choose_life
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- -
Tota? Mites kun...? Nääähhhh... Kai tässä on kyseessä joku skeittiflippi tai jotain, mitä ei ihan arkijärjellä ymmärrä.
"Kauanko kestänee, ennenkuin valta on meillä 90-lukulaisilla, minulla, egollani ja minä-minälläni... Heitin heitä nakkimakkaralla; minimal understatement" (Uudistajaguru Tero Näverrin, PS 3/88)
Joku tuolla jo aiemmin viittasi "360 astetta=vessanpöntöstä alas" -tulkintaan eikä skeittilautaakaan ole näillä vuosilla nähty kuin kaukaa, mutta aivansama. Tässä mitään valtaa olla hinkumassa, vaan sitä, että tullaan tähän päivään ja tehdään eikä meinata. Jos sinusta perseennuolenta ja jatkuva sanojen syöminen ja/tai peruuttelu kuset housussa on toimiva työpaikkakulttuuri ja sen vastustaminen minä-minäilyä, ei voi kuin todeta että hyvin menee varmaan sielläkin duunissa.
Ja kyllä, minua risoo (enkä ole ainut). Ei kuitenkaan niinkään viestisi, vaan tämä vuodesta toiseen jatkuva perseily. Sitäkin enemmän vituttaa, koska noin sinänsä pidän työstäni, palkka ja edut ovat nykymaailmassa kelvolliset ja suurin osa työkavereista fiksua ja osaavaa porukkaa. Ei puutu kuin että annettaisiin käyttää sitä osaamista kunnolla.
Lisäksi vituttaa krapula, treenaamattomuus, rahatilanne ja seinän takana kolmatta tuntia tjsp. karaokea joikaava hullu naapurin akka (murha mielessä).
Viimeksi muokattu: