Vitutusketju

  • 10 548 735
  • 56 138

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä ne normisti antaa sen jatkoajan, vaikka veisi myöhässä, ellei peli ole hengenvaarallinen, jolloin pääsee ajokieltoon.
T. Aina myöhässä katsastava
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Duunikaveri ottaa pannuun. Pitkä juttu, jota en jaksa alkaa tänne purkamaan, mutta kuitenkin. Laskelmoiva, säälittävä ja patalaiska jätkä, jonka läpi kaikki muut paitsi pomot tuntuvat näkevän.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Höpönlöpön. Ei kannata tehdä ilmoitusta eteenpäin ettei joudu naurunalaiseksi. Syy kilpien poisottoon ei ole siinä että vilkut on hitusen himmenneet vaan siinä, että uusiolli oli hitusen missanut katsastuspäivän. Jos ajoneuvoa ei ole katsastettu määräpäivään mennessä, on se ajokelvoton.

Itse missasin viime kesänä katsastuspäiväni kuukaudella. Ajelin katsastukseen asti siis laittomalla autolla. Auto ei mennyt läpi kun jousituksessa oli takana pari osaa irti. Minulle annettiin todistus, että saan ajaa auton kyseisen päivän aikana kotiin tai korjaamolle, eikä kilpiä viety, vaikka olin kuukauden myöhässä ja autoa ei hyväksytty.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse missasin viime kesänä katsastuspäiväni kuukaudella. Ajelin katsastukseen asti siis laittomalla autolla. Auto ei mennyt läpi kun jousituksessa oli takana pari osaa irti. Minulle annettiin todistus, että saan ajaa auton kyseisen päivän aikana kotiin tai korjaamolle, eikä kilpiä viety, vaikka olin kuukauden myöhässä ja autoa ei hyväksytty.

Kaveri jäi ratsiassa kiinni katsastamattomasta autosta, poliisi käski ajaa suoraa katsastuskonttorille tai kilvet lähtee. Minä jäin ratsiassa kiinni samasta asiasta ja poliisi repi kilvet irti heti.

Eromme oli 12 vuotta eli minä olin liikkeellä -87 Hondalla ja kaveri -99 Mersulla.

Olen käynyt monesti katsastamassa autoa, jonka katsastuspäivä on mennyt ohi ja saanut kuukauden korjausaikaa. Mielestäni kilpien pois ottamisessa on kyse vittuilusta eli oikea ketju.

PS. Sain ajaa auton ilman kilpiä katsastuskonttorille, kun olin tilannut ajan sinne ja läpi meni kehujen kanssa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Saatana. Kaverin naispuolinen kaveri väittää minua liian itsevarmaksi, kun erehdyin sanomaan että mua on kehuttu hyväksi laulajaksi. Ei voi olla tosi olla, että joku tästä suuttuu. Hetken päästä se tosin pyysi kyllä anteeksi, mutta huoh tämmösiä.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa, kun luulin jo tämän kurkkukivun lähteneen, mutta äskettäin sitten iski takaisin. Kai se on pakko huomenna raahautua nieluviljelyyn, vaikka vihaan sitä tökkimistä yli kaiken. Onhan tähän parin kuukauden puolikuntoisuuteen pakko olla joku järkeenkäypä selitys.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Väsyttää. Näköjään nää MM-kisat vaatii veronsa, ja ilta illalta kerääntyy vaan lisää univelkoja. Onneksi on viikonloppu edessä, niin saa nukkua pitkään, vaikka katsoisikin pelejä..
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Vituttaa. Joku pölli mun pyörän eilen työpäivän aikana Leppävaaran asemalta. Eniten ehkäpä vituttaa oma hölmöily asiassa. Aina ennen jättäessäni pyörän tuohon asemalle (noin kymmenisen kertaa) olen laittanut sen vaijerilukolla kiinni telineeseen, mutta eilen juuri ennen junan lähtöä tajusin unohtaneeni tämän ja laittaneeni vaijerilukolla vain takarenkaan runkoon kiinni. No, ajattelin että olkoon, kyllä se siinä yhden päivän pysyy, mutta eipä vain pysynyt.
 

scholl

Jäsen
Näyttänyt tulleen muutenkin tavaksi ääntää jokainen vierasperäinen nimi englantilaisittain. No, jenkkityyliin menty siis myös selostuksissa.

Taisin kuulla nimen Gina lausuttavan tsaina, vaikka ko. on italialainen etunimi ja jonka lausuntaohje on jopa Jenkeissä jotenkin tyyliin JEE-nuh. Suomalaiset tv-veijarit vain ovat niin uskomattomia näissä asioissa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Eipä ole koskaan vituttanut yhden pelaajan siirto näin paljoa.

No vaikka kanki pelaakin alkavalla kaudella juuri siellä missä viimeisenä soisin pelaavan, pysyy arvostus silti korkealla. Hieno pelaaja, aito äijä.

Mutta ei mitään niin pahaaa ettei jotain hyvääkin, onhan meillä itse 7Pasi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, saatana, vittu! Mielelläni katselisin tuota Suomen peliä, mutta kun eipä näy Ylen kanavat. Tai näkyy tuollaista söpöä pikselimössä ja kuva jämähtää jatkuvasti paikoilleen.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Vittu mikä intti menossa. Ensin kaveri viereisestä tuvasta kuoli ja nyt joku sankari keksi varastaa KESin ontelokranaatin. Vittu jes.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hyvönen, Hannes

Tykillä kuuhun, hiuksista vittuun tai jotain. Vitun laiska paska, typerä idiootti ja muutenki turisti. Ja pelaa perkeleesti. Ei jumalauta mikä paska vellihousu ja lerppakulli, me nyt vittuun sieltä pilaamasta muiden peliä.

32v. ja ensimmäiset kisat, en ihmettele yhtään ettei aiemmin o kutsuttu. KELE!

ainii tästä tulee varmaa taas hyvä tarina, vittu
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Wittu, mitä paskaa!!!

Voihan vittujen vittu. Upeeta Suomen pelaamista. Näinköhän sitä tulee tartuttua viinapulloon ensimmäistä kertaa tänä vuonna? Kiitos vaan tästäkin elämyksestä jellonat- saatana. Joo- joo. Ei pitäisi liikaa ottaa pultteja tästä pelistä.
Olli Jokiselle "iso" kiitos näistäkin kisoista. Vittu, "änäritähti" tuhoaa Suomen ylivoiman.
Aivan sama.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Vituttaa ankarasti se, että neljä päivää kestänyt oksennustauti vei pojan tiputukseen. Vaikka ei sen vakavammasta olekaan kysymys, niin aina se riipasee sydämestä nähdä oma muksu huonossa jamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös