Vituttaa kun en tiedä mikä oikeastaan vituttaa. Jonkinmoinen vitutus ollut päällä jo monta päivää ellei viikkoa, muttei mitään varsinaista syytä siihen ole löytynyt. Ehkä se on vaan joku kausi elämässä.
Takapassi kirjoitti:Sama juttu, itse tunnen tämän ilmiön kevätvitutuksena. Joka helvetin vuosi se alkaa huhtikuun alusta ja kestää X aikaa, yleensä kesäkuun puolivälissä on jo suht neutraali olo. Ihan hauska ilmiö, koko ajan on sellainen perusvitutus päällä ja sitten joka ikinen vastoinkäyminen vaan lisää tuskaa ainakin hetkittäisesti. Sama jos ei ole mitään tekemistä, kuten juuri nyt, hiukan kaatuvat seinät päälle ja tekisi mieli vetäistä kunnon kalsarikännit muttei nyt niitäkään voi kun työvelvollisuudet painavat päälle. Siellä ei vituta ihan niin paljoa kun on tekemistä ja kohteita joihin purkaa aggressioitaan.
Perseestä koko kevät.
edit. mikä juttu tämä keskustelupalsta sulkeutuu klo 16 on? Ei mitään päivämäärää siinä itse viestissä, joten melkoisen hämmentävää.
Tänään kävin juoksemassa n.4,5 km lenkin ja kuolema meinasi tulla. Mutta hetki sen jälkeen olo oli uskomaton. Tästä se lähtee.Mutta edelleen vituttaa nämä läskit. Ainakin vielä vähän aikaa. Tähän ketjuun tuli sitten se ensimmäinen postaus. Hei vaan kaikille!
Vittu, erosta on kohta jo puoli vuotta ja vieläkin olen paskana. Tuokaa se haulikko.
Tervetuloa vitutuksen ihmeelliseen maailmaan :)
PErkele! Vituttaa, kun minusta on tänä keväänä tullut semmoinen tyhmä ja kyyninen urpo, joka ei tykkää mistään tai kenestäkään. Vittu, jos näkee ihan täysin tuntemattoman iloisen ihmisen kadulla, niin tekee mieli vetää kännit ihan vaan siksi, että itseä vituttaa ja jollain on hauskaa. Kavereiden tyttö-/poikaystävät ne vasta vituttavatkin. Miksi noi ovat mukamas onnellisia, paskaahan tämä kaikki on. Ja sitten vielä lisää viinaa.
Vittu, erosta on kohta jo puoli vuotta ja vieläkin olen paskana. Tuokaa se haulikko.
Tällä hetkellä vituttaa - - ennen kaikkea sää. Vettä tulee taivaantäydeltä, kuin Esterin sieltä.
Taas tällä. Tällä hetkellä vituttaa työasiat ja ennen kaikkea sää. Vettä tulee taivaantäydeltä, kuin Esterin sieltä.
Mitätön asia, mutta tuo etusivulla VIELÄKIN roikkuva MM2007 osio saa jostai syystä vitutuksen nousuun.
Taisit viipyä liian kauan lehtihyllyllä. Kipin kopin kotia vänkkäämään.Hitto soikoon kun kaupassa iski kauhea seisokki. Koita nyt siinä sitten liikkua suht huomaamattomasti kun jöpöttää kun mikäkin. Mitenhän se noin. No eihän toi nyt enää oikeastaan vituta, enemmänkin huvittaa.