Vitutusketju

  • 10 565 546
  • 56 146

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tästä tekstin kopioinnista sen verran, että itse käytän maalaustaktiikkaa, ja sen jälkeen hiiren oikealla korvalla "kopioi". Ei ole koskaan pettänyt, ja on nopea tapa.

Apassille jaksamista, ei löydy muita sanoja.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Apassin murheiden rinnalla tämä tuntuu pieneltä, mutta...

Astmasta johtuva hirveä rykiminen ja hengen ahdistus vituttaa nyt jo ihan tosissaan, kun tätä helvettiä on nyt jatkunut kohta nelisen viikkoa. Lääkärissä kävin viimeksi tiistaina mutta eihän ne voi oikein muuta tehdä kuin antaa tehokkaita astmalääkkeitä ja käskeä ottamaan niitä tarpeen tullen useampaan kertaan. No tässä olen niitä ottanut 4-5 kertaisina annoksina mutta kun ei nekään kunnolla auta. En olisi koskaan uskonut että kuntoni voi mennä näin helvetin huonoksi astman takia, mutta nytpähän on tämäkin koettu. Maanantaina sitten taas lääkäriin jos / kun ei olo helpotu ja hakemaan lisää saikkua...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Nyt suoraan sanoen vituttaa. Kolmen vartin päästä pitäisi raahautua satamaan ulkoilmakonserttiin, mutta vettä tulee taivaan täydeltä. Toivottavasti alkaa hellittämään, ettei mene koko tapahtuma pipariksi.

Sadekeli on sääli varsinkin järjestäjien kannalta, sillä pienen festivaalin kävijämäärä pienenee varmasti entisestään.

EDIT: Huoh, sade alkaakin jo hellittämään.
 

HemmoP

Jäsen
Veikkaanpa, että viikon sisällä tulee uutinen "Ulkomaalainen mies pahoinpideltiin kuoliaaksi". Joku isukki tulee käyttämään vähän oman käden oikeutta ja thats it.


Milloin viimeksi ?

Ei Suomessa voi puolustaa edes itseään ilman, että on lakituvassa maksavana osapuolena. Saati sitten kotiaan tai perhettään.

Ja aina löytyy silminnäkijä jos jotain teet.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetinperkele! Olen duunissa, kun Big Brotherin 24/7-lähetys alkaa. Saatana.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Vituttaa suunnattomasti kun kännykkä jäi taloyhtiön saunatiloihin...mentiin 4 ja puoli v pojan kanssa vuoron jälkeen (KLO 21.04)neljä minuutia myöhemmin hakkaamaan saunan ovea---ei avattu(tietty,mitä lie raiskareita oven takana)..noh ajattelin että menen viimeisen vuoron 21-22 jälkeen avaimilla hakemaan kännykän..mitä vittua olin aika tasan klo n.22 oven takana,avain ei käy lukkoon ja tietty edelliset vitun saunojat on lähtenyt juuri ennen pOis..näin voi käydä vain minulle..tana!!!!!!
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Sait multa pikku naurahdukset irti aika kovan vitutuksen keskeltä..nice job!!!!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kesäloma alkoi ja heti tuli perinteinen lomaflunssa. Mikä hitto siinä on että aina lomalla sairastaa.
 

viikink1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun päänsärky, vitun kylmä suihku johonka nukahdin ja nokka vuotaa sitten sen ansiosta, vitun pullot ja muut pitäs siivota ja vittu silmään on iskeny joku vitun perse. Aamulla heti silmä vuosi ja en saanut sitä kunnolla auki. Nyttenkin perkele välillä sen saa auki, mutta siihen sattuu ja silmä on ihan punanen ja se vuotaa koko ajan. Sitten kun se on auki ei se meinaa pysyä auki ollenkaan ja sitten vaikka toinen silmä on ihan kunnossa niin silti on hankalaa katsoa edes toisella silmällä. Ja oma fudis pelikin jää sen takia väliin ja vittu jos ManU ei voita tänään niin voi helvetin perse.
 
S

solo

Vituttaa mennä töihin huomenna. Muutaman viikon kesäloma veti niin laiskaksi, että saa nähdä löytyisikö työmotivaatio jo jouluun mennessä. ISOVITTU!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa mennä töihin huomenna. Muutaman viikon kesäloma veti niin laiskaksi, että saa nähdä löytyisikö työmotivaatio jo jouluun mennessä. ISOVITTU!

Sama, mutta tuntuu että motivaatiota löytyisi. Nimenomaan motivoin itseni kahden viikon lomaan jo hyvissä ajoin, olisi silti huomenna voinut vielä nukkua.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vituttaa tämä helvetin darra.. Itsehän olen tämän aiheuttanut, joten vituttaa sekin että piti juoda niin paljon.. Noh, ehkäpä tästä viisastuu. Vittu.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Miksikähän kaverit ihan vaan vittuillakseen haluaa iskeä silmänsä samoihin naikkosiin kuin minäkin? No onneksi uusi koulu alkaa ja uusi kaveripiiri sen mukana.
 

nikozwan

Jäsen
Mokeista

Minua vituttaa tämä mokke sanan käyttö jostain syystä mielettömästi. Toinen samanlainen on jalis. Maalivahti on veskari ja jalkapallo on fudis. Että muistakaa se! :)
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, kun ensimmäiset treffit jäävät viimeisiksi. Ei sillä, etteikö ratkaisu olisi ollut oikea, mutta silti vähän kyrpii - oli siinä sentään toivoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muuten vituttaa, kun tuli eilen sitten kaverin muijafrendiä hässittyä. Molemmat hyvissä kuoseissa siinä kaverin huoneessa ja tämä lähtee vastaan muutamia ihmisiä ja sanoo, että kestää sellaiset puoli tuntia, että hän palaa...No eihän "viidakon kuninkaalta" mene sekstailuun kuin se 1min jos tarve vaatii. Siinä sitten toimittiin hyvällä tahdilla ja vähän ennen, kuin kaveri tuli takaisin niin lopetimme hommailut...Aamulla ketutti tuokin, mutta tämä kaverini muija soitti ja sanoi, että hänen pitää kertoa asiasta tälle kaverilleni...Ehkä hyvä niin joidenkin kannalta, mutta se on R.I.P minulle. Luultavasti jään auton alle jostakin syystä huomenna...
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä muuten vituttaa, kun tuli eilen sitten kaverin muijafrendiä hässittyä. Molemmat hyvissä kuoseissa siinä kaverin huoneessa ja tämä lähtee vastaan muutamia ihmisiä ja sanoo, että kestää sellaiset puoli tuntia, että hän palaa...No eihän "viidakon kuninkaalta" mene sekstailuun kuin se 1min jos tarve vaatii. Siinä sitten toimittiin hyvällä tahdilla ja vähän ennen, kuin kaveri tuli takaisin niin lopetimme hommailut...Aamulla ketutti tuokin, mutta tämä kaverini muija soitti ja sanoi, että hänen pitää kertoa asiasta tälle kaverilleni...Ehkä hyvä niin joidenkin kannalta, mutta se on R.I.P minulle. Luultavasti jään auton alle jostakin syystä huomenna...
Sori mut naurattaa ihan perkeleesti. On se huonoa tuuria. Kuollut viidakon kuningas :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös