikkisästi sanotaan, on todennäköisesti Suomen vittumaisin ja kaksinaamaisin naisurheilija.
Minä kun en näistä urheilijoista (urheilusuoritusten ulkopuolella) oikeastaan mitään tiedä, niin miten tämä kaksinaamaisuus ilmenee?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyvin sanottu. Itse ilmoitan aina kyselyihin suoraan silmää räpäyttämättä, että lääkäri totesi ettemme vaimoni kanssa voi saada lapsia ilman ihmettä. Yleensä kysyjä menee vaikeaksi ja vaihtaa aihetta yllättävän nopeasti. Meille ei ole ollut vaikea paikka, mutta monet ajattelevat tuon araksi asiaksi. Ei mun pili pienene sen takia, että aikoinaan tuli kiekko kerran liikaa alasuojaan :D

Ymmärrän hyvin. Joillekin näyttää olevan todella vaikeaa tajuta se, että elämässä vaan on joitain asioita, joita ei kuulu kysellä/udella. Lasten hankkiminen on yksi niistä, joka on jokaisen henkilökohtainen asia 100%:sti, eikä se todellakaan kuuluu kenellekään muulle.

Johonkin kovaääniseen kailotukseen sukujuhlissa "nooooo...koskasteilletuleeniitälapsia" voi todellakin ihan hyvällä omallatunnolla sanoa jotain sarkastista takaisin. On se sen verran tyhmä ja väärin ajoitettu "kysymys".
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on ihan paska päivä!

Vituttaa että työpäivä oli ihan perseestä, mikään homma ei onnistunut ja tuloksena oli ihan täyttä sekundapaskaa! Vituttaa että taivaalta on tullut koko päivän tuota valkoista paskaa ja koko ajan tulee vaan lisää. Vituttaa että äsken led-lampun pakkausta avatessa viilsin käteni siihen helvetin pakkaukseen jota ei meinannut saada millään auki. Ja kun tulin vitutusketjuun niin alkoi vituttaa vielä enemmän kun luin muiden vitutuksen aiheita, on nimittäin aina vituttanut nuo mulkut sukulaiset jotka on aina tivaamassa jostain vaimon ja lapsien hankkimisesta yms. Miksi nuo helvetin ääliöt eivät vaan voi käsittää että kaikki eivät halua elää samanlaista elämää kuin he itse, ja kaikki eivät pysty vaikka haluaisivatkin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Johonkin kovaääniseen kailotukseen sukujuhlissa "nooooo...koskasteilletuleeniitälapsia" voi todellakin ihan hyvällä omallatunnolla sanoa jotain sarkastista takaisin. On se sen verran tyhmä ja väärin ajoitettu "kysymys".
Jos joku erehtyy kysymään moista, vastaus on jo valmiina: En pidä lapsista.
Sisko, veli ja serkut onkin ansiokkaasti jakaantunut ja niiden ipanoiden seura riittää minulle.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Noiden lastenhankinta-, parisuhde- ynnä muiden yksityisasiautelujen takia olen pitkälti lopettanut koko sukuloinnin. Aivan pakolliset juhlat tulee käytyä läpi, ja niitäkin karsin niin paljon kuin mahdollista, eli jos on vähääkään kaukaisempi sukulainen tai sellainen sukulainen kyseessä, jonka kanssa on ollut riittävän vähän tekemisissä, pyrin ensisijaisesti skippaamaan tapahtuman. Säästän siinä myös sukulaiset turhilta uteluilta, sillä meikäläisen tapauksessa jäävät kyllä lapset hankkimatta. Muutenkin suhteiden ylläpito sukulaisiin vain sukulaisuuden takia on varsin turhaa nyky-yhteiskunnassa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa, kun parempi puolisko tykkää vähän liikaa notkua PC:n ja pelien ihmeellisessä maailmassa. Helvetti kun ei pysty keskustelemaan yhtään mistään asiasta, kun toinen vain keskittyy pelaamiseen.

Ja minä pidin itseäni henkilönä, joka tykkää pelata suht paljon. Hah! Tästä tullaan lomilla puhumaan naisen kanssa, sillä alkaa vitutus olemaan sitä luokkaa. Se siitä vitutuksesta, palailen tästä asiasta tuolla naisasia-ketjussa joskus, kun aikaa riittää tarinointiin.

Toinen asia mikä vituttaa on tämä epävakaa keli. Millon on kovat pakkaset ja millon tulee lunta kuin pipoa. Noh, itse kyllä pidän talvesta, mutta tämmöiset äkisti vaihtelevat eivät oikein nappaa, etenkin kun joutuu oleen liikenteessä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketuttaa ihan valtavasti se, mitä on tapahtunut MySpacelle viimeisen puolen vuoden aikana. Jostain syystä siitä on tullut a) afrikkalaisten b) turkkilaisten ja c) jenkkiläisten deittipalsta. Mulle paukkuu päivittäin useita yhteydenottopyyntöjä joiltain a) ja b) tyypin parikymppisiltä kaiffareilta, jotka haluavat olla 'your special friend'... enempää en viitsi kertoa näin perhepalstalla. Näitä tulee joka päivä vähintään yksi. C) tyypin jenkkikaiffarit puolestaan ovat juuri jääneet leskeksi, ja heidät pysäytti jumalainen kauneuteni/enkelimäiset kasvoni/henkeäsalpaava hymyni... awww. Heillä on myös 6-10 -vuotias lapsi ja he kertovat sydäntäsärkevän tarinan yksinhuoltajaisän vaikeuksista löytää sydämensä valittu ja he kaikki ovat lähiaikoina aivan sattumalta/työn/sukutaustan takia tulossa Skandinaviaan. Näitä olen tänä syksynä saanut kymmenkunta, eri puolilta Yhdysvaltoja.

Onko jossain handbook tätä varten?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko jossain handbook tätä varten?
On.

Ihme paikka se MunAvaruus muutenkin. Jos mulla olisi toimiva bändi, niin pitäisihän sitä siellä mainostaa, mutta koska ei ole niin olen pysynyt loitolla.

Vieläkö siellä on se Tom joka on kaikkien kaveri?
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
MySpacessa on tapahtunut jo virtuaalista "white flightia", koska sen käyttäjät ovat yhä enemmän mustaihoisia. White flight on suuntautunut Facebookiin.

Mielenkiintoinen ilmiö, jonka osasyynä voi juurikin olla tuollainen viestittely tai vain se, että valkoinen väestö on kyllästynyt MySpaceen ja pitää Facebookia parempana.

Uutinen asiasta
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, kun talonrakennus- ja remonttiketju on muuttunut kodinkoneiden vertailuketjuksi.
Eipä tuo leffakerho -ketjukaan ihan parhaassa vedossa ole tällä hetkellä. Näitä parin nimimerkin välisiä vääntöjä ilmenee milloin missäkin aika ajoin, jolloin homma hiukan lähtee lapasesta.
 

Erik Loka

Jäsen
Vituttaa lukea tämän palstan JYP-osiota, kun ihmiset ei vieläkään jotenkin käsittämättömästi osaa kirjoittaa Kariyan nimeä oikein. Ei se ole mikään vitun Karya!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa lukea tämän palstan JYP-osiota, kun ihmiset ei vieläkään jotenkin käsittämättömästi osaa kirjoittaa Kariyan nimeä oikein. Ei se ole mikään vitun Karya!
Jos Kariya on ainoa JYP-pelaaja, jonka nimi kirjoitetaan väärin, niin hyvinhän siellä menee. Olen itse aiemmin avautunut siitä, miten on mahdollista kirjoittaa niin monen IFK-pelaajan nimi väärin.

Jåå jåå, kyseessä on homohurriseura, jossa pelaa vain homohurripelaajia, joiden nimet on fittans vaikeita kirjoittaa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, kun talonrakennus- ja remonttiketju on muuttunut kodinkoneiden vertailuketjuksi.

Syyllinen ilmoittautuu, heitä ensimmäinen kivi. En löytänyt parempaakaan ketjua, minne olisin kysymykseni laittanut, joten tyrkkäsin ne mainitsemaasi ketjuun. Ei muuta kuin rapsaa mode-sedille, jos kirjoittelen mielestäsi väärään ketjuun. Omasta mielestäni kodinkoneiden hankinta uuteen taloon kuuluu mainittuun ketjuun, mutta näemmä muitakin mielipiteitä on. Vitutus sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös