Vitutusketju

  • 10 550 767
  • 56 138

Kaivanto

Jäsen
Perkele että tämä status quoksi jämähtänyt kuumetauti alkaa ottaa kupoliin. Hikoilua, makaamista, haisemista, spämmäystä, haisemista, makaamista ja hikoilua, riittäisi laiskemmallekin miehelle jo. Onneksi on sentään nuo MM-kisat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko edes hyvä pano?

Vituttaa puolestasi jos ei ollut.
Oli ihan okei. Mutta on niitä parempiakin koettu todellakin...Taisi johtua molempien "pienestä" humalatilasta se, että yllättävän vaikeaa oli hole-in onea saada edes aikaan...Vielä elossa ollaan tässä, mutta eiköhän illalla lennä ikkunasta joku molotovin cocktail mun huoneeseen...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wittuun alkoholi, wittuun naiset, wittuun tunteet. Suurin paskakasa olen kuitenkin minä. Soittakaa ovikelloa ja vetäkää turpaan, osoite yv:llä!

(Ex?)-emännän porukoilla lauantaina grillibileet ja apina taas edusti ilmaisen viinan voimalla. En saatana opi koskaan. Siltoja paloi, mutta apina sai shownsa, perkelesaatanawittu. Melkein wituttaa,mutta vain melkein.

No, viikonloppuna lisää brenkkua saatana, eiköhän se MJE taas nouse..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Oli ihan okei. Mutta on niitä parempiakin koettu todellakin...Taisi johtua molempien "pienestä" humalatilasta se, että yllättävän vaikeaa oli hole-in onea saada edes aikaan...Vielä elossa ollaan tässä, mutta eiköhän illalla lennä ikkunasta joku molotovin cocktail mun huoneeseen...

Se nyt tästä vielä puuttuisi että joku tulisi Vitutusketjuun valittamaan että muijakaveri kertoi just paneskelleensa kaverin kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
Vituttaa tosissaan JYP-miesten maailman kovimman joukkueen mainostaminen, vittu siellä on saatana siivoojatkin Sm-liigan kärkiosaamista että alta pois kun keskisuomen pojat tulee.. Toivon vilpittömästi että kun liiga starttaa saavat turpaansa niin että jyvät lentää hatusta.

Anteeksi pyydän niiltä Jyp-faneilta joita omiensa leijuminen vituttaa myös.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittu!
Viime perjantaina/lauantaina piti vetää viattomat kalsarikännit mutta mites taas kävikään.Ei jäänyt kalsarointiin saatana.Helvetin vähissä vaatteissa rymynnyt taas pitkin pitäjiä aivot narikassa.
Seurauksena saatanan kova krapula/morkkis jonka lisäksi nousi yli 38 asteen kuume joka tosin alkoi olla voitettu kanta kun tänään aamulla heräsin.
Varsinaisen vitutuksen aiheuttaa se että kuume on jälleen nousemassa reilusti yli normilämpöjen ja kurkku alkaa muurautumaan umpeen.Voi vittu saatana.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yläkerran naapuri ja eukkonsa! Eihän se tosiaan noiden vika ole, ettei tässä "VTS-kodissa" ole mitään äänieristystä, mutta voi vittu silti.

Taas vaihteeks puoli kahdelta yöllä suihkuun ja totta helvetissä sitä vettä pitää aina valuttaa +10 minuuttia täydellä paineella. Eikö sitä hanaa voi sulkea saippuoinnin tai muun ittensä hieromisen ajaksi? Asuntokohtaiset vesimittarit tänne ja heti, kiitos.
Ja nyt noi, jälleen kerran yöllä, laskee apaut kymmenettä kertaa puolen tunnin sisään vettä keittiön hanasta, joisivat kerralla ittensä tajuttomiks!

Aamulla mää vaihteeks varmaan herään siihen, että tuo äijä käy kusella. Tosiaankaan kun tässä talossa ei ole eristyksiin törsätty, niin se kuulostaa kuin vieressä lorottelis. Luulis sitä paitsi, että aikuinen mies osaa jo kuseksia reunoja pitkin.
Toinen vaihtoehto aamuherätykselle on se, että jommankumman niistä käydessä pas*alla, niin vesihana valuu täysillä ettei äänet kuulu toiselle.

Ja mikä helvetin lainalaisuus siinä on, että mitä pienempi nainen, niin sitä suurempi töminä kävellessä?

AAARRRRRRRGGGHHHHHHH!!!

juu ei, korvatulpista ei ole apua.
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Alkoi vituttamaan kun luin tämän.

Parempi olisi pelata nämä pelit loppuun vasta, kun tuomarin kuukautiset ovat takanapäin. En mielestäni ole mikään fennomaani, mutta hiukan taas nousi kiitollisuus lintukodon järjenkäyttöä kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Taloyhtiön autopaikka.

Taloyhtiöllä on kuusi autopaikkaa jotka kaikki ovat tietty varattuja, yksi näistä kuuluu yhdelle naikkoselle jolla ei ole omaa autoa mutta kuulemma tarvii sitä satunnaisesti. Soitin harpyijalle josko voin parkkeerata koslani hänen paikalleen kun hän ei "tarvitse" paikkaa, sopihan se kunham raijaan rassini pois kun hän ennakkoon ilmoittaa että nyt on tarvis paikalle. Viime lauantaina tämä harppu ilmoittaa kello 18.36 että tarvitsee paikkaa about heti. Noh, mä olin 100km toisessa suunnassa kännissä kun oli kaverin polttarit. Ilmoitin kohteliaasti että valitettavasti en pysty auto siirtämään edellä mainitusta syystä. Ei vastausta joten oletin kaiken olevan ok, paskan vitut. Äsken tuli tekstiviesti: Hei, sinulla varmaan on jo se oma maksamasi pysäköintipaikka? Tää pysäköinti minun maksamalla paikallani ei toiminut oikein tovomallani tavalla tällä kertaa, joten sovitaan, että käytän sitä vaan itse.

Vittu just de, ei saatana mitä kyynamoja voi olla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miten helvetissä taloyhtiö antaa pitää omaa autopaikkaa jos ei omista autoa ja samaan aikaan on tarvitsijoita joilla on oma auto? Ei mahdu mun järkeen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Taloyhtiön autopaikka.
Ei muuta kuin yhtiökokoukseen ehdotus autopaikan vuokran nostamiseksi niin korkeaksi, ettei kenenkään kannata tyhjänä sitä pitää. Sitten jos muijalla onkin gillaa hinnasta huolimatta paikka pitää, et oikein voi asialle yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Ei muuta kuin yhtiökokoukseen ehdotus autopaikan vuokran nostamiseksi niin korkeaksi, ettei kenenkään kannata tyhjänä sitä pitää. Sitten jos muijalla onkin gillaa hinnasta huolimatta paikka pitää, et oikein voi asialle yhtään mitään.

Soitin jo isännöitsijälle ja avausuin aiheesta, sanoi että ei voi noin vaan potkia ketään hitoille autopaikalta kun kerran maksaa vuokran siitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mua vituttaa aina kun Taalasmaan Lellu vetää hiivikset. On se temperamenttinen nuorehko nainen, mutta ei aina tartte huutaa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tosissaan JYP-miesten maailman kovimman joukkueen mainostaminen, vittu siellä on saatana siivoojatkin Sm-liigan kärkiosaamista että alta pois kun keskisuomen pojat tulee.. Toivon vilpittömästi että kun liiga starttaa saavat turpaansa niin että jyvät lentää hatusta.

Anteeksi pyydän niiltä Jyp-faneilta joita omiensa leijuminen vituttaa myös.

Minä en ymmärrä? Onko tämä sitä oululaisuutta aidoimmillaan, ollaan itse menestytty monta vuotta todella hyvin jopa Suomen rajojen ulkopuolella, ja silti kehdataan provosoitua siitä että pienellä JYPillä on kerrankin edes kohtalaisen hyvät mahdollisuudet pärjätä. Jos fanit omassa JYP-osiossaan kehuvat joukkuetta hyväksi, ja sellainenhan se on verrattuna monen monen vuoden jälkeen, niin sehän on vain tervettä. Onnistumisista saa tuntea iloa saatana! Ei se tarkoita sitä että jos kehutaan omaa joukkuetta, niin samalla vietäisiin jotain vaikka teidän joukkueltaanne pois. Realismi on hyvä sana, ja sitä pitää nyt meidän fanien keskuudessakin korostaa, mutta kerrankin meillä on ennen kauden alkua aihetta optimismille. Tällöin en kaipaa kommentteja kateelliselta Kärppä-fanilta, joka ei saa näköjään tyydytystä siitä, että omat pärjäävät, vaan siitä, että muut pärjäävät vielä huonommin. Kehukaa tekin omaa joukkuettaenne, minä en ainakaan siitä pahastu. Hyvää näet pitää arvostaa.
 

HemmoP

Jäsen
Joku vitun valopää on hankkinut pianon kerrostaloon. Toivottavasti muut naapurit käy valittamassa siitä, ei oikein itse viitsisi.

Siis vittu sentään, ei osaa soittaa edes siitä yhtä saatanan biisiä mitä yrittää pimputella.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Taloyhtiön autopaikka.

Taloyhtiöllä on kuusi autopaikkaa jotka kaikki ovat tietty varattuja, yksi näistä kuuluu yhdelle naikkoselle jolla ei ole omaa autoa mutta kuulemma tarvii sitä satunnaisesti. Soitin harpyijalle josko voin parkkeerata koslani hänen paikalleen kun hän ei "tarvitse" paikkaa, sopihan se kunham raijaan rassini pois kun hän ennakkoon ilmoittaa että nyt on tarvis paikalle. Viime lauantaina tämä harppu ilmoittaa kello 18.36 että tarvitsee paikkaa about heti. Noh, mä olin 100km toisessa suunnassa kännissä kun oli kaverin polttarit. Ilmoitin kohteliaasti että valitettavasti en pysty auto siirtämään edellä mainitusta syystä. Ei vastausta joten oletin kaiken olevan ok, paskan vitut. Äsken tuli tekstiviesti: Hei, sinulla varmaan on jo se oma maksamasi pysäköintipaikka? Tää pysäköinti minun maksamalla paikallani ei toiminut oikein tovomallani tavalla tällä kertaa, joten sovitaan, että käytän sitä vaan itse.

Vittu just de, ei saatana mitä kyynamoja voi olla.

En ymmärrä, mistä vingut, kun et itse toiminut sovitun mukaisesti.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vituttaa kun joku käynyt pöllimässä mun työmotivaation. Kuka sen vei, tuokoon takaisin!!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Toi Liverpool-ketjussa mainittu Rhys Jones pojan murha alkoi vituttamaan mitä enemmän siitä luki.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
En ymmärrä, mistä vingut, kun et itse toiminut sovitun mukaisesti.

Meinaatko, että Another HAB'n pitäisi olla joka sekunti valmiina siirtämään autonsa? Minusta "etukäteen" ilmoittaminen tarkoittaa edellistä päivää tjsp.

HAB'n tekstistä ei tosin käynyt ilmi, maksoiko hän naiselle siitä autopaikan käytöstä. Mikäli maksoi, pitäisi muutenkin olla selkeät pelisäännöt, miten hyvissä ajoin ja millä tavalla naisen on ilmoitettava autopaikan tarpeestaan. Jos taas ei maksanut, ymmärrän naisen kannan paremmin.

Tuollaiset juosten kustut diilit aiheuttavat yleensä ongelmia.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Joku vitun valopää on hankkinut pianon kerrostaloon. Toivottavasti muut naapurit käy valittamassa siitä, ei oikein itse viitsisi.

Siis vittu sentään, ei osaa soittaa edes siitä yhtä saatanan biisiä mitä yrittää pimputella.


Itse en kanssa kuulu ihmisiin jotka haluavat valittaa, mutta pian rupeaa olemaan mitta taysi. Jo puolen vuotta on kestovituttanut naapurin tapa heratessaan lyoda stereot paalle. Ei siina mitaan muuten mutta kun tyyppi heraa tuntia ennen kuin mina. Ei se niita edes kovaa soita mutta silla on joku saamarin subbari siella kun tasainen UMP UMP UMP kuuluu, joten nuku siina sitten. Oon odotellut josko joku muu valittaisi kun mulla on sellanen ongelma etta mina en edes tieda keta tuo terroristi naapureistani on. Toivottavasti se ei ole keittion seinan takana asuva sopolaistytto koska sille ei kylla voi valittaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Meinaatko, että Another HAB'n pitäisi olla joka sekunti valmiina siirtämään autonsa? Minusta "etukäteen" ilmoittaminen tarkoittaa edellistä päivää tjsp.
Another HAB kertoi olleensa toisella paikkakunnalla polttareissa lauantai-iltana ja todennäköisimmin hänen autonsa makasi mimmin paikalla koko vkl. Mielestäni olisi ollut häneltä paikan lainaajana korrektia kysyä, voiko auto olla siinä tuon ajan, kun hän ei pystynyt sitä siirtämään. Etenkin siinä tapauksessa, jos Another HAB ei mimmille paikasta maksanut pennin jeesusta.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Vituttaa tosissaan JYP-miesten maailman kovimman joukkueen mainostaminen, vittu siellä on saatana siivoojatkin Sm-liigan kärkiosaamista että alta pois kun keskisuomen pojat tulee.. Toivon vilpittömästi että kun liiga starttaa saavat turpaansa niin että jyvät lentää hatusta.

Anteeksi pyydän niiltä Jyp-faneilta joita omiensa leijuminen vituttaa myös.

Eiköhän nuo palaudu maan pinnalle ihan "luonnollisen poistuman" kautta. Pari änärisopimusta ja yksi SW:n murtunut solisluu ja disaster on valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös