Vitutusketju

  • 10 567 480
  • 56 146

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole vitutuspoliisi, mutta miksi tuo setelit alle ja kolikot päälle vituttaa?

t. nimim. Ostokset pankkikortilla

(niin ja itse pidän kolikot etutaskussa, setelit lompakossa, rahantulojärjestys ei haittaa tippaakaan)

Sen takia, että se on hankalampaa ottaa ne kolikot siitä setelien päältä kuin toisin päin ollessa. Tuolla tavalla on todennäköisempää pudottaa niitä.

t. nimim. teini-iässä kaupan kassalla 2 vuotta, nykyään pro-pankkikortti
 

d2uce

Jäsen
Helppo ratkaisu tuohon ongelmaan. Kun saatte rahat käteen, laittakaa käsi nyrkkiin, sen jälkeen taskuun, jossa avaatte käden ja vedätte sen pois taskusta. Suurinosa vaihtorahoista jää kyllä taskuun, jos ei ihan älyttömän kireät housut ole jalassa.

Toinen vaihtoehto on taittaa setelistä eräänlainen kouru, jonka avulla ne helyt voi sinne lompakon kolikkopuolelle sujauttaa.

Jos kolikot meinaa kädestä tippuilla, kannattaisi kuitenkin ehkä darrassa maksaa aina kortilla.

Pro-kortti
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa jo ihan oikeasti vituttaa tämä loputon jauhaminen vaalirahoituksesta. Lopettakaa jo!

Vaalirahajupakka on sentään ihan oikeaa elämää. Pian alkava Big Brother-kausi ja sen "uutisointi" ja spämmääminen vituttaa jo nyt. Niiltä uutisilta on vaikea välttyä sähköisessä mediassa.

Myös loman loppuminen vatuttaa.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Vitutti tänään jälleen kaupassa, kun myyjä antoi käteen ensit setelit ja vasta sitten kolikot. Joka kerta kun näin käy alkaa päässä kiehua.

Miten musta tuntuu, että täällä päin jokainen kassaneiti/-poju antaa käteen ensin setelit ja sitten kolikot. Parhaana variaationa setelit alla ja kolikot siihen seteleiden päälle läjään, että ihan varmasti saa kikkailla ennen kuin rahat on lajiteltu oikein.
Täytynee alkaa käyttää samaa kuin kaverini, joka pitää kolikot ja setelit samassa taskussa tai sitten alan käyttämään vaan kortonkia.

Tuossahan ei oo mitään ongelmaa jos löytyy herkät kädet ja hyvä pelisilmä. Pelisilmää käytetään tietysti ensin.

1. Ennakoidaan kassahenkilön liikkeet, kenties tunnetaan jo entuudestaan. Jos tiedossa on taipumus em. liikkeisiin, otetaan lompakko heikompaan käteen, avataan kolikko-osasto valmiiksi ja tarjotaan parempaa kättä (yleispätevä ohje). 2. Kun ennakointi on osunut nappiin ja kolikot tulevat odotetusti setelien päälle, "kourutetaan" seteleillä kolikot valmiiksi ammottavalle paikalleen, 3. laitetaan setelit kuitteineen omalle osastolleen, 4. vedetään vetoketju kiinni ja 5. lopuksi taitetaan lompakko nätisti taskuun.

Vaihtoehto 2:

Jos sorminäppäryyttä/seikkailumieltä riittää tai ennakointi on mennyt pieleen ja vetoketju onkin yllättäen kiinni (jolloin ollaan jo aivan kassalla) voi myös vaihtoehtoisesti 1. valauttaa kolikot seteleiden päältä päinvastaiseen suuntaan kuin viimeksi, suoraan saman käden kouraan, 2. joka suljetaan nyrkkiin siihen asti kunnes 3. setelit ja kuitti on työnnetty paikalleen peukalo-etusormi-keskisormi-otteella. 4. Edellisessä kohdassa vapautuneilla sormenpäillä avataan vetoketju ja 5. pudotetaan kolikot sinne minne ne kuuluukin. Lompakon voi jättää kassalle.

Ja isi voi opettaa lisääkin jos kysytään nätisti.

Vituttaa oluen rajallinen määrä jääkapissa sekä rajaton etäisyys lähimpään kauppaan, jonka kassalla vois elvistellä taidoillaan.

edit. d2uce todisti kykynsä. Muutenkin tuntuu luovuus kukkivan tänään: hienoja, omaperäisiäkin, ratkaisuja.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt alko nyppiin se että jos ihminen kirjottaa työhakemukseen osaavansa puhua ruotsia niin mikä vittu siinä on että siitä sitten koitetaan kieltäytyä? Nytkin yks helvetin 50+ harppu sönköttää että en puhu kun en tykkää!! MITÄÄÄH? Mä olisin ite tyytyväinen jos osaisin kunnolla kyseisen kielen ja jopa saattaisin ylpeillä asialla mutta ei, tää vanha kyylä sanoo ettei puhu vaikka osaa kun ei voi sietää ruotsalaisia. Hei, suksi vittuun.


Ja sit sekin alko vituttaan että jos joku sanoo että sitä vituttaa saada ensin setelit eikä kolikot niin siitä tehdään kauhee älämölö. Ei puutu kun enää se, että joku nostaa asian esiin kun mulla onkin se ja se kuva Visassa ja maksan aina sillä ja saan pesää Siwan kassalta kun se tykkää mun logo-Visasta. Jos jotain vituttaa niin annetaan vituttaa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uteliaisuudesta kysyn, että onko mitään tietoa miksi heitä opetetaan tekemään vaihtorahojen anto tuossa järjestyksessä?

Ei kai kukaan niitä siihen opeta, kai se tulee jotenki vaistomaisesti... sähän voit ens kerralla antaa kehitysehdotuksen. Muistat vaan perustella sen hyvin, niin eiköhän sekin ensi kerralla anna ne rahat oikein päin.

Tai sitten alat vaan käyttämään korttia ja unohdat ärsyttävät kolikot.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Ja sit sekin alko vituttaan että jos joku sanoo että sitä vituttaa saada ensin setelit eikä kolikot niin siitä tehdään kauhee älämölö. Ei puutu kun enää se, että joku nostaa asian esiin kun mulla onkin se ja se kuva Visassa ja maksan aina sillä ja saan pesää Siwan kassalta kun se tykkää mun logo-Visasta. Jos jotain vituttaa niin annetaan vituttaa.

Joo, saa vituttaa ihan rauhassa. Sitä oikeutta ei riistetä keneltäkään.

Vituttaa silti, että jos jollain on ratkaisuja vitutukseen, niin niitä ei saisi muka tuoda esille.

Tosin ketjun nimihän on Vitutusketju eikä Vittuiluketju, joten ehkä menen vähän itseenikin sikäli kun joku tuon aiemman onnistui tulkitsemaan vittuiluksi. Sitä se ei ollut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sen takia, että se on hankalampaa ottaa ne kolikot siitä setelien päältä kuin toisin päin ollessa. Tuolla tavalla on todennäköisempää pudottaa niitä.
Ai? Minä vedän setelit ja kuitin silleen lievästi kallistettuna nätisti kolikkojen alta pois, jolloin lantit jäävät kämmenelle. Sitten tungen ne kolikot paikkaan, johon aurinko ei paista. Eli siis mainitsemaani etutaskuun. Ei vituta tippaakaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas? on sellainen mieli, että tekis terää vetää kännit.

Vituttaa, mutta en tarkalleen ottaen tiedä että mikä vituttaa. Kunhan vaan on yleistä vitutusmielialaa ilmassa...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, saa vituttaa ihan rauhassa. Sitä oikeutta ei riistetä keneltäkään.

Vituttaa silti, että jos jollain on ratkaisuja vitutukseen, niin niitä ei saisi muka tuoda esille.

Tosin ketjun nimihän on Vitutusketju eikä Vittuiluketju, joten ehkä menen vähän itseenikin sikäli kun joku tuon aiemman onnistui tulkitsemaan vittuiluksi. Sitä se ei ollut.


Syyllistyin ehkä itekin vähän vittuilun puolelle kun vittuunnuksissani kirjotin. Aivan oikein, saahan sitä ehdottaa. Ja tää nyt ei Tuljakoviin liity enää mitenkään mutta mulle tulee sellanen fiilils kassalla että neiti kuvittelee mulla olevan likasenen käsi ja "suojaa" oman kätensä antamalla mulle ensin setelit, koska kolikoita annettaessa kädet melkein väkisin osuu yhteen, seteleissä ei.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa taloyhtiössä alkava putkiremppa sitä myöten ke-pe viemärit ja vesi käyttökiellossa 08-20 välisenä aikana. Tee siinä nyt sit "aamutoimet". Pihalle tuovat yhden bajamajan. Helvetti.

Tänään oli onneksi tullut lappu ovesta notta työt suoritetaankin yöllä 22-07 talossa olevien liikehuoneistojen takia. Helvetin hyvä juttu. Enää ei vituta sekään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitutti tänään jälleen kaupassa, kun myyjä antoi käteen ensit setelit ja vasta sitten kolikot. Joka kerta kun näin käy alkaa päässä kiehua.

Joissakin maissa on kassoilla kuittausvälineiden vieressä kulho vaihtorahoja varten. Kassantäti kippaa kolikot ja setelit kulhoon josta asiakas saa noukkia ne talteen. Lieneekö kyseessä hygieniasyyt vaiko mahdolliset muslimiasiakkaat/ -myyjät, en tiedä. Tiedän kuitenkin että on erittäin vaikeaa olla ojentamatta vaistomaisesti kouraansa vaihtorahojen alle kun myyjä koittaa tiputtaa ne kulhoon. Tulee pahoja katseita.

Se vituttaa.
 

HartwallJaffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
VITUTTAA

Tilasin pizzan netistä klo.18.30 ja maksoin sen suoraan verkkopankilla. Toimistusajaksi lupasivat 0,5-1h. Soitin äsken ja kysyin missä mun pitsa on niin se äijä lupas selvittää!!!!!!! SELVITTÄÄÄ!!! Vittu yli kaks tuntia menny jo, vähä sitte vituttaa, en varmaan ikinä saa sitä pizzaani.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Joissakin maissa on kassoilla kuittausvälineiden vieressä kulho vaihtorahoja varten. Kassantäti kippaa kolikot ja setelit kulhoon josta asiakas saa noukkia ne talteen. Lieneekö kyseessä hygieniasyyt vaiko mahdolliset muslimiasiakkaat/ -myyjät, en tiedä. Tiedän kuitenkin että on erittäin vaikeaa olla ojentamatta vaistomaisesti kouraansa vaihtorahojen alle kun myyjä koittaa tiputtaa ne kulhoon. Tulee pahoja katseita.

Se vituttaa.

No perkele, Saksassa tämä. Vituttaa huolella ettei niitä rahoja voi antaa suoraan käteen, sen sijaan ne rahat pitää laskea sitä vuoristoratamaista kourua pitkin alas siihen helvetin kulhoon.

Tosin tämän ei pitäisi vituttaa, sillä ennakkoon pitäisi olla tiedossa ettei Saksassa osata asiakaspalvelua edes vähää alusta näin kärjistetysti sanoen..

Suomen tappio Italialle sen sijaan vituttaa huolella.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
No perkele, Saksassa tämä. Vituttaa huolella ettei niitä rahoja voi antaa suoraan käteen, sen sijaan ne rahat pitää laskea sitä vuoristoratamaista kourua pitkin alas siihen helvetin kulhoon.

Tosin tämän ei pitäisi vituttaa, sillä ennakkoon pitäisi olla tiedossa ettei Saksassa osata asiakaspalvelua edes vähää alusta näin kärjistetysti sanoen..

Vituttaa kaiken maailman urpot, joilla ei ole minkäänlaista pelisilmää sen eteen, miten maassa yleensä toimitaan maan tavalla. Joissakin tapauksissa (ei välttämättä tässä) samat urpot ovat vaatimassa, että maahanmuuttajien pitäisi Suomessa elää meikäläisittäin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Vituttaa kaiken maailman urpot, joilla ei ole minkäänlaista pelisilmää sen eteen, miten maassa yleensä toimitaan maan tavalla. Joissakin tapauksissa (ei välttämättä tässä) samat urpot ovat vaatimassa, että maahanmuuttajien pitäisi Suomessa elää meikäläisittäin.

Väärin ajateltu. Pelisilmää on sen verran, että tiedän miten maassa toimitaan. Sen sijaan omaan itsenäisen ajattelun jotta osaa arvioida vituttaako ko toiminta minua vai ei ja millä tasolla. Toistaiseksi vitutusasteeni on luokkaa "kirjoitanpa siitä viestin Jatkoaikaan".

p.s. Minun mielestäni maahanmuuttajien pitäisi Suomessa elää meikäläisittäin, mutta annan heillekin oikeuden olla vittuutunut, jos jokin asia on täällä heidän mielestään perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tässä ketjussa on aiemminkin keskusteltu, mutta noi v*tun mopopojat rassaa oikeasti. Viritetyillä ohjuksilla kaahataan liikennesäännöistä välittämättä ja muut tiellä liikkujat, (etenkin kevyt liikenne) saavat pelätä henkensä edestä koska joku mukamas mika kallio ajaa päälle. Mopoilla mennään 4-8 hengen ryppäissä mistä huvittaa. Mopoista on tottakai rassattu äänenvaimentimet pois, valot ei toimi.
Poliisi ei pysty puuttumaan mitenkään tähän toimintaan. Kannataisikohan vanhempien alkaa miettimään vähän missä se jälkikasvu päästelee ja ennen kaikkea minkälaisella mopolla !
 

HartwallJaffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilasin pizzan netistä klo.18.30 ja maksoin sen suoraan verkkopankilla. Toimistusajaksi lupasivat 0,5-1h. Soitin äsken ja kysyin missä mun pitsa on niin se äijä lupas selvittää!!!!!!! SELVITTÄÄÄ!!! Vittu yli kaks tuntia menny jo, vähä sitte vituttaa, en varmaan ikinä saa sitä pizzaani.

Noniin, marssin äsken sinne pizzeriaan ja kysyin aika tuimasti että missä vitussa mun pizza on ku tilasin sen 2,5h sitten. Sit se kaveri näytti että uunissa on kaks pizzaa ja ku vastasin etten tilannu ku yhden niin se ei enää osannukkaan puhua ku englantia.

No sen hepun onneks, puhelin soi ja se pizzalähetti sano että on mun alaovella. Kerroin sille olevani heidän päämajassaan ja kehoitin sen tuomaan mun pizzani nyt sitten sinne (välimatka pizzeria-koti alle 1km).

Kun lopulta sain pizzani, niin sain jonkun selityksen auton hajoamisesta yms. mitä en uskonut, mutta ei paljo kiinnostanu ku oli niin nälkä että halusin vaan lähteä syömään pizzaani. Lähetti kuitenkin antoi nettipankissa maksamani 11,5€ kokonaan takaisin. Ja Jaffapullon, vaikken tilannu sellasta. Ilmaset sapuskat siis, vaikka melkeen kolme tuntia kestikin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minua vituttaa, kun kaikki radiokanavat suoltavat samaa paskaa eri paketissa päivästä toiseen. Miksei kukaan uskalla olla erilainen..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tilasin pizzan netistä klo.18.30 ja maksoin sen suoraan verkkopankilla. Toimistusajaksi lupasivat 0,5-1h. Soitin äsken ja kysyin missä mun pitsa on niin se äijä lupas selvittää!!!!!!! SELVITTÄÄÄ!!! Vittu yli kaks tuntia menny jo, vähä sitte vituttaa, en varmaan ikinä saa sitä pizzaani.

Samaan suuntaan avaudun. Vitun pizza service vai mikä express tuo nykyään onkaan niin voisitteko vittu laittaa sinne rullakebabiin sisään sitä saatanan kebabbia, hä? Tiiän, että joku teistä Irakin vahvistuksista kuitenkin lukee jatkoaikaa, että turha selittää ettette saanu mun valitusta.

Ymmärrän, että jos tilaan 21:40 ja meette kiinni 22:00 ja teillä on tilauksia niin siinä voi tulla hieman kiire mutta jos joku tilaa vittu kebabin niin laittakaa sinne sitä saatanan kebabia edes. Sylkekää vaikka päälle tai tunkekaa postiluukusta se mulle sisään pala palalta mutta sitä vitun kebabia hei.

Nyt ootte pistäny lapun luukulle ja kaikki kadonnu omiin roskakatoksiinne yöksi niin milläs vitulla todistan aamulla, että siellä ei ollu yhtään kebaa siellä kebabissa. Tai no olisin voinu säästää koko skeidan mut ikkunastahan sekin lenti huitsin vittuun täältä haisemasta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Joissakin maissa on kassoilla kuittausvälineiden vieressä kulho vaihtorahoja varten. Kassantäti kippaa kolikot ja setelit kulhoon josta asiakas saa noukkia ne talteen.

Ainakin Ruotsin puolella monissa ICA:n kaupoissa on tämä käytäntö. Tosin mitä olen käynyt niin nuoremmat kassaneidit osaa ihan käteen laittaa ne vaihtorahat, mutta vanhemmat tiputtavat ne siihen "kulhoon" vaikka sitä rahaa olis esim. yhden kolikon verran. No ei varsinaisesti vituta asia kunhan mainitsin.

Sen sijaan joku vois opettaa vanhuksille miten sillä pankkikortilla voi maksaa ne ostokset jottei tarvitse sitä viittä minuuttia ensin kaivaa setelit yhdestä lompakosta ja tämän jälkeen kukkarosta vielä kolikoita. Usein vielä laskevat kolikoita kädessään jotta ilmeisesti pääsisivät useammasta hilusta eroon ja usein myös lopulta tajuavat joutuvansa niitä seteleitä käyttämään. Tämän jälkeen tietenkin kikkailevat niiden vaihtorahojen kanssa samaan tyyliin.

Vanhuksille omat jonot marketteihin, ei kai niillä kiire ole mihinkään?

Tässä ketjussa on aiemminkin keskusteltu, mutta noi v*tun mopopojat rassaa oikeasti.

Tänä kesänä olen huomannut jalkakäytävillä entistä enemmän nuoria tyttöjä skoottereidensa kanssa noiden poikien lisäksi. Tähän yhtälöön kun lisää vielä keski-ikäiset parit pyöräretkellään joissa yleensä nainen tajuaa vetää ihan oikeaa reunaa miehen harhailessa laidasta laitaan, 2-3 naista yhdessä lenkillä joiden pitää tottakai kävellä vierekkäin jotta voivat juoruta kaiken maailman asiat siinä samalla, satunnaisia perheitä pyöräretkillään jossa lapset tekevät vähän mitä sattuu ja luoja tietää mitä muuta siellä liikkuu.

Niin ja nuo skootterit sun muut ei tosiaan paljon jarruttele tahi aja mitenkään järkevää nopeutta vaikka miten ruuhkaista siinä tiellä oliskaan. Nämä kaikki yhteen laskettuna niin ihan mukavan vitutuksen saa jo päälle kun kulkee apostolinkyydillä paikasta toiseen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Sen sijaan joku vois opettaa vanhuksille miten sillä pankkikortilla voi maksaa ne ostokset jottei tarvitse sitä viittä minuuttia ensin kaivaa setelit yhdestä lompakosta ja tämän jälkeen kukkarosta vielä kolikoita. Usein vielä laskevat kolikoita kädessään jotta ilmeisesti pääsisivät useammasta hilusta eroon ja usein myös lopulta tajuavat joutuvansa niitä seteleitä käyttämään. Tämän jälkeen tietenkin kikkailevat niiden vaihtorahojen kanssa samaan tyyliin.

Vanhuksille omat jonot marketteihin, ei kai niillä kiire ole mihinkään?...

On meillä Suomessa hienosti asiat, kun tämän tyyliset jutut vituttavat....

Jos ei jaksa muutamaa minuuttia odottaa kun seniorikansalainen maksaa, niin ei kannata lähteä kotiovesta ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös