Vitutusketju

  • 10 587 023
  • 56 164

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vituttaa tää lauantai-sunnuntai välisenä yönä alkanut räkätauti joka ei ota loppuakseen. Nenä ruvella niistäny saatana saavillisen räkää ulos ja semmosia ihania kuumeisia tunteja tulee joka päivä. Nestettä ja buranaa näillä mennään!
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Ai ihan lauantai-sunnuntai välisenä alkanu flunssa? =D Arvaas pistääkö vituttamaan, kun huomenna tulee kaks viikkoa kuumeessa. Tämmöistä 37,5 pitäny joka päivä. Mikään paikka ei oo kipee, hieman yskittää ehkä.

Tänään kuudetta kertaa lääkärissä kävin niin löi antibioottikuurin varmuuden vuoks. Joku tulehdusarvo oli hieman väärällään, ei pahasti. Liekkö se tuollakaan lähtee...
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Itsehän tässä olen ollut puolitoista kuukautta kipeänä, enemmän tai vähemmän. Ensin alkoi kuumeella, sitten parin lepopäivän jälkeen iski viikoksi paskatauti. Nyt sitten koko lokakuu on mennyt kurkkukivun, lievän yskän ja nuhan vallassa. Lämpöäkin välillä iltaisin.

Töissä jaksaa olla, tunnin salibandyreenit jaksaa vetää läpi, mutta pidemmille juoksulenkeille ei mitään asiaa.

Hemmetin hilpeää. Lima on uusiutuva luonnonvara.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Noihin flunssavitutuksiin voisin tarjota tyrnimarjoja. Omalla kohdalla pelittäneet todella hyvin. Vähänkin jos on fiilis, että nyt alkaa paikkoja kolottamaan ja räkää puskemaan niin muutama ruokalusikallinen noita kirpeitä marjoja naamariin ja aamulla taas normaali olo.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Vituttaa epätietoisuus. Kaksi viikkoa ollut kaikenlaista erinäistä vaivaa. Sunnuntai-iltana alkoivat todella omituiset rytmihäiriöt jotka pakottivat ensiapuun. EKG, verikokeet, ja röntgenit takana eikä mitään akuuttia huolenaihetta pitäisi olla. Kaikki arvot ovat normaalit. Eniten vituttaa se että lähes kaksi viikkoa on huimannut oudosti ja takaraivossa on sellainen pistävä kipu.

Kuulostipa tutulta. Itse kärsin joitain vuosia sitten aivan samoista oireista, minulla oli vielä lisänä aivan yllättäen tulleet pahoinvointikohtaukset, jotka kestivät muutamasta minuutista muutamaan tuntiin.

Ihan tarkkaa syytä ei koskaan onnistuttu selvittämään, mutta oletettavasti kyseessä oli jonkinlainen stressi ja elimistön ylirasitustila. Noihin aikoihin oli vähän elämässä erilaisia ongelmia ja tein hirveästi ylitöitä, että saisin ajatukseni pois päässä pyörivistä asioista. En siis kuunnellut elimistöäni, vaan väsymyksestä huolimatta tein vain töitä ilman minkäänlaisia vapaa-ajan aktiviteetteja. Saatoin olla töissä neljäkin viikkoa putkeen, jos joku esimiehistä ei älynnyt kieltää minua tulemasta töihin viikonloppuisin.

Pikkuhiljaa se minulla sitten meni ohi, kun tein aika ison elämäntapamuutoksen. Aloin touhuamaan kaikkea vapaa-ajallani, muutin ruokavalioni roskaruoasta huomattavasti terveellisempään ja lopetin liiallisen työnteon.

Samanlaista taustaa?
 

Konnari19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun olen saannut, jonkun niulubakteeri viiruksen. No ei se ole mitään, että kurkku on kipeä, mutta sitten kun se laukasee siihen lisäksi vielä tämmöisen kivan ihoreaktion eli mun hyvällä tuurilla olen nyt koko kropaltani punaisten läiskien peitossa, no vittumaisin juttu et muijan kans on vuosipäivä lauantaina ja oli suuret suunnitelmat, mutta näyttää jäävän sekin vain haaveeksi.

No sain sentää kolmea eri pilleriseosta pitänee toivoa vain parasta.
 
Vituttaa veikkaus. Itse pääsen töiden takia vasta aikaisintaan neljän aikaan koneelle laittamaan vetoja ja sitten kun olen kaksikymmentä minuuttia miettinyt paria hyvää vetoa, niin eiköhän sieltä tule teksti: "Peliäsi ei hyväksytty, yhdistelmä on loppuunmyyty tai suljettu". Pitääkö ne kertoimet laittaa niin saatanan korkeiksi, kun sitten pitää olla paskat housussa, kun liian moni pelaa niitä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ihan tarkkaa syytä ei koskaan onnistuttu selvittämään, mutta oletettavasti kyseessä oli jonkinlainen stressi ja elimistön ylirasitustila.

Samanlaista taustaa?

Stressistä kyse ei luultavasti ole sillä en ole omasta mielestäni stressistä kärsivä persoona. Mystistä tämä on jokatapauksessa. Sunnuntain jälkeen rytmihäiriöitä on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Viime yö oli inhottava kun heräilin useaan otteeseen siihen että kaulavaltimot ja pumppu jyskyttivät helvetin kovaa tahtia..
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä Markus Helasen tapaus pisti kyllä vituttamaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa epätietoisuus.

Ilman tuota pääkipua täysin sama. Huimaa, heikottaa ja pumppu hakkaa välillä kuin Lars Ulrich parhaina päivinään. Lääkärissä on käyty ja kaikki oli ok, mitä nyt lievä leukosytoosi diagnosoitiin. Vituttaa kelata koko ajan, että mikäköhän saatana mua vaivaa?

Huimaus helppasi hiukan kun aloin hieman tarkemmin katsella että mitä suuhuni laitan, vitamiineja ja muita yritän hankkia päivittäin tarpeeksi elimistöni ruoaksi.

Vituttaa silti nimenomaan epätietoisuus siitä, että mikä miestä vaivaa. Aivojen magneettikuvaan on lähete, mutta saattaa siinä silti jonkin aikaa kestää, että kuvalle pääsee. Näin ollen vituttaa myös kunnallinen terveydenhuolto.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.

Juu, töihin pitää mennä vaikka olis pää kainalossa ja keuhkot kädessä. Eihän tässä elämässä ole mitään muuta niin tärkeää kuin työnteko, joku terveyskin on ihan sivuseikka siihen verrattuna.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.

Itseäni vituttaa suunnattomasti työkaverit, jotka tulevat sairaana töihin köhimään, pärskimään ja niiskuttamaan. Sairastakoot himassaan, ettei tarvitse tulla tartuttamaan muita. Kukaan ei oikeasti ole korvaamaton työpaikalla, vaikka moni niin itsestään luulee.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa prolet, jotka on pienen flunssan takia heti sairaslomalla itkemässä. Itse on tullut tehtyä töitä, vaikka veri korvasta suihkuisi.
Ootko yksityisyrittäjä? :D

Muuten voisi kysyä että miksi ihmeessä? Jos sulla on laillinen oikeus olla pois duunista niin ole.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ilman tuota pääkipua täysin sama. Huimaa, heikottaa ja pumppu hakkaa välillä kuin Lars Ulrich parhaina päivinään. Lääkärissä on käyty ja kaikki oli ok, mitä nyt lievä leukosytoosi diagnosoitiin. Vituttaa kelata koko ajan, että mikäköhän saatana mua vaivaa?

Huimaus helppasi hiukan kun aloin hieman tarkemmin katsella että mitä suuhuni laitan, vitamiineja ja muita yritän hankkia päivittäin tarpeeksi elimistöni ruoaksi.
Mulla oli joskus rytmihäiriöitä joita tutkittiin muttei mitään elimellistä syytä löytynyt. Oli muuten helvetin komeata sahalaitaa EKG-tulosteessa kun sattui häiriöt päälle juuri kun mitattiin. Siinä oli lääkärikin äimänä kun näki.

Joka tapauksessa. Jotenkin mulla kuitenkin aukeni itselleni että syynä taisi olla jonkinlainen kivennäis/neste -tasapainoon liittyvä juttu. Noihin aikoihin tuli urheiltua ja ryypättyä varsin taajaan. Hikoilua liikunnasta ja päälle vielä kankkusen aiheuttamaa kuivumista... Ei muuta kuin vichyvettä aina riittävästi kitusiin ja mulla vaiva katosi. Tässä nyt omat kokemukseni rytmihäiriöistä. Syitä varmaan on monia muitakin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vituttaa työ. Tässä on nyt helmikuulta alkaen oltu yhtä mittaa töissä, välissä on ollut vain pakolliset pyhä vapaat. Nyt tekis poikaa (ainakin) viikon loma. Kaikki on niin jotenkin vaikeaa, kaikki menee monimutkaiseksi ja tulee erikoisia black outteja, tästä hyvä esim. äsken ihmettelin, että missä on äsken tulostamani paperit. Olin sitten vienyt ne itseltäni salaa lähettämöön. Laskutukseen ne piti kyllä mennä. Ei jaksa enään.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa VVO tällä hetkellä... olisin asuntoa vaihtamassa VVO:n sisällä ja VVO vaatii että isännöitsijä hyväksyy vaihdon. Vituttaa jo etukäteen kun tietää mikä mulkku oma isännöitsijä on. Eiköhän se jostain jotain keksi etten pääse muuttamaan uuteen kämppään.

- Tinke-80
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa, kun pitää olla todella tyytyväinen Kerhon onnistuessa nipistämään piste Ilvekseltä. Tälläistäkö on olla peräpään joukkueen kannattaja? Alkakaa nyt vittu pelaamaan! Siksi toisekseen, nyt on koko vitun syysloma tehty palkatta, kouluhommat painaa päälle ja muutenkin nakertaa. Niin ja jöötit jäi omille kämpille, oikeen mukavaa..Lauantaina pitäisi tulla täydennys. Ainoa hyvä asia nyt on se, että ei tullut juotua koko viikkoa. Ja sekin tavallaan vituttaa, jo on.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Huomenna olis ajatuksena viedä 360:n änärit ja muutama vanha peli Turun Gamestopiin ja ostaa eurolla uusi PES ja 2K8. Noh, jälkimmäinen on ilemisesti siirtynyt viikolla ja sitten vielä kun pelasin franchisen 2K7:ssa loppuun niin en saanut achivementejä Cupin voitosta ja President's trophysta. Kyllä kannatti uhrata ilta siihen..not!
 

Veijari

Jäsen
Ryssä

Saatanan ryssä kun parkkeeraa autoaan pihalle miten tahtoo. Noh, aamulla jätin lapun ikkunaan, joten saas nährä onko vaikutusta. Huom, palautteeni oli vielä tasoa asiallinen.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nyt pistää vituttamaan. Menin ja hävitin kännykkäni ensimmäistä kertaa elämässäni ja vielä selvinpäin. Välillä kun on ollut tupa niin jumissa, että ei tiedä onko kesä vai talvi, niin en silti ole hävittänyt mitään, ainakaan lopullisesti. Enitenhän tietty vituttaa se, että kaikki numerot meni, puhelinhan ei maksa tässä tapauksessa kuin sen 100€:a, mutta ne numerot.... Kyllä ihminen voi olla tyhmä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Saatanan ryssä kun parkkeeraa autoaan pihalle miten tahtoo. Noh, aamulla jätin lapun ikkunaan, joten saas nährä onko vaikutusta. Huom, palautteeni oli vielä tasoa asiallinen.
Näin muutama viikko sitten lapun yhden maasturin tuulilasissa: TURISTI! Olet Helsingissä! Minun paikallani! Ja puhelinnumero perässä. Mahtoikohan turisti soittaa?
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ei kyl voi sanoa, että vituttaa mutta harmittaa kuitenkin... Eilen tapasin helvetin hyvännäkösen naikkosen, jonka seuraan pääsin ujuttautuun..Oli ihan asiallisen olonenkin, puhelinnumeroita vaihdettiin ja olisin päässyt yöks, mutta naisella tuli aamulla sukulaisia käymään. Sovittiin sitten treffit tälle päivälle, soitin naikkoselle päivällä, mutta ei vastannu eikä oo tännekään suuntaan soitellu..
Nähtävästi naisella krapula päällä tai sitten kusetti mua helvetin hyvin.. =) Kuitenkin se vielä yöllä pisti viestii, ku kotiin pääsin... Naiset....
Olispa tän voinu naisasiat-ketjuunkin purkaa...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Urheilu+Kanava. Ette sitten turhempaa ja paskempaa joukkuetta voineet valita. Mutta hei, sentään enemmän Englannin Liigamestaruuksia kuin Chelsealla, joten...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös