Kiitos
Täytyyhän olla kello joka rikkoo stereotypioita. Kellostahan tulee monelle mieleen kliseinen "aika menee eteenpäin" -mielikuva. Munakello rikkoo tätä kliseisyyttä ja stereotypiaa koska siinä aika virtaa taaksepäin.
Ja usko pois uusiolli, olen käynyt Ikeassa. Käytiin vaimon kanssa Haaparannan Ikeassa (olen käynyt myös Vantaan Ikeassa) ja välittömästi kun ovet aukenivat edessämme sairastuin flunssaan. Ihan sillä sekunnilla. Himassa mittasin kuumeen ja sitä oli 38,3 astetta Celsiusta.
Jos Dante eläisi meidän aikanamme, runoilisi hän 6. ja 7. tason helvetistä Ikeana ja Veljekset Keskisenä.
EDIT: Your trick was very cunning stunt.
Mietin jo lähettää tämän munakellokysymyksen tuonne sekalaisten kysymyksien ketjuun mutteipa tarvinnut. Kiitos siitä.
Itse olen käynyt elämäni ainoan kerran Ikeassa Tukholmassa, aikana jolloin kyseisiä puoteja kotimaassamme ei sijainnut. Tätä aikaa kutsutaan myös nimikkeellä "vanhat hyvät ajat". Nyt olen vakavasti harkinnut Raisiosta pois muuttoa, koska kaupungissa jossa on oma Ikea ei voi olla mitään hyvää. Se että täällä on Ikea, on jo tarpeeksi hyvä syy osallistua tähän ketjuun. Toinen asia mikä kyrsii on se, etten pääse tänä iltana naisystäväni hellään huomaan koska hänellä on Tupperware-kutsut. Siis haloo.... Voiko mitään noin typerää olla. Ensin hän leipoo ja kokkaa mukavaa purtavaa. Siivoaa koko kämpän viimeistäkin verhokiskon liukuria myöten. Sitten hän hyysää koko illan paikalle kutsumiaan ystäviä, ja saa kiitokseksi parin euron kipon jota ei olisi ikinä ostanut. HOH HOH. Ja näitähän on muitakin kuin Tuupowaara. Alusvaatteita, mausteita, seksileluja jne.
Meniskö äijillä läpi? "Tuukko tänään meille, Black Horsen edustaja tulee esittelemään uusia kalsareita, oon leiponutkin?"!!! Tai sitten et "Moro, tuu käymään, Harri Sex-Importista esittelee uusia tekopimppoja ja Barbaroita". Ei onnistuis tuolla suoraan meille tulevalla myynnillä. Ei uistimet tai autonrenkaat tai muut. Ainoat mikä vois mennä läpi mun mielestä olis tyyliin : "Moro, tuutko kattoon ku Triumphin mallitypy tulee näyttämään uusia rintsikoita ja pikkupöksyjä. Pitsaa ja kaljaa on." Tai sitten et joku pimaus sieltä Sex-Importista esittelis erilaisia suristimia autenttisesti.
Sit lisäks ketuttaa sekin et elämäni paras nainen on tainnu sittenkin olla mun ex-vaimo. Toi nytkin jalkapuolelle pitsaa ja tupakkaa. Kun nykysellä on ne Tipper Gore-kemut.