Jomppa_Koo
Jäsen
Vituttaa kun pitää herätä joka arkiaamu kuuden jälkeen joululomaan asti. On tää opiskelu rankkaa.
Vituttaa kun pitää herätä joka arkiaamu kuuden jälkeen joululomaan asti. On tää opiskelu rankkaa.
Kyllä muakin vituttais, jos saa vasta kuuden jälkeen herätä. Ja vieläpä joululomaan asti. Kuinka paljon kuuden jälkeen, jos saa kysyä?Vituttaa kun pitää herätä joka arkiaamu kuuden jälkeen joululomaan asti. On tää opiskelu rankkaa.
Toivottavasti voin lievittää vitutustasi kertomalla, että Tiësto esiintyy vasta 9.12 Studio 51:ssä.Normaalisti tällainen asia ei pistäisi vituttamaan, mutta nyt se syö miestä ankarasti: Tiësto 2.12. Helsingissä, Royal Onnelassa, enkä ole pääsemässä paikan päälle.
Mitä helvettiä? Missä sä oikeen opiskelet? Kadiksessa?
(ei oo pakko vastata) ;)
Kyllä muakin vituttais, jos saa vasta kuuden jälkeen herätä. Ja vieläpä joululomaan asti. Kuinka paljon kuuden jälkeen, jos saa kysyä?
Toivottavasti voin lievittää vitutustasi kertomalla, että Tiësto esiintyy vasta 9.12 Studio 51:ssä.
Väärin vitutettu? Mulla on ainakin aina aikaisin herätessä vitutus päällä, koska en ole mikään aamuvirkku koskaan ollut. Enkä koskaan aikaisiin herätyksiin todennäköisesti totukaan. Haluaisin kyllä.On se rankkaa. Itse olen herännyt töihin klo.6 joka arkiaamu viimeisen kymmenen vuoden ajan. Vituttaa ihmiset jotka valittavat noin pienestä.
Tämä lajityyppi on kyllä kuollut sukupuuttoon pelikonsoleiden aikakaudella. Yleisimmät äänet mitä naapureista kuuluu on peliääniä kiroilun kera ja koirien äänirepertuaari. Nämä kaksi äänimaailmaa herättää minut ja minussa närää, yhtä paljon kuin tämä OT vitutusketjussa.Vittu. Joku yksinäinen pojan reppana on nyt ottanut tavakseen potkia tuossa kerrostalon pihalla illat pitkät palloa talon seinään..
On se rankkaa. Itse olen herännyt töihin klo.6 joka arkiaamu viimeisen kymmenen vuoden ajan. Vituttaa ihmiset jotka valittavat noin pienestä.