Vitutusketju

  • 10 657 323
  • 56 174

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Muakin vitutti eilen kaupassa, kun joku idiootti oli laittanut kärrynsä niin poikittain käytävälle, ettei ohi päässyt. Kyllä minäkin siitä sille sanoin, vaikka olisin voinut kiertää kauempaa tai jäädä odottamaan. Eikä tämä kaveri siitä suuttunut.

Helvetin hieno asenne sulla. Ei kaikkien tarvitse sanoa jokaisessa tilanteessa sitä, mitä ajattelee.

***

Tällä hetkellä vituttaa se, etten pääse Jokerit-Ässät -peliin kiireiden vuoksi. Ja syy miksi tuo vituttaa on se, että jää näkemättä Pulkkisen debyytti liigassa.
 
Sen olen huomannut, että bussikuskit eivät juurikaan laske vaan laittavat rahat laariin entisten sekaan. Ei niitä siitä enää pysty ajon aikana laskemaan tai ei se siltä ainakaan näytä.
Joku saattaa tehdä noinkin, mutta minä jätän ne kolikot siihen pöydälle mihin asiakas on ne kipannut. Siitä sitten ajon aikana otan niitä kourallisen ja pudottelen yksitellen sinne pussiin samalla ne laskien. Jos siis kaikki kolikot on esim. niitä 5 tai 10 senttisiä. Koska aina löytyy niitä jotka yrittää kusettaa ihan huijaamisen ilosta. Tai en usko että jonkun talous kaatuisi pariinkymmeneen senttiin. Tai sitten ovat muuten vaan laskeneet väärin. Nyt ei vituta muu kuin että en saanut ensi viikosta paria päivää vapaaksi. Vittu pitikö just nyt jonkun jäädä sairaslomalle. Vituttava juttu tuossa duunissa että sitä ei voi tehdä etätyönä tai hoitaa niitä töitä sitten joku toinen päivä. Tai että joku toinen voisi oman työnsä ohessa hoitaa ne minunkin työt.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään alkoi koulumme kirjastossa suunnattomasti ärsyttämään kahden 17-18v. tytön kikatus... Ahhiihhihihiih.... Ahihihihihi.... Opettelisivat edes nauramaan...

Ja tytötkö muka kehityksessä poikia edellä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo Jatkoajan tänään alulle laitettu ketju "Jatkoajan Vuoden urheilija, jääkiekkoilija ja joukkue vuosimallia 2008" haiskahtaa sille, että tärkeä osa on mielipiteissä on perimmiltään joku erikoisuuden tavoittelu. Voi helkutti, että vituttaa tuollainen paskantärkeys!

Ja nyt siellä on jo Patrik Lostedtia ja Aki Bergiä esitetty vuoden urheilijaksi ja jääkiekkoilijaksi. Pitäkää ketjunne. Vai käynkö ehdottamassa Tarja Halosta (lajina napatanssi) vuoden urheilijaksi ja sitä rataa.

Täysin (huono) vitsi koko ketju. Se ei ole aloittajan vika, vaan jatkajien.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuo Jatkoajan tänään alulle laitettu ketju "Jatkoajan Vuoden urheilija, jääkiekkoilija ja joukkue vuosimallia 2008" haiskahtaa sille, että tärkeä osa on mielipiteissä on perimmiltään joku erikoisuuden tavoittelu. Voi helkutti, että vituttaa tuollainen paskantärkeys!

Ja nyt siellä on jo Patrik Lostedtia ja Aki Bergiä esitetty vuoden urheilijaksi ja jääkiekkoilijaksi. Pitäkää ketjunne. Vai käynkö ehdottamassa Tarja Halosta (lajina napatanssi) vuoden urheilijaksi ja sitä rataa.

Täysin (huono) vitsi koko ketju. Se ei ole aloittajan vika, vaan jatkajien.

Kun nyt kuulun jatkajiin, viestini on kolmantena kyseisessä ketjussa, niin tarkenna ihmeessä. Muokkasin muuten Suomen Kärpät sijalle viisi hetken mietittyäni, että kumpi on parempi, melontakaksikon finaalipaikka Olympialaisissa kisoissa vai Puolen Suomen Joukkue (PSJ).

En oikeasti ymmärtänyt, mikä meni väärin, sillä minä totesin, kuin myös TML ensimmäisenä jatkajana, että muokkautuu vielä. Lostedtin asioista ja Bluesin D-junnuista olen samaa mieltä, mutta jos kritiikkisi kohdistui jo sitä edeltäviin tapahtumiin, en voi kuin huudella jariviuhkoloiden perään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun nyt kuulun jatkajiin, viestini on kolmantena kyseisessä ketjussa, niin tarkenna ihmeessä. Muokkasin muuten Suomen Kärpät sijalle viisi hetken mietittyäni, että kumpi on parempi, melontakaksikon finaalipaikka Olympialaisissa kisoissa vai Puolen Suomen Joukkue (PSJ).
No katsopas vaikka Tommiin listausta. Kaikki espoolaisia, joka saralla. Ja vuoden jääkiekkoilijana jollakin Aki Berg. Ja sitä rataa. Voisihan sitä tehdä sellaisen vitsilistan erikseen. Mielestäni. Ei muuten mutta aloittaja kun kuitenkin ihan tosissaan on, niin homma sitten lyödään läskiksi, vaikka kyseessä on mitä vakavin asia. Antihymiö.

Ja Kärpille aivan sama. Olen maailman epäfanaattisin Kärppien kannattaja. Ja nyt sinne Raksilan hallille tästä alan liukumaan! (unelmapeli, viitaten suosikkijoukkueisiini)

EDIT: Toivottavasti tätä nyt ei sentään ei lasketa itsemoderoinniksi. Ei se ole tarkoitus, vaan ilmaista vain vitutus.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käyttäjänimetön kirjoitti:
Ei muuten mutta aloittaja kun kuitenkin ihan tosissaan on, niin homma sitten lyödään läskiksi, vaikka kyseessä on mitä vakavin asia. Antihymiö.

Sama. Itseänikin vituttaa juuri aloittajan puolesta. Ihan asiallinen avaus ja aihe, mutta sitten tulee näitä mukahauskoja kavereita, jotka vetävät koko ketjun kuvainnollisesti vessasta alas. Ei hyvä!

Pitäs oppia tunnistamaan ne ketjut, joissa ollaan ns. "tosissaan" ja ne, jotka voi pistää tarkoituksellakin läskiksi.

Ei mulla muuta.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jostain syystä alkanut viime päivinä vituttamaan, kun nykyään sana vaikea on korvattu lähes tyystin sanalla haastava. Vitutus senkun kasvaa, koska kun tuo alkoi särähtämään korvaan, alkoi se myös tupsahtelemaan eteen joka saatanan paikassa.

Onko se nyt niin kamalaa, jos joku on vaikea sen sijaan että se olisi haastava? Voisiko joskus yrityksellä olla vaikeuksia, vaiko vain haasteita?

Osaisiko joku vielä joskus sanoa asiat ilman sokerikuorrutusta, ei voi olla niin vitun haastavaa!?

Tästä tuli mieleen omat opiskeluaikani muutaman vuotta sitten, kun yritin saada kesätöikseni erinäisiä "oman alani" mitä tahansa paskahommia. Siis tuleva ohjelmistoalan ihminen haki tyyliin johonkin IT-firman puhelinvaihteeseen tms. No ei siinä mitään, sehän kuului opiskeluajan kuvioihin, mutta kyllä vitutti olla jonkun rekryfirman haastattelussa, kun haastattelijan ensisanat olivat "Sä olisit siis kiinnostunut uusista haasteista". Voi jumalauta.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vakituisesta työpaikasta tuli monoa että mätkähti. Tämä kuukausi vielä töitä jäljellä ja sen jälkeen tulevaisuus näyttää sumuiselta. Itselläni on perhe elätettävänä, joten saa nähdä miten siinä tulen onnistumaan... Ei voi sanoa mitään muuta kuin että vituttaa enemmän kuin laki sallii.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Kyrpämyyrä

No niin saatana! Lääkäri sanoi, ettei selän takia (tai no sen lääkityksen) saa dokata ennen seuraavaa vappua!! Mitä vittua mä nyt elämälläni teen?! Alkaisin harrastamaan?! Anteeksi nyt, mutta ihan jo etukäteen haistakaapa vittu. Mulla kun ei viimeiseen viiteen vuoteen ole elämässä oikein ollut muuta vapaa-ajanviettotapaa kun tuo alkoholi. Se rentouttaa ihmistä kivasti, kun viikot vääntää töitä ja jatkotutkimusta.


OIKEASTI, MITÄ PERKELETTÄ MÄ NYT OIKEIN TEEN VIIKONLOPPUISIN???


HUORRAAAAAHHHH!!!
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän paljon vituttaa 700 euron jääminen maalin päähän! VITTUJEN KEVÄT SENTÄÄN! Olis ollukin liian hyvä lisä opintotukiin näin joulun lähestyessä!

Muuten hyvin haettu Kalpan ja Ässien vieras voitot, mutta ifki ei sitten saanut sitä yhtä tehtyä kolmannen erän loppuun, vaikka radiosta kuultuna oli paikkoja! En kyllä taas vähään aikaan pelaa oman suosikki jengin voittoa-pettää aina! Sit viel vitutuksen huipennukseksi menivät häviämään jatkoajalla.

Ai niin, tasurilla olis tietenkin saanut 150 egee enemmän jos olis tajunnu laittaa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Mihinkäs sitten ajattelit alkaa kirjoittelemaan?

Kysyn tätä kahdestakin syystä; pidän jatkoajan keskustelupalstaa loistavana keskustelupalstana johtuen ehkäpä suht tiukasta moderoinnista, mutta mikäli jostain löytyy "tasokkaampi" keskustelupalsta niin haluan olla mukana. Toinen syy on se, että haluan olla jatkossakin olla lukemassa kirjoituksiasi, olivat ne sitten feikkiä tai ei.

Itseäni vituttaa tämän iltaiset sählytreenit. Vittu, kolmistaan oltiin. Lisäksi vituttaa Kerhon pelin lopputulos.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jokin "valopäät" kirjoittavat enää muodossa enään. Se "n" ei kuulu sinne perään.

vlad.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
***

Tällä hetkellä vituttaa se, etten pääse Jokerit-Ässät -peliin kiireiden vuoksi. Ja syy miksi tuo vituttaa on se, että jää näkemättä Pulkkisen debyytti liigassa.

Vieläkö vituttaa??? Voihan se peli toki olla hyvä vaikka oma joukkue/ennakkosuosikki ottaan sarjajumbolta nekkuun... ;)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Siinä on käynyt mainitsemillasi molemmilla tavoilla, mutta älä nyt saatana lopeta huikeita raporttejasi tänne.. posliinikullit bb-juttuineen ovat kieltämättä osasyyllinen minunkin sydänvaivoihin, mutta muutamat muut aiheet ja kirjoittajat pitävät mielen virkeänä ja Jatkiksen yhtenä hienoimmista saiteista.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jokin "valopäät" kirjoittavat enää muodossa enään. Se "n" ei kuulu sinne perään.

vlad.

Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jotkut "valopäät" kirjoittavat jotkut muodossa jokin. Se ei mene ihan niin. Enään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus vitutus on pienestä kiinni mutta vituttaa suuresti kun jotkut "valopäät" kirjoittavat jotkut muodossa jokin. Se ei mene ihan niin. Enään.

Nolottaa kirjoitusvirhe mutta mitä sitä voikaan odottaa kun huivissa oli jo tuolloin jonkin verran "ilolientä". Dorka mikä dorka - nyt ja aina...

Kaikesta huolimatta se enää ei ole "enään".

vlad.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Kaikesta huolimatta se enää ei ole "enään".

vlad.

Samaa mieltä.. Ja iloliemi hupussa täälläkin painellaan. Pilke silmäkulmassa.

Mutta onko aamulla enään...?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.

Mites se paikka minne scholl meni? Tunnustan että vähän kepeät mullat -tunnelmissa ehdotettu.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Vituttaa tietysti monikin asia, niinkun esim. työkaverit ja kanta-asiakkaat. Mutta kyllä nyt löi kovaa, kun ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen avas ton "Löytyykö kokkeja?"-ketjun. Joku on saanut käsiinsä ihanaa,, kallisarvoista, rakasta kauriinfilettä, niin eikö heti eka vinkki ole luokkaa: "Ota tylsä moottorisaha käteen ja anna mennä, muista kusta päälle." Siis ei kaikesta tarvi vittu tehdä pihvejä. Vetäytyminen, anyone?

Sensijaan se täytetty filee kuulosti erittäin hyvältä. Taidanpa kokeilla.
 

Veijari

Jäsen
joululaulut

pitääkö niitä soittaa joka paikassa marraskuusta lähtien ja sitten kun niitä oikeasti voisi kuunnella, eli jouluaattona, on saanut jo yliannostuksen.
 

Brode#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa,Kaputt HEC ja puhtaasti taklaavat..
Kyrpii kympillä..

Unohdin sitten eilen vahvistaa lippuvarauksen ensi lauantain peliin ja kaiken kukkuraksi KalPan toimisto meneekin perjantaisin jo klo 12 kiinni.. Ei muuten,mutta muitakin kun minä pelkästään on lähdössä katsomaan peliä viikon päästä.. Toivottavasti maanantaina onnistuu tuo homma..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös