The Great Cornholio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New York Islanders
Kups ja TP-47 vituttaa. Haistakaa vittu.
Vituttaa, etten saa yhtä ihmistä lähtemään kanssani kahville.
Tavallaan sama homma, yhden kerran olemme käyneet mutta ko. ihminen on vaan yksinkertaisesti pirun kiireinen työasioissaan ja sillon kun hänellä olisi aikaa niin mulla työt sotkee, hemmetin vuorotyöt. No, eihän kyseessä olisikaan kuin täydellinen nainen. Joku juoni tässä olisi punottava.
Kups ja TP-47 vituttaa. Haistakaa vittu.
.
PERKELE KUIN ISOLLA MERKILLÄ SITÄ PITÄISI VAROTTAA NIITÄ KUSIPÄITÄ ETTÄ USKOVAT JARRUTTAA SIINÄ SUOJATIEN KOHDALLA!!? Ei niitä valojakaan joka vitun suojatielle voi laittaa.
PERKELE KUIN ISOLLA MERKILLÄ SITÄ PITÄISI VAROTTAA NIITÄ KUSIPÄITÄ ETTÄ USKOVAT JARRUTTAA SIINÄ SUOJATIEN KOHDALLA!!? Ei niitä valojakaan joka vitun suojatielle voi laittaa.
No, ajattelin päissäni tulleeni kotio neliveto päällä. Sänkyä peittäessä löytyi kuollut ampiainen peiton alta, joten se on pistellyt meikää. Kuumottaa ja kutiaa nuo kohdat ja jalkaa jomottaa.
Helsingin keskustan liikenne jumissa päivän jonkun huorman paraatin takia.
Jos tuolla tavalla laskua olet pyytänyt, niin ei ihme, että sen tuleminen kestää.YTK paskatoiminta jäsenmaksujen kanssa. 5 kertaa olen kysellyt vuoden 2007 laskuni perään ja 5 kertaa se on luvattu lähettää. Mikä saatana YTK:n päässä ei toimi??
Haistakaa konttorihuorat vittu ja laittakaa se lasku tulemaan niin kuin olisi jo!
Jos tuolla tavalla laskua olet pyytänyt, niin ei ihme, että sen tuleminen kestää.
Paskat ole. 5 kertaa olen soittanut ja pyytänyt asiallisesti heiltä laskua täysin turhaan. Äsken kuudennella kerralla laitoin meiliä ja vaihdoin taktiikan pyytelystä kiroiluun. Katsotaan ymmärtääkö ne lehmät sitä kieltä paremmin.
Lehmät ymmärtävät harvemmin sikojen käytöstä.
Mitä saatanaa siellä nyt kämmätään ja tumpeloidaan? Voisitteko nyt jo vihdoin lähettää sen laskun minulle, tai antaa tilinumeron ja
viitenumeron että saan maksun hoidettua?!?!?!?!?!
Erittäin viittuntunein terveisin, *******