Vitutusketju

  • 10 549 287
  • 56 138

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sama se meikäläistäkin vituttaa. Etenkin näinä rankkoina aikoina ei vaan jaksais olla yksin vaan haluais että olis joku jonka kanssa jakaa surut ja jolta saada tukea.

Tuttu tunne, erittäin tuttu tunne. Itse olen sairastanut jonkin asteista masennusta jo parin vuoden ajan ja sitä on usein tuntenut itsensä turhaksi, kun ei ole oikein koskaan ollut ketään joille voisi tunteistaan puhua. Nämä tilanteet ovat ainakin itselläni johtaneet usein siihen, että sitä sitten ahistuu pikku hiljaa entistä enemmän ja huomaamatta. Pohjalla on käyty pariin otteeseen, mutta sieltä ollaan kyllä aina noustu.

No joo meni kyllä lieväksi off-topiciksi tämä postaus, mutta vitutuksen aihehan tämäkin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
...nämä minun uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt ei-niin-mukavaan-sävyyn meikäläisestä.
Tuota... oletan (uudet opiskelijatoverit), että olet aloittanut opiskelut tänä syksynä.

Oletko tietoinen siitä, että MIKSI nämä uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt sinusta ei-niin-mukavaan-sävyyn? Oletko hölmöillyt? Vaikka ei muiden puheet niin kiinnostaisikaan, niin kannattaisiko ITSE tehdä jotain sellaista, että nämä puheet vaikenisivat? Carpe Diem, kuten latinantaitoiset sanoisivat! Opiskeluaika ON ihmisen parasta elämää!

Jos sinulla ei kuitenkaan ole munaa tehdä asialle mitään, niin muista aina yksi juttu. Asiat eivät ole koskaan niin huonosti, etteikö niitä voisi vielä viinalla pahentaa!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Tuttu tunne, erittäin tuttu tunne. Itse olen sairastanut jonkin asteista masennusta jo parin vuoden ajan ja sitä on usein tuntenut itsensä turhaksi, kun ei ole oikein koskaan ollut ketään joille voisi tunteistaan puhua.

Vilperi ja Worrell, nyt vertaistuki käytäntöön ja keskinäiseen yv-keskusteluun (ei siis siksi, etteikö julkisestikin voisi keskustella, mutta jakakaa nyt hemmetti soikoon kokemukset ja tuki toisillenne, ei sellaista liikaa kuitenkaan ole koskaan).
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Opiskeluaika ON ihmisen parasta elämää!

Jaa on? Itsestäni ei ole tuntunut yhtään tältä tiistaista lähtien. Tosin ennen tiistaita se vielä sitä olikin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa kun ei saa nukuttua. Neljä tuntia kerrallaan tuntuu olevan tällä hetkellä se maksimi. Kokoajan väsyttäisi, mutta uni ei tule ja sitten kun se tulee on unenlaatu paskaa ja herää taas pian eikä saa enää nukuttua. Tietää että taas iltapäivällä on hirveä väsy, mutta ei toivoakaan että saisi nukuttua. Vittu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oletko tietoinen siitä, että MIKSI nämä uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt sinusta ei-niin-mukavaan-sävyyn? Oletko hölmöillyt? Vaikka ei muiden puheet niin kiinnostaisikaan, niin kannattaisiko ITSE tehdä jotain sellaista, että nämä puheet vaikenisivat?

Itse asiassa en kyllä ole tietoinen, että olisin tehnyt jotain. Hankalaahan tässä on hölmöillä, kun 90% ajasta olen yksin. Sikäli ihmetyttää kyllä tämä meininki noin niin kuin yleisellä tasolla. Suurin osa opiskelijatovereistani ovat minua muutaman vuoden vanhempia, mutta henkisesti meininki on välillä samanlaista kuin jossain yläasteella.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen tässä ketjussa itkenyt jo monta kertaa, mutta itkenpähän taas. Reality-sarjojen tulva. Eivätkö nuo perkeleet ole jo vähän muodista jääneitä?

BB, Idols, Maajussille morsian... Mitä vittua, Suomen televisiokanavat? Joku Suomen pelkokerroin nyt ehkä vielä menee, koska siinä on ihan OK idea, mutta nuo muut. Maajussille morsian? Kas kun ei Pääministerille morsian, saatana.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllähän tämä eron aiheuttama ahdistus ja masennus on perseestä. Ei osaa tehdä mitään. Tuntuu että koko toimintakyky on kadonnut.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa olla näin laiska. Mitään hommia ei saa aloitettua, jotkin hommat olleet työn alla jo viikkoja. Sitten kyllä hommat hoituu kun saa otettua itseään niskasta kiinni, mutta kun on niin laiska ettei viitsisi edes ryhdistäytyä. Taas kohta alkaa formulat ja jalkapallot niin tietää miten loppupäivä taas tulee menemään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa keikoilla väkisin eteen yrittävät ihmiset ja muutenkin sellaiset jotka tuuppii selästä jatkuvasti. Alkaa väkisinkin ruveta tekemään mieli antaa samalla mitalla takaisin.
 
Vituttaa työnhausta aiheutuva kauhea stressi, joka uhkaa muuttua masennukseksi tätä menoa.

Samoiten vituttaa se, että aikansa kuluksi suostui kaverien painostukseen ja tuli lähdettyä radalle eilen. Kiintiö on aamun ja tänhetkisen olotilan jälkeen täynnä. Mikään ei meinaa pysyä sisällä. Krapularohtovinkit olisi nyt tarpeen...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On ollut taas kyllä sellainen paska-aamu töissä että olisi vittu pitänyt tajuta jäädä suosiolla kotiin ja ilmoittautua sairaaksi!

- Vituttaa asiakkaat ja myyntipuolen ihmiset jotka kuvittelevat että minä pystyn lukemaan heidän ajatuksiaan ja tekemään heitä miellyttävän lopputuloksen ilman minkäänlaista ohjeistusta.

- Vituttaa asiakkaat jotka kuvittelevat että minulla on aikaa toteuttaa jokainen saatanan heille mieleentuleva idea vain palatakseni takaisin siihen alkuperäiseen "kun ei ne uudet ideat toimikaan yhtään".

- Vituttaa kun kaikki toimii päin helvettiä, kone temppuilee, verkko temppuilee vähän väliä jne.

- vrt. edellinen, vituttaa kun firman uudelleenjärjestelyjen johdosta byrokratia lisääntyi täydet 100%. Kun ennen tarvitsi jotain uutta sälää (esim. uuden työkoneen) niin pyydettiin vaan pari tarjouspyyntöä ja tilattiin uusi masiina, ja yleensä se oli viikossa pöydälläsi. Mutta nyt sen pitää mennä suoraan Neuvostoliitosta rekrytoidun hankintaosaston kautta, josta se joskus muutaman kuukauden jälkeen ehkä siirtyy pomojen pöydille jotka tekevät lopullisen hyväksynnän kierrätettyään ensin papereita pöydältä toiselle jokusen viikon. Ja ehkä jo vuoden sisällä sinulla saattaa olla käytössäsi uusi kone, joka on tietenkin siihen mennessä jo täydellisesti vanhentunut.

- Vituttaa kun en voi olla syntynyt kultalusikka suussa, että ei tarvitsisi menettää hermojaan tehden töitä.
 

Live-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa, kun pitäisi palauttaa kouluun tutkimussuunnitelma, olla duunissa samaan aikaan, ja - yllätys yllätys - vistalla tehty powerpoint ei aukea duunipaikan XP:llä. (Tai menee ainakin aikaa, ennen kun mun tietokoneenkäyttötaidoilla löytää sen oikean tallennusformaatin tms.)

Johdettu jatkovitutus, eli vituttaa myös se, ettei ole vaivautunut opettelemaan windowsista juuri muuta kuin Office-paketin. Maceissa on se hyvä puoli, että kun teet jotain, se myös toimii.
 

Ruutu8

Jäsen
Maikkarilta parhaillaan tuleva leffa. 20 minuuttia sitä katsottuani olen varma, että voin jakaa Maailman paskimman leffan palkinnon uudestaa. Vittu maikkari näyttää käytännössä yhden leffan prime time -aikaan. Milläköhän lottokoneella näitä valitaan??
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Maikkarilta parhaillaan tuleva leffa. 20 minuuttia sitä katsottuani olen varma, että voin jakaa Maailman paskimman leffan palkinnon uudestaa. Vittu maikkari näyttää käytännössä yhden leffan prime time -aikaan. Milläköhän lottokoneella näitä valitaan??

Sama. Lähinnä sen takia että kuvittelin sen olevan alkuperäinen ranskalainen Taxi.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Vituttaa työnhausta aiheutuva kauhea stressi, joka uhkaa muuttua masennukseksi tätä menoa.

Sama. Tänään tuli paikasta x maili mallia-"kiitos, mutta ei kiitos". Pestiä oli hakenut 140(!!!) ihmistä ja kyse ei ollut edes mistään ihmeellisestä duunista.

Taitaa mennä hetki ennen kuin natsaa, vittu. Ellei tingi työstä ja sitä ei heti haluaisi tehdä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigapörssi. Meinaa katketa suoni päästä.
Kehitysblogiinsa avannet riemuitsevan otsikon, jossa kertovat "pienistä parannuksista" kun ovat saneet vittu sarjaohjelman näkyviin. Bravo! Samaan aikaan vaihdot eivät toimi.
Ette vaan osaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Niskat aivan törkeän kipeät. Tuli eilen kännipäissään moshattua biisin tahtiin, kun oli niin hyvä fiilis ja tässä on tulos. Muuten ei kyllä tuo eilinen tunnu missään.
 

Rekordmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Bayern München, Lukko
Vituttaa istua toimettomana työpaikalla "jäähyllä" itsestä riippumattomista syistä. Palkka kyllä juoksee, mutta nyt kuukauden jälkeen alkaa pikkuhiljaa tulemaan seinä vastaan. Nykyinen työnanastaja vain odottaaa että löytäisin uuden työn ja lähtisin menemään, irtisanoa eivät voi koska ei ole syytä. Onneksi on, jatkoaika.com!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös