Vitutusketju

  • 10 542 278
  • 56 130

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
pomo

Vituttaa esimies ja ankarasti! Meillä on telakalla kiristynyt omistajan vaihdon ja tyhjenevän tilauskannan vuoksi kaikki säännöt,tauot, liukumien käyttö, jne.
Ja musta tuntuu sille,että pomo näkee minun vain ja ainoastaan tekevän väärin, kun minä elän ja olen töissä ihan niinkuin muutkin. Ja työni hoidan kunnolla. Olen tullut siihen tulokseen,että kun olen sellanen ihminen joka sanoo aina vastaan, varsinkin silloin, kun minulle esitetään syytöksiä joihin en ole syyllistynyt, niin pomo uhallaan kaiken sääntöjen kertauksen ym. hoitaa minun kautta. Minulle kun on opetettu,että kaikkea paskaa ei tarvitse niellä. Ja minä en ala nöyristelemään enkä kenenkään persettä nuolemaan.
Anteeksi vuodatukseni...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Noh, mitäköhän mukahauskuutta oli tuossa ihmettelyssä, että suuri vaivannäkö kaatuu johonkin muodolliseen kilometrirajoitukseen hotellihuoneissa...

Niin, kyse lienee siitä, että tzzadilaisten isotkin kartat ja yleinen maantieteellinen tietous loppuu valistuneenkin henkilön kohdalla johonkin Hyvinkään ja Lohjan korkeudelle.

Totuushan on, että normi-tzzadilainen saattaa pitää esimerkiksi Lahtea ja Jyväskylää naapurikaupunkeina.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Niin, kyse lienee siitä, että tzzadilaisten isotkin kartat ja yleinen maantieteellinen tietous loppuu valistuneenkin henkilön kohdalla johonkin Hyvinkään ja Lohjan korkeudelle.

Totuushan on, että normi-tzzadilainen saattaa pitää esimerkiksi Lahtea ja Jyväskylää naapurikaupunkeina.

Kartat loppuu Keravan rajalle, mutta eikös nuo naapureita kuitenkin ole?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Niin, kyse lienee siitä, että tzzadilaisten isotkin kartat ja yleinen maantieteellinen tietous loppuu valistuneenkin henkilön kohdalla johonkin Hyvinkään ja Lohjan korkeudelle.

Totuushan on, että normi-tzzadilainen saattaa pitää esimerkiksi Lahtea ja Jyväskylää naapurikaupunkeina.

Täältä tähän

Eivätkö ne sitten ole?

Kyseisessä casessa ei muuten ollut kyse matkasta sinällään vaan siihen kuluvasta ajasta. Aikataulut eivät pidä, jos joutuu matkustamaan paikalle jostain hotellista jumalan selän takana. Sitähän te Turengin remppanat ette ymmärtäneet.

Varmaan aika raskasta elää, kun ei ole kaikki perunat ämpärissä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Uramalle kenkää ja äkkiä, hittoon joku neljän vuoden soppari! Kutsutaan Jarmo Tolvanen / Jukka Koivu hätiin!

Sitten vasta kannattaa avautua vitutusketjuun, jos/kun liiga-avauksessa tulee suipoilta kuonoon...

No enhän minä niin sanonut. Harjoitusmatsejahan nämä vasta ovat.
Antaa Uraman treenata ja jätkien yrittäää, sen lisäksi sanoin, että harmittaa. Eli mistään vitutuksesta ei tosiaan ole kyse.
Vai eikö saa oman porukan tehottomuus harmittaa? Kyllä on Einollakin pientä harmitusta takaraivossa 8:n harkkamatsin jälkeen, eikö olekin?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kartat loppuu Keravan rajalle, mutta eikös nuo naapureita kuitenkin ole?

Eivätkö ne sitten ole?.

Niin, riippuen vähän katsantokannasta, mutta itse en ainakaan lähtisi Lahdessa vietetyn baari-illan jälkeen kävelemään kämpille Jyväskylään.

Että kyllä ainakin pitäisi olla poro alla.

Täältä tähän
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kyseisessä casessa ei muuten ollut kyse matkasta sinällään vaan siihen kuluvasta ajasta. Aikataulut eivät pidä, jos joutuu matkustamaan paikalle jostain hotellista jumalan selän takana.

Pendolino ajaa aamusella Tampereelta muuten nopeammin (eikös se about 1 h 10 min kestä?) kuin esim. mikään paikallisvankkuri tuolta syrjäkyliltä 49 kilometrin päästä Helsingistä. Samaten oikoradan turvin Lahdesta taitaa päästä selkeästi alle tunnissa Helsinkiin? Ajat mutuja, en ehdi nyt VR:stä saakka tarkistaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pendolino ajaa aamusella Tampereelta muuten nopeammin (eikös se about 1 h 10 min kestä?) kuin esim. mikään paikallisvankkuri tuolta syrjäkyliltä 49 kilometrin päästä Helsingistä. Samaten oikoradan turvin Lahdesta taitaa päästä selkeästi alle tunnissa Helsinkiin? Ajat mutuja, en ehdi nyt VR:stä saakka tarkistaa.
Ne on jäässä jo näillä keleillä. En luottaisi.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Asettukaa pituusjärjestykseen

Eikös noilla demareilla oikeasti ole parempaa tekemistä? Vituttaa kun keksimällä keksitään jotain valittamisen aihetta. Vittu mulle tai kellekkään muullekkaan minun luokalta mitään traumoja tollasesta tullut. Jos tulee, niin vika on kyllä jossain ihan muualla. Silloin voisi tullakkin jos pitäisi järjestäytyä molon tai rintojen kokojen mukaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Knoppitietoutta liikkumisesta haja-asutusalueilla

Kyseisessä casessa ei muuten ollut kyse matkasta sinällään vaan siihen kuluvasta ajasta. Aikataulut eivät pidä, jos joutuu matkustamaan paikalle jostain hotellista jumalan selän takana. Sitähän te Turengin remppanat ette ymmärtäneet..

Niin, knoppitietona kerrottakoon, että esimerkiksi Hämeenlinnasta ajaa autolla ruuhka-aikaan Tzzadin keskustaan 1,5 tunnissa

Hyvinkäältä, joka on 50 kilometriä lähempänä Tzzadia, menee reilu tunti. Homman pointti on siinä, että liikenteestä johtuvat hidasteet alkavat vasta lähellä kehäteitä, tai korkeintaan jossain Nurmijärvellä.

Ajallisesti ei siis ole isoakaan merkitystä onko hotelli esimerkiksi 50:n vai 100:n kilometrin päässä, jos kerran oletetaan, että tuo 50 kilometrin maksimietäisyys on valittu pelkästään matkustusajan takia.

Tämä siis, jos liikkuu autolla / taksilla.

Mainittakoon vielä, että esimerkiksi Hyvinkää, Riihimäki ja Hämeenlinna ovat pääradan varrella, joten junalla pääsee Hämeenlinnastakin alle tunnissa Tzzadin keskustaan. Saman ajan saa muuten kevyesti uppoamaan siihen, että ajaa autolla ruuhka-aikana vaikkapa jostain Espoon Haukilahdesta Tzzadin Herttoniemeen.


Täältä tähän
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä nyt osaa vituttaa kun ei ole IS-liigapörssi vielä auennut. Jos kerran perjantaina luvataan se aukaista, niin luulisi sen nyt tarkoittavan aamua. Nyt joutuu kokoajan kyttäämään. Ja tietystikkään se ei aukea vielä tänään joidenkin teknisten ongelmien takia.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kiitos vaan kaikille sieltä kolmostien varrelta, kun sivistitte tzaddilaisblondia.

Järjestimme tapaamisen uuteen ajankohtaan ja ulkomailta saapuvat vieraamme majoittuvat hotelliin kulman taakse, eivätkä siis tarvitse taksia Hämeenlinnaan.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Johanna Tukiainen.

Ja ylipäätään kaikki julkkistyrkyt. Mrs. Piggyllä totuuden muuntelu on vielä pahempaa, kuin täällä jatkoajassa :P
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Järjestimme tapaamisen uuteen ajankohtaan...

Niin, eli koska rauta on taottava silloin kun se on kuumaa, saattaakin tästä maantieteellisestä egyptinpimeydestä johtuvasta viivytyksestä koitua kohtalokkaita seurauksia.

Näenkin jo sieluni silmin lööppien kirkuvan:

Suomen kansantalous syöksykierteeseen: Helsinkiläinen nainen ryssi miljardikaupat!

Nainen avoimena: "Luin maantiedon tunneilla vain YTV:n reittikarttaa"


Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Käveletkö sitten Hämeelinnasta Turenkiin? Eiväkös nuo ole naapureita.

Niin, naapureita ovat ja välimatkaa on sellaiset 16 km, eli porollahan sitä jo noin pitkät matkat meillä päin taitellaan.

Täältä tähän
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Saatanan LIIGAPORSSI!!! puoli vuotta odottanut kädet syyhyten joukkueen luontia, ja mitäs luvattuna ajankohtana käy...? Aukeaa vasta maanantaina.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Saatanan LIIGAPORSSI!!! puoli vuotta odottanut kädet syyhyten joukkueen luontia, ja mitäs luvattuna ajankohtana käy...? Aukeaa vasta maanantaina.

Kyllähän tuo vähän vituttaa kun tämä viim. työpäivä tälläviikolla piti mennä liigapörssisäätämisen takia kuin vettävaan.. Nyt sitten pitää ottaakkin satalasissa, että saa maanantaina hiukan höyliä ja säätää pörssiä
 

gebardi

Jäsen
Renkaiden muutoskatsastus 45€ ja kaikki mitä tyyppi teki, otti renkaista uudet koot ylös ja printtas uuden rekisteriotteen. Koko katsastus paska makso 106€ Kyllä nyt sydäntä lämmittää ja ei perkele oo helppo olla köyhä.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Renkaiden muutoskatsastus 45€ ja kaikki mitä tyyppi teki, otti renkaista uudet koot ylös ja printtas uuden rekisteriotteen. Koko katsastus paska makso 106€ Kyllä nyt sydäntä lämmittää ja ei perkele oo helppo olla köyhä.

Noo oliko pakko laittaa alle isommat kuin yhtä kokoa leveämmät ja tuumaa suuremmat "valssit" mitä vanhassa rek.otteessa luki?

Kai nyt katsastutit samalla kertaa alustasarjan ym muut "thyyning" kilkkeet, ettei tarvihe uudestaan konttorille raahautua ja taas maksaa lisää?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itella. Mokomat hukanneet kirjeeni jonnekkin lajittelukeskukselle. Minun piti saada tämä ko. kirje jo torstaina haettua postin konttorista, mutta vitut se siellä ollut. Eikä ollut tänäänkään. Vituttaa isosti. Onneksi postin työntekijä lupasi, että ne voi tuoda sen kirjeen kotiovelle maanantaina. Vituttaa silti, kun palvelu ei pelaa niin kuin luvataan. Huoh!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juuri nyt vituttaa aivan suunnattomasti välikäteen joutuminen ja muiden tekemien virheiden paikkailu duunissa. Eikö nyt saatana löydy osaamista sen verran, että pystyttäisiin käyttämään yhtä selkeää viestimistapaa ja toimintaohjeistusta, sen sijaan että sekoitetaan kaikkien pää epämääräisellä ja moninapaisella sähläämisellä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saatanan ylinopeuskamera. Joo, joo, oma vika kun räpsähti. Vituttaa silti. Toivottavasti selviää pelkällä huomautuksella. Tai sitten ei.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jälleen kerran, voi vittu että osaakin vituttaa duunipaikan meininki. Juttu on pitkä enkä siitä viitsi täällä sen enempää avautua, mutta aikovat siirtää meikäläisen todellisiin paskahommiin eivätkä edes kysyneet multa mitään. Valehtelivat vielä, että "sinne tarvitaan nyt kaikki mahdolliset tyypit jotka vaan irti saadaan". Kuitenkin pikainen kyselykierros osoitti, että kenellekään muulle ei oltu asiasta mainittu mitään.

Kyllä mä tiedän, että olen vaikea ihminen mutta tulen kaikkien työkaverien kanssa toimeen ja hoidan oman ruutuni lähes esimerkillisesti. Siitä palkaksi tällaista vain siksi, että pomoa ei meikäläisen lärvi miellytä? Vaiko siksi, etten ala kenenkään hanuria lipomaan? Ei jumalauta. Suksikoon vittuun, nokitan sairaslomalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös