Vitutusketju

• 10 688 973
  • 56 246

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vitutuksen aiheeni on se etten osaa viä oikeestaan ollenkaan guitar hero2:sta, ainakaan jos noihin juutuubin videoihin vertaa.

Älä välitä, jos kitarointi on samaa luokkaa laulutaitojesi kanssa, et osaa jatkossakaan. Hyvä täältä on täysin rytmitajuttoman huudella, itse en saisi varmasti yhtäkään painallusta kohdalleen. Sitten nyrjähtäisi sormet ja aivot kun joka nappia pitää renkuttaa.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kyllähän noita linkkejä on ainakin Sopcastille. Toimivuutta en tarkistanut.

Paskan marjat ole. Joku vitun relive puolilta öin kiinnostaa vitusti. ManUa ja muuta paskaa kyllä tulee joka vitun tuutista! Tää on joku salaliittoteoria.

EDIT! Sain vittu jonkun paskan toimimaan...mutta vitun liian myöhään...

Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
No voihan helvetti. Olin juuri saanut tietää että pääsisin goomille pelkällä ruuan ja matkojen hinnalla. Hirvee into, ja kesken kaiken sitten muistin että juuri näinä kahtena päivänä mulla on pakolliset koulutustyövuorot. Sain toki diilattua lipun eteenpäin, mutta todellakin olisin halunnut osallistua moisiin kekkereihin...

Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Tuli hesarin nettisivuille Matematiikan yo-tulokset ja ihan vituiksihan se sitten meni. Kokeen jälkeen hyvä fiilis, että läpi mentiin. Sitten nuo vastaukset. Se oli kuin 1000 kg:n leka naamariin. Ei vittu että vituttaa.

Ei siinä muuten mitään, mutta keväällä pitäisi sitten kirjoittaa kaikki uusiksi.... Rai rai rai....

J-ML

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim, Liverpool ja Sotkamon Jymy
Maikkarin aamu-tv:n uutisten ja urheilun välispiikki:

Kirsi: Noh, Timo, mikä on aamun kovin urheilu-uutinen?
Timo: SaiPa jatkaa SM-liigan kärjessä
Kirsi: Tästä kohta lisää, xxx kertoo ensin päivän säästä...

Aamun pilkunnussinta-väsymys-äkäpussina:

a) Tuo oli eilisillan uutinen
b) Mourinhon ero oli ehdottomasti ykkösuutinen, maikkarihan on jalkapallosuosiollinen, eh?
c) SaiPa ei jatka kärjessä, JYP jatkaa

Onneksi löytyy Canal/Viasat -urheilut omasta telkkarista, joten ei tarvi seurata maikkarin urheilutietämystä määräänsä enempää.

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Venäjä<=ei lue Putin, Ukrainan sota, Ässät
Vituttaa kuntosalilla ne saatanan ääliöt jotka tulee hakkaan nyrkkeilysäkkiä siihen viereen. Ärsyttävän kuulloista kolinaa ja meteliä, osaisivat edes hakata sitä oikein eikä vaan miestelis siinä. Vittu...

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kliffaa hei.

Aamu alkoi taas vierailulla Meilahden sydänpoliklinikalla, päivän ohjelmassa uusi ultraäänitutkimus ja ensi viikoksi aika magneettikuvauksiin ts. putkeen tunniksi makoilemaan, sitten taas rasitus-EKG:t ym. vastaavat kokeet päälle.

Ei siinä mitään, kivahan Meilahdessa on rampata kun voi samalla käydä tervehtimässä vakavasti sairastunutta jengikaveria, mutta pienehköä vitutusta aiheuttaa kardiolodgin tänään kirjoittama pidennys sairauslomaan. Alkuperäisen päivämäärän 7.10 sijaan pakkolepo päättyykin vasta 4.11, täyttä lepoa on nyt jatkunut hieman vajaa kuukauden ja enää seitsemän viikkoa samaa paskaa siis edessä.

Todella vaihtelevaa, piristävää ja ennen kaikkea fyysisesti terävöittävää toimintaa tällainen sisällä istuskeleminen. Kävelemässä saa sentään käydä, kunhan ei sitäkään tee liian "rajusti."

Pitäisiköhän lähteä lenkille, sydäri siitä korkeintaan seuraa.

Cube

Jäsen
Todella vaihtelevaa, piristävää ja ennen kaikkea fyysisesti terävöittävää toimintaa tällainen sisällä istuskeleminen. Kävelemässä saa sentään käydä, kunhan ei sitäkään tee liian "rajusti."
Jos et vielä pelaa Football Manageria, niin nyt vaikuttaisi olevan hyvä aika aloittaa.

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos et vielä pelaa Football Manageria, niin nyt vaikuttaisi olevan hyvä aika aloittaa.

Ainakaan omien kokemusteni perusteella en suosittelisi Ikerille jos on vähänkään taipumusta "eläytyä mukaan" tapahtumiin tunteella kuten itse teen. Sydän hakkaa...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, elimistö kärsii varmaankin jonkin asteisesta nestevajauksesta. Parin viime viikon aikana on ollut ihan kauheita krapuloita. Nytkin on vielä uskomattoman vaikea olo johtuen toissailtaisesta tinttaamisesta. Täytyypä nyt keskittyä pari päivää juomaan paljon nestettä.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pistin radion päälle tarkoituksena kunnella vähän aikaa Ylex:n Iltapäivää mutta eikös siellä ollut äänessä maailman ärsyttävin radioääni Jussi kukalie ja Annemari "en osaa lausua englanniksi mitään".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa että joudun viikon odottamaan NHL08:a XBOX360:lle, kun jos olisin 5min aiemmin kaupassa ollut, niin peli olisi kädessä.

Lisäksi vituttaa tänään bussissa ollut amispelle, tyypillä oli sellainen saatanan ruma sonninrengas keskellä nenää ja kuunteli rumista ja aivan liian isoista kuulokkeistaan örinäpaskaa niin lujalla, että koko bussi sai "nauttia" näistä sulosoinnuista, lisäksi myös että saman jannun piti perkele tulla vielä Subwayhyn syömään samaan aikaan kanssani, tällöin onneksi ei kuunnellut "musiikkia".

Lisäksi vituttaa nää kielensä halkojat, siis mitä vittua ihmisen päässä liikkuu että niin menee tekemään?!

Edit: Lisätääs vitutuksen aiheisiin Tamun puppelointi, uskoin jo oikeasti voittoon, mutta tää on mun suomipotkis!

Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tällä hetkellä vituttaa kaikki ja lujaa. Masentaa suorastaan. Olisipa jo nukkumassa.

Huomenna sitten töiden jälkeen masennukseen hiivaa.

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Onpa taas kaikki niin saatanan syvältä, hajottaa ihan saatanasti kaikki mahdollinen.

Onneksi lohduttaja eli pullo on taas lähellä, siitä se kierre taas alkaa...

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Remontti-Reiska ja sen paneloinnit.

"Meillä on tässä 30-luvulla rakennettu kivitalo ja me paneloidaan se nyt tällaisella kivalla keltaisella paneelilla. Tässä pinnassa olevat halkeamat ovat vain kosmeettisia...nyt tämä talo näyttää 50-luvun rintamamiestalolta."

Saatana, missä on vanhan rakennuskulttuurin kunnioitus? Vittu. Kyllä kivi on kivee, saatana. Paneelit on perkeleestä.

Salama44

Jäsen
Teemu Selänne voi jäädä ilman sakkorangaistusta aiheuttamastaan veneonnettomuudesta, koska hänellä ei ole sopimusta NHL:ssä eikä näin ollen tuloja. Vittu, sanon minä näiden miljonäärien hyyssäämisestä!

käki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teemu Selänne voi jäädä ilman sakkorangaistusta aiheuttamastaan veneonnettomuudesta, koska hänellä ei ole sopimusta NHL:ssä eikä näin ollen tuloja. Vittu, sanon minä näiden miljonäärien hyyssäämisestä!

Minkäs veneonnettomuuden Selänne on aiheuttanut?
Iltapuluissa esillä olleiden uutisten mukaan häntä syytetään veneen luovuttamisesta henkilölle, jolla ei ole lupa ajaa sillä.

Mikäli Selänne todetaan johonkin syylliseksi, niin eikö hän saa vähintään minimipäiväsakon, kuten muutkin työttömät?

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Huomenna kello 8.05 uskonnon koe.

Näin olen aina uneksinut viettäväni lauantaiaamun. Pistää vituttamaan.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Huomenna kello 8.05 uskonnon koe.

Näin olen aina uneksinut viettäväni lauantaiaamun. Pistää vituttamaan.

No lycka till vaan sulle. Kai sä oot nyt valmistautunut huolella? Se on niin saatanan tärkeä aine se uskonto ;) Itelläkin olis ens viikolla kaks YO-koetta Yhteiskuntaoppi ja Ruotti eli ens viikonloppuna on todella nautinnollista bilettää.

Itse ketjun aiheeseen. Mua vituttaa, että bisset näyttäs loppuvan kesken ja tämän seurauksena joudun avaamaan viskipullon, jota mun ei pitänyt tänään avata. Mutta eihän sitä kuivinkaan suin voi olla? Tää on tällänen tekemätön paikka. :)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kuumeessa, vaikka pitäisi lähteä aikaisin aamulla erääseen erittäin tärkeään tapahtumaan (ei kuitenkaan häät tms), enpä siis mene.

Vittu ei saa edes nukuttua. Miten voi käydä näin, kuulun siihen ihmisryhmään mikä ei ole "koskaan" kipeänä. En todellakaan muista milloin olisi viimeksi ollut jotain kuumetta.

Vaihtaisin vaikka kesäviikonlopun siihen, että olisin tänään siellä missä pitäisi olla.

Ja sitten vielä moderaattoritkin kimpussa. Nyt menee hyvin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin meinasinkin tehdä, mutta kun en tajunnut ottaa ylös tämän saarna-yhtiön nimeä tai yhteystietoja. Tehokkaampaa olisi, jos mainitsisin myös ne, jolloin VR voisi antaa palautetta tähän suuntaan. Veikkaan, että vanha sanonta "ei kahta ilman kolmatta" toteutuu myös, ja seuraavankin kerran kun luen tätä ilmaislehteä, sieltä löytyy myös "Jumalan sanaa".

Olin oikeassa, sieltä löytyi. Asialla oli Suolahdella vaikuttava Herätysseuran kirjapaino. Laitoin nyt palautetta VR:lle aiheesta. Itse kirjapainoon en uskalla olla yhteydessä, alkavat pian rukoilemaan puolestani tai lähettämään käännytysmateriaalia.

Vituttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy