Vitutusketju

  • 10 548 735
  • 56 138

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vitun pummit

Vituttaa kun vihdoin tulee kesä niin juopotkin ryömivät koloistaan esille. Spårapysäkit täynnä juoppoja ja puistonpenkillä juodaan ja rähistään, saatanan pummit. Joo onhan ne ihmisiä ja ihan yhtä suuri oikeus niillä on liikkua ympäriinsä mutta ei helvetti, ikävän näköistä settiä. Ehkä pitäisi sääliä heitä ja antaa rahaa eikä tykätä pahoja?
Vitun vittu!
 

d2uce

Jäsen
Kyllähän noi Saarioisten Virvat ja Tero Matit alkaa pikkuhiljaa vituttaan.
 

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Troy kirjoitti:
Onko Scan-burger mennyt viime vuosina alaspäin vai onko ketjussa alueellisia eroja?

Tämä on ihan mahdollista. Oma kokemukseni on Helsingistä. Muualla Scanburgerissa syöneet ovat kyllä ylistäneet safkoja maasta taivaisiin esim. Jatkoajassa. Siksi tuo kokemus minulle niin karvas pettymys olikin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Arttu#29 kirjoitti:
Vituttaa kun vihdoin tulee kesä niin juopotkin ryömivät koloistaan esille. Spårapysäkit täynnä juoppoja ja puistonpenkillä juodaan ja rähistään, saatanan pummit. Joo onhan ne ihmisiä ja ihan yhtä suuri oikeus niillä on liikkua ympäriinsä mutta ei helvetti, ikävän näköistä settiä. Ehkä pitäisi sääliä heitä ja antaa rahaa eikä tykätä pahoja?
Vitun vittu!
Täysin samaa mieltä. Kesällä Vaasan kaupungin "sydän" tori täyttyy näistä juopoista ja narkkareista. Kumpa täälläkin voisi toteuttaa Jenkeistä tuttua "ajetaan piirikunnan rajalle ja jätetään sieltä kävelemään" juttua.
Nauti nyt siinä kesästä ja auringosta kun lauma juoppoja kuseksii ja tappelee ja huutaa...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
SamSpade kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Kesällä Vaasan kaupungin "sydän" tori täyttyy näistä juopoista ja narkkareista. Kumpa täälläkin voisi toteuttaa Jenkeistä tuttua "ajetaan piirikunnan rajalle ja jätetään sieltä kävelemään" juttua.
Nauti nyt siinä kesästä ja auringosta kun lauma juoppoja kuseksii ja tappelee ja huutaa...
Tampereella on Anttilan edustalla ja kävelykadulla ylipäätään remusakkia aika reippaasti. Yksi deeku oli käynyt kusemassa(!) Anttilan tekstiiliosastolla mattopinkan päälle, 1000€ vaatimus vahingoista, ei liene maksukykyä. Lehdessä oli juttua siihen suuntaan että Anttilan vartijat joutuu puuttumaan yli 700 kertaa vuodessa häiriökäyttäytymiseen jota nämä törkymöykyt aiheuttaa. Määrä saattoi olla suurempikin, en tarkkaan muista, mutta hurja määrä siltikin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jalkapallon alasarjatuomarointi kyllä vituttaa nyt aika rankasti. Se saa jopa avautumaan tähän ketjuun. Enpäs ole montaa kertaa ainakaan tänne jaksanut edes avautua. Ei se tuomarointi voi vaan olla niin vaikeata, että tehdään virhe virheen perään ja toinen seura vielä vaan kärsii siitä.
 

Cube

Jäsen
Vituttaa yläkerran naapurit. Tuntuu että nykyään on jatkuvasti käynnissä riitelyä, poraamista (siis oikealla poralla) tai pöytärummutuksen olympialaiset. Parhaillaan soi rummutuksen ohella myös musiikki suht kovaa. Tai no, en tiedä onko tuo nyt niin kovaa, mutta sen verran selvästi kuitenkin kuuluu, että keskittyminen on vaikeaa.

En tiedä tuleeko eri kämpistä vai samasta, mutta vituttaa silti. Etenkin tuo riitely on lisääntynyt viime aikoina melkoisesti (eilen kuului pattereiden kautta väännöt melkeinpä sana sanalta, tyylikästä), joten toivoa sopii, että avioero on tulossa niin täälläkin saa olla vaihteeksi vähän enemmän rauhassa.

Normaalisti en pahemmin jaksaisi näistä nipottaa, enkä ole nipottanutkaan, mutta nyt pitäisi saada vähän luetuksi.
 

Kaivanto

Jäsen
Cube kirjoitti:
Normaalisti en pahemmin jaksaisi näistä nipottaa, enkä ole nipottanutkaan, mutta nyt pitäisi saada vähän luetuksi.

Yksi kerrostaloasujan, ja miksei myös äänekkäiden perheenjäsenten uhrin, perusvaruste on korvatulpat. Lähimmästä apteekista löytyy, ei maksa monta hilua. Itse voin tarvittaessa käyttää vaikka nukkuessa ja herään silti lähellä olevaan herätyskelloon, joskin unen syvyys on tietysti henkilökohtaista. Mutta lukemista niiden ei ainakaan pitäisi haitata.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Vituttaa kun krapulaketjussa porukka kirjoittaa miten kanuuna iski, mutta töihin lähtö helpotti olon. Noin lievässä darrassa ei mielestäni kyseiseen ketjuun olisi asiaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Helvetti, tulipa sitten katsottua jääkiekkoa yöllä, vaikka alunperin oli tarkoitus nukkua kunnon yöunet... Markkinoinnin tentti tänään ja nyt joutuu sitten olosuhteiden pakosta menemään sinne silmät ristissä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Valkohuulikyy kirjoitti:
Vituttaa kun krapulaketjussa porukka kirjoittaa miten kanuuna iski, mutta töihin lähtö helpotti olon. Noin lievässä darrassa ei mielestäni kyseiseen ketjuun olisi asiaa.

Heh, totta. Minua aina vituttaa kun joku kertoo, miten oli kauheassa darrassa ja tilasi pitsan. Ei saatana, minä en kunnon krapuloissa saa syötyä yhtään mitään. Spytta lentää jo pelkästään syömisen ajattelemisesta.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Vakio kirjoitti:
Heh, totta. Minua aina vituttaa kun joku kertoo, miten oli kauheassa darrassa ja tilasi pitsan. Ei saatana, minä en kunnon krapuloissa saa syötyä yhtään mitään. Spytta lentää jo pelkästään syömisen ajattelemisesta.
Eri ihmisillä krapula ilmenee erilaisina asioina. Itse syön sitä enemmän mitä pahempi krapula, mutta voin vakuuttaa ettei olo silti ole kovin häävi.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Vakio kirjoitti:
Spytta lentää jo pelkästään syömisen ajattelemisesta.
Kunnon darrassa ei enää spytta lennä. Oksennusrefleksejä toki syntyy vähän väliä, mutta mahalaukku on tyhjennetty jo monesti ennen heräämistä uuteen päivään joten jäljellä on korkeintaan sappinestettä joka noustessaan kurkkuun aiheuttaa saatanallisen kurkkukivun ja äänen lähtemisen seuraavaksi muutamaksi päiväksi. Henkinen vireystila on luokkaa tämä: http://www.youtube.com/watch?v=BRiAupZHPxI&mode=related&search=

Onneksi noita ei sentään ihan joka viikko tule.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio kirjoitti:
Heh, totta. Minua aina vituttaa kun joku kertoo, miten oli kauheassa darrassa ja tilasi pitsan. Ei saatana, minä en kunnon krapuloissa saa syötyä yhtään mitään. Spytta lentää jo pelkästään syömisen ajattelemisesta.
Sama asia kummastuttaa suuresti. Joskus huomaa esimerkiksi tuossa krapulaketjussa sellaisia viestejä, että joku on ryypännyt vaikkapa kolmeen tai neljään asti, ja sitten aamulla kymmeneltä valittaa kovaa krapulaa. Siis tohon aikaanhan sitä on normaalin tavallisen juopottelun jäljiltä vielä ihan kännissä, tietenkin on eri juttu jos on ottanut vaan pari iltakaljaa tai muuta vastaavaa. Siis eihän tossa ole kulunut aikaa kuin vain noin kuusi tuntia, eikä siinä ajassa kovinkaan paljoa alkoholia ehdi palamaan, eli ei sitä kovinkaan kännissä ole voinut olla illalla/yöllä. Tai jos pystyy istumaan, lukemaan ja kirjoittamaan, niin ei sitä ainakaan kovinkaan paha krapula voi olla. Kaiken huippuna on se, kun jotkut katsovat krapulassa leffoja, siis täh? Eihän sitä enää siinä vaiheessa ole kuin korkeintaan lievä krapula, tai ehkä paremmin sanottuna krapulan jälkeinen olotila, tai vähäisesti krapulaa muistuttava olotila, tai naisten krapula, siis jos pystyy katsomaan telkkaria. Tosta voi kukin siideripoika valita itselleen mieleisensä termin.

Itselläni on monesti ollut sellainen krapula, että kun olen mennyt vähän ennen ilta yhdeksää eli sulkemisaikaa tohon 200m päässä olevaan lähikauppaan, niin on ollut niin huono olo ettei pysty edes moikkamaan kassalle, on vaan pakko tuijottaa lattiaa ja koittaa olla hengittämättä sen ajan kun asioi siinä kassan kohdalla. Ja pari kertaa on käynyt niin, etten jaksa seisoa siinä jonossa sitä paria minuuttia, vaan on pakko istua lattialle, ja hitto se hävettää kun mummot kattelee ja osoittelee sormella ja kuiskailee muille mummoille jotain. Syödä tai juoda en monesti pysty kuin vasta myöhään illalla, jos silloinkaan.

No joo, ei kaikille tule samalla lailla krapulaa, mutta monesti kyl tuntuu ettei nää krapulan valittajat ole juoneet paljoakaan. Valittavat vaan pienestä. Onhan se kyllä näin selvinpäin vähän vaikea ymmärtää tai hassua muistella, millainen olo silloin oikeasti on kun pelkää kuolevansa. Kyllähän noita känni- ja krapulatarinoita olis paljonkin kerrottavana.
 

scholl

Jäsen
Hyvää settiä Pete2004:lta. Itselläni on miedohko krapula sellainen, mikä iskee yleensä aina joka sunnuntai-ilta eli alkaa hikeä puskea ihan sikana. Sitten on maanantain aika kassalla ja tosi väsynyt. Sen sijaan jos on kunnon krapula niin saattaa olla niin, että vasta torstaina palautuu normaaliin elämään. Veikkaan, että sain sydänlihastulehduksenkin sen takia, kun arvioin krapulan väärin. Olin ollut aika miedon krapulan takia sunnuntain ja maanantain pois pelistä ja kun tiistaina tuntui kroppa spaghettimaiselta lenkillä niin ajattelin että tuli juotua hieman kuntoa alas. En huomannut, että olisi ollut mitään flunssatilaa, vaan tosiaan toipuminen vaan sellaisesta parinkymmenen tunnin dokaamisesta.

Pahoissa krapuloissa ei voi syödä tai vastaavaa. Tosin silloin promillien on täytynyt olla jossain neljän tienoilla. Itse olen joskus mm. potenut sellaista päänsärkyä etten ole klo 17 mennessä pystynyt siirtymään kahta metriä ottamaan Buranaa. Ja joskus ollut tilanne ettei tiedä onko parempi olla sängyssä vai lattialla. Toki erittäin pahalta tuntuvat krapulat ovat kyllä iän myötä vähentyneet, mutta krapuloiden kesto pitenee. Kunnon dokaamisesta voi toipua nykyään lähes viikon.

Tuohon Peten juttuun viitaten sanoisin sen, että on huvittavaa, kun jotkut sanovat, että ovat dokanneet kolme päivää putkeen. Ja silti eivät ole dokanneet 24 tuntia päivässä. Mitä putkeen dokaamista tuollainen on. Itse en pysty dokaamaan kovin pitkiä aikoja. Joku 50 tuntia kunnon ryyppäämistä on ehkä ehdoton maksimi minulle ja siitä toipuminen on hidasta. Harvoinhan tuollaisiin toki intoutuu. Tuosta lattialla istumisesta tuli mieleen se, että kun yksi ystävä dokasi kolme vuorokautta jossain Lapissa niin tultuaan sieltä hänelle iski pizzeriassa jonkinlainen krapulakramppi. Yht'äkkiä vain jalat petti alta hetkeksi kävellessä.

edit. veikkaan että otto normalverbrauchereiden mainitsemat krapulat ovat vain väsymystä siitä, että a) on ehtinyt nukkumaan huonosti ja b) uni on ollut huonoa sen vuoksi, koska on ollut hieman vielä kännissä nukkumaanmennessä
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
"älä opeta faijaas... " . Vittujen kevät sentään. Mikä ihme siinä on, että ei sais muka olla oman tyttöystävänsä kanssa, vaan kaverit ketkä ei ole ikinä seukannut kenenkään kanssa alkaa avautumaan siitä, kuinka perseestä seurustelu on. Ei pysty ymmärtää.. Kuulemma miinus-miinus- situation. Menee rahaa, pitää nähdä liikaa vaivaa ja täytyy ottaa toista huomioon. Voi ei. Apua, mitä mä teen, enhän mä ole ikinä ottanut huomioon ketään muuta, kuin itseni ja oman perseeni. Huokaus sentään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#77 kirjoitti:
vaan kaverit ketkä ei ole ikinä seukannut kenenkään kanssa alkaa avautumaan siitä, kuinka perseestä seurustelu on.
Oli ne pihlajanmarjatkin happamia, jos ketulta kysytään. Katkerat kusipäät avautuvat asioista joita eivät mitenkään voi ymmärtää. Kannattaa jättää tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.
 

Cube

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
Yksi kerrostaloasujan, ja miksei myös äänekkäiden perheenjäsenten uhrin, perusvaruste on korvatulpat. Lähimmästä apteekista löytyy, ei maksa monta hilua. Itse voin tarvittaessa käyttää vaikka nukkuessa ja herään silti lähellä olevaan herätyskelloon, joskin unen syvyys on tietysti henkilökohtaista. Mutta lukemista niiden ei ainakaan pitäisi haitata.
Joskus toimii, joskus ei. Eilen ei.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
#77 kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että ei sais muka olla oman tyttöystävänsä kanssa, vaan kaverit ketkä ei ole ikinä seukannut kenenkään kanssa alkaa avautumaan siitä, kuinka perseestä seurustelu on. Ei pysty ymmärtää.. Kuulemma miinus-miinus- situation. Menee rahaa, pitää nähdä liikaa vaivaa ja täytyy ottaa toista huomioon. Voi ei. Apua, mitä mä teen, enhän mä ole ikinä ottanut huomioon ketään muuta, kuin itseni ja oman perseeni. Huokaus sentään.

Kaverisi ovat varsin oikeassa. Miinus-miinus situationhan siitä yleensä tulee aikanaan. Jos vaikka tissuttelee mäyräkoiran verran olutta illan aikana samalla kun katsoo jotakin peliä niin aina akka alkaa jossakin vaiheessa nalkuttaa. Niin se menee ja se nalkuttaminen on valitettavasti verissä naisilla. Luonteenpiirre, jota ei millään pysty korjaamaan. Esim. tuttuni muija avautui kerran minulle että tuo Pekka (nimi muutettu) on juoppo. Kysyin että miten niin? No aina se joka päivä juo kaljaa muutaman ainakin. Vastasin että eihän siinä nyt mitään pahaa voi olla. No ei kauaa kestänytkään kun niillä meni poikki.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Trenchtown kirjoitti:
Oli ne pihlajanmarjatkin happamia, jos ketulta kysytään. Katkerat kusipäät avautuvat asioista joita eivät mitenkään voi ymmärtää. Kannattaa jättää tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.

Niin aion myös tehdäkin, mutta se fiilis , minkä tuollaiset käytökset ja kommentit saavat aikaan, on ikävää.

TM kirjoitti:
Kaverisi ovat varsin oikeassa...

Tavallaan kyllä. Osa naisista osaa nalkuttaa ties mistä. Seurustelin ennen sellaisen kanssa, joka valitti juuri samasta aiheesta kuin kaverisi Pekan exä. Jos join pari kaljaa esim. keskiviikkona, olin alkoholisti. Se taas ei tehnyt hänestä holistia, jos vetäisi perskännit sekä perjantaina ja lauantaina, koska on viikonloppu. Todella kummallista. Mutta, kun tässä tilanteessa tämä neiti antaa minun mennä, jos haluan ja nyt, kun olisi tarkoitus viettää hänen kanssa aikaa, niin kaverit alkaa vittuilemaan. Se vasta on hienoa..
 

KumiAnkka

Jäsen
Nyt vituttaa "kaverit". Kyllä sitä saatana soitellaan aina, kun apua tarvitaan.

"Moro, mitäs ukko? ...Plää plää... ai niin, et muuten ehtisi/viitsisi tulla vähän jeesaamaan, ihan pikku juttu..."

Noh, mitäs sitten kun itse voisit tavata näitä "kavereita", käydä vaikka illalla kaljalla tai jotain?
No eihän silloin ole aikaa, tai vaikka aikaa olisi, niin ei vaan pysty/jaksa, kun tuolla tyttöystävälläkin on vapaa viikonloppu, ja kaikkea...

Ei vittu mitä porukkaa! Turha soitella tännepäin ihan pieneen toviin, saatanan apinat! Noh, löytyyhän tuolta kuppiloista tuttuja, kait.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Klo 5:10 soinut puhelin. Joku täysin tuntematon numero, joten hylkään sen. Nukahdan ja heti herään taas puhelimen ääneen. Sama numero taas. Hylkäys ja puhelin äänettömälle. Sitten yritettiinkin etsiä sitä unta koko loppu aamu.

Katselin äsken Finderilla sitä numeroa ja joku Puolankalainen leipomo kyseessä. WTF?!
 

d2uce

Jäsen
Turder kirjoitti:
Klo 5:10 soinut puhelin. Joku täysin tuntematon numero, joten hylkään sen. Nukahdan ja heti herään taas puhelimen ääneen. Sama numero taas. Hylkäys ja puhelin äänettömälle. Sitten yritettiinkin etsiä sitä unta koko loppu aamu.

Katselin äsken Finderilla sitä numeroa ja joku Puolankalainen leipomo kyseessä. WTF?!

Jos sulla on Puolangalla ns. pullat uunissa?
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
KumiAnkka kirjoitti:
Nyt vituttaa "kaverit". Kyllä sitä saatana soitellaan aina, kun apua tarvitaan.

"Moro, mitäs ukko? ...Plää plää... ai niin, et muuten ehtisi/viitsisi tulla vähän jeesaamaan, ihan pikku juttu..."

Noh, mitäs sitten kun itse voisit tavata näitä "kavereita", käydä vaikka illalla kaljalla tai jotain?
No eihän silloin ole aikaa, tai vaikka aikaa olisi, niin ei vaan pysty/jaksa, kun tuolla tyttöystävälläkin on vapaa viikonloppu, ja kaikkea...

Ei vittu mitä porukkaa! Turha soitella tännepäin ihan pieneen toviin, saatanan apinat! Noh, löytyyhän tuolta kuppiloista tuttuja, kait.

Tervetuloa kerhoon ystävä hyvä. Sama ilmiö havaittavissa täälläkin, eli aina kun "kavereilla" on jotakin sellaista jossa voivat hyödyntää minua, otetaan puhelin kauniiseen kouraan ja soitellaan että tuleppas nyt kun tartten apua, mutta jos minä joskus pyydän näitä "kavereita" lähtemään johonkin, vaikkapa sitten sinne terassille, niin aikaa ei koskaan löydy. Olenkin siis tietoisesti viime aikoina joko jättänyt vastaamasta puhelimeen kun ko. tyypit soittaa tai keksimällä itse yhtä hyviä tekosyitä kuin he itse ettei tarvitse lähteä mihinkään.
 

ipaz

Jäsen
Tupeksinta

Meinas keittää tänään oikein kunnolla kaupassa. Prisma klo 19.30 tupaten täynnä viikonloppuun valmistautuvia ihmisiä, joten voisi olettaa että silloin ostokset hoidettaisiin ripeästi ja yritettäisiin poistua paikalta mahdollisimman pikaisesti.

Ja paskat! Siellä turistaan tuttujen kesken keskellä käytävää, odotellaan samalla tavalla keskellä käytävää jotain perheenjäsentä joka on lähteny hakemaan sitä unohtunutta sokeripussia. Lonnitaan mateluvauhtia eteenpäin valtavassa ruuhkassa ja kun tällainen ripeämpi kaveri yrittää kohteliaasti päästä ohi, niin mulkoillaan vaan eikä pystytä mukamas väistää niiden kärryjen kanssa.

Missä on ihmisten pelisilmä? Kyllähän autokin ajetaan tien sivuun kun odotellaan jossain poikkeavaa rouvaa/herraa. Samoinhan sen pitäisi olla missä tahansa tilanteessa jossa on liikennettä samoilla väylillä kun itse liikutaan. Vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös