Vitutusketju

  • 10 562 718
  • 56 143

Kapo

Jäsen
Vieläkös täällä on rallin puolella Lancia-faneja? Vituttaa kun ei voi rallin puolella kannattaa enää ketään kun menin pitämään Kankkusen puolia Lancian ratissa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos saadaan osoitettua, että pelkkä henkilön suomalaisuus ei ole jokaisessa tapauksessa riittävä peruste tämän ehdottomalle kannattamiselle, tarkoittaa se sitä, että myös räkäkuljettajan tapauksessa syy toivoa hänelle paskoja jatkoja saattaa liittyä enemmän Kimin persoonaan kuin kansalaisuuteen.
Oisit heti sanonut, ettet vain pidä Räikkösestä ihmisenä. Olisi ollut aika paljon helpompaa niin. Mun mielestä Räikkösen persoonassa ei ole mitään vikaa, eivät kaikki voi olla iloisia ja joka suuntaan hymyileviä heikkikovalaisia. Eikä missään nimessä pidäkään olla.

Se on melko sama, että miten paska Räikkönen on puhumaan, rattia mies vääntää kuitenkin maailmanmestaruuden arvoisesti. Ylpeydestäkin voidaan olla montaa mieltä, mutta sallisin senkin Räikköselle mielihyvin. Eräänlaista väriä sekin.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mutta mihin ne kaikki komeet McLaren West -takit ja -lippikset laitetaan?

Mitä vitun väliä sillä on? Kuten tässä on käynyt ilmi, jengi kannattaa suomalaista moottoriurheilijaa ja siinä sivussa sitä tallia, jossa tämä kulloinkin ajaa. Tämä on enemmän yksilö- kuin joukkueurheilua.

Vaikka kuinka toivoisin Grönholmin maailmanmestaruutta, en Fordia kovin helposti ostaisi.

Aivan helvetin hieno päivä suomalaiselle moottoriurheilulle.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa Räkän voitto aika pahasti tällä hetkellä. Tai ei muuten vituttaisi niin paljon kun en kisaa seurannut, mutta kun olen aivan varma, että on vaikea olla seuraavina päivinä törmäämättä aihetta käsitteleviin lehtiin tai tv-ohjelmiin. Täytyy yrittää pysyä lehdistä jne. erossa ja surffata ei-urheiluaiheisilla nettisivuilla mahdollisimman paljon. Yhdestä pisteestä saakeli jäi kiinni. Joskus se vitutuksen raja on tosiaan hiuksenhieno.
 

scholl

Jäsen
Mitä vitun väliä sillä on? Kuten tässä on käynyt ilmi, jengi kannattaa suomalaista moottoriurheilijaa ja siinä sivussa sitä tallia, jossa tämä kulloinkin ajaa. Tämä on enemmän yksilö- kuin joukkueurheilua.

Nimenomaan yksilöurheilua. Silloin kansalaisuudella ei ole samanlaista merkitystä, eikä ketään pidä rankaista siitä, että on saanut syntymähetkellä saman passin kuin joku epäsympaattinen henkilö.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Yhdestä pisteestä saakeli jäi kiinni. Joskus se vitutuksen raja on tosiaan hiuksenhieno.

Lievennetäänpä schollin vitutusta. Kahdesta pisteestä jäi kiinni. Kimillä enemmän voittoja kuitenkin kuin Mersun mehillä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nimenomaan yksilöurheilua. Silloin kansalaisuudella ei ole samanlaista merkitystä, eikä ketään pidä rankaista siitä, että on saanut syntymähetkellä saman passin kuin joku epäsympaattinen henkilö.

Tällaiseen ei nyt varmaan edes kannata vastata, mutta tee nyt hyvä mies jotakin, että saat passisi vaihdettua.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Aha, okei. Mulla ei ole tuohon mielipidettä.

Tuosta monenkirjavasta vastauskavalkadista tämä oli paras, joten valitaan se.

Oman kirjoitukseni pääpontimena oli epäusko siihen, että meissä suomalaisissa urheilun ystävissä näköjään on paljon niitä, jotka eivät ajattelekaan samalla tavalla kuin minä.

Itse olisin avautunut mieluummin onnellisuusketjussa. Eipä tästä sen enempää.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Lisätään nyt sen verran, että minulla ei ole mitään Kimin voittoa vastaan. Toivoin sitä ja rämpytin jopa muutaman kerran äf vitosta maikkarin tulosseurannassa tuossa illalla. Kimin persoona ei ärsytä, paljon enemmän ärsyttää joku toodella eurooppalainen ihku Niko ceella (tiedän, ei ole suomalainen).

Varsinkin maikkarin formulakiima tulee olemaan sitä luokkaa, että voi helvetti. Tähänkin asti tulosruudut sun muut ovat olleet ihan hirveitä koko kisaa edeltävän viikon. Haastatellaan jotain Matti Vanhasta että uskooko Kimin mahdollisuuksiin ja futikset ja lätkät kuitataan lauseella. Koominen esimerkki viime viikolta, keskiviikkona pelattiin Suomi-Espanja -juhlamaaottelu. Mistä Sergio Ramosilta kyseltiin haastattelussa? No Alonsosta totta kai.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Eka työharjoittelupäivä tänään ja tutut kuviot: yhtään en nukkunut viime yönä. Ihanaa....
 

julle-jr

Jäsen
Eikös näillä keskustelupalstoilla ole kyse mielipiteiden vaihdosta? Eli tuskin kukaan täällä luulee voivansa esittää mitään objektiivisia totuuksia.
No kysyin vain perustelua mielipiteelle, mielestäni on kohtuullista esittää jotain perusteluja, jos sanoo joidenkin ihmisten olevan sairaita ilman että tiedossa olisi mitään sen kummempaa diagnoosia.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkös täällä on rallin puolella Lancia-faneja? Vituttaa kun ei voi rallin puolella kannattaa enää ketään kun menin pitämään Kankkusen puolia Lancian ratissa.

Minä olin aikoinaan vankkumaton Peugeot 205 ja Lancia Delta -fani. Valitettavasti Deltaa eikä 205:sta ole näkynyt MM-sarjassa enää pitkään aikaan, joten rallin seuraaminen on pitänyt unohtaa kokonaan. Enhän mä nyt perkele mikään takinkääntäjä ole. Oksettaakin ajatus, että olisin kannattanut Marcus (c:llä, onks se vittu joku eurooppalainen) Grönholmia Fordilla tai Pökötti 307:lla tai 206:lla, taikka Mäkistä Mitsulla tai Subarulla.

Lisätään nyt sen verran, että minulla ei ole mitään Kimin voittoa vastaan. Toivoin sitä ja rämpytin jopa muutaman kerran äf vitosta maikkarin tulosseurannassa tuossa illalla. Kimin persoona ei ärsytä, paljon enemmän ärsyttää joku toodella eurooppalainen ihku Niko ceella (tiedän, ei ole suomalainen).

Nicolla nyt vain sattuu olemaan Suomen kansalaisuus = Nico on suomalainen (siinä missä saksalainenkin, kaksoiskansalaisuus voi olla toki vaikea käsite mikäli käytettävä aivokapasiteetti on hieman suppeampi). Tämä nyt on vain fakta, vaikka Nico ceellä vituttaakin monia juntteja.
 

Fakap

Jäsen
Nicolla nyt vain sattuu olemaan Suomen kansalaisuus = Nico on suomalainen (siinä missä saksalainenkin, kaksoiskansalaisuus voi olla toki vaikea käsite mikäli käytettävä aivokapasiteetti on hieman suppeampi). Tämä nyt on vain fakta, vaikka Nico ceellä vituttaakin monia juntteja.

Itseäni ei ainakaan vituta Nico, vaan hänen isänsä Keke, joka on niin paska jätkä, että ei opeta pojalleen edes omaa äidinkieltään. Ja kaikenlisäksi Nico on sanonut olevansa saksalainen, ajattelevansa englanniksi ja kiroilevansa italiaksi. Tai jotain vastaavaa. Hän ei itsekään tunne olevansa millään tavalla suomalainen. Eikä kukaan tervejärkinenkään häntä suomalaisena pidä. Sanoo passi mitä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nicolla nyt vain sattuu olemaan Suomen kansalaisuus = Nico on suomalainen (siinä missä saksalainenkin, kaksoiskansalaisuus voi olla toki vaikea käsite mikäli käytettävä aivokapasiteetti on hieman suppeampi). Tämä nyt on vain fakta, vaikka Nico ceellä vituttaakin monia juntteja.
Uuh. Niko ceella ei kilpaile Suomen lipun alla (=Suomen lippua ei nosteta salkoon jos pääsee palkintopallille), ei puhu sanaakaan suomea, eikä pidä itseään pätkääkään suomalaisena. Tällöin itselleni on ihan samantekevää, mitkä kaikki passit äijä omistaa.

Lisäksi koko tyyppi on niin koulukirjaesimerkki mielistelevästä k-eurooppalaisesta trendihomosta, joka on päässyt faijansa suhteilla koko bisnekseen, eikä ole päivääkään elänyt ns. normielämää.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Lisäksi koko tyyppi on niin koulukirjaesimerkki mielistelevästä k-eurooppalaisesta trendihomosta, joka on päässyt faijansa suhteilla koko bisnekseen, eikä ole päivääkään elänyt ns. normielämää.
No mutta tämähän on ihan sama juttu Lewis Hamiltonin kohdalla. Tosin sillä erotuksella että neekeri on päässyt Ron-sedän avustuksella bisnekseen mukaan eikä ole keski-eurooppalainen.

En tosin tiedä onko Lewis trendihomo vai ei?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Lisäksi koko tyyppi on niin koulukirjaesimerkki mielistelevästä k-eurooppalaisesta trendihomosta, joka on päässyt faijansa suhteilla koko bisnekseen, eikä ole päivääkään elänyt ns. normielämää.

Seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan en tarkemmin tiedä, mutta ainakin lehdistössä on ollut kuvia sangen hyvännäköisestä ja kuulemma korkeasti koulutetusta tyttöystävästä.

Nico taitaa puhua sujuvasti viittä kieltä ja on muutenkin menestynyt (kuulemma) opinnoissaan. En sitten tiedä minkälaista "normielämää" hänen olisi pitänyt elää. Onko se jotenkin väärin, että tähtää mottoriurheilussa huipulle? Luonnollisesti isän taustasta ja rahoista on ollut hyötyä uran aikana. Nyt se ei kuitenkaan enää auta mitään, vaan itse on radalla osaaminen näytettävä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan en tarkemmin tiedä, mutta ainakin lehdistössä on ollut kuvia sangen hyvännäköisestä ja kuulemma korkeasti koulutetusta tyttöystävästä.

Nico taitaa puhua sujuvasti viittä kieltä ja on muutenkin menestynyt (kuulemma) opinnoissaan. En sitten tiedä minkälaista "normielämää" hänen olisi pitänyt elää. Onko se jotenkin väärin, että tähtää mottoriurheilussa huipulle? Luonnollisesti isän taustasta ja rahoista on ollut hyötyä uran aikana. Nyt se ei kuitenkaan enää auta mitään, vaan itse on radalla osaaminen näytettävä.
Ehkä tuon homon voisi korvata fruittarilla. En kyseenalaistanut, enkä ole kiinnostunut Nicon mieltymyksistä.

Nico on opiskellut mantereen kalleimmissa yksityiskouluissa ynnä henkilökohtaisten opettajien avulla. Normaaleissa kouluissa ei ole joutunut paljon kitumaan. Ilman Kekeä Nico ei missään nimessä olisi ykkösissä, varsinkaan enää tällä kaudella. Nythän on toki mennyt kai vähän paremmin ja jatkoa seurannee. Missään nimessä Keken vaikutus ei ole loppunut. Lievempi versio näistä pääsponsoreiden pojista.

Oikeastaan koko juttu on nykyään aika yhdentekevä, koska vormuloita ei tule normikanavilta ja suomalaiset brömbröm-juntitkin ovat tavallaan hiljaisesti ”hylänneet” Nicon sen jälkeen, kun hän ”hylkäsi” Suomen/suomalaiset. Kerroinpahan nyt vaan, että Kimi herättää paljon vähemmän vitutusta kuin kultalusikka-Nico.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuh. Niko ceella ei kilpaile Suomen lipun alla (=Suomen lippua ei nosteta salkoon jos pääsee palkintopallille), ei puhu sanaakaan suomea, eikä pidä itseään pätkääkään suomalaisena. Tällöin itselleni on ihan samantekevää, mitkä kaikki passit äijä omistaa.

Lisäksi koko tyyppi on niin koulukirjaesimerkki mielistelevästä k-eurooppalaisesta trendihomosta, joka on päässyt faijansa suhteilla koko bisnekseen, eikä ole päivääkään elänyt ns. normielämää.

No, eipä Nico taida pitää itseään kyllä sen enempää saksalaisenakaan. Faktaa on kuitenkin, että
- hänellä on Suomen passi
- olen (kuten moni muukin F1-fani) seurannut hänen uraansa vuosikausia jo ennen F1:een pääsemistä, jolloin Nico kilpaili pitkään Suomen lipun alla
- hänen isänsä sattuu olemaan suomalainen F1-maailmanmestari

Jottei mene täysin ohi aiheesta, niin itseäni hieman vituttaa turhan tyypillinen suomalainen luonteenpiirre, eli peruskateellisuus hyväkäytöksisisiä, hyvin toimeentulevia ja edustavia (tai ylipäänsä menestyviä) ihmisiä kohtaan.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kerroinpahan nyt vaan, että Kimi herättää paljon vähemmän vitutusta kuin kultalusikka-Nico.

Nicon vikahan se ei ole, että on syntynyt kultalusikka suussa. Minusta kaveria pitää tarkastella sen perusteella, miten hän tuossa asemassa käyttäytyy. En muista lukeneeni mitään erityisen typerää hänestä. Kaikin puolin sivistynyt ja hyvin käyttäytyvä nuori mies.

Moitit formulakansaa tai ainakin osaa siitä junteiksi. Minusta oma asenteesi on sangen junttimainen. Se vähän vituttaa ;).
 

Kaivanto

Jäsen
Tästä formula-antropologiasta sen verran, että itselläni on käsin kudottu Ferrari-villapaita, jota ei nyt kehtaa käyttää julkisilla paikoilla ja tämä kieltämättä hiukan vituttaa.

Paitahan on edelleen hieno ja lämmin, samoin Ferrari tyylikäs auto ja formuloissa suosikkitallini. Räkä kyllä ärsytti aluksi, mutta viimeistään se "I was having a shit"-episodi käänsi viisarin varovasti plussalle, tai no sanotaan nollaan, koska siinä on jotain perverssisti viehättävää, kun ihmisen asema ja olemus eivät kohtaa lainkaan. Varsinaista suosikki- tai inhokkikuskia mulla ei formuloissa tällä hetkellä ole, mutta vaatteet on aina vähän viestikin ja tuolla paidalla leimautuu jatkossa torilla tavataan Kimi ja Leijonat -porukkaan, ja ei mulla vaan itsetunto kestä sitä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
No, eipä Nico taida pitää itseään kyllä sen enempää saksalaisenakaan.
Niko pitää itseään saksalaisena. Se ehkä kaikista ratkaisevin tekijä on.
Jermu kirjoitti:
Jottei mene täysin ohi aiheesta, niin itseäni hieman vituttaa turhan tyypillinen suomalainen luonteenpiirre, eli peruskateellisuus hyväkäytöksisisiä, hyvin toimeentulevia ja edustavia (tai ylipäänsä menestyviä) ihmisiä kohtaan.
Moitit formulakansaa tai ainakin osaa siitä junteiksi. Minusta oma asenteesi on sangen junttimainen. Se vähän vituttaa ;).
Kyllä minä myönnän olevani jonkun verran juntti. Jos tekee karkean jaon vaikka näitä em. herroja apuna käyttäen. Eli Nico (antijuntti) ja Kimi (juntti). Koen ehdottomasti olevani lähempänä Kimiä (junttia) ja ehkä tämän helpomman samaistumisen takia Kimi ärsyttää huomattavasti vähemmän. En silti koe olevani kateellinen Nicolle. En todellakaan haluaisi maksaa noin kovaa hintaa tuloista (eli olla julkisuudessa). Tämäkin taitaa olla vähän junttia/juroa.

Silti haluan erottua vähän tästä Kaivannonkin mainitsemasta torilla tavataan –jengistä, jota alkuperäinen vitutuksen aiheeni, maikkari+keltainen lehdistö, tulee puskemaan esille seuraavan kuukauden tauotta.
 

scholl

Jäsen
Olen astunut johonkin betoniin. Vitutti huomata aamulla kun olin laittanut ensiksi kengät jalkaan ja sitten kun olin pukenut päällystakin päälleni niin huomasin, että ympärilläni on harmaita jalanjälkiä. Tosiaan jossain välissä lauantaina joko matkalla Tapiolan urheilupuistosta parkkikselle tai täällä autolta ovelleni olin astunut johonkin, mikä oli tarttunut kengänpohjaan ja nyt sitten varisi. Betoninnäköistä moskaa. Uskomaton siivo siitä syntyi.

Tästä formula-antropologiasta sen verran, että itselläni on käsin kudottu Ferrari-villapaita, jota ei nyt kehtaa käyttää julkisilla paikoilla ja tämä kieltämättä hiukan vituttaa.

Minulla on Ferrari-kengät, joita ei luonnollisesti Suomessa ole voinut enää vuoteen käyttää.

Jottei mene täysin ohi aiheesta, niin itseäni hieman vituttaa turhan tyypillinen suomalainen luonteenpiirre, eli peruskateellisuus hyväkäytöksisisiä, hyvin toimeentulevia ja edustavia (tai ylipäänsä menestyviä) ihmisiä kohtaan.

Niin Nicohan on tällä hetkellä formulakuskeista ehkä se fiksuin. Hyvin menestynyt opinnoissaan, älykäs kaveri, joten sehän on normaalia, että alimmissa yhteiskuntaluokissa koetaan jonkinlaista vihaa häntä kohtaan (kenties kumpuaa vuoden 1918 kansalaissodasta). Korkeammin koulutettujen parissa taas ei pidetä vammaisenoloisesta Räkästä, jolta kaikenlisäksi löytyy duunarifaija, ulkovessa ja menneisyys kommunistisessa Pioneeri-nuorisojärjestössä. Vastakkainasettelun aika ei ole ohi.

Oli huvittavaa huomata jossain nettisivuilla (olisiko ollut mtv3.fi) uutinen, missä kerrottiin Nicon hyvästä menestyksestä eilen ja todettiin wiesbadenilainen Nico Rosberg. Totuushan on se, että mies ei ole tainnut Wiesbadenissa päivääkään asua, joten tuo on kyllä aika merkillistä. Koko ikänsä asunut Monacossa ja ainoa mikä hänet erottaa siellä joistain muista ihmisistä on passi.

Nico on hyvä esimerkki siitä, mitä yhdentyvä Eurooppa tarkoittaa. Ihmiset liikkuvat ja tekevät töitä eri maissa, vanhemmat ovat erimaalaisia, osataan täydellisesti useita kieliä ja vaikka olisi kaksoispassin mies niin on asuttu koko ikä kolmannessa maassa.

Jossain määrin sääli, että Nico on mennyt mukaan formuloihin. Karjalalippisjengi, joka paahtaa liukuhihnalla seitsemästä neljään, ei ansaitse fiksua esikuvaa.

edit. tuuski ja monet muut ovat kyllä hyviä esimerkki siitä, miksi välillä hävettää todella pahasti olla suomalainen. No joka kansassa on mätiä omenia. Sille ei vain voi mitään
 

scholl

Jäsen
Tällaiseen ei nyt varmaan edes kannata vastata, mutta tee nyt hyvä mies jotakin, että saat passisi vaihdettua.

Luuletko, että ihminen, joka on kokenut sellaistakin kuin esimerkiksi Tarja Halosen presidenttiyden ei kestäisi Räkää julkisuudessa. Olen paksunahkainen kaveri ja vastenmielisyyden huipentumia pitää vain pystyä sietämään.
 

julle-jr

Jäsen
Jossain määrin sääli, että Nico on mennyt mukaan formuloihin. Karjalalippisjengi, joka paahtaa liukuhihnalla seitsemästä neljään, ei ansaitse fiksua esikuvaa.
Miksi näin? Miten niin ei ansaitse? Eikö fiksuista esikuvista ole eniten hyötyä juuri tyhmille? Eikö niiden avulla tyhmä voisi saada kipinää olla itsekin fiksu? Onko se mielestäsi jostain syystä huono asia?
 
Ketjun aiheet lähtivät kyllä nyt johonkin ihan muualle kuin vitutukseen.
Mitään sopivaa ketjua viimeisille viesteille ei löydy, joten annetaan olla tässä ketjussa. Tämän viestin jälkeen on parempi palata aiheeseen: Ehtaan, kunnon suomalaiseen vitutukseen. Muuten saatte kuunnella Matti Kyllösen parhaita hehkutuksia 1990- sekä 2000-luvulta.

Ystävänne hädässä,
Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös