Vitutusketju

  • 10 550 428
  • 56 138

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Pete2004 kirjoitti:
Hitto kun hammasta särkee nyt jo näljättä päivää. Buranoista ei ole mitään apua. Niitä olen vetänyt kuin mitälie pastilleja. Ei oo vissiinkään ikinä ennen ollut ihan näin ikäviä kipuja, vaikkakin mun hampaat on ehkäpä koko jatkoajan keskustelupalstan huonoimmat, epäilisin.

Leuka on hieman turvonnut tosta alhaalta, vai mikä ton osan nimi nyt onkaan, tai sitten siellä on jotain mätää. Suu ei aukea kuin max sentin, mut onneks sentään kaljaa mahtuu menemään. Ja viinaa oon aina välillä purskutellut suussa jotta se desinfioituisi. Nenääkään ei oikein pysty niistämään kun toi korva meinaa räjähtää.
Pikku vinkki: Mulla oli samat oireet tuossa vuosi sitten ja makasin kolme päivää sairaalassa. Mee oikeesti lääkäriin! Sulla on vaarana saada verenmyrkytys mihin voi kuolla...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokru kirjoitti:
Mee oikeesti lääkäriin!
Joo oon mä käynyt hammaslääkärissä jo parikin kertaa, ja toi hammas josta vissiinkin tää koko vaiva sai alkunsa, on jo revitty irti. Onneks kovan puudutuksen ansiosta toi leuka avautui siellä toisella käynnillä sen verran, ettei tota hammasta tarvinnut ihan sentään peräaukon kautta repiä irti. Tais se ensin murskata sen hampaan ja kiskoa sitten pala kerrallaan. Onneks sentään antoi hevosen annoksen puudutusainetta, etten tuntenut sitä paljoakaan. Sen operaation jälkeenkin piti noin 20 minuuttia istua siellä odotushuoneessa ennen kuin uskalsin lähteä kävelemään, sen verran näkyi tähtiä. No mutta nyt vointi on hyvä. Ainut pieni ongelma on enää toi leuan jumitus, joka sekin avautuu päivä päivältä enemmän.

Viime viikon ma-su oli helevetinmoinen särky, to-su oli kuumetta, ja viikonloppuna toi leuan alla oleva patti tuli niin suureksi, että päätin lähteä taksilla keskellä yötä sairaalaan sitä näyttämään, kun pelotti vaan se että kasvaako turvotus niin isoksi, ettei saisi henkeä enää. Aika jännä oli nähdä millainen meininki sairaalassa on yöllä, kun suurin osa potilaista oli aivan kännissä, kaatunut tai saanut turpaan tms. Noh, kaikki on hyvin nyt. Tuntuu vaan vähän hurjalta syödä 90 kpl antibiootteja kuusi per päivä vauhdilla.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Pete2004 kirjoitti:
Tuntuu vaan vähän hurjalta syödä 90 kpl antibiootteja kuusi per päivä vauhdilla.

Tuollaisen kuurin yhteydessä suosittelen hakemaan apteekista purkillisen maitohappobakteereja. Itse olin talvella pitkällä antibioottikuurilla, joka loppui kaksi kuukautta sitten. En heti älynnyt noita bakteereja hakea ja antibiootit tappoi kaikki hyödyllisetkin bakteerit mahasta. Nyt olen kuukauden noita bakteereja syönyt ja vasta nyt rupeaa paska olemaan sellaista semikovaa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Thibauld kirjoitti:
Tuollaisen kuurin yhteydessä suosittelen hakemaan apteekista purkillisen maitohappobakteereja. Itse olin talvella pitkällä antibioottikuurilla, joka loppui kaksi kuukautta sitten. En heti älynnyt noita bakteereja hakea ja antibiootit tappoi kaikki hyödyllisetkin bakteerit mahasta. Nyt olen kuukauden noita bakteereja syönyt ja vasta nyt rupeaa paska olemaan sellaista semikovaa.
Tuossa pääsiäisen aikaan kun oli antibioottikuuri kävin myös hakemassa noita maitohappobakteereja. Apteekissa neiti sanoi ettei kannata ottaa -bioottia ja happobakteeria samaan aikaan. Bakteeri tappaa antibiootin, eli tuollainen pari tuntia pitäis olla ainakin väliä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
edit: Vittu vituttaa vaan niin vitusti. Toivotaan, että illalla ei enää vituta kunhan ehtii tuon naisen kanssa puhumaan siitä, että mikä sitä nyt niin kovasti vituttaa. Vitun naiset, can't live with them, can't kill them.

edit: Vittu jos tekstiviestillä kysyy, että mikä on fiilis niin vittu pitääkö vastata takaisin, että joo on? Vittu mä lähden kohta meneen. Saatana.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Koirapoika kirjoitti:
Kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa... vaihda Mertsi levyä!
Omasta mielestä Mertsi veti kyllä huikeeta settiä. Sano joku muu Suomalainen lätkä selostaja, joka on yhtä tunteella mukana matseissa? Ainoastaan Urheilukanavan futisselostaja (En nyt onneissani muista nimeä) menisi ohi, jos selostaisi lätkää. Siinä on selostaja, joka on joukkoeista riippumatta aina täydellä teholla mukana.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Koirapoika kirjoitti:
Kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa... vaihda Mertsi levyä!

Ääni pois töllöstä ja raaatio päälle.Mikä tässä on niin vaikeaa?
Itse kuuntelen Mertsiä niin kauan kunnes "parempi" saadaan tilalle, mutta luulisin perseeni pukkaavan horsmaa jo siinä vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Le Banner kirjoitti:
Itse kuuntelen Mertsiä niin kauan kunnes "parempi" saadaan tilalle, mutta luulisin perseeni pukkaavan horsmaa jo siinä vaiheessa.

Niin. Todellisuudessahan Suomesta ei löydy, eikä tuskin tule koskaan löytymäänkään parempaa MM-kiekon selostajaa kuin mitä Mertsi on. Kyllähän tässä ihmettelee, että kenen siellä pitäisi sitten olla äänessa, miksei kuulu nimiä..?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Le Banner kirjoitti:
Ääni pois töllöstä ja raaatio päälle.Mikä tässä on niin vaikeaa?

Se, että digiaikana ääni tulee radiosta noin 3 sekuntia ennen digikuvaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei vittu. Tajuatteko te miten urpo minä olen?!?!?

Tajusin juuri että kun on tiistaina palkkapäivä tulossa, ja olen melkein PA, ja pitäisi tänään bilettää, niin kun vien saatana pullotkin kauppaan, kolme pussia, niin perkele unohdan ottaa sen kuitin niistä pullosta ja maksan ostokset lähes viimeisillä käteisillä! Joo AWe se laittaa pullot, ja kävelee huojentuneena ostoksille, kantamuksista on päästy eroon, mitäs ostaisin?

Pieni raha, ehkä kymppi, mutta ei vittu, pitäsiköhän nukkua välillä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Golden AWe kirjoitti:
Ei vittu. Tajuatteko te miten urpo minä olen?!?!?
Tajuan.

Otan kuitenkin oikeasti osaa. Satun tietämään, miltä tuntuu olla köyhätasku ja kun pienikin summa on iso summa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Groove Armada kirjoitti:
Se, että digiaikana ääni tulee radiosta noin 3 sekuntia ennen digikuvaa.

Vittuun digiajat ja kaikki muutkin tötteröt.Pistäkää ne Saloranne sitten vaikka äänettömälle tai heittäkää naapurinne pihalle sillä nyt ollaan finaalissa ja pinttyneimmänkin kermaperseen soisi "kestävän" Mertsin selostusta tänä hienona aikana...Nyt kaikki peliin kotikatsomoissakin!!!!!
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Golden AWe kirjoitti:
Ei vittu. Tajuatteko te miten urpo minä olen?!?!?

Tajusin juuri että kun on tiistaina palkkapäivä tulossa, ja olen melkein PA, ja pitäisi tänään bilettää, niin kun vien saatana pullotkin kauppaan, kolme pussia, niin perkele unohdan ottaa sen kuitin niistä pullosta ja maksan ostokset lähes viimeisillä käteisillä! Joo AWe se laittaa pullot, ja kävelee huojentuneena ostoksille, kantamuksista on päästy eroon, mitäs ostaisin?

Pieni raha, ehkä kymppi, mutta ei vittu, pitäsiköhän nukkua välillä?

Tilinylitystä vaan. Tiistaina liksa niin midist väliä? Okoa ei ainakaan tunnu juurikaan kiinnostavan jos menee tiukassa paikassa 200-300e yli. Varmaan se maksaa jotain mut tilanteen mukaan. Vituttaa kun ruotsalaisista ei oo mihinkään.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Irina Krohn.

Miksi vitussa Uutisvuodon tämän illan lähetys on pitänyt pilata tuolla ihmisellä? Voi jumalauta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Leiska kirjoitti:
Irina Krohn.

Miksi vitussa Uutisvuodon tämän illan lähetys on pitänyt pilata tuolla ihmisellä? Voi jumalauta.

Saman asian kirjoitin itse myös tonne ärsyttävimmän henkilön tv:ssä topicciin. Saatanan kuvottava otus ja pilaa hyvän ohjelman.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Le Banner kirjoitti:
Vittuun digiajat ja kaikki muutkin tötteröt.Pistäkää ne Saloranne sitten vaikka äänettömälle tai heittäkää naapurinne pihalle sillä nyt ollaan finaalissa ja pinttyneimmänkin kermaperseen soisi "kestävän" Mertsin selostusta tänä hienona aikana...Nyt kaikki peliin kotikatsomoissakin!!!!!

Siinä mitään Mertsiä tarvita. Emäntä sai kolmekymmenvuotislahjaksi karaokelaitteen ja siitä asti olen itse hoitanut selostukset. Toimii.

Tänään kisakatsomoon tulijoita?
 

tutzba

Jäsen
Vittu kun Yle näyttää finaalipäivänä Pasi Nurmisen haastattelun jossa käsitellään sitä surullisen kuuluisaa peliä joka päättyi Suomen tappioon 6-5. Koko päivän hyvä fiilis meni sitten siihen.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Miksi vitussa suomi ei voi lähteä sillä samalla liikkeellä ja taistelulla finaliin kuin se lähti välierään. Itse kustiin taas tämä...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voihan isäkissan iso wittu, kun vituttaa.
Vituttaa Suomen paska peli ja lisäksi ennen kaikkea vituttaa eräs Suomen pakki (ei J-P Laamanen).
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
DR_J kirjoitti:
Miksi vitussa suomi ei voi lähteä sillä samalla liikkeellä ja taistelulla finaliin kuin se lähti välierään. Itse kustiin taas tämä...

Kaksi erää vielä jäljellä. Valot päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös