Ja sitten tulee vielä joku pikkutarkka mulkku Jatkoajassa vittuilemaan yhdyssanavirheistä.
Oikeastaan kuluttajat itse tämän uusintakatsastuksen edullisuuden ovat mokanneet, ja siitä maksetaan nyt kovaa hintaa.
Mielestäni uusintakatsastus pitäisi olla selvästi nykyistä kalliimpi.
Nyt uusimpien autojen katsastus on kaikista kalleinta, vaikka siinä ei ole juuri mitään tekemistä, kun ne menevät läpi joka tapauksessa. Olisi paljon järkevämpää houkutella ihmiset ajamaan hyväkuntoisilla autoilla sillä tavalla, että niissä autoissa, mitkä muutenkin ovat kunnossa (eli uusia) katsastus olisi hyvin halpa ja sitten uusintakatsastus todella kallis.
Tuollaiset pienet viat eivät ole hylkäysperuste. Ne vain merkitään siihen lappuun, mutta ei tarvitse tuoda uudestaan katsastettavaksi. Minulla oli 90-luvun alussa Golfissa katsastusmiehen mukaan rekisterikilven valo palanut ja sen sai korjauttaa ilman uusintakatsastusvaatimusta.
... Harmi vaan ettei meikäläisen spedeily- palkoilla ole varaa ostaa luotettavaa autoa. Lainaakaan en rupea auton takia ottamaan...
Yhtäkaikki, tutut saaneet autojaan läpi suuremmillakin vioilla, tuntuu että katsastusaveri latelee päätöksensä auton ja ajajan mukaan.
Mihin oikein yritit?Voi helevetin perse! Kaikki menee päin vittua!
Ja sitten vielä selitetään että hävittiin tää peli pariin virheeseen. Miten voi hävitä pariin virheeseen jos vastustaja tekee neljä maalia ja itse ei yhtään?Suomi ei tehnyt yhtään MAALIA. vittu ei YHTÄÄN!
miettikääpä sitä käävät
Voi helevetin perse! Kaikki menee päin vittua!
Mihin oikein yritit?
Ja sitten vielä selitetään että hävittiin tää peli pariin virheeseen. Miten voi hävitä pariin virheeseen jos vastustaja tekee neljä maalia ja itse ei yhtään?
Perseeseen?
No tyttö käytti mieluummin jotain kuulemma sivistyneenpää sanaa, joten panin takapuoleen, essex käsirasvalla.
Kokeile ensi kertaa peniksellä, tulee paremmat sävärit.No tyttö käytti mieluummin jotain kuulemma sivistyneenpää sanaa, joten panin takapuoleen, essex käsirasvalla.
Kuinka vitun nörtti pitää olla että raportoi panoistaan Jatkoaikaan samana iltana.
Kuvitelkaa tilanne. " vedin akkaa perseeseen, panin rillit päähän ja avasin tietokoneen..." Siis jos rasvojen kanssa on pantu, niin ei enää mennä tietokoneelle sen jälkeen!!! HäH!?
nimim. tänään ei osunut.
edit: hävettää että samaa jengiä vielä kannattaa..
Kokeile ensi kertaa peniksellä, tulee paremmat sävärit.