Ei tosiaan voi olla syy ottaa kilpiä pois.Voi Venäjä
Kävin tänään näyttämässä 10-vuotiasta kaunotartani paikallisella laitoksella. Tulos: kilvet pois. Vasemman takavilkun polttimosta oli väri häipynyt (itse näin sen kyllä edelleen keltaisena), molemmat etuvilkut olivat kuulemma himmeät. ja valojen suuntaus pielessä. Koska olin missannut vimosen katsastuspäivän hitusen, oli tulos: kilvet pois.
Ei tosiaan voi olla syy ottaa kilpiä pois... Tee ilman muuta ilmoitus kyseisestä katsastuskonttorista eteenpäin.
Höpönlöpön. Ei kannata tehdä ilmoitusta eteenpäin ettei joudu naurunalaiseksi. Syy kilpien poisottoon ei ole siinä että vilkut on hitusen himmenneet vaan siinä, että uusiolli oli hitusen missanut katsastuspäivän. Jos ajoneuvoa ei ole katsastettu määräpäivään mennessä, on se ajokelvoton.
Puhut asiaa. Lemmikkien lisäksi pullonsirun aiheuttavat vammoja myös luonnonvaraisille eläimille ja ne raukat eivät pääse eläinlääkäriin hoidettavaksi vaan jäävät kitumaan.Vituttaa käytöstavattomat teini(ja miksei vanhemmatkin)idiootit, jotka roskaavat luontoa. Nyt lopetettiin sitten hyvän frendin koira (eli itsellekin hyvin tuttu koira), kun tämä tallasi paskana olevaan kaljapulloon. Ensin iso haava, joka parsittiin kasaan, mutta ei auttanut ei, jänne oli niin pahasti poikki, että käytännössä piti tulla toimeen kolmella jalalla, sitten vähän myöhemmin tuli toiseen jalkaan vikaa ja se oli siinä.
Heittäkää vitun kusipäät niitä pulloja luontoon, vittu että vituttaa niin paljon, että tekisi mieli repiä joka vitun ikiseltä pussikalja-apinalta pää irti.
Seuraavan kerran kun heität kaljapulloa metsään, niin mieti kuinka paljon pahaa mieltä se voi aiheuttaa.
Riittää jos yrittää katsastaa viimesenä katsastuspäivänäkin. Noihin voidaan lyödä lisäaikaa esim kuukausi jolloin uusi katsastus.Jos auto olisi viety katsastukseen vähintään kuukausi ennen katsastusajankohdan umpeutumista, olisi uusiolli saanut vilkkujen korjaukseen kuukauden määräajan jona aikana auto olisi pitänyt viedä uudelleen tarkistettavaksi leiman saamiseksi. Koska katsastusaika oli kulunut umpeen ei määräaikaa enää ole ja ajoneuvo niinollen käyttökiellossa.
Puhumattakaan, että se on muuten vaan idioottimaista liata ja roskata paikkoja, kun ei olisi kovin vaikeaa laittaa jätteet oikeisiin paikkoihin. Lisäksi kyseisistä pulloista saisi rahaa, ai mutta eihän nuoriso nyt moisesta välitä, pappa och mamma betalar... Monelle mikään ei ole paljon minkään arvoista.
Mistähän tuskasta se kertoo, että kaikkea on hajoitettava, vaikka pientäkin? Saako siitä jotain tyydytystä?
Minäkin joskus kysyin joltain ~30-vuotiaalta, melko hyvässä jurrissa olevalta äijältä, joka heitti bissepullon sirpaleiksi katuun, että minkäs takia sä noin teit? Vastaus oli, että haluutsä tapella. Vastasin, että en halua, miten se nyt muka tähän liittyy ja mistä keksit sitä kysyä vai oliko tuo nyt sitten joku puheenaiheen muutos? Toki olen kuullut ennenkin, että kysymykseen vastataan vastakysymyksellä, mutta tuo vastakysymys oli mielestäni täysin typerä ja aiheeseen liittymätön.Olen muutaman kerran kysynyt noilta pullonsärkijöiltä miksi rikoit pullon/pullot? Vastaus on ollut melko usein se, että etteivät pultsarit saa niistä rahaa.
Voi Venäjä
Kävin tänään näyttämässä 10-vuotiasta kaunotartani paikallisella laitoksella. Tulos: kilvet pois. Vasemman takavilkun polttimosta oli väri häipynyt (itse näin sen kyllä edelleen keltaisena), molemmat etuvilkut olivat kuulemma himmeät. ja valojen suuntaus pielessä. Koska olin missannut vimosen katsastuspäivän hitusen, oli tulos: kilvet pois.
Höpönlöpön. Ei kannata tehdä ilmoitusta eteenpäin ettei joudu naurunalaiseksi. Syy kilpien poisottoon ei ole siinä että vilkut on hitusen himmenneet vaan siinä, että uusiolli oli hitusen missanut katsastuspäivän. Jos ajoneuvoa ei ole katsastettu määräpäivään mennessä, on se ajokelvoton.
Itse missasin viime kesänä katsastuspäiväni kuukaudella. Ajelin katsastukseen asti siis laittomalla autolla. Auto ei mennyt läpi kun jousituksessa oli takana pari osaa irti. Minulle annettiin todistus, että saan ajaa auton kyseisen päivän aikana kotiin tai korjaamolle, eikä kilpiä viety, vaikka olin kuukauden myöhässä ja autoa ei hyväksytty.