Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Välillä taas näitä päiviä. Vituttaa. Koulu etenkin ja sitten hieman myös muut asiat. Pöh.
Teemu Selänne voi jäädä ilman sakkorangaistusta aiheuttamastaan veneonnettomuudesta, koska hänellä ei ole sopimusta NHL:ssä eikä näin ollen tuloja. Vittu, sanon minä näiden miljonäärien hyyssäämisestä!
Huomenna kello 8.05 uskonnon koe.
Näin olen aina uneksinut viettäväni lauantaiaamun. Pistää vituttamaan.
Näin meinasinkin tehdä, mutta kun en tajunnut ottaa ylös tämän saarna-yhtiön nimeä tai yhteystietoja. Tehokkaampaa olisi, jos mainitsisin myös ne, jolloin VR voisi antaa palautetta tähän suuntaan. Veikkaan, että vanha sanonta "ei kahta ilman kolmatta" toteutuu myös, ja seuraavankin kerran kun luen tätä ilmaislehteä, sieltä löytyy myös "Jumalan sanaa".
Ymmärrän kyrsiintymisesi periaatteessa, mutta painopaikka tuskin on itse jakelun takana, vaan joku ryhmä tai yksittäinen henkilö. VR on sen vuoksi parempi kohde valitukselle, tosin en tiedä, millaiset konstit heillä on puuttua tuohon touhuun.Itse kirjapainoon en uskalla olla yhteydessä, alkavat pian rukoilemaan puolestani tai lähettämään käännytysmateriaalia.
Ymmärrän kyrsiintymisesi periaatteessa, mutta painopaikka tuskin on itse jakelun takana, vaan joku ryhmä tai yksittäinen henkilö. VR on sen vuoksi parempi kohde valitukselle, tosin en tiedä, millaiset konstit heillä on puuttua tuohon touhuun.
Toisaalta tuossa lapussa tarjottiin mahdollisuutta tunnustaa synnit. Ja kyseinen lappu pyydettiin palauttamaan juurikin tuonne kirjapainoon, minkä jälkeen palauttajan puolesta rukoiltaisiin. Tuosta päättelin, että tuo kirjapaino on ainakin jollain tapaa mukana aiheessa.
Kyllähän tää syyssää vituttaa. Joka päivä tulee vettä, on aivan helvetin kylmää, pimeää, harmaata ja tuulennopeus on varmasti noin kymmenen kilometriä sekunnissa.
Vituttaa koko Jatkoaika. Homma on mennyt ihan pelleilyksi ja asioiden listaamiseksi. 15-vuotiaat klopit provoilevat joka toisessa ketjussa ja muissa tapellaan siitä, että onko meidän Pertti parempi pelaaja kuin teidän Johnny. Toisella puolella isoimmat annit on joissain erittäin harvoissa ketjuissa missä vielä keskustellaan ilman vanhojen mielipiteiden kaivuuta esille ja tuomitsemista ensimmäisestä mielipiteestä. Mihin asioihin voit kommentoida riippuu täysin siitä mitä joukkuetta kannatat. Jos satut kommentoimaan poikkeavasti niin jo on muutama korppikotka näykkimässä siitä kuinka et voi olla enempää väärässä ja kuinka 3 vuotta sitten sanoit tästä taklauksesta näin ja näin. Ja tämän jälkeen yleensä koko keskustelu jää pelkän inttämisen asteelle.
Kiitos, jo helpotti