Voi vitun putkiremontti. Ois 28000 eurolle ollu muutakin käyttöä. Perkele.
Lehdestä luin, että osa kaupungin taloyhtiöistä on ostamassa sitä tonttia altaan, joka tällä hetkellä on vuokrattuna kaupungilta. Kustannus asuntoa kohden noin 10 000..30 000 euroa ja satun tietämään, että ainakin osa noista taloyhtiöistä on juuri noita 60-70-luvun kerrostaloja joissa myös putkiremppa on ihan lähitulevaisuuden asioita. Saattaa siinä osakkeen omistaja olla ihmeissään kun yhtäkkiä paukahtaa 60000 euron lasku..
Joudun kysymään että löytyiskö plussakorttia.
Älä stressaa. Mua vituttaa että sitä multa kysellään.Joudun kysymään että löytyiskö plussakorttia.
Joudun kysymään että löytyiskö plussakorttia.
Etkö sä ole lukiossa?Hajoan kohta ihan täysin kouluun. Ei vittu tule mitään. Työmäärä on jotain aivan uskomatonta, ei musta taida olla tälläiseen.
Etkö sä ole lukiossa?
Samaa nauroin itsekin. Abivuosi itselläkin menossa, eikä tätä nyt kyllä miksikään raskaaksi voi sanoa. Pikkasen lisää hommia joutuu tekemään, mutta jos tämä väsyttää, niin mitäkähän se sitten on yliopistossa/työelämässä.
Laita palautetta VR:n tiedotusosastolle. Mulle tuli kerran Hesarin mukana joku jehovien aviisi ja soitin välittömästi HS:n asiakaspalveluun. Periaatetasolla minuakin asia otti aivoon, läpyskähän oli helppo paiskata roskiin.Vitutti eilen, kun taas vaihteeksi VR:n ilmaisjakelulehteä lukiessani sieltä välistä löytyi jonkun Kansan Raamattuseuran julistusviesti. Samainen pulju on aiemminkin onnistunut "mainostamaan" noiden lehtien mukana.
Ei taida olla ihan VR:n tiedostama homma; eikös noiden valtion laitosten pitäisi olla neutraaleita uskontojen suhteen? Vai olenko nyt ymmärtänyt väärin? Epäilen aika vahvasti, että taustalla on tuon saarnaseuran oma kampanja, jossa käytetään hyväksi tätä ilmaisjakelulehteä kysymättä VR:n lupaa.
Oikeastaan sen lapun saaminen ei haitannut mitenkään, mutta enemmän vitutti periaatetasolla. Omaa asiaa yritetään levittä noin härskisti eteenpäin.
Laita palautetta VR:n tiedotusosastolle. Mulle tuli kerran Hesarin mukana joku jehovien aviisi ja soitin välittömästi HS:n asiakaspalveluun. Periaatetasolla minuakin asia otti aivoon, läpyskähän oli helppo paiskata roskiin.