Vituttaa posti
Nyt vituttaa aivan suunnattomasti postilaitos tai mikä vitunaikanen itella onkaan. Sieltä ei kyllä koskaan minkäänlaista palvelua saa, ja varmaan on vitusti euroja mennyt kankkulan kaivoon, kun ei itse vaan osaa. Olettaisi niiden vitun postitätien olevan siellä myös sitä varten että osaisivat kertoa paljonko jonkun tuotteen lähettäminen maksaa, ja jos vaikka olisi jokin halvempi vaihtoehto kun se saatanan auton kokoinen laatikko kotiovelle kirjattuna. Saatana kun tarvii suunnilleen kurkussa roikkua ennenkö se perkeleen mummo saa sanottua mikä on se halvin vaihtoehto. Onko noilla mulkuilla joku provikkapalkka, jos saa ihmisiltä kusetettua rahat pois?
Vuoropuhelu:
Minä: Morjens, pitäis saada nää lähteen, mikähän ois halvin vaihtoehto?
Täti: Voit tuolta katsoa sopivan paketin.
Minä: Joo, mutta mahtuukohan nää ihan sellaseen postilaatikkoon menevään?
Täti: voit tuolta katsoa sopivan paketin, että mihin ne mahtuu
Minä: Niin mutta voitko kokeilla että mahtuuko nämä siihen kuoreen vai tarviiko olla paketti, ja viitsitkö katsoa paljonko painaa?
Täti: katso tuolta sopiva paketti niin katsotaan sitten koneelta paljonko se hinta on.
Minä: Juujuu, mutta voitko nyt katsoa, että paljonko nää painaa, ja mahtuuko kuoreen ja mikä olisi se halvin lähetysvaihtoehto?
Täti:......
Minä: ei sitten.
(lisättäköön vielä että olin yksinäinen asiakas tuolla, eli ei ollut edes mikään ruuhka-aika, joka tavallaan selittäisi palveluhaluttomuutta yksittäistä asiakasta kohtaan)
Huomaa kyllä, että kilpailua ei tolla paskapuljulla ole. Vituttaa.