Vitutusketju

  • 10 549 516
  • 56 138

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nää vitun mestis-joukkueet tipauttaa kohta nämä kaksikymmentä vuotta ajasta jäänneet seurat samaan sarjaan ja sitten voidaan pohtia, että mikä vituttaa!

Aivan vapaasti saa tiputtaa jos on tiputtaakseen. Jos Mestis-jengi voittaa viimeisen SM-Liiga seuran karsinnassa niin ansaitsevat paikkansa Liigassa. Ja sama pätee toisinpäin.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junat ja niiden aikataulussa pysyminen. VR:n mukaan muistaakseni 4 % myöhässä, oman perstuntuman mukaan 80 %.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ei nyt vituta, mutta ihan pikkuriikkisen harmittaa. Nolla viis siitä viis, Suomipoika häviää.

Suomen johtoaseman menettäminen on yhtä varmaa kuin Ruotsin tappioasemasta nouseminen. Kai se liittyy jotenkin peli-iloon ja ilmeeseen ja siiihen, että ruotsalaiset naureskelevat koko pelin ajan kentällä ja vaihtoaitiossa valmentajaa myöten.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vittu... maha ihan sekaisin. Useamman kerran illan aikana saanut istua pytyllä ruikulilla.

vlad.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Monivedossa:

Suomi 3,4 Venäjä 3,4

Ruotsi 4,5 Tshekki 2,4

Vittu vedot kusevat AINA viimeistään lopussa, kuten nytkin. Saatanan Tshekki kun piti se kolmas vielä tehdä. Niin tuttua, niin tuttua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junat ja niiden aikataulussa pysyminen. VR:n mukaan muistaakseni 4 % myöhässä, oman perstuntuman mukaan 80 %.
Itse matkustelen junissa aika harvoin, noin kymmenkunta kertaa vuodessa, paitsi tietenkin Helsingin sisäisissä, mutta ainakaan viimeiseen viiteen tai kymmeneenkään vuoteen eivät junat ole olleet kertaakaan myöhässä. Viime kesänä matkustelin Italiassa ja siellä ne junat olivat useinkin myöhässä.

"Hain kaupasta lavallisen olutta"
"Jaa, EURO, vai FIN-lavan?
"Täh?"

Jep jep..Kuva lavasta.
Ettet nyt vaan itse olis ollut joskus rekkamiehenä tai varastomiehenä..
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse matkustelen junissa aika harvoin, noin kymmenkunta kertaa vuodessa, paitsi tietenkin Helsingin sisäisissä, mutta ainakaan viimeiseen viiteen tai kymmeneenkään vuoteen eivät junat ole olleet kertaakaan myöhässä. Viime kesänä matkustelin Italiassa ja siellä ne junat olivat useinkin myöhässä.
Itse voin tehdä päinvastaisen lausunnon, koska olen yhden junamatkan tehnyt Italiassa pari vuotta sitten ja juna oli ajallaan...

Sen sijaan Suomessa rantaradan junat ovat viimeisen parin kuukauden ajan myöhästelleet jatkuvasti varsinkin Helsingin suuntaan aamuisin. Esimerkiksi tällä viikolla aamulla meikäläisen töihin kuljettava juna on ollut myöhässä vähintään pari minuuttia kaikkina viitenä aamuna. Tänään juna oli 12 minuuttia aikataulustaan myöhässä, mikä yli kaksinkertaisti matka-ajan.

Iltapäivisin kotiinpäin mennessä juna on ollut tällä viikolla yhden kerran ajallaan. Yhden kerran! Eiliset myöhästymiset oli aamun 5 ja iltapäivän 17 minuuttia.

Yhtenä iltapäivänä tällä viikolla menin kaverin kyydissä himaan, joten takana on tähän mennessä 8 junamatkaa, joista yksi on siis ollut ajallaan. Siihen nähden tuo heittämäni 80 % oli jopa alakanttiin.

Tämä viikko on ollut kyllä heikoin näiden aikataulussa pysymisten suhteen, eli tilanne ei ihan näin huono ole ollut kahta kuukautta, vaan myöhästymisiä on ollut "vain" noin joka toinen matka.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mitä hienompi tekninen vempain, sitä takuuvarmemmin se pettää juuri silloin, kun sillä olisi eniten käyttöä. Voihan vee...
 
Isomummoni, siis äitini isoäiti kuoli eilen. Se ei ollut yllätys, olihan kyseessä jo miltei 95-vuotias sitkeä emäntä. Lähtö oli kuulemma rauhallinen ja kivuton. Kepeät mullat muorille.

Mutta: jo ennen kuin mummelivainaan ruumista oli siirretty kylmiöön, siis alle 12 tuntia kuolemasta, olivat äitini äiti ja isäpuoli vierailleet mummoani tämän viime vuosina hoitaneen hoitokodin tiloissa hakemassa mm. isomummoni television ja muuta omaisuutta itselleen. Siis tuosta vaan, ilman mitään ilmoitusta. Ennen perunkirjoitusta vai missä nämä vainajien omaisuus nyt ikinä sukulaisten kesken jaetaankaan.

He eivät olleet kertaakaan tämän vuoden puolella käyneet edes tervehtimässä tai katsomassa isomummoani. Ennen tätä vuotta isoisäpuoleni ei ymmärtääkseni käynyt koskaan ja äitini puoleinen mummokin vain muutamia kertoja.

Siis vittu omaa vitun huonossa kunnossa olevaa äitiään.

Heillä ei ole pulaa varallisuudesta. Pappapuoleni on joku teollisuusporho, joka omistaa lukuisia asunto-osakkeita ja semmoista. Rikas ukko.

Siis samat vitun ihmiset, jotka ovat haukkuneet omaa tytärtään, siis minun äitiäni, rahanahneeksi paskiaiseksi, iskivät kyntensä irtaimeen omaisuuteen välittömästi kun tilaisuus ilmeni! Vittu, äitini on AINA pitänyt huolen lapsistaan, sisaruksistaan ja onpa hän vittu lähettänyt mukanani itse tekemiään vaatteita ja ruokaa minun köyhille ystävilleni!

Ja tätä ihmistä nuo vitun omaisuudenahneet paskuussukulaiseni, joilta esimerkiksi minä tai sisarukseni eivät ole koskaan saaneet muutamia kymppejä suurempia lahjoja. Ja tämä siis markka-aikaan, euroaikana en ole tainnut kyseisiä ihmisiä edes tavata, kun eivät yhteyttä pidä oikein keneenkään perheestämme.

Äitini on asiasta helvetin vittuuntunut. Ei sen television tai minkään muun vuoksi, kyllä heillä telkkareita on omastakin takaa. Lähinnä siis toimintatapojen vuoksi. Saattaa olla meikäläiselläkin hautajaisissa muutama salamoiva lause sanottavanaan vitun äidinäidille ja miehelleen. Sitten voisikin laitella välejä poikki. Tai mitä vitun välejä, eihän sellaisia edes ole.

Tulipa sekava teksti. Olen kännissä ja minua vituttaa.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa eukko joka kiukuttelee kun ei osaa käyttää uutta kännykkää. On raskaanaa, joojoo, mutta kun niitä raivopuuskia ei ole tullut aiemmin puoleen vuoteen yhtään. Ja nyt se totta kai on mun vika.

Ja alko vituttamaan cosmic_rodeon sukulaiset. Tarinan luettua vitutaa kaikkia. Kuten että tuli ostettua naksuja vain minipussi. Eikä ole tupakkia tahi nuuskaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ja tätä ihmistä nuo vitun omaisuudenahneet paskuussukulaiseni, joilta esimerkiksi minä tai sisarukseni eivät ole koskaan saaneet muutamia kymppejä suurempia lahjoja. Ja tämä siis markka-aikaan, euroaikana en ole tainnut kyseisiä ihmisiä edes tavata, kun eivät yhteyttä pidä oikein keneenkään perheestämme.

Tämä on ihan normisettiä. Jos pesänjakajia on enemmän kuin yksi, alkaa pohjaton riita kuka saa sen ja sen kupin ja lautasen. Olen tyytyväinen, että olen ainoa lapsi, eikä pesien jakamisessa näin ollen tule olemaan ongelmia.

Pappani ja mummoni pesiä on oluut jakamassa yhteensä 15 henkilöä, joten kokemusta on asiasta. Nuo vanhempien kuolemat ovat hyvä hetki pilata välit siskoihin ja veljiin. Vain muutaman hehtaarin tai lautasen tähden...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on ihan normisettiä. Jos pesänjakajia on enemmän kuin yksi, alkaa pohjaton riita kuka saa sen ja sen kupin ja lautasen. Olen tyytyväinen, että olen ainoa lapsi, eikä pesien jakamisessa näin ollen tule olemaan ongelmia.

Ei voi todellakaan olla normisettiä. Ketä kiinnostaa jakamisen vaiheessa mummon vanha telkkari tai sohva. Irtaimiston osuus on loppujen lopuksi kuitenkin ihan mitätön. Ellei kyseessä ole sitten sellainen pesä, jossa vaikka Edelfeltin tauluja, se on asia erikseen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei voi todellakaan olla normisettiä. Ketä kiinnostaa jakamisen vaiheessa mummon vanha telkkari tai sohva. Irtaimiston osuus on loppujen lopuksi kuitenkin ihan mitätön. Ellei kyseessä ole sitten sellainen pesä, jossa vaikka Edelfeltin tauluja, se on asia erikseen.

No kolmen pesän kokemuksella voin sanoa, että näin se vaan menee. Suomalainen kateus on vaan niin ajava voima. Jos sinua ei kiinnosta, niin niitä viittä sisarusta varmasti kiinnostaa ne Arabian lautaset ja kolme hehtaaria maata. En ole yhdestäkään riidattomasta kuolinpesästä vielä kuullut.

Toivottavasti nimimerkki TM on toista maata.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllähän se noin tuntuu menevän. Tiedossa on monia tapauksia, joissa on lähdetty hakemaan ihan mitättömiäkin juttuja, ja riita on valmis. Tuntuu, ettei noita asioita osata monesti sopia tai neuvotella mitenkään, vaan ensin otetaan jotain ja sitten tapellaan.

On se jännä miten perheenjäsenet alkaa käyttäytymään toisiaan kohtaan kuin sudet joidenkin lautasten tai vastaavien takia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa eukko joka kiukuttelee kun ei osaa käyttää uutta kännykkää. On raskaanaa, joojoo, mutta kun niitä raivopuuskia ei ole tullut aiemmin puoleen vuoteen yhtään. Ja nyt se totta kai on mun vika.

Tiäkkö, se ei ole paskapuhetta, että raskaana ollessaan nainen saattaa olla järisyttävän vaikea ihminen :). Ne on ne hormoonit... rohkenen arvata, että tästä se sitten lähtee ;).

Yritä kestää! Jos yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, että naisella se vasta itsensä kanssa vaikeata onkin. Siellä on yksi ylimääräinen asukas omassa ruumiissa ja pää on ihan höttöä.

Fiksuinta mitä voit yrittää tehdä, on olla täysin pokkana, yrittää auttaa ja neuvoa, mutta jos ei toimi, vetäydyt takavasemmalle. Älä suurentele, mutta jos nainen menee liian pitkälle, huomauta hienovaraisesti asiasta. Mitä tahansa paskaa ei tarvitse raskauden vuoksi miehenkään kestää, mutta anna vaimolle vähän siimaa. Hän ei todellakaan ole oma itsensä. Tsemppiä!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ne on ne hormoonit... rohkenen arvata, että tästä se sitten lähtee ;)

....

Tsemppiä!

Juurikin näin => meillä toimi aikanaan (siinä vaiheessa kun alkoi oikeasti tulla mieleen ikiaikaisen periaatteen "en koskaan lyö naista" hylkääminen) kommentti "laitan tuon nyt hormoonien piikkiin" ja lähtö koiran kanssa lenkille.

Jahka se käärö on sylissä niin tilanne muuttuu, believe it or not!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahka se käärö on sylissä niin tilanne muuttuu, believe it or not!

Tavallaan... :)

Kannattaa muistaa, että synnytyksen jälkeen alkaakin sitten toisenlainen ruljanssi. Toisilla se menee vihellellen, toisilla ei. Mutta sen kun etukäteen tiedostaa edes jossain määrin, ettei kaikki muutu pelkäksi auvoksi, niin uskon sen helpottavan kaikkien elämää. Turha tässä on pelotella, mutta ei kannata myöskään tuudittautua siihen, että kunhan vauva on syntynyt, niin elämä vain hymyilee.

Ketjun aiheeseen... mua vituttaa nyt oikeastaan ihan kaikki.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vituttaa rytmihäiriöt. Niitä, joita ei ollut moneen vuoteen, niin yht'äkkiä kaksi päivää putkeen... Jouduin toissayönä 'lanssilla sairaalaan ja lääkärien analyysit oli, että lähiviikkoina Tampereelle ablaatioon. Olen jo kerran ollut ablaatiossa ja se tehtiin Meilahdessa, mutta johtorata joka poistettiin, niin palautui. Nyt sama juttu uusiksi. Huoh.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun tänään on ollut vähän sellainen kuumeinen olo ja kurkkukin vähän kipeä. Huomenna aamusta pitäis lähteä tallinnaan ottamaan kaljaa muutamaksi päiväksi. Hostellista oon varannut yhden hengen huoneen. Ei toi kuume vielä haittaa kun sitä on niin vähän, mutta hitto kun maha on aivan kuralla. Muijakaverilla on kans neljättä päivää pientä kuumeilua ja kurkkukipua, ja mahakin vissiin kans hieman sekaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös