JussiK kirjoitti:pieni OT,
Mertarannan haukkujat, teidänkin kaukosäätimistä löytyy MUTE-nappula. jokainen voi myös itse kokeilla selostamista.
JussiK kirjoitti:pieni OT,
Mertarannan haukkujat, teidänkin kaukosäätimistä löytyy MUTE-nappula. jokainen voi myös itse kokeilla selostamista.
Mane kirjoitti:MUTE-nappulasta lähtee myös kaikki pelin äänet. Jos saisi pelkästään Mertarannan hölmöydet hiljenemään jostain napista, niin painaisin sellaista oitis.
JussiK kirjoitti:Kuka sinne sitten sopisi paremmin selostamaan näitä otteluita? Joku Eurosportin HMV-selostaja? Noh, toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.
Mane kirjoitti:Paras olisi, ettei ollenkaan selostajaa, mutta suomalaisista löytyy useampiakin Mertarantaa parempia vaihtoehtoja. Eurosportilta tosin ei.
nastamuumio kirjoitti:Taika-Mertsi heitti huolettomasti vasemmalla kädellä listan pöytään ja, kas kummaa, hän oli ainoa todellinen profeetta, joka veikkasi sekä runkosarjan kolme parasta että mitalijärjestyksen aivan nappiin ja tämän lisäksi Mertarannan veikkauksesta löytyivät juurikin oikeat neljä joukkuetta, jotka jäivät play-offien ulkopuolille. Pieniä heittoja siellä täällä, mutta suuret linjat kohdallaan.
turisas kirjoitti:vituttaa ihminen, joka ei osaa ottaa vastuuta kolarista.
Amen... Samaa mieltä olen täysin!puuha-pete kirjoitti:Mertarantaa parempaa tunnelman luojaa Suomen peleihin en tiedä. Ainakin itsellä aina tulee pieni kutina ja meininki nousee kun Mertsi alkaa hehkuttaa, perkeleen tissiposket!
lunar kirjoitti:39 näyttää kuumemittari ja huomenna pitäisi lähteä Sveitsiin. Voi vittujen kevät.
Veijari kirjoitti:YleX:n aamu. Vittu mitä paskanjauhantaa joka ainut aamu!
Enemmän musiikkia ja vähemmän sitä puhetta, kiitos!
Uleåborgir kirjoitti:Melkein sama. Automme pelkääjänpuoleiseen oveen on syntynyt parkkipaikalla lommo, jonka aiheuttajasta ei ole tietoa.
Eihän sitä tietenkään kehtaa ilmoitella, kun vakuutuksen bonukset kärsivät, niin kuin sillä olisi jotakin todellista vaikutusta talouteen.