Vitutusketju

  • 10 549 409
  • 56 138

Puster

Jäsen
Vituttaa kun pitää herätä joka arkiaamu kuuden jälkeen joululomaan asti. On tää opiskelu rankkaa.
Kyllä muakin vituttais, jos saa vasta kuuden jälkeen herätä. Ja vieläpä joululomaan asti. Kuinka paljon kuuden jälkeen, jos saa kysyä?

Itseäni vituttaa edelleen suunnattomasti Tampereen kaupunki ja kaupungin työntekijät. Niin ja tehy.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vituttaa kun pitää herätä joka arkiaamu kuuden jälkeen joululomaan asti. On tää opiskelu rankkaa.

Opiskeluaikana itsekin heräsin muutama poikkeusta lukkunottamatta aina kuuden jälkeen. Mitäs ihmeellistä siinä on? Ennen kuutta heräminen oli paskamaista.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Viimeistään viideltä ylös, usein silti 04:00. Se vituttaa kyllä.

Nyt vaan vituttaa kun taas liikaa tekemistä niin ei tule sitten tehtyä mitään niistä ihan kybällä. Kausiluontoista on.
 
Mitä helvettiä? Missä sä oikeen opiskelet? Kadiksessa?

(ei oo pakko vastata) ;)

Vastaan kuitenkin. Amiksessa. Ja koulumatkat on niin pitkiä, että pakko herätä noin aikaisin.


Kyllä muakin vituttais, jos saa vasta kuuden jälkeen herätä. Ja vieläpä joululomaan asti. Kuinka paljon kuuden jälkeen, jos saa kysyä?

Heräätkö sä sitten aikaisemmin? Kaksikymmentä minuuttia yli kuuden.
 

Cube

Jäsen
Itse en varmaan pysty enää koskaan heräämään kuudelta, vaikka intissä toki sekin meni pakon edessä. Niin joo, ja pari vuotta sitten kesätöissäkin. Sen sijaan nykyisin menen melko usein nukkumaan kuudelta. Jotain varmaan tämäkin vituttaa, mutta elämä on valintoja. Turha se kai muille on valittaa, jos itse on tehnyt sellaisia, jotka osoittautuivat huonoiksi tai vääriksi.
 

Honza82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, 15 # Patrik Lostedt
Elämässä vituttaa välillä niin moni asia että ei tiedä mistä alkaisi...

Ensinnäkin aamu-unisena toi aikasin heräily (mulle kaikki herääminen ennen kahtatoista on aikasta=) aiheuttaa ylimääräistä ärtymystä mutta ei auta ku töitä se on tehtävä. Viimeistään kuudelta on noustava joka aamu ylös...

Darrat tai niitten kesto ainakin vituttaa suunnattomasti, nimittäin meikäläisellä nuo saattavat kestää kaksikin päivää ainakin jos kunnon niitit vedän.

Ja sitten nuo ah välillä niin ihanat (ja välillä kaikkea muuta=) naiset... Tälläkin hetkellä yksi olisi, miten sen nyt sanoisi, tiedossa, kiikarissa tms(?) Kyseinen ihminen on kyllä todella ihana ja kiva tapaus eikä hän ihmisenä vituta vaan tämä vitutus on kai vaan sitä stressiä minkä aiheuttaa epätietoituus tulevasta tai jotain siihen suuntaan. Kun jotain haluaa tosi kovasti niin ajatuskin että tätä ei saavuta... Vituttaa. =/ Vaikka ei kai tosta pitäisi ottaa stressiä, antaa asioiden mennä omalla painollaan ja yritystä pitää aina olla mutta minkäs teet... Naiset vaan tuntuvat olevan välilllä niin helvetin vaikeita. :D Esim. annetaan hyvin ristiriitaisia signaaleja miehelle, välillä ollaan todella kiinnostuneen oloisia ja välillä ei sinnepäinkään.

Tämä yksi ihanuus (älkää antako purnaukseni hämätä hän todellakin on ihanuus kaikesta huolimatta heh) esim. on yksityiskohtia mainitsematta ollut välillä todella kiinnostuneen oloinen ja välillä tuntuu taas olevan tosi vaikeaa saada vaikka keskustelutasolla ns. henk.kohtaisempaa kontaktia... Tai jotain. :D Kyseessä taitaa kyllä olla hiukan ujo tapaus joka olen kyllä itsekin... Mitä tehdä!? :D Perkele miksei elämä voi olla helppoa!? :D Mutta joo pitipä vaan saada purkaa itseään, myöhemmin lisää jos jaksan... =)
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United

Etpä voisi enää paljon tarkemmin kuvailla myös omaa vitutustani! Koko viestisi sisältö pätee lähes suoraan omaan kurjaan elämääni. Vittu! Eniten itseäni vituttaa nimenomaan naisasiat, ja tarkemmin sanottuna nainen. En jaksa edes asiasta tarkemmin avautua, koska vituttaisi vaan vielä enemmän.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa kun vuorokausirytmi on valunut taas siihen että aamukuudelta nukkumaan ja päivällä kolmelta ylös. Pitänee varmaan valvoa yksi yö kokonaan että pääsee järkevämpää rytmiin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa (ainakin)Tapiolan McDonaldsissa oleva käytäntö jolla ilmoitetaan puuttuvan hampurilaisesi valmistuminen. Ollut käytössä jo pidemmän aikaa mutta tänään taas vitutus palasi mieleen kun kävi siellä.
Jos tilaamaasi hampurilaista ei ole valmiina, saat tarjottimellesi mukaan langattoman mustan"ufon" joka rupeaa sitten tärisemään kun hampurilaisesi on valmis. Sitten pitää lähteä pöydästä puikkelehtien hakemaan sitä jonojen välitse ja ohitse. Ja odottaa taas pieni hetki että myyjä huomaa sinut sen ufosi kanssa.
Onko se asiakkaan vika jos hampurilaista ei ole valmiina, ja kyseisessä Mäkkärissa kohtaa ko. ongelman ihan tavallisia hampurilaisia tilattessa ja lähes joka kerta siellä käydessä.
Kohta McDonaldseissa saa varmaan itse paistaa hampurilaisenkin...Vai onkohan tuo pöytiintarjoilu sitä kuuluisaa "paskahommaa" jota ei pidä kenenkään joutua tekemään...

-S
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Suosittelen jaloilla äänestämistä. Ihan posketonta, että pitäisi itse lähteä vielä toistamiseen jonottamaan mclättyänsä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se rankkaa. Itse olen herännyt töihin klo.6 joka arkiaamu viimeisen kymmenen vuoden ajan. Vituttaa ihmiset jotka valittavat noin pienestä.
Väärin vitutettu? Mulla on ainakin aina aikaisin herätessä vitutus päällä, koska en ole mikään aamuvirkku koskaan ollut. Enkä koskaan aikaisiin herätyksiin todennäköisesti totukaan. Haluaisin kyllä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Se miten paljon vituttaa mihinkin aikaan herätä riippuu varmaankin melko paljon siitä mihin aikaan on mennyt nukkumaan. Näin ainakin minulla.

Jotta tolleen...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Vittu. Joku yksinäinen pojan reppana on nyt ottanut tavakseen potkia tuossa kerrostalon pihalla illat pitkät palloa talon seinään..

klo18

tum tum

paTUM .. POM

tum

klo19

... tum .. tum tum TUM

klo20

tuTUM tum TUM po TUM
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä jatkuva alakulo alkaa vähitellen vituttamaan. Mikään ei tuota mielihyvää, mutta mielipahaa sen sijaan tulee pienimmistäkin vastoinkäymisistä. Tuntuu uskomattoman vaikealta saada itsestään irti yhtään mitään. Nytkin pitäisi mennä nukkumaan, mutta en saa persettäni irti penkistä.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vittu. Joku yksinäinen pojan reppana on nyt ottanut tavakseen potkia tuossa kerrostalon pihalla illat pitkät palloa talon seinään..
Tämä lajityyppi on kyllä kuollut sukupuuttoon pelikonsoleiden aikakaudella. Yleisimmät äänet mitä naapureista kuuluu on peliääniä kiroilun kera ja koirien äänirepertuaari. Nämä kaksi äänimaailmaa herättää minut ja minussa närää, yhtä paljon kuin tämä OT vitutusketjussa.
 
On se rankkaa. Itse olen herännyt töihin klo.6 joka arkiaamu viimeisen kymmenen vuoden ajan. Vituttaa ihmiset jotka valittavat noin pienestä.

Itseäni taas vituttaa, että jotku nitisevät yöllä "että pitää saada nukkua". Sama asia.

Itsekään en ole aamun virkku ja jos saisin päättää niin en heräisi yhtenäkään aamuna ennen kymmentä töihin. En saa itse päättää. Ehkä joskus olen niin guru työssäni, että saan kulkea töissä miten huvittaa, kunhan teen työni. Nähtäväksi jää.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vaihteeksi tähänkin ketjuun asiaa. Kovasti toivoin että liukasta ei vielä tulisi. Koko viime viikon toivoin että liukasta tulisi vasta tämän viikon torstaina. Mulla olis nimittäin auton kesärenkaiden vaihto ja yleishuolto tänään kello 12.00 lähtien koska aikaisempaa aikaa en saanut. Tietenkin lunta piti sataa koko viime yön. Vastaantulijoiden kaistalla on kesärenkailla vittumaista luistella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vittu ku vituttaa jo valmiiksi tämä Karalahden homma, vaikkei ketään vielä tuomittu olekaan, mutta jotenkin tuntuu, että vituiksi menee paluut sinne sun tänne tän tempauksen takia.

Vittu!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tämä lajityyppi on kyllä kuollut sukupuuttoon pelikonsoleiden aikakaudella.

Kyseinen lajityyppi ei ole kuollut sukupuuttoon vaikka onkin pelikonsoleiden aikakausi. Kesällä kaksi poikaa potkivat päivät pitkät palloa kerrostaloni seinään ja tottakai juuri tällä kohdalla missä asun, sen jälkeen loppui potkiminen, kun ilmoitin, että olisi parempi etsiä joku muu paikka pallon potkimiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös