Vitutusketju

  • 10 553 731
  • 56 140

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
päivä kerrallaan on menty kunnes viimeaikoina olen alkanut saamaan tajuttomuus/kramppi kohtauksia joissa hengityskin lakkaa hetkeksi eikä lääkärit osaa sanoa yhtään mitään!

Kuulostaa ihan Tony Sopranolta. Ehkä kannattaisi käydä juttelemassa psykiatrin kanssa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
viimeaikoina olen alkanut saamaan tajuttomuus/kramppi kohtauksia joissa hengityskin lakkaa hetkeksi
Tuleeko näitä muutenkin kuin nukkuessa? Itsellä oli jossain vaiheessa jonkinasteinen uniapnea, joka esiintyi samanlaisina kramppeina, jolloin hengityskin lakkasi. Yleensä tuosta heräsi kun happi loppui ja veti henkeä. Mutta nämä tuli tosiaan öisin, nukkumaan mennessä, heti nukahtamisen jälkeen.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuleeko näitä muutenkin kuin nukkuessa? Itsellä oli jossain vaiheessa jonkinasteinen uniapnea, joka esiintyi samanlaisina kramppeina, jolloin hengityskin lakkasi. Yleensä tuosta heräsi kun happi loppui ja veti henkeä. Mutta nämä tuli tosiaan öisin, nukkumaan mennessä, heti nukahtamisen jälkeen.

Ei niitä öisin tule vaan päivisin,muistuttavat kovasti epilepsia kohtausta mutta epilepsian mahdollisuus on suljettu jo pois.
Pelottaa ihan helvetisti elää pienen lapsen kanssa odottaen kokoajan että koska taas menee sähköt pois
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olin tänään tytön koululla kriisipalaverissa, johtuen neljän tytön jengin riidoista. Mukana olivat lapset, vanhemmat, ope, reksi ja kuraattori. Kovaa on peli, kun riidoissa käytetään nykyjään rahaa, jolla ostetaan kavereita ja nettiä, jossa levitetään herjoja sekä herjalappuja, joita jätetään kaupan seinille. Tytöhän ovat siis 8-9 v. Vituttaa lähinnä, että koulu on aseeton näinkin pienten kanssa, sillä juuri mitään rangaistuksia ei sallita. Juu, tiedän, että vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan eikä heidän kasvattamisensa ole koulun asia. Sanonpahan vaan, että kotona normaalisti käyttäytyvä lapsi saattaa olla koulussa sopivassa porukassa suht eri ihminen. Tai sitten pitää vaan täällä katsoa syvälle peiliin. No, parin kuukauden päästä yksi siitä jengistä lähtee pois, sillä pääsemme muuttamaan itsenäisyyspäivän jälkeen toiseen kaupunkiin. Ei pakoon tilannetta vaan duunien takia.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vieläkö toi homekoulu on pystyssä..Tsiisus. Onko tietoa, onko tuolla jotain remontteja tehty? Ajoin pyörällä ohi viime viikonloppuna ja ulkoapäin näytti just samalta, kuin 12 vuotta takaperin.

Vai on siellä oikein uhkailtu. Pojat on poikia, tuskin mitään vakavaa kuitenkaan.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Vieläkö toi homekoulu on pystyssä..Tsiisus. Onko tietoa, onko tuolla jotain remontteja tehty? Ajoin pyörällä ohi viime viikonloppuna ja ulkoapäin näytti just samalta, kuin 12 vuotta takaperin.

Vai on siellä oikein uhkailtu. Pojat on poikia, tuskin mitään vakavaa kuitenkaan.

Mielestäni sinne pari vuotta sitten tehtiin jokin suurempikin remontti, tarkkaan en tiedä mitä tehtiin, mutta ainakin jotain ilmastointeja uusittiin ja joku uusi sisääntuloaula(?).

Voisin kanssa kuvitella, että tuskin on mitään vakavampaa tapahtunut. Mutta tiettyjen tapausten jälkeen kaikki koulussa tapahtuva nostetaan tapetille herkästi.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Mielestäni sinne pari vuotta sitten tehtiin jokin suurempikin remontti, tarkkaan en tiedä mitä tehtiin, mutta ainakin jotain ilmastointeja uusittiin ja joku uusi sisääntuloaula(?).

Voisin kanssa kuvitella, että tuskin on mitään vakavampaa tapahtunut. Mutta tiettyjen tapausten jälkeen kaikki koulussa tapahtuva nostetaan tapetille herkästi.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, tiedättekö milloin tuo koulu on rakennettu? Täysin vastaavan näköisiä kouluja on maassamme kymmenittäin, joten onkohan sama arkkitehtitoimisto suunnitellut samalla konseptilla liudan kouluja. Itse veikkaisin 60-luvun jälkipuoliskoa.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, tiedättekö milloin tuo koulu on rakennettu? Täysin vastaavan näköisiä kouluja on maassamme kymmenittäin, joten onkohan sama arkkitehtitoimisto suunnitellut samalla konseptilla liudan kouluja. Itse veikkaisin 60-luvun jälkipuoliskoa.

Aika lähelle meni veikkauksesi, koulu rakennettu 1962 ja lisäosa siihen on valmistunut 1966.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun sateenvarjospedet jotka heilutte ympäriinsä varjoinenne! Opetelkaa käyttämään niitä tai kastukaa, mutta ei niillä tarvitse viattomia ihmisiä mätkiä!

Hyvä ettei näkö taas lähteny saatana.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
OULU

Alko sitten lunta satamaan.. Tai onhan sitä tuolla jo satanut monta tuntia- Alkaa olla jo kerrostumaa tuolla pihalla. Lievää vitutusta kyllä, kun on julkisilla liikenteessä.. Pitäisi kotia tuossa koiran ilmassa päästä.

Ja minä sentään pidän lumesta..
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Toisaalta, onhan 1000 euron korvaus henkisestä kärsimyksestä nöyryyttävän seksuaalisen hyväksikäytön yhteydessä kohtuulinen korvaus.

Vittu. Yksi nolla lisää, rahaan ja tuomioon. Sairasta porukkaa..
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Pian neljä viikkoa ilman saunaa

Sauna-addiktille tosi paha paikka. Syy: akillesjänneleikkaus. v...uako sitä menivät leikkaamaan. Sehän oli jo katki. Nyt on harrasteltu miesten versiota sauvakävelystä. Naisten versiossahan kuuluu surinaa.
Ruuanlaitto ja muu epäoleellinen on näin yksinelävälle täysvillille ex-miehelle myös varsin mittava operaatio. Autoakaan ei voi ajaa. Kaupassa ei pääse käymään, eikä ryypätäkään uskalla, painoa kun ei saa jalalle laittaa ollenkaan. No maanantaina otetaan kipsi pois, ja sitten ehkä saa mennä saunaan. Painoakin saa jalalle jo vähän laittaa ja mitäs kaikkea muuta kivaa oikein mahtaakaan seurata moisesta.
Onneksi Tepsillä sentään menee hyvin.....
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- - Onneksi Tepsillä sentään menee hyvin.....

Muista nauttia tuoksusta, kun kipsi on poistettu.

Oman vitutukseni aihe on siinä, että Oulussa on ainakin tällä hetkellä täysi talvi päällä ja Ooppelin nastanakkeihin on matkaa täältä 350 kilometriä.
 
Oman vitutukseni aihe on siinä, että Oulussa on ainakin tällä hetkellä täysi talvi päällä ja Ooppelin nastanakkeihin on matkaa täältä 350 kilometriä.

Täällä ei onneksi vielä lunta ole, mutta vituttaa kun ne talvirenkaat on edelleen siellä kaupan hyllyllä. Missä välissä sitä ehtii sinne liikkeeseen, kun aina on töissä. Ja kun siinä menee tovi, ennenkuin ne uudet renkaat saa laitettua vanteille ja sitten vielä autoon. Ja auton on oltava siellä tietty kokoajan, koska toiset renkaat vanteineen on myös yli sadan kilometrin päässä.
Vituttaa myös kun selkä on taas paskana. Eilen töissä piti koittaa renkaita nostella niin eihän siitä mitään tullut. Tuskin saisin nyt edes henkilöauton renkaita ylös maasta, saati sitten isomman kulkupelin renkaita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mullakin on Obelix

Kaikille autonomistajille vitutuksen aihetta:

jokaisesta autosta tulee ajan mittaan Opel.

Ja sillä Opelilla pitäisi lähteä ensi viikolla anoppilaan, samalla reissulla pitäisi käydä Keskisen kyläkaupassa kuuntelemassa tuulipukujen kahinaa.

Worst case scenario. Please tell me, how to survive! I'm doomed, DOOMED.
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Piristystä Ouluun.

Ja sillä Opelilla pitäisi lähteä ensi viikolla anoppilaan, samalla reissulla pitäisi käydä Keskisen kyläkaupassa kuuntelemassa tuulipukujen kahinaa.

Ole tyytyväinen ettei kyseessä ole Ikea. Itse aikoinani selvisin Ikean reissusta sillä, että satuin löytämään laarin jossa oli munakelloja. Sellaisia sipulin-omenan- ja paprikanmuotoisia. Laitoin pariinkymmeneen 2-3 minuuttia aikaa ja siirryin sivummalle katsomaan hämmentyneitä katseita kun munakelloallas pirisi pirusti.
Kyläkaupastakin löytynee munakelloja.
Miksi muuten munakello ei tue samaa logiikkaa kuin tasku- tai rannekello?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ole tyytyväinen ettei kyseessä ole Ikea. Itse aikoinani selvisin Ikean reissusta sillä, että satuin löytämään laarin jossa oli munakelloja. Sellaisia sipulin-omenan- ja paprikanmuotoisia. Laitoin pariinkymmeneen 2-3 minuuttia aikaa ja siirryin sivummalle katsomaan hämmentyneitä katseita kun munakelloallas pirisi pirusti.
Kyläkaupastakin löytynee munakelloja.
Miksi muuten munakello ei tue samaa logiikkaa kuin tasku- tai rannekello?

Täytyyhän olla kello joka rikkoo stereotypioita. Kellostahan tulee monelle mieleen kliseinen "aika menee eteenpäin" -mielikuva. Munakello rikkoo tätä kliseisyyttä ja stereotypiaa koska siinä aika virtaa taaksepäin.

Ja usko pois uusiolli, olen käynyt Ikeassa. Käytiin vaimon kanssa Haaparannan Ikeassa (olen käynyt myös Vantaan Ikeassa) ja välittömästi kun ovet aukenivat edessämme sairastuin flunssaan. Ihan sillä sekunnilla. Himassa mittasin kuumeen ja sitä oli 38,3 astetta Celsiusta.

Jos Dante eläisi meidän aikanamme, runoilisi hän 6. ja 7. tason helvetistä Ikeana ja Veljekset Keskisenä.

EDIT: Your trick was very cunning stunt.
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Kiitos

Täytyyhän olla kello joka rikkoo stereotypioita. Kellostahan tulee monelle mieleen kliseinen "aika menee eteenpäin" -mielikuva. Munakello rikkoo tätä kliseisyyttä ja stereotypiaa koska siinä aika virtaa taaksepäin.

Ja usko pois uusiolli, olen käynyt Ikeassa. Käytiin vaimon kanssa Haaparannan Ikeassa (olen käynyt myös Vantaan Ikeassa) ja välittömästi kun ovet aukenivat edessämme sairastuin flunssaan. Ihan sillä sekunnilla. Himassa mittasin kuumeen ja sitä oli 38,3 astetta Celsiusta.

Jos Dante eläisi meidän aikanamme, runoilisi hän 6. ja 7. tason helvetistä Ikeana ja Veljekset Keskisenä.

EDIT: Your trick was very cunning stunt.

Mietin jo lähettää tämän munakellokysymyksen tuonne sekalaisten kysymyksien ketjuun mutteipa tarvinnut. Kiitos siitä.
Itse olen käynyt elämäni ainoan kerran Ikeassa Tukholmassa, aikana jolloin kyseisiä puoteja kotimaassamme ei sijainnut. Tätä aikaa kutsutaan myös nimikkeellä "vanhat hyvät ajat". Nyt olen vakavasti harkinnut Raisiosta pois muuttoa, koska kaupungissa jossa on oma Ikea ei voi olla mitään hyvää. Se että täällä on Ikea, on jo tarpeeksi hyvä syy osallistua tähän ketjuun. Toinen asia mikä kyrsii on se, etten pääse tänä iltana naisystäväni hellään huomaan koska hänellä on Tupperware-kutsut. Siis haloo.... Voiko mitään noin typerää olla. Ensin hän leipoo ja kokkaa mukavaa purtavaa. Siivoaa koko kämpän viimeistäkin verhokiskon liukuria myöten. Sitten hän hyysää koko illan paikalle kutsumiaan ystäviä, ja saa kiitokseksi parin euron kipon jota ei olisi ikinä ostanut. HOH HOH. Ja näitähän on muitakin kuin Tuupowaara. Alusvaatteita, mausteita, seksileluja jne.
Meniskö äijillä läpi? "Tuukko tänään meille, Black Horsen edustaja tulee esittelemään uusia kalsareita, oon leiponutkin?"!!! Tai sitten et "Moro, tuu käymään, Harri Sex-Importista esittelee uusia tekopimppoja ja Barbaroita". Ei onnistuis tuolla suoraan meille tulevalla myynnillä. Ei uistimet tai autonrenkaat tai muut. Ainoat mikä vois mennä läpi mun mielestä olis tyyliin : "Moro, tuutko kattoon ku Triumphin mallitypy tulee näyttämään uusia rintsikoita ja pikkupöksyjä. Pitsaa ja kaljaa on." Tai sitten et joku pimaus sieltä Sex-Importista esittelis erilaisia suristimia autenttisesti.
Sit lisäks ketuttaa sekin et elämäni paras nainen on tainnu sittenkin olla mun ex-vaimo. Toi nytkin jalkapuolelle pitsaa ja tupakkaa. Kun nykysellä on ne Tipper Gore-kemut.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös