Vitutusketju

  • 10 587 582
  • 56 164

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Monet yöt tullu nukuttua tuuletin sängyn vieressä. Ja peittoa en ole käyttäny koko kesänä. Sellanen kesä ois paikallaan, että päivällä ois kaunis ilma, yöksi viilentyisi, mutta ei tietenkään niinä öinä, kun on viihteellä.

Kokoajan tässä pitää olla tuulettimen edessä.

No ei sentään ole samaa ongelmaa kuin allekirjoittaneella. Helvetin kuuma joka ikinen yö, mutta annas kun pikkuisenkin otat vaatetta/peittoa pois tai jätät ikkunaa raolleen, niin aamulla huone on niin saatanan kylmä, että nokka vuotaa koko seuraavan päivän ja kurkku on karheana. Perkele sanon minä!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Helvetin kuuma joka ikinen yö, mutta annas kun pikkuisenkin otat vaatetta/peittoa pois tai jätät ikkunaa raolleen, niin aamulla huone on niin saatanan kylmä, että nokka vuotaa koko seuraavan päivän ja kurkku on karheana. Perkele sanon minä!

Itellä on vähän sama ongelma. Nukuin viime yön parvekkeen ovi pikkaisen raollaan, niin eikös saatana sitten nokka ollut tukossa seuraavana aamuna.

Tästä lähin en samaa virhettä tee. On meinaan useemmankin kerran tänä kesänä tästä kärsitty ja enää ei huvita.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa Iltalehden uutisointi Salatut Elämät -sarjan jatkosta. Nyt ei voi lukea Salkkariketjuakaan, kun joku mulkku kuitenkin lipsauttaa. No ei se maailman loppu olisi, mutta niin helvetin monta kertaa on tullu tallennettua jotain urheilulähetystä tai on oottanu formuloitten jälkilähetystä ja sitten jostain ihme paikasta on tullu tulos ilmi. No nyt alko vituttaa jo tämä viestikin.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se, mikä tässä eniten vituttaa on se, ettei minulle nouse kuume, ei koskaan, ei kirveelläkään. Voiko lääkäri olla antamatta sairauslomaa sillä perusteella etten ole kuumeessa, vaikka pelkkä sängystä ylösnousu tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä olotilan vuoksi? Ja kun tuo työ on todella fyysisyyttä vaativaa niin ei siihen pystyisikään, vaikka jaksaisi nousta.
Tuskin. Eikä luulisi että työnantajakaan vaatisi sinua pelipaikalle tartuttamaan muita voimat vievään räkätautiin.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se, mikä tässä eniten vituttaa on se, ettei minulle nouse kuume, ei koskaan, ei kirveelläkään. Voiko lääkäri olla antamatta sairauslomaa sillä perusteella etten ole kuumeessa, vaikka pelkkä sängystä ylösnousu tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä olotilan vuoksi?
Sama ongelma minulla. Itse olen ratkaissut niin, että sanon aina lääkärille mennessä ottaneeni hiukan aikaa sitten Buranaa, joka laskee kuumetta. Lääkäri sitten mittaa, huomaa ettei kuumetta mutta selitys on jo tarjottu etukäteen.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Joku vitunmunapäärunkkari oli varastanut eturenkaan pyörästä kun olin töissä. Vittu vieressä oli muitakin pikaluokollisia eturenkaita, valinta oli nyt näköjään kohdistunut minun pyörään.

Perkeleen, perkele. VR:ltä videokuvaa, jotta tekijä saadaan nalkkiin ja hivutukseen. Vituttaa muuten.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Telkkari auki taustalla ja vähän väliä tulee "Vanilja suklaa, suklaa vanilja". Meinaa palaa käämit. Joku vitun vanukasmainos, en tiedä mikä, kun en kertaakaan ole katsonut loppuun.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Telkkari auki taustalla ja vähän väliä tulee "Vanilja suklaa, suklaa vanilja". Meinaa palaa käämit. Joku vitun vanukasmainos, en tiedä mikä, kun en kertaakaan ole katsonut loppuun.

Taitaa olla tää. (Linkki Youtubeen)

En tosin ole varma, että tuleeko telkkarista toi versio, mutta tollasen löysin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Anna Puu ja vitun paska biisi joka soi koko ajan duunipaikan radiossa. Yksi vuosituhannen paskimmista biiseistä ylivoimaisesti. Saatana, että vihloo korvia, kun tuota renkutusta joutuu kuuntelemaan joka päivä safkiksella.

"Se pistää miettimään". Kyllä, pistää miettimään aika vitun rankasti millaista paskaa sitä ihmiset suoltavatkaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
No voi vittu sentään, eihän se pelkkä renkaan varastaminen vielä tälle päivälle riittänytkään.
En päässyt vanhempainiltaan, koska se rengas varastettiin, mutta vaimopa se toi sieltä kivoja uutisia. Tyttäreni 6v täytyisi kävellä kylän toiselle puolelle et-tunnille keskiviikko aamuna ja sieltä sitten omalle koululle jatkamaan päivää. Hän kenties menettäisi kävellessään yhden oppitunnin lähes, mutta opettaja voisi sitten välitunnilla käydä tyttäreni kanssa menetetyt asiat läpi.

No vittu joo, ei tule menettämään tuntia, eikä myöskään välituntiaan, vain sen vuoksi jotta ei ole uskontotunnilla. Onko noi jotain täysin vitun urpoja jotta luulevat että asia menee läpi. Vanhemmat voisivat kyllä myös kuulemma omalla kustannuksella ajattaa taksia. Haistakoon jo vitut. Kyllä se on kunta joka sen taksin tulee maksamaan.

Oli se hyvä jotta rengas varastettiin, ois heti toisena koulupäivänä pitänyt näyttää lapsen opettajalle todellinen luonne, odotetaan siihen nyt edes muutama viikko.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tyttäreni 6v täytyisi kävellä kylän toiselle puolelle et-tunnille keskiviikko aamuna ja sieltä sitten omalle koululle jatkamaan päivää. Hän kenties menettäisi kävellessään yhden oppitunnin lähes, mutta opettaja voisi sitten välitunnilla käydä tyttäreni kanssa menetetyt asiat läpi.

Haistakoon jo vitut. Kyllä se on kunta joka sen taksin tulee maksamaan.

Ei helpota vitutukseen, mutta pakko kysyä, että missä päin suomea toimitaan noin? Kuulostaa kyllä todella, ööh mielenkiintoiselta.

Ja joo, kyllähän kunnan "pitäisi" maksaa tuo kyyti. On kyllä todella mielenkiintoinen tapaus.
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Anna Puu ja vitun paska biisi joka soi koko ajan duunipaikan radiossa. Yksi vuosituhannen paskimmista biiseistä ylivoimaisesti. Saatana, että vihloo korvia, kun tuota renkutusta joutuu kuuntelemaan joka päivä safkiksella.

Sitten tän lisäks vituttaa vielä enemmän Yön uusi vitun hieno kappale Loisto. Eihän se soi työpäivän aikana kun n.15 kertaa, joskus monelta kanavalta samaan aikaan. Hyi että alkaa kuvottaa kun ton kurabiisin kuulee.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nytkun linkkeilette mainoksia, niin löytäsikö joku sen jonkin maksuteeveen mainoksen jossa lauletaan tää tää täätäätäätäätäätää tää. koitin isosiskolle sitä hyräillä (asuu englannissa niin ei ole nähnyt), mutta en päässyt puoliksikaan samaan ärsyttävyyteen.

Ja kiitos teidän tuo jo unohdettu mainos vituttaa taas.

Enää sitä ei ole löytynyt Youtubesta. Veljenpoika oli ihan hulluna siihen mainokseen yksivuotiaana. Silloin soittelin sitä välillä Youtubesta, mutta nykyään ei enää löydy..
Eikun venaas: Löyty!

Joka paikkaan toi Ismo kyllä tungetaan.

Laitetaan nyt samaan viestiin: Iltalehden mukaan helle palaa taas. Johan se ehti olla pois varmaan kaksi päivää. Kuka sitä muka ehti kaipaamaan?
 
Viimeksi muokattu:

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tämä ihme taitolento show. -HS.FI. Ei se ehkä muuten pistäisi vituttamaan, mutta kun herää siihen, että joku hävittäjä vetää vaakakierrettä talon yli n.2km päässä olevalle lentokentälle, pistää se vituttamaan ihan pikkasen.
Sinua saattaisi muuten vituttaa vielä enemmän kun ryssä tunkee kyrpäänsä sun kakkoseen ja tuota valittamaasi ääntä ei kuulu missään. Muuta takaisin maalle. Tarkista ensin kuitenkin Ilmavoimilta ettei lähellä ole tukikohtaa tai varalaskualuetta.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Minua lähinnä vituttaa, että tuo Malmin show on niin paska, etten viitsi vaivautua sinne.

Olispa enemmän lentomelua aiheuttavia hävittäjiä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kerro toki miten tuo taitolento show pelastaa mut raiskaukselta? Meinaatko että raiskaajalla menee keskittymiskyky, vai hä?
Toi meteli on merkki siitä että sinuakin puolustetaan tarpeen vaatiessa. Ansaitsit sen tai et.
Se on toki taas muualta hyvä huudella, mutta kyllä tuo ihan hyvät melut päästää,
Tuossa parvekkeella Hornetin treenin katselin ja kuuntelin. Missä on "muualla"?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Lähinnä oletin sun olevan jostain tuosta Pukinmäen suunnalta, josta on kiva varmasti katsella. Meinaan vaan että tässä laskeutumisväylän alla on aika ikävä olla. Etenkin koiran kanssa. En mä toki tuohon meluun kuole, mutta vitutusketjun ollessa kyseessä ajattelin avautua. Oli varmaan taas väärin vitutettu, kun ei saanut nukkua ja lentävät amikset häiritsivät. Pyydän anteeksi että näinkin hieno tapaus aiheutti vitutuksen. Yli 18-vuotta olen tässä lentokentän kupeessa asunut, eikä kertaakaan ole haitannut se lentomelu, joten valitus ei johdu siitä. Hieno paikka tuo kenttä, mutta lentäisivät hävittäjiensä kanssa oikeasti muualla.
Asun tässä aivan Malmin kentän vieressä. Tuossa kentän päällä näytti pilven veikko kuvionsa veivaavan. Fundeerailin pari päivää sitten että pitäisikö mennä ihan paikan päälle katsomaan ilmailunäytöstä, mutta tämän päivän tapahtumien perusteella taidankin huomenna ja sunnuntaina vaan ottaa jääkaapista oluen ja siirtyä omaan parvekekatsomooni.

Itse hieman ihmettelin että miten kummassa tuosta herhiläisestä noin kova ääni lähtee. Johtui varmaan tuosta päällä leijuneesta yläpilvestä joka sitten heijasti äänen takaisin tänne maan pinnalle. Olihan tuo kieltämättä aika äänekäs harjoitus.

Varaa pumpulitupot viikonlopun varalle valmiiksi niin ei tarvitse turrenkaan hötkyillä.

Ja "väärää" vitutusta ei ole olemassakaan, mutta kai sitä täällä vapaalla puolella saa sentään kommentoida.

Rauhaa vaan.
 

Wolves

Jäsen
Ajattelin lähteä ajoissa liikenteeseen, jotta ihan varmasti saan istumapaikan Etelä-Saimaa turnauksessa (haahaa)

Luontoäiti estelee kuitenkin polkupyörällä kulkevaa. Esterin perse repesi ja nyt joko taivaalta tai katolta kaadetaan vettä maahan. Vittu...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Etukäteisvittuunnun jo nyt siitä, että tämäniltainen Urheilukanavan tv-matsi Inter-KuPS tulee päättymään tasan päinvastoin, kuten olen sitä veikannut. Veikkausonnea ei ole minulla ollut koko kesänä ja tänäänkin KuPS varmaan löytää jostakin yliluonnollisia voimia ja voittavat matsin, saatana!

Pitää ihan vittuuntumisen maksimoimisen takia kyttäillä tuo peli kotisohvalla, yksin, kun muut grillaa, saunoo ja kaljoittelee. Ainiin, ja en aio syödä mitään koko iltana! Ja jos Inter tosiaan häviää, niin perkele en juo tässä kuussa enään ainuttakaan keppanaa!

Yön vittuuntumiset yritän selvitellä pakastimesta löytyvällä mehujäällä ja jo sata kertaa katsotulla Austin Powers -elokuvalla!

F* 'em!

(tai sitten vain Inter voittaa ja lähden juhlistamaan voitettua viittäkymmentä euroa kaljaa juoden ja eläkeläisiä lauleskellen)
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Etukäteisvittuunnun jo nyt siitä, että tämäniltainen Urheilukanavan tv-matsi Inter-KuPS tulee päättymään tasan päinvastoin, kuten olen sitä veikannut.

Eikös olisi kannattanut laittaa se veto toisinpäin, jos kerran oli sellainen kutina?
Pitää ihan vittuuntumisen maksimoimisen takia kyttäillä tuo peli kotisohvalla, yksin, kun muut grillaa, saunoo ja kaljoittelee.

Yksin oleminen on aina mukavaa, jos on erakkko. Sen kruunaa näin perjantai-iltana se, että ei ota ollenkaan olutta tai sauno.

(tai sitten vain Inter voittaa ja lähden juhlistamaan voitettua viittäkymmentä euroa kaljaa juoden ja eläkeläisiä lauleskellen)
Et varmaan baariin sitten lähtenyt, jos olet sanojesi mittainen mies. Toisaalta viidelläkympillä ei tulisi kuin vihaiseksi.

Pistää kyllä hymyilyttämään viestisi. Anteeksi.

Lauloitko muuten eläkeläisiä?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Et varmaan baariin sitten lähtenyt, jos olet sanojesi mittainen mies. Toisaalta viidelläkympillä ei tulisi kuin vihaiseksi.

Pistää kyllä hymyilyttämään viestisi. Anteeksi.

Lauloitko muuten eläkeläisiä?

Yksin viettelin iltaa siihen asti, kun puoliajalla sain kaverin kanssa istuskelemaan. Tämä yhtälö + NHL07 ja kaljapullohan se piti aukaista. Kohta oltiinkin jo ulkona suuntaamassa kohti keskustaa! (vittu!)

Kupshan sen vei, lievästi vituttaa. Eläkeläiset onneksi aina auttaa pahimpaankin vitutukseen, nauttikaa, arvon ketjulaiset..

Eläkeläiset - Herra Kekkonen
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tämä ihme taitolento show. -HS.FI. Ei se ehkä muuten pistäisi vituttamaan, mutta kun herää siihen, että joku hävittäjä vetää vaakakierrettä talon yli n.2km päässä olevalle lentokentälle, pistää se vituttamaan ihan pikkasen.

Ymmärrän vitutuksesi täysin. Itse katselin tota treeniä täältä Länsimäestä ja aika vitun kova mökä tännekin kuului. Huomenna menen paikan päälle tsekkaamaan tuota herhiläistä ja muita koneita.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Suomi

-Ei petä ikinä.

Jotta saataisiin mitalitavoite täyteen niin keihäänheitosta pitäisi siis saada 2 mitalia ja vaikka yksi pistesija sitten. Ja Keskisalolle se yksi pistesija. Sitten voidaan taas olla tyytyväisiä..

Meinasin jo mainita että yleensä OP on ollut parhaimmillaan arvokisoissa, MUTTA jäikin sanomatta ja kuinkas kävikään.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
-Ei petä ikinä.
Meinasin jo mainita että yleensä OP on ollut parhaimmillaan arvokisoissa, MUTTA jäikin sanomatta ja kuinkas kävikään.

Oopee parhaimmillaan arvokisoissa, heh he sitä päivää ei taida tullakaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös