Mainos

Vitutusketju

• 10 704 073
  • 56 258

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aamusta iltaan tätä samaa saatanan kiristelemistä. Melkein kaikki vituttaa ja se mikä ei vituta vähintäänkin harmittaa. Ei ole mitään iloja tässä matoisessa maailmassa meikäläiselle. Pitäisi jaksaa vaikka mitä, vaan kun en jaksa.

Ottaa pannuun.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ranskalaiset ja espanjalaiset asiakkaat ja kollegat saavat taas v-kertoimen kasvamaan. Eivätkö ne koskaan luovu hälläväliä-tyylistään...

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se nyt saatana, ettei noita smviivaliigan sivuja saada toimimaan kunnolla. Tuleeko se sivulle pyrkijöiden määrä niille yllätyksenä joka vitun kierroksella, vai eikö maailmassa ole tarpeeksi järeitä vehkeitä pyörittämään tuollaista sivustoa?

"Uudistetut sivut". Kyllä näin on.

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meijän firmalla vaihtu omistaja viime syksynä ja luonnollisesti kaikki ylimääräiset heitettiin sieltä kuuseen. Nooh meikäläinen jäi ja nyt nämä, varsinki eräs, ottavat aina asiakseen aukoa mulle päätään miten paska paikka tuo nykyään on. Haloo! Ei mulla olis pokkaa aukoo päätäni kaverille sen työpaikasta. Kuitenki nämä tyypit joista nämä entiset työntekijät vinkuu (ihan silkkaa katkeruuttaan) on minun nykysiä työkavereita ja kavereita muutenkin. Kaikki yritetään tehdä parhaamme siellä ja sitten laukkaajoku saatanan sotaratsu marmattamaan miten meillä on ihan vääränlaisia asiakkaita ja miten me hoidetaan asiat ja pälä pälä. Ja parastahan on se, että nämä sankarit oottaa minun mollaavan kanssa omaa työnantaajaani ja työkavereitani.Asiakkailla ei ole kuitenkaan ollut mitään valittamista.

Rocco

Jäsen
Vituttaa taas aivan miljoonaa nykyinen työpaikka. Taas ovat pomot keksineet jotakin hienoa ja mahtavaa, mutta oikeasti pelkkää paskaa on tämäkin uudistus. Tulisivat itse edes hetkeksi katsomaan millaista perseilyä tämä homma on nykypäivänä. Vitun sikariportaan optioperseilijät.

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten urpo ihminen vaan voi olla, että työntää 40e pahimpaan maholliseen kusetuslaitteeseen eli pelikoneeseen?
Yhtä urpo kuin pelaa kupongille kohteita määrän X ja muutaman hullun lisävoitto euron takia pistää vielä kärppiä peliin alle 1.5 kertoimilla selkeästi ennakkoon heikompia vastustajia vastaan.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ei vitun vittu. Ei saatana linkin linkkie, että sais Arsenal-Sevillan näkymään mistään. Miten vittu voi olla mahdollista että kaikki perkeleen Käpylän Pallo 69 vs. Noormarkun Nopsaan löytyy oikeesti joku streami, mutta nyt kun kunnon potkupalloa ois mahdollisuus nähdä niin ei.

Ja niille jotka tulevat valittamaan että hanki poeka Viasat niin imekää kivimunaa. Canalin paketti on jo ja vittu toista kanavapakettia en ala haalimaan rinnalle. Kyllä, olen köyhä!

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vitun vittu.

Kyllähän noita linkkejä on ainakin Sopcastille. Toimivuutta en tarkistanut.

Ja itseä vituttaa jo valmiiksi huominen koulupäivä. Siitähän ei tunnetusti tule mitään, kun kyvytön yrittää opettaa haluttomalle tarpeetonta.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja niille jotka tulevat valittamaan että hanki poeka Viasat niin imekää kivimunaa. Canalin paketti on jo ja vittu toista kanavapakettia en ala haalimaan rinnalle. Kyllä, olen köyhä!

Ainahan voit katsoa Bonuskanavalta sen ainoan oikean Englannin Liigan joukkueen peliä...

Mutta enpä hanki minäkään viasatti-pakettia, kun canal+ on jo.

Vitutuksen aiheeni on se etten osaa viä oikeestaan ollenkaan guitar hero2:sta, ainakaan jos noihin juutuubin videoihin vertaa.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vitutuksen aiheeni on se etten osaa viä oikeestaan ollenkaan guitar hero2:sta, ainakaan jos noihin juutuubin videoihin vertaa.

Älä välitä, jos kitarointi on samaa luokkaa laulutaitojesi kanssa, et osaa jatkossakaan. Hyvä täältä on täysin rytmitajuttoman huudella, itse en saisi varmasti yhtäkään painallusta kohdalleen. Sitten nyrjähtäisi sormet ja aivot kun joka nappia pitää renkuttaa.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kyllähän noita linkkejä on ainakin Sopcastille. Toimivuutta en tarkistanut.

Paskan marjat ole. Joku vitun relive puolilta öin kiinnostaa vitusti. ManUa ja muuta paskaa kyllä tulee joka vitun tuutista! Tää on joku salaliittoteoria.

EDIT! Sain vittu jonkun paskan toimimaan...mutta vitun liian myöhään...

Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
No voihan helvetti. Olin juuri saanut tietää että pääsisin goomille pelkällä ruuan ja matkojen hinnalla. Hirvee into, ja kesken kaiken sitten muistin että juuri näinä kahtena päivänä mulla on pakolliset koulutustyövuorot. Sain toki diilattua lipun eteenpäin, mutta todellakin olisin halunnut osallistua moisiin kekkereihin...

Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Tuli hesarin nettisivuille Matematiikan yo-tulokset ja ihan vituiksihan se sitten meni. Kokeen jälkeen hyvä fiilis, että läpi mentiin. Sitten nuo vastaukset. Se oli kuin 1000 kg:n leka naamariin. Ei vittu että vituttaa.

Ei siinä muuten mitään, mutta keväällä pitäisi sitten kirjoittaa kaikki uusiksi.... Rai rai rai....

J-ML

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim, Liverpool ja Sotkamon Jymy
Maikkarin aamu-tv:n uutisten ja urheilun välispiikki:

Kirsi: Noh, Timo, mikä on aamun kovin urheilu-uutinen?
Timo: SaiPa jatkaa SM-liigan kärjessä
Kirsi: Tästä kohta lisää, xxx kertoo ensin päivän säästä...

Aamun pilkunnussinta-väsymys-äkäpussina:

a) Tuo oli eilisillan uutinen
b) Mourinhon ero oli ehdottomasti ykkösuutinen, maikkarihan on jalkapallosuosiollinen, eh?
c) SaiPa ei jatka kärjessä, JYP jatkaa

Onneksi löytyy Canal/Viasat -urheilut omasta telkkarista, joten ei tarvi seurata maikkarin urheilutietämystä määräänsä enempää.

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Venäjä<=ei lue Putin, Ukrainan sota, Ässät
Vituttaa kuntosalilla ne saatanan ääliöt jotka tulee hakkaan nyrkkeilysäkkiä siihen viereen. Ärsyttävän kuulloista kolinaa ja meteliä, osaisivat edes hakata sitä oikein eikä vaan miestelis siinä. Vittu...

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kliffaa hei.

Aamu alkoi taas vierailulla Meilahden sydänpoliklinikalla, päivän ohjelmassa uusi ultraäänitutkimus ja ensi viikoksi aika magneettikuvauksiin ts. putkeen tunniksi makoilemaan, sitten taas rasitus-EKG:t ym. vastaavat kokeet päälle.

Ei siinä mitään, kivahan Meilahdessa on rampata kun voi samalla käydä tervehtimässä vakavasti sairastunutta jengikaveria, mutta pienehköä vitutusta aiheuttaa kardiolodgin tänään kirjoittama pidennys sairauslomaan. Alkuperäisen päivämäärän 7.10 sijaan pakkolepo päättyykin vasta 4.11, täyttä lepoa on nyt jatkunut hieman vajaa kuukauden ja enää seitsemän viikkoa samaa paskaa siis edessä.

Todella vaihtelevaa, piristävää ja ennen kaikkea fyysisesti terävöittävää toimintaa tällainen sisällä istuskeleminen. Kävelemässä saa sentään käydä, kunhan ei sitäkään tee liian "rajusti."

Pitäisiköhän lähteä lenkille, sydäri siitä korkeintaan seuraa.

Cube

Jäsen
Todella vaihtelevaa, piristävää ja ennen kaikkea fyysisesti terävöittävää toimintaa tällainen sisällä istuskeleminen. Kävelemässä saa sentään käydä, kunhan ei sitäkään tee liian "rajusti."
Jos et vielä pelaa Football Manageria, niin nyt vaikuttaisi olevan hyvä aika aloittaa.

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos et vielä pelaa Football Manageria, niin nyt vaikuttaisi olevan hyvä aika aloittaa.

Ainakaan omien kokemusteni perusteella en suosittelisi Ikerille jos on vähänkään taipumusta "eläytyä mukaan" tapahtumiin tunteella kuten itse teen. Sydän hakkaa...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, elimistö kärsii varmaankin jonkin asteisesta nestevajauksesta. Parin viime viikon aikana on ollut ihan kauheita krapuloita. Nytkin on vielä uskomattoman vaikea olo johtuen toissailtaisesta tinttaamisesta. Täytyypä nyt keskittyä pari päivää juomaan paljon nestettä.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pistin radion päälle tarkoituksena kunnella vähän aikaa Ylex:n Iltapäivää mutta eikös siellä ollut äänessä maailman ärsyttävin radioääni Jussi kukalie ja Annemari "en osaa lausua englanniksi mitään".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa että joudun viikon odottamaan NHL08:a XBOX360:lle, kun jos olisin 5min aiemmin kaupassa ollut, niin peli olisi kädessä.

Lisäksi vituttaa tänään bussissa ollut amispelle, tyypillä oli sellainen saatanan ruma sonninrengas keskellä nenää ja kuunteli rumista ja aivan liian isoista kuulokkeistaan örinäpaskaa niin lujalla, että koko bussi sai "nauttia" näistä sulosoinnuista, lisäksi myös että saman jannun piti perkele tulla vielä Subwayhyn syömään samaan aikaan kanssani, tällöin onneksi ei kuunnellut "musiikkia".

Lisäksi vituttaa nää kielensä halkojat, siis mitä vittua ihmisen päässä liikkuu että niin menee tekemään?!

Edit: Lisätääs vitutuksen aiheisiin Tamun puppelointi, uskoin jo oikeasti voittoon, mutta tää on mun suomipotkis!

Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tällä hetkellä vituttaa kaikki ja lujaa. Masentaa suorastaan. Olisipa jo nukkumassa.

Huomenna sitten töiden jälkeen masennukseen hiivaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy