Todennäköisesti tuollaisten kakaroiden repuusivanhempia ei hirveästi omien jälkeläisten pahantekeminen kiinnosta. Toinen vaihtoehto on tämän kaiken kieltäminen, jolloin todennäköisesti joko koulun, opettajien, yhteiskunnan tai kavereiden vika, sillä "eihän meidän piltissä mitään ole vialla".Jep. Toivottavasti löytävät jostain rahaa.. mukava yllätys varmaan vanhemmillekin tuommoinen.
Itsekin olen kerran elämässäni käynyt Prismassa.
Harmittava tosiaan on tytön kohtalo, mutta tahdon kysyä, onko juuri tämän tytön katoamisessa jotain erikoista kun kerta ovat moisen etsinnän laittaneet pystyyn. Tietääkseni kuitenkaan kyseessä oleva tapaus ei ole ainoa laatuaan.Kyllähän sitte taas VITUTTAA tämän likan kohtalo... Mistä näitä riittää ?!?
Kesän ensimmäinen fillariremontti on sitten edessä. Johan sitä sesonkia kestikin. No, takavanteen uusimisella tästä vitutuksesta selviää, tod. näk.
Vituttaa urpot, joita vituttaa olla töissä, jossa tekevät päivässä yli puolet työttömän kuukausiansiosta.Vituttaa olla tällasena päivänä baarissa........töissä meinaan! Ulkona +20 ja ylläri, ylläri, meillä ei yhtään asiakasta, kun kaikki on tietenkin terasseilla. Missä toki itsekin olisin, jossei tarttis täällä vittu lusia. Ainut positiivinen puoli tässä päivässä on €:t. Kolmekymppiä tunti pitää edes jossainmäärin järjissään...
Onko teillä sunnuntait yli tuplapalkalla vai saako baareista normaalisti muka 15 €/h?Vituttaa olla tällasena päivänä baarissa........töissä meinaan! Ulkona +20 ja ylläri, ylläri, meillä ei yhtään asiakasta, kun kaikki on tietenkin terasseilla. Missä toki itsekin olisin, jossei tarttis täällä vittu lusia. Ainut positiivinen puoli tässä päivässä on €:t. Kolmekymppiä tunti pitää edes jossainmäärin järjissään...
En valittanut, että minulla on asiat huonosti, jos ne ei nyt parhaalla mallilla työn suhteen olekaan. Moni asia on elämässäni oikein hyvin. On rakastava avovaimo, ok vuokrakämppä, paino pudonnut sitä yrittäessäni ja muutoinkin raha-asioita lukuunottamatta asiat välillä natsaa positiivisesti.No, jos Murmelia yhtään lohduttaa, niin olin aamun töissä. Eli normi 8h eikä vituttanut, yhtään. Voisit sinäkin ottaa mallia kehitysvammaisesta ihmisestä, eli ne pienet jutut tuo sitä iloa elämään. Älä siis vitussakaan valita esim.et sulla on asiat huonosti. Aina on joku, jolla menee huonommin.
Tämänhän voisi ottaa ihan suorana vittuiluna, eli provona. "Vituttaa työttömät valittajat, minulla on töitä, lällällää!".Ketjun aiheeseen: Vituttaa murmelin tapaiset valittajat. Itsekin olen niitä pieniä juttuja oppinut arvostamaan työni kautta..
Kesän ensimmäinen fillariremontti on sitten edessä. Johan sitä sesonkia kestikin. No, takavanteen uusimisella tästä vitutuksesta selviää, tod. näk.
Toinen suuri vitutuksenaihe on nälkä. Se sitten tekee ihmisen vihaiseksi. Jääkaappi on melko tyhjä, tosin itseäni voin vain asiasta syyttää. Mutta silti. Kun on ne hätävaranuudelit ja -hernekeitotkin tullut jossain vaiheessa syötyä.
Pienet ne on vitutuksenaiheet mullakin, mutta kuitenkin... Vituttaa, että jotkut kaverit aina AIKOVAT tulla käymään, mutta eivät sitten kuitenkaan tule. Päivä pitää kotona vartoilla, että josko vieraita alkaisi näkymään...
Vituttaa urpot jotka vinkuvat työttömyyttään tekemättä mitään asian eteen. Kyllä Suomessa töitä tekevälle löytyy.Vituttaa urpot, joita vituttaa olla töissä, jossa tekevät päivässä yli puolet työttömän kuukausiansiosta.
Mutta ethän sinä niin tekisi, ethän?
EDIT: Niin lisätään vielä, että on se rankkaa, kun pitää tehdä töitä 30e / h palkalla ja pitää vielä jatkoaikaankin kirjoitella. Oikein käy sääliksi tuollaista orjatyön raatajaa.