Pikkasen nyt ottaa pannuun. Auton katsastus 78€, no oli sitten raidetangon pää väljä, ikun korjaukseen. Sitten menen uudestaan näyttämään ja leimaa hakemaan ja kuulen mitä uusintakäynti maksaa, 22€!! Voi vittujen kevät! 22€ siitä, että äijä nousee tiskin takaa, kävelee pihalle katsomaan että joo-o, on se vaihdettu, tule sisältä hakemaan lappu. 22 euroa minuutin työstä! Ei helvetti että voi olla kallista.
Jos vitutusta yhtään lieventää, niin minulle katsastus kustansi 82€ooh. Tosin naku, että pakokaasumittaus on jostain seksuaalisesta syystä kalliimpi kuin tyhmyyksissään bensalla ajavilla. Kai se on niin, että halvemmalla ajavia täytyy väkisin rokottaa jossain muussa. Joka vituttaa.
Vitutusta aiheuttaa myös dementia. Ajoin meinaan kuukauden verran katsastamattomalla autolla, kun vaan muistin väärin sen katsastuksen takarajan. Eli muistin edellisen autoni ajan. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että olen nykyisellä autollani ajanut vasta reilut seitsemän vuotta.
Vitutusta lieventää tosin se, että uusi rekisteriote tuli nikottelematta enkä siis ehtinyt jäädä kiinni tuolla tien päällä.
Miten muuten on mahdollista, että perävaunun maksimipaino (jarruton) oli uudessa rekisteriotteessa pudonnut 750 kg:sta 500 kg:aan? Enhän minä saa nyt laillisesti omaa kärryäni enää vetää.
Ja vitutusketjun hengen mukaisesti: minulla ei ole autoa, minulla on Vectra.
t. hanu
Viimeksi muokattu: